Dat is nog geen echte 5G.quote:
Mijn leven is een leugenquote:
Wat een kut tekstquote:Op zondag 7 november 2021 13:34 schreef JohnBercow het volgende:
Volgens mij zijn ze de leugens zat
Maar ik kan mij vergissen
Moeten ze maar wat minder vaak op Facebook kijken...quote:Op zondag 7 november 2021 13:34 schreef JohnBercow het volgende:
Volgens mij zijn ze de leugens zat
Maar ik kan mij vergissen
Hetzelfde als met hooligans, groepsgevoel leidt tot een gezamenlijke “vijand”quote:Op zondag 7 november 2021 13:42 schreef spoilert het volgende:
Wat zijn er veel van die lui extreem gefocust op de PoPo...
En ondertussen zijn er genoeg "demonstranten" die met gezichtsbedekking en een hoodie lopen..quote:Op zondag 7 november 2021 13:56 schreef mootie het volgende:
Het gaat ook alleen maar over de politie op de streams, ze tarten, ze lokken uit, ze mogen geen mondkapjes dragen.
Die krijgen een koude mond van de temperatuur.quote:Op zondag 7 november 2021 13:57 schreef spoilert het volgende:
[..]
En ondertussen zijn er genoeg "demonstranten" die met gezichtsbedekking en een hoodie lopen..
Ik was verbaast dat ze nog een andere jas blijkt te hebben dan die rode...quote:Op zondag 7 november 2021 13:59 schreef StephanL het volgende:
Eline de opperbevelhebster loopt voorop
Wel met rode schoentjesquote:Op zondag 7 november 2021 14:00 schreef spoilert het volgende:
[..]
Ik was verbaast dat ze nog een andere jas blijkt te hebben dan die rode...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |