Tuurlijk niet.quote:Op zaterdag 6 november 2021 17:48 schreef PippenScottie het volgende:
Zouden deze mensen weten dat de ziekenhuizen weer vollopen en dat reguliere zorg wordt afgeschaald?
Nice! Mooi waterkanonquote:Op zaterdag 6 november 2021 16:41 schreef spoilert het volgende:
De NL strijders kunnen een voorbeeld nemen aan hun Duitse collega's, daar is de opkomst groter dan 15 man
Wel een mooi waterkanon in Duitsland @:starhopper
Denk je dat dat de gemiddelde wappie ook maar iets kan schelen. Lekker dwars doen gaat boven alles!quote:Op zaterdag 6 november 2021 17:48 schreef PippenScottie het volgende:
Zouden deze mensen weten dat de ziekenhuizen weer vollopen en dat reguliere zorg wordt afgeschaald?
Die gevangen, die zaten toch al in lockdownquote:Op zaterdag 6 november 2021 20:49 schreef spectrumanalyser het volgende:
frustrerend. ziekenhuizen die reguliere zorg weer uitstellen, teststraten draaien overuren, lange rijen bij de priklocaties. dan gaan die asociale egoïstische mafklappers als ongevaccineerden massaal bij elkaar komen en lopen schreeuwen. en maar blèren dat alles een complot is, dat corona "niet erg" is. Allemaal de schuld van Mark Rutte en Hugo de Jonge?
hoorde ik niet een FvD-josti in de Tweede kamer het Tribunaal-verhaaltje uitbraken?
dat er maar 0,0 aandacht voor die wappie-kermis zal zijn....
covid-besmettingen gaan echt te hard, in Zaandam zijn 37 van de 700 gevangenen positief getest op corona....
"Het is maar een griepje"quote:
waar strijden we vandaag voor? dat vraag ik omdat de boerkes ook onderweg zijnquote:
En hoeveel van die 37 zijn (ernstig) ziek?quote:Op zaterdag 6 november 2021 20:49 schreef spectrumanalyser het volgende:
frustrerend. ziekenhuizen die reguliere zorg weer uitstellen, teststraten draaien overuren, lange rijen bij de priklocaties. dan gaan die asociale egoïstische mafklappers als ongevaccineerden massaal bij elkaar komen en lopen schreeuwen. en maar blèren dat alles een complot is, dat corona "niet erg" is. Allemaal de schuld van Mark Rutte en Hugo de Jonge?
hoorde ik niet een FvD-josti in de Tweede kamer het Tribunaal-verhaaltje uitbraken?
covid-besmettingen gaan echt te hard, in Zaandam zijn 37 van de 700 gevangenen positief getest op corona....
Vrijheidquote:Op zondag 7 november 2021 10:31 schreef Charmian het volgende:
[..]
waar strijden we vandaag voor? dat vraag ik omdat de boerkes ook onderweg zijn
Zelfs Willem Engel zegt het ook, vrijheidquote:Op zondag 7 november 2021 10:31 schreef Charmian het volgende:
[..]
waar strijden we vandaag voor? dat vraag ik omdat de boerkes ook onderweg zijn
Ik ga zo eerst nog even terug naar bed voor ik me in het feestgedruis stort, omdat ik die vrijheid heb...ow wacht volgens hunnies zou dat dus niet kunnen want dictatuurquote:Op zondag 7 november 2021 10:40 schreef StephanL het volgende:
[..]
Zelfs Willem Engel zegt het ook, vrijheid
https://www.facebook.com/verzetwestland/videos/942435446363931
Pieter is vanaf 11:45 ong live
quote:Op zondag 7 november 2021 10:40 schreef StephanL het volgende:
[..]
Zelfs Willem Engel zegt het ook, vrijheid
https://www.facebook.com/verzetwestland/videos/942435446363931
Pieter is vanaf 11:45 ong live
die meisjes doen niks anders dan in de struiken zitten.quote:Op zondag 7 november 2021 10:37 schreef Charmian het volgende:
Ach ach ach hele trauma's voor een 13 jarige het commentaar er ook weer onder[ afbeelding ]
Ach gossie arme Eline.quote:Op zondag 7 november 2021 11:29 schreef spoilert het volgende:
Eline is ziedend, de ME zou niet zichtbaar zijn, belachelijk vind zij het dat de ME aanwezig is....
https://www.facebook.com/msmleugens/videos/1127052921162783
Dat zijn de belangrijke vragen. Itt dinsdag is het nu licht dus kunnen we het goed zienquote:Op zondag 7 november 2021 11:37 schreef vipergts het volgende:
Hoe laat komt het waterkanon in Den Haag in actie vandaag.
quote:Op zaterdag 6 november 2021 17:48 schreef PippenScottie het volgende:
Ik denk van wel. Het interesseert ze alleen geen fluit. Denken alleen aan zichzelf.quote:
Het kan me niet snel genoeg gebeuren.quote:Op zondag 7 november 2021 11:37 schreef vipergts het volgende:
Ja gelukkig kunnen mensen met een qr code geen corona hebbenquote:Op zondag 7 november 2021 11:51 schreef GwanGwaa het volgende:
[..]
Het kan me niet snel genoeg gebeuren.
Ik woon zelf in Den Haag en door die debielen kan ik niet naar het centrum. Wil geen corona oplopen door die idioten.
Ik wist niet dat we ook van die gekken hadden. Wel wappies maar niet dat ze tijd hadden voor zo'n kanaalquote:Op zondag 7 november 2021 11:39 schreef StephanL het volgende:
Verzet Westland is live
https://www.facebook.com/verzetwestland/videos/613882626388996
Meest belangrijke vraag! Ik zit nu even zn livestream te kijken maar ik moet me echt bedwingen om niet #TeamWaterkanon te typen in de reacties.quote:Op zondag 7 november 2021 11:37 schreef vipergts het volgende:
Denken ze nog steeds dat mensen daar enige waarde/geloof aan hechten?quote:Op zondag 7 november 2021 12:01 schreef spoilert het volgende:
De Veteranen krijgen hun orders uitgedeeld...
[ twitter ]
Ah de carnavalsvereniging is er ook weer...quote:Op zondag 7 november 2021 12:01 schreef spoilert het volgende:
De Veteranen krijgen hun orders uitgedeeld...
[ twitter ]
Is pieter zo haatdragend dan dat hij aan de deur staat als ik dat doe zonder vpnquote:Op zondag 7 november 2021 12:01 schreef Bloem75 het volgende:
[..]
Meest belangrijke vraag! Ik zit nu even zn livestream te kijken maar ik moet me echt bedwingen om niet #TeamWaterkanon te typen in de reacties.
Waarom hebben ze juist in de wappiehoek altijd problemen? Iedereen gaat daar dood aan vaccins, ze mogen niks, ze hebben altijd wel dingen waar de rest van Nederland nooit tegenaan loopt.quote:Op zondag 7 november 2021 10:37 schreef Charmian het volgende:
Ach ach ach hele trauma's voor een 13 jarige het commentaar er ook weer onder[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 6 november 2021 20:49 schreef spectrumanalyser het volgende:
.
Wel voor de klimaatwappies?quote:Op zaterdag 6 november 2021 20:49 schreef spectrumanalyser het volgende:
Ja maar, ja maar, dat komt natuurlijk door die 5G, snap dat dan.quote:Op zondag 7 november 2021 12:10 schreef AchJa het volgende:
[..]
Waarom hebben ze juist in de wappiehoek altijd problemen? Iedereen gaat daar dood aan vaccins, ze mogen niks, ze hebben altijd wel dingen waar de rest van Nederland nooit tegenaan loopt.
Het is vast een complotquote:Op zondag 7 november 2021 12:21 schreef StephanL het volgende:
[..]
Jip. Probeer het op mijn tv te krijgen, maar kwaliteit is belabberd. Nu die van Albert ook.
Interessant, interessantquote:
Denk het niet. Ze dragen toch alleen maar liefde uit?😜 Misschien komt hij je een hartjesballon brengen?quote:Op zondag 7 november 2021 12:09 schreef vipergts het volgende:
[..]
Is pieter zo haatdragend dan dat hij aan de deur staat als ik dat doe zonder vpn
Ik hou niet van ballonnen dus dat wordt ruzie. En ook niet van clownsquote:Op zondag 7 november 2021 12:33 schreef Bloem75 het volgende:
[..]
Denk het niet. Ze dragen toch alleen maar liefde uit?😜 Misschien komt hij je een hartjesballon brengen?
STRIJDERSquote:
Waarom moet je bij facebook opeen aanmelden dat wil ik helemaal nietquote:Op zondag 7 november 2021 12:46 schreef StephanL het volgende:
https://www.facebook.com/msmleugens/videos/384244380070577
Onrecht ook weer live.
Youtube streams zijn echt een drama
ik denk dat je de strekking van deze topicreeks mist. wij lachen ze massaal uit hier.quote:Op zondag 7 november 2021 12:15 schreef Nober het volgende:
[..]
Wel voor de klimaatwappies?
Overigens als je dit geen aandacht gunt moet je hier niet meer posten. Wappie.
Ja wtf. Maar goed, weer eens wat anders dan de afgelopen weken in Hilversum.quote:Op zondag 7 november 2021 12:51 schreef spoilert het volgende:
Anders kom je op de motor naar de demonstratie, maakt dat je extra stoer of zo?
Wat zou zo'n motor doen als er een straal van het waterkanon op gaat??quote:Op zondag 7 november 2021 12:52 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja wtf. Maar goed, weer eens wat anders dan de afgelopen weken in Hilversum.
Die ene hond die er met/door z'n baas pal naast stond zal ook vast heel blij geweest zijn dat hij is meegenomen toen ze even flink aan de gashendel trokken.quote:Op zondag 7 november 2021 12:51 schreef spoilert het volgende:
Anders kom je op de motor naar de demonstratie, maakt dat je extra stoer of zo?
quote:Op zondag 7 november 2021 12:53 schreef spoilert het volgende:
[..]
Wat zou zo'n motor doen als er een straal van het waterkanon op gaat??
hmm, denk toch dat dat dan onrecht was, hoop dat iemand anders dit beter weet voor je.quote:Op zondag 7 november 2021 12:58 schreef bitterbal het volgende:
nee een vrouw. Weet iemand hoe die stream heet van die kale jongen met zijn fascinatie voor die waterkanonnen van de politie
Sven? van video in verzet? die streamt niet regelmatig meer omdat hij bedreigd wordt vanuit de wappie beweging...quote:Op zondag 7 november 2021 12:58 schreef bitterbal het volgende:
nee een vrouw. Weet iemand hoe die stream heet van die kale jongen met zijn fascinatie voor die waterkanonnen van de politie
ik hoor nu een vrouw. is dat misschien zijn vriendin?quote:Op zondag 7 november 2021 13:00 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
hmm, denk toch dat dat dan onrecht was, hoop dat iemand anders dit beter weet voor je.
Oh dankje.ja die bedoel ik..quote:Op zondag 7 november 2021 13:00 schreef spoilert het volgende:
[..]
Sven? van video in verzet? die streamt niet regelmatig meer omdat hij bedreigd wordt vanuit de wappie beweging...
Wat spoilert zegt kan ook, dat het sven was maar ook dat wat ie meer zei, ze bedreigen elkaar. Ik weet het verder echt niet, ook niet wie deze vrouw is.quote:Op zondag 7 november 2021 13:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik hoor nu een vrouw. is dat misschien zijn vriendin?
Het is een FvD demonstratie. Dat er mensen met prinsenvlaggen bij zijn zegt genoegquote:Op zondag 7 november 2021 13:07 schreef ChocoFan het volgende:
Is het gewoon nationale demonstratie dag omdat er ook boeren bij zijn. Ja excuus, heb me niet echt ingelezen of zo.
Er staan drie boeren, stelt niks voor.quote:Op zondag 7 november 2021 13:07 schreef ChocoFan het volgende:
Is het gewoon nationale demonstratie dag omdat er ook boeren bij zijn. Ja excuus, heb me niet echt ingelezen of zo.
quote:Op zondag 7 november 2021 13:08 schreef spectrumanalyser het volgende:
ik wil ook weer trollen. Pas op het waterkanon, het water van het waterkanon is vermengd met het vaccin!!!!
Oh echt, ik wil me er gewoon niet in verdiepen dus weet dat niet zo goed. zit niet heel de dag in nieuws en zo.quote:Op zondag 7 november 2021 13:08 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Het is een FvD demonstratie. Dat er mensen met prinsenvlaggen bij zijn zegt genoeg
Oh mogen ze van het veld af, kijk, weer teken dat ik er te weinig van weet of gelezen heb, dacht dat ze op het veld moesten blijven staan.quote:Op zondag 7 november 2021 13:09 schreef StephanL het volgende:
[..]
Er staan drie boeren, stelt niks voor.
Ze zouden gaan lopen om 13:00 uur maar zie nog weinig beweging.
FvD is niet zo tof inderdaad. Op zn zachts gezegdquote:Op zondag 7 november 2021 13:11 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Oh echt, ik wil me er gewoon niet in verdiepen dus weet dat niet zo goed. zit niet heel de dag in nieuws en zo.![]()
Weet wel dat ik die FvD niet zo tof vind.![]()
Ik ben gewoon groot fan van het waterkanon![]()
![]()
En als ik wat wil weten vraag ik het hier gewoon en dan krijg ik vanzelf antwoord van mensen die er meer van weten en dat is dus gelukt.
Gewoon koek koek in mijn hoofd zijn die gasten.quote:Op zondag 7 november 2021 13:12 schreef Starhopper het volgende:
[..]
FvD is niet zo tof inderdaad. Op zn zachts gezegd
Jaquote:Op zondag 7 november 2021 13:14 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
oh dat is kwalbert, of pietertje. Staan ze nu met elkaar.
Is hij door zn data heen?quote:Op zondag 7 november 2021 13:15 schreef spoilert het volgende:
Kwalbert betaald 79¤ per maand, en nog kan hij niet streamen
Omg is zij dat, zag wel die draak maar haar nog niet gezien.quote:Op zondag 7 november 2021 13:16 schreef spoilert het volgende:
De kikker gespot op haar drakenmobiel....
Ik heb 5G hoorquote:Op zondag 7 november 2021 13:17 schreef Starhopper het volgende:
5G zou het probleem moeten oplossen als het druk is maar dat doet het ook niet.
Gek he als er nog geen 5G is
Dat is nog geen echte 5G.quote:
Mijn leven is een leugenquote:
Wat een kut tekstquote:Op zondag 7 november 2021 13:34 schreef JohnBercow het volgende:
Volgens mij zijn ze de leugens zat
Maar ik kan mij vergissen
Moeten ze maar wat minder vaak op Facebook kijken...quote:Op zondag 7 november 2021 13:34 schreef JohnBercow het volgende:
Volgens mij zijn ze de leugens zat
Maar ik kan mij vergissen
Hetzelfde als met hooligans, groepsgevoel leidt tot een gezamenlijke “vijand”quote:Op zondag 7 november 2021 13:42 schreef spoilert het volgende:
Wat zijn er veel van die lui extreem gefocust op de PoPo...
En ondertussen zijn er genoeg "demonstranten" die met gezichtsbedekking en een hoodie lopen..quote:Op zondag 7 november 2021 13:56 schreef mootie het volgende:
Het gaat ook alleen maar over de politie op de streams, ze tarten, ze lokken uit, ze mogen geen mondkapjes dragen.
Die krijgen een koude mond van de temperatuur.quote:Op zondag 7 november 2021 13:57 schreef spoilert het volgende:
[..]
En ondertussen zijn er genoeg "demonstranten" die met gezichtsbedekking en een hoodie lopen..
Ik was verbaast dat ze nog een andere jas blijkt te hebben dan die rode...quote:Op zondag 7 november 2021 13:59 schreef StephanL het volgende:
Eline de opperbevelhebster loopt voorop
Wel met rode schoentjesquote:Op zondag 7 november 2021 14:00 schreef spoilert het volgende:
[..]
Ik was verbaast dat ze nog een andere jas blijkt te hebben dan die rode...
Ze streamt nu niet. Doen andere op onrechttv.quote:Op zondag 7 november 2021 14:01 schreef spectrumanalyser het volgende:
wat is de stream van Eline van 't Noordende uit Dwingeloo?
er zijn meerdere onrecht streams lijkt 't
onverantwoord om kleine kinderen mee te nemen naar zoiets als je weet dat 't regelmatig uit de hand gelopen is.quote:Op zondag 7 november 2021 14:02 schreef bitterbal het volgende:
Commotie over een kinderwagen in de optocht ofzo
Wappies gonna wappiequote:Op zondag 7 november 2021 14:08 schreef K21 het volgende:
Je peuter als vleesschild gebruiken zodat je weer kan janken op sociale media over politiegeweld tegen kleine kinderen.
Ja, behalve de veteranengodenquote:Op zondag 7 november 2021 14:09 schreef bitterbal het volgende:
Wat een firguren zitten er ook weer tussen. Vooraan zijn denk ik de ruziezoekers?
Nog niet, zitten in de opbouwende fasequote:Op zondag 7 november 2021 14:11 schreef Charmian het volgende:
Heb ik nog iets gemist? Waterkanonnen, stokslagen?
nee nog niksquote:Op zondag 7 november 2021 14:11 schreef Charmian het volgende:
Heb ik nog iets gemist? Waterkanonnen, stokslagen?
Ze hebben al besloten dat dat romeo’s zijn. Blijkbaar bestaat de helft van de groep uit Romeo’s. Donkere jas, pet of hoodie.quote:Op zondag 7 november 2021 13:57 schreef spoilert het volgende:
[..]
En ondertussen zijn er genoeg "demonstranten" die met gezichtsbedekking en een hoodie lopen..
Route lopen en weer terug naar Malieveldquote:Op zondag 7 november 2021 14:24 schreef Charmian het volgende:
Waar gaan ze eigenlijk heen? Of gewoon als verdwaalde schaapjes door de stad lopen?
Ik heb muziek 'it's my life' lekker meezingen met z'n allenquote:Op zondag 7 november 2021 14:24 schreef Ireth het volgende:
Ik ben in de basis tegen geweld, maar kunnen ze die megafoon niet ff anaal inbrengen bij die blerbek vooraan?![]()
Neeeee, dat zijn de romeo’s, die willen de boel laten escaleren.quote:Op zondag 7 november 2021 14:20 schreef bitterbal het volgende:
ze gooien met rookbommen ofzo die demonstranten?
Ja verdorriequote:Op zondag 7 november 2021 14:34 schreef StephanL het volgende:
Wij zijn het volk! Wij willen vrijheid
Sven GODquote:Op zondag 7 november 2021 14:49 schreef StephanL het volgende:
Sven is er nu ook
https://www.facebook.com/VideoInVerzet/videos/155162860136447
Gelijk geklikt en geluid kan weer aan.quote:Op zondag 7 november 2021 14:49 schreef StephanL het volgende:
Sven is er nu ook
quote:Op zondag 7 november 2021 14:49 schreef StephanL het volgende:
Sven is er nu ook
Kwalbert deed gelijk agressief, snap Sven dan wel ja.quote:Op zondag 7 november 2021 14:56 schreef spoilert het volgende:
[..]
Dan weten we gelijk de reden waarom Sven er niet zo vaak meer is...
Het draait allemaal om Mita, die beschuldigd oa Sven en Neusbel ervan controlled opposition te zijn of zo...quote:
Kenal die namen nietquote:Op zondag 7 november 2021 14:57 schreef spoilert het volgende:
[..]
Het draait allemaal om Mita, die beschuldigd oa Sven en Neusbel ervan controlled opposition te zijn of zo...
Ja joh, diep triest en zielig voor die beesten.quote:Op zondag 7 november 2021 14:57 schreef bitterbal het volgende:
Met je hond daar ook lopen en al dat vuurwerk
en Mita zit veilig in Frankrijkquote:Op zondag 7 november 2021 14:57 schreef spoilert het volgende:
[..]
Het draait allemaal om Mita, die beschuldigd oa Sven en Neusbel ervan controlled opposition te zijn of zo...
quote:Op zondag 7 november 2021 14:57 schreef spoilert het volgende:
[..]
Nu wel, doordeweeks zit ze "ondergedoken" bij vrienden en bekenden in NL, waar dan ook regelmatig de Popo op de stoep staat omdat er weer eens aangifte is gedaan tegen haar.quote:
Ja. Fok love Defend tooquote:Op zondag 7 november 2021 15:05 schreef spoilert het volgende:
[..]
Nice, er liepen ook al mensen ronde met bordjes "IDefend"
ja maar wat heeft dat met kanker te maken dan?quote:Op zondag 7 november 2021 15:09 schreef StephanL het volgende:
[..]
Heb te maken met vorige week zondag, toen Defend werd aangevallen door die agent die dat riep
terecht. Was ook onacceptabelquote:Op zondag 7 november 2021 15:14 schreef spoilert het volgende:
[..]
Klopt, zelfs als verdachte aangemerkt.
Nee maar ik als iemand uit een middelgrote stad vind het asociaal om te gebruikenquote:Op zondag 7 november 2021 15:11 schreef Charmian het volgende:
Nah ja in Den Haag wordt het woordje 'kanker' te pas en te onpas gebruikt al jaren zo. Die agent van vorige week had ook een behoorlijk haagse tongval, ik kijk er niet van op.
Tja, uit ervaring weet ik dat je beter verdachte kan zijn in zo'n geval, het geeft je wat meer rechten gek genoeg. Ook zullen ze hem geschorst hebben uit bescherming, er was al een heksenjacht op hem..quote:
Is het ook.quote:Op zondag 7 november 2021 15:14 schreef Olga het volgende:
[..]
Nee maar ik als iemand uit een middelgrote stad vind het asociaal om te gebruiken
Gyazoquote:Op zondag 7 november 2021 15:19 schreef K21 het volgende:
[..]
Wat gebruik je om die gifjes zo snel te maken?
gyazoquote:Op zondag 7 november 2021 15:19 schreef K21 het volgende:
[..]
Wat gebruik je om die gifjes zo snel te maken?
Nee, je kan wat anders doenquote:Op zondag 7 november 2021 15:31 schreef K21 het volgende:
Ziet er nu toch wel weer teleurstellend rustig uit. Komt er nog knuppelgenot?
onrechttv maarquote:Op zondag 7 november 2021 15:35 schreef summer2bird het volgende:
Wat een heerlijke demo weer.
Welke livestream kijken we nu?
quote:Op zondag 7 november 2021 15:37 schreef Charmian het volgende:
wait whut??? Wie heeft Trump van stal gehaald of is dit een oud plaatje van RTL...fake news!
[ afbeelding ]
Ach ja, die Baudet lui zijn er ook, en dat is trumps copycat dusquote:Op zondag 7 november 2021 15:39 schreef K21 het volgende:
Ik heb geloof ik wel een MAGA-petje gezien aan het begin van de stream.
Las net dat de politie het aantal schatte op 9000quote:Op zondag 7 november 2021 15:37 schreef Charmian het volgende:
wait whut??? Wie heeft Trump van stal gehaald of is dit een oud plaatje van RTL...fake news!
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 7 november 2021 15:52 schreef StephanL het volgende:
[..]
Anders kan die de berichten niet lezen
lekker geluid welquote:Op zondag 7 november 2021 15:56 schreef StephanL het volgende:
[..]
Mijn collega buschauffeurs hebben vertragingen van 30 minuten ong hierdoor
Dat zal wel de reden zijn dat ie vertrokken isquote:
Ja snap het ook nietquote:Op zondag 7 november 2021 16:01 schreef spectrumanalyser het volgende:
wat zegt die rare Albert nou?
"Als je toevallig wat tegen mij hebt moet je het niet tegen mijn bek zeggen"
"Als je in 't vervolg wat tegen mij hebt, moet je het liever in mijn bek zeggen" denk ik.quote:Op zondag 7 november 2021 16:01 schreef spectrumanalyser het volgende:
wat zegt die rare Albert nou?
"Als je toevallig wat tegen mij hebt moet je het niet tegen mijn bek zeggen"
https://www.facebook.com/barenboos2.0/videos/426011432310781quote:Op zondag 7 november 2021 16:03 schreef bitterbal het volgende:
zijn ze allemaal gestopt nu met streamen?
Oke, ga ik wat anders kijkenquote:Op zondag 7 november 2021 16:04 schreef StephanL het volgende:
[..]
https://www.facebook.com/barenboos2.0/videos/426011432310781
Alleen bar en boos op Facebook
Malieveld loopt leeg
Zoiets zal ie wel bedoelenquote:Op zondag 7 november 2021 16:04 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
"Als je in 't vervolg wat tegen mij hebt, moet je het liever in mijn bek zeggen" denk ik.
Ik gok dat er softwarematig (door de app die hij gebruikt, Prism) een hoop compressors en limiters eroverheen zijn gezet en/of de bitrate enorm afgeknepen is.quote:Op zondag 7 november 2021 16:11 schreef Starhopper het volgende:
Waarom is het geluid van pieter zo kut. Hij heeft een rode microfoon. Daar zou je meer van verwachten
Ja, moet haast wel. Wel jammer. Beelden zijn, afgezien van die tenenkrommende interviews, best tof.quote:Op zondag 7 november 2021 16:12 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Ik gok dat er softwarematig een hoop compressors en limiters eroverheen zijn gezet.
quote:Op zondag 7 november 2021 16:17 schreef nixxx het volgende:
Liep ik net een flink stuk verderop in Den Haag, met twee van mijn kinderen. Komt er een of ander oud wappie wijf in een scootmobiel langs, tetterend in zo’n vet accent “Denk aan de toekomst van je kinderen!!”
Eeh ja, daarom is mijn oudste zoon ook al gevaccineerd, tuthola
Hij gaat ff shoppen bij Bolderkar Suusquote:Op zondag 7 november 2021 16:18 schreef summer2bird het volgende:
https://www.facebook.com/teunlivestreams/videos/4833161123369324
Stream van bij de racisme bus FvD bus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |