Gyazoquote:Op zondag 7 november 2021 15:19 schreef K21 het volgende:
[..]
Wat gebruik je om die gifjes zo snel te maken?
gyazoquote:Op zondag 7 november 2021 15:19 schreef K21 het volgende:
[..]
Wat gebruik je om die gifjes zo snel te maken?
Nee, je kan wat anders doenquote:Op zondag 7 november 2021 15:31 schreef K21 het volgende:
Ziet er nu toch wel weer teleurstellend rustig uit. Komt er nog knuppelgenot?
onrechttv maarquote:Op zondag 7 november 2021 15:35 schreef summer2bird het volgende:
Wat een heerlijke demo weer.
Welke livestream kijken we nu?
quote:Op zondag 7 november 2021 15:37 schreef Charmian het volgende:
wait whut??? Wie heeft Trump van stal gehaald of is dit een oud plaatje van RTL...fake news!
[ afbeelding ]
Ach ja, die Baudet lui zijn er ook, en dat is trumps copycat dusquote:Op zondag 7 november 2021 15:39 schreef K21 het volgende:
Ik heb geloof ik wel een MAGA-petje gezien aan het begin van de stream.
Las net dat de politie het aantal schatte op 9000quote:Op zondag 7 november 2021 15:37 schreef Charmian het volgende:
wait whut??? Wie heeft Trump van stal gehaald of is dit een oud plaatje van RTL...fake news!
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 7 november 2021 15:52 schreef StephanL het volgende:
[..]
Anders kan die de berichten niet lezen
lekker geluid welquote:Op zondag 7 november 2021 15:56 schreef StephanL het volgende:
[..]
Mijn collega buschauffeurs hebben vertragingen van 30 minuten ong hierdoor
Dat zal wel de reden zijn dat ie vertrokken isquote:
Ja snap het ook nietquote:Op zondag 7 november 2021 16:01 schreef spectrumanalyser het volgende:
wat zegt die rare Albert nou?
"Als je toevallig wat tegen mij hebt moet je het niet tegen mijn bek zeggen"
"Als je in 't vervolg wat tegen mij hebt, moet je het liever in mijn bek zeggen" denk ik.quote:Op zondag 7 november 2021 16:01 schreef spectrumanalyser het volgende:
wat zegt die rare Albert nou?
"Als je toevallig wat tegen mij hebt moet je het niet tegen mijn bek zeggen"
https://www.facebook.com/barenboos2.0/videos/426011432310781quote:Op zondag 7 november 2021 16:03 schreef bitterbal het volgende:
zijn ze allemaal gestopt nu met streamen?
Oke, ga ik wat anders kijkenquote:Op zondag 7 november 2021 16:04 schreef StephanL het volgende:
[..]
https://www.facebook.com/barenboos2.0/videos/426011432310781
Alleen bar en boos op Facebook
Malieveld loopt leeg
Zoiets zal ie wel bedoelenquote:Op zondag 7 november 2021 16:04 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
"Als je in 't vervolg wat tegen mij hebt, moet je het liever in mijn bek zeggen" denk ik.
Ik gok dat er softwarematig (door de app die hij gebruikt, Prism) een hoop compressors en limiters eroverheen zijn gezet en/of de bitrate enorm afgeknepen is.quote:Op zondag 7 november 2021 16:11 schreef Starhopper het volgende:
Waarom is het geluid van pieter zo kut. Hij heeft een rode microfoon. Daar zou je meer van verwachten
Ja, moet haast wel. Wel jammer. Beelden zijn, afgezien van die tenenkrommende interviews, best tof.quote:Op zondag 7 november 2021 16:12 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Ik gok dat er softwarematig een hoop compressors en limiters eroverheen zijn gezet.
quote:Op zondag 7 november 2021 16:17 schreef nixxx het volgende:
Liep ik net een flink stuk verderop in Den Haag, met twee van mijn kinderen. Komt er een of ander oud wappie wijf in een scootmobiel langs, tetterend in zo’n vet accent “Denk aan de toekomst van je kinderen!!”
Eeh ja, daarom is mijn oudste zoon ook al gevaccineerd, tuthola
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |