Ze streamt nu niet. Doen andere op onrechttv.quote:Op zondag 7 november 2021 14:01 schreef spectrumanalyser het volgende:
wat is de stream van Eline van 't Noordende uit Dwingeloo?
er zijn meerdere onrecht streams lijkt 't
onverantwoord om kleine kinderen mee te nemen naar zoiets als je weet dat 't regelmatig uit de hand gelopen is.quote:Op zondag 7 november 2021 14:02 schreef bitterbal het volgende:
Commotie over een kinderwagen in de optocht ofzo
Wappies gonna wappiequote:Op zondag 7 november 2021 14:08 schreef K21 het volgende:
Je peuter als vleesschild gebruiken zodat je weer kan janken op sociale media over politiegeweld tegen kleine kinderen.
Ja, behalve de veteranengodenquote:Op zondag 7 november 2021 14:09 schreef bitterbal het volgende:
Wat een firguren zitten er ook weer tussen. Vooraan zijn denk ik de ruziezoekers?
Nog niet, zitten in de opbouwende fasequote:Op zondag 7 november 2021 14:11 schreef Charmian het volgende:
Heb ik nog iets gemist? Waterkanonnen, stokslagen?
nee nog niksquote:Op zondag 7 november 2021 14:11 schreef Charmian het volgende:
Heb ik nog iets gemist? Waterkanonnen, stokslagen?
Ze hebben al besloten dat dat romeo’s zijn. Blijkbaar bestaat de helft van de groep uit Romeo’s. Donkere jas, pet of hoodie.quote:Op zondag 7 november 2021 13:57 schreef spoilert het volgende:
[..]
En ondertussen zijn er genoeg "demonstranten" die met gezichtsbedekking en een hoodie lopen..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |