Ja. Fok love Defend tooquote:Op zondag 7 november 2021 15:05 schreef spoilert het volgende:
[..]
Nice, er liepen ook al mensen ronde met bordjes "IDefend"
ja maar wat heeft dat met kanker te maken dan?quote:Op zondag 7 november 2021 15:09 schreef StephanL het volgende:
[..]
Heb te maken met vorige week zondag, toen Defend werd aangevallen door die agent die dat riep
terecht. Was ook onacceptabelquote:Op zondag 7 november 2021 15:14 schreef spoilert het volgende:
[..]
Klopt, zelfs als verdachte aangemerkt.
Nee maar ik als iemand uit een middelgrote stad vind het asociaal om te gebruikenquote:Op zondag 7 november 2021 15:11 schreef Charmian het volgende:
Nah ja in Den Haag wordt het woordje 'kanker' te pas en te onpas gebruikt al jaren zo. Die agent van vorige week had ook een behoorlijk haagse tongval, ik kijk er niet van op.
Tja, uit ervaring weet ik dat je beter verdachte kan zijn in zo'n geval, het geeft je wat meer rechten gek genoeg. Ook zullen ze hem geschorst hebben uit bescherming, er was al een heksenjacht op hem..quote:
Is het ook.quote:Op zondag 7 november 2021 15:14 schreef Olga het volgende:
[..]
Nee maar ik als iemand uit een middelgrote stad vind het asociaal om te gebruiken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |