onverantwoord om kleine kinderen mee te nemen naar zoiets als je weet dat 't regelmatig uit de hand gelopen is.quote:Op zondag 7 november 2021 14:02 schreef bitterbal het volgende:
Commotie over een kinderwagen in de optocht ofzo
Wappies gonna wappiequote:Op zondag 7 november 2021 14:08 schreef K21 het volgende:
Je peuter als vleesschild gebruiken zodat je weer kan janken op sociale media over politiegeweld tegen kleine kinderen.
Ja, behalve de veteranengodenquote:Op zondag 7 november 2021 14:09 schreef bitterbal het volgende:
Wat een firguren zitten er ook weer tussen. Vooraan zijn denk ik de ruziezoekers?
Nog niet, zitten in de opbouwende fasequote:Op zondag 7 november 2021 14:11 schreef Charmian het volgende:
Heb ik nog iets gemist? Waterkanonnen, stokslagen?
nee nog niksquote:Op zondag 7 november 2021 14:11 schreef Charmian het volgende:
Heb ik nog iets gemist? Waterkanonnen, stokslagen?
Ze hebben al besloten dat dat romeo’s zijn. Blijkbaar bestaat de helft van de groep uit Romeo’s. Donkere jas, pet of hoodie.quote:Op zondag 7 november 2021 13:57 schreef spoilert het volgende:
[..]
En ondertussen zijn er genoeg "demonstranten" die met gezichtsbedekking en een hoodie lopen..
Route lopen en weer terug naar Malieveldquote:Op zondag 7 november 2021 14:24 schreef Charmian het volgende:
Waar gaan ze eigenlijk heen? Of gewoon als verdwaalde schaapjes door de stad lopen?
Ik heb muziek 'it's my life' lekker meezingen met z'n allenquote:Op zondag 7 november 2021 14:24 schreef Ireth het volgende:
Ik ben in de basis tegen geweld, maar kunnen ze die megafoon niet ff anaal inbrengen bij die blerbek vooraan?![]()
Neeeee, dat zijn de romeo’s, die willen de boel laten escaleren.quote:Op zondag 7 november 2021 14:20 schreef bitterbal het volgende:
ze gooien met rookbommen ofzo die demonstranten?
Ja verdorriequote:Op zondag 7 november 2021 14:34 schreef StephanL het volgende:
Wij zijn het volk! Wij willen vrijheid
Sven GODquote:Op zondag 7 november 2021 14:49 schreef StephanL het volgende:
Sven is er nu ook
https://www.facebook.com/VideoInVerzet/videos/155162860136447
Gelijk geklikt en geluid kan weer aan.quote:Op zondag 7 november 2021 14:49 schreef StephanL het volgende:
Sven is er nu ook
quote:Op zondag 7 november 2021 14:49 schreef StephanL het volgende:
Sven is er nu ook
Kwalbert deed gelijk agressief, snap Sven dan wel ja.quote:Op zondag 7 november 2021 14:56 schreef spoilert het volgende:
[..]
Dan weten we gelijk de reden waarom Sven er niet zo vaak meer is...
Het draait allemaal om Mita, die beschuldigd oa Sven en Neusbel ervan controlled opposition te zijn of zo...quote:
Kenal die namen nietquote:Op zondag 7 november 2021 14:57 schreef spoilert het volgende:
[..]
Het draait allemaal om Mita, die beschuldigd oa Sven en Neusbel ervan controlled opposition te zijn of zo...
Ja joh, diep triest en zielig voor die beesten.quote:Op zondag 7 november 2021 14:57 schreef bitterbal het volgende:
Met je hond daar ook lopen en al dat vuurwerk
en Mita zit veilig in Frankrijkquote:Op zondag 7 november 2021 14:57 schreef spoilert het volgende:
[..]
Het draait allemaal om Mita, die beschuldigd oa Sven en Neusbel ervan controlled opposition te zijn of zo...
quote:Op zondag 7 november 2021 14:57 schreef spoilert het volgende:
[..]
Nu wel, doordeweeks zit ze "ondergedoken" bij vrienden en bekenden in NL, waar dan ook regelmatig de Popo op de stoep staat omdat er weer eens aangifte is gedaan tegen haar.quote:
Ja. Fok love Defend tooquote:Op zondag 7 november 2021 15:05 schreef spoilert het volgende:
[..]
Nice, er liepen ook al mensen ronde met bordjes "IDefend"
ja maar wat heeft dat met kanker te maken dan?quote:Op zondag 7 november 2021 15:09 schreef StephanL het volgende:
[..]
Heb te maken met vorige week zondag, toen Defend werd aangevallen door die agent die dat riep
terecht. Was ook onacceptabelquote:Op zondag 7 november 2021 15:14 schreef spoilert het volgende:
[..]
Klopt, zelfs als verdachte aangemerkt.
Nee maar ik als iemand uit een middelgrote stad vind het asociaal om te gebruikenquote:Op zondag 7 november 2021 15:11 schreef Charmian het volgende:
Nah ja in Den Haag wordt het woordje 'kanker' te pas en te onpas gebruikt al jaren zo. Die agent van vorige week had ook een behoorlijk haagse tongval, ik kijk er niet van op.
Tja, uit ervaring weet ik dat je beter verdachte kan zijn in zo'n geval, het geeft je wat meer rechten gek genoeg. Ook zullen ze hem geschorst hebben uit bescherming, er was al een heksenjacht op hem..quote:
Is het ook.quote:Op zondag 7 november 2021 15:14 schreef Olga het volgende:
[..]
Nee maar ik als iemand uit een middelgrote stad vind het asociaal om te gebruiken
Gyazoquote:Op zondag 7 november 2021 15:19 schreef K21 het volgende:
[..]
Wat gebruik je om die gifjes zo snel te maken?
gyazoquote:Op zondag 7 november 2021 15:19 schreef K21 het volgende:
[..]
Wat gebruik je om die gifjes zo snel te maken?
Nee, je kan wat anders doenquote:Op zondag 7 november 2021 15:31 schreef K21 het volgende:
Ziet er nu toch wel weer teleurstellend rustig uit. Komt er nog knuppelgenot?
onrechttv maarquote:Op zondag 7 november 2021 15:35 schreef summer2bird het volgende:
Wat een heerlijke demo weer.
Welke livestream kijken we nu?
quote:Op zondag 7 november 2021 15:37 schreef Charmian het volgende:
wait whut??? Wie heeft Trump van stal gehaald of is dit een oud plaatje van RTL...fake news!
[ afbeelding ]
Ach ja, die Baudet lui zijn er ook, en dat is trumps copycat dusquote:Op zondag 7 november 2021 15:39 schreef K21 het volgende:
Ik heb geloof ik wel een MAGA-petje gezien aan het begin van de stream.
Las net dat de politie het aantal schatte op 9000quote:Op zondag 7 november 2021 15:37 schreef Charmian het volgende:
wait whut??? Wie heeft Trump van stal gehaald of is dit een oud plaatje van RTL...fake news!
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 7 november 2021 15:52 schreef StephanL het volgende:
[..]
Anders kan die de berichten niet lezen
lekker geluid welquote:Op zondag 7 november 2021 15:56 schreef StephanL het volgende:
[..]
Mijn collega buschauffeurs hebben vertragingen van 30 minuten ong hierdoor
Dat zal wel de reden zijn dat ie vertrokken isquote:
Ja snap het ook nietquote:Op zondag 7 november 2021 16:01 schreef spectrumanalyser het volgende:
wat zegt die rare Albert nou?
"Als je toevallig wat tegen mij hebt moet je het niet tegen mijn bek zeggen"
"Als je in 't vervolg wat tegen mij hebt, moet je het liever in mijn bek zeggen" denk ik.quote:Op zondag 7 november 2021 16:01 schreef spectrumanalyser het volgende:
wat zegt die rare Albert nou?
"Als je toevallig wat tegen mij hebt moet je het niet tegen mijn bek zeggen"
https://www.facebook.com/barenboos2.0/videos/426011432310781quote:Op zondag 7 november 2021 16:03 schreef bitterbal het volgende:
zijn ze allemaal gestopt nu met streamen?
Oke, ga ik wat anders kijkenquote:Op zondag 7 november 2021 16:04 schreef StephanL het volgende:
[..]
https://www.facebook.com/barenboos2.0/videos/426011432310781
Alleen bar en boos op Facebook
Malieveld loopt leeg
Zoiets zal ie wel bedoelenquote:Op zondag 7 november 2021 16:04 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
"Als je in 't vervolg wat tegen mij hebt, moet je het liever in mijn bek zeggen" denk ik.
Ik gok dat er softwarematig (door de app die hij gebruikt, Prism) een hoop compressors en limiters eroverheen zijn gezet en/of de bitrate enorm afgeknepen is.quote:Op zondag 7 november 2021 16:11 schreef Starhopper het volgende:
Waarom is het geluid van pieter zo kut. Hij heeft een rode microfoon. Daar zou je meer van verwachten
Ja, moet haast wel. Wel jammer. Beelden zijn, afgezien van die tenenkrommende interviews, best tof.quote:Op zondag 7 november 2021 16:12 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Ik gok dat er softwarematig een hoop compressors en limiters eroverheen zijn gezet.
quote:Op zondag 7 november 2021 16:17 schreef nixxx het volgende:
Liep ik net een flink stuk verderop in Den Haag, met twee van mijn kinderen. Komt er een of ander oud wappie wijf in een scootmobiel langs, tetterend in zo’n vet accent “Denk aan de toekomst van je kinderen!!”
Eeh ja, daarom is mijn oudste zoon ook al gevaccineerd, tuthola
Hij gaat ff shoppen bij Bolderkar Suusquote:Op zondag 7 november 2021 16:18 schreef summer2bird het volgende:
https://www.facebook.com/teunlivestreams/videos/4833161123369324
Stream van bij de racisme bus FvD bus
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |