Mijn leven is een leugenquote:
Wat een kut tekstquote:Op zondag 7 november 2021 13:34 schreef JohnBercow het volgende:
Volgens mij zijn ze de leugens zat
Maar ik kan mij vergissen
Moeten ze maar wat minder vaak op Facebook kijken...quote:Op zondag 7 november 2021 13:34 schreef JohnBercow het volgende:
Volgens mij zijn ze de leugens zat
Maar ik kan mij vergissen
Hetzelfde als met hooligans, groepsgevoel leidt tot een gezamenlijke “vijand”quote:Op zondag 7 november 2021 13:42 schreef spoilert het volgende:
Wat zijn er veel van die lui extreem gefocust op de PoPo...
En ondertussen zijn er genoeg "demonstranten" die met gezichtsbedekking en een hoodie lopen..quote:Op zondag 7 november 2021 13:56 schreef mootie het volgende:
Het gaat ook alleen maar over de politie op de streams, ze tarten, ze lokken uit, ze mogen geen mondkapjes dragen.
Die krijgen een koude mond van de temperatuur.quote:Op zondag 7 november 2021 13:57 schreef spoilert het volgende:
[..]
En ondertussen zijn er genoeg "demonstranten" die met gezichtsbedekking en een hoodie lopen..
Ik was verbaast dat ze nog een andere jas blijkt te hebben dan die rode...quote:Op zondag 7 november 2021 13:59 schreef StephanL het volgende:
Eline de opperbevelhebster loopt voorop
Wel met rode schoentjesquote:Op zondag 7 november 2021 14:00 schreef spoilert het volgende:
[..]
Ik was verbaast dat ze nog een andere jas blijkt te hebben dan die rode...
Ze streamt nu niet. Doen andere op onrechttv.quote:Op zondag 7 november 2021 14:01 schreef spectrumanalyser het volgende:
wat is de stream van Eline van 't Noordende uit Dwingeloo?
er zijn meerdere onrecht streams lijkt 't
onverantwoord om kleine kinderen mee te nemen naar zoiets als je weet dat 't regelmatig uit de hand gelopen is.quote:Op zondag 7 november 2021 14:02 schreef bitterbal het volgende:
Commotie over een kinderwagen in de optocht ofzo
Wappies gonna wappiequote:Op zondag 7 november 2021 14:08 schreef K21 het volgende:
Je peuter als vleesschild gebruiken zodat je weer kan janken op sociale media over politiegeweld tegen kleine kinderen.
Ja, behalve de veteranengodenquote:Op zondag 7 november 2021 14:09 schreef bitterbal het volgende:
Wat een firguren zitten er ook weer tussen. Vooraan zijn denk ik de ruziezoekers?
Nog niet, zitten in de opbouwende fasequote:Op zondag 7 november 2021 14:11 schreef Charmian het volgende:
Heb ik nog iets gemist? Waterkanonnen, stokslagen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |