Het kan me niet snel genoeg gebeuren.quote:Op zondag 7 november 2021 11:37 schreef vipergts het volgende:
Hoe laat komt het waterkanon in Den Haag in actie vandaag.
Ja gelukkig kunnen mensen met een qr code geen corona hebbenquote:Op zondag 7 november 2021 11:51 schreef GwanGwaa het volgende:
[..]
Het kan me niet snel genoeg gebeuren.
Ik woon zelf in Den Haag en door die debielen kan ik niet naar het centrum. Wil geen corona oplopen door die idioten.
Ik wist niet dat we ook van die gekken hadden. Wel wappies maar niet dat ze tijd hadden voor zo'n kanaalquote:Op zondag 7 november 2021 11:39 schreef StephanL het volgende:
Verzet Westland is live
https://www.facebook.com/verzetwestland/videos/613882626388996
Meest belangrijke vraag! Ik zit nu even zn livestream te kijken maar ik moet me echt bedwingen om niet #TeamWaterkanon te typen in de reacties.quote:Op zondag 7 november 2021 11:37 schreef vipergts het volgende:
Hoe laat komt het waterkanon in Den Haag in actie vandaag.
Denken ze nog steeds dat mensen daar enige waarde/geloof aan hechten?quote:Op zondag 7 november 2021 12:01 schreef spoilert het volgende:
De Veteranen krijgen hun orders uitgedeeld...
[ twitter ]
Ah de carnavalsvereniging is er ook weer...quote:Op zondag 7 november 2021 12:01 schreef spoilert het volgende:
De Veteranen krijgen hun orders uitgedeeld...
[ twitter ]
Is pieter zo haatdragend dan dat hij aan de deur staat als ik dat doe zonder vpnquote:Op zondag 7 november 2021 12:01 schreef Bloem75 het volgende:
[..]
Meest belangrijke vraag! Ik zit nu even zn livestream te kijken maar ik moet me echt bedwingen om niet #TeamWaterkanon te typen in de reacties.
Waarom hebben ze juist in de wappiehoek altijd problemen? Iedereen gaat daar dood aan vaccins, ze mogen niks, ze hebben altijd wel dingen waar de rest van Nederland nooit tegenaan loopt.quote:Op zondag 7 november 2021 10:37 schreef Charmian het volgende:
Ach ach ach hele trauma's voor een 13 jarige het commentaar er ook weer onder[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 6 november 2021 20:49 schreef spectrumanalyser het volgende:
dat er maar 0,0 aandacht voor die wappie-kermis zal zijn....
.
Wel voor de klimaatwappies?quote:Op zaterdag 6 november 2021 20:49 schreef spectrumanalyser het volgende:
dat er maar 0,0 aandacht voor die wappie-kermis zal zijn....
Ja maar, ja maar, dat komt natuurlijk door die 5G, snap dat dan.quote:Op zondag 7 november 2021 12:10 schreef AchJa het volgende:
[..]
Waarom hebben ze juist in de wappiehoek altijd problemen? Iedereen gaat daar dood aan vaccins, ze mogen niks, ze hebben altijd wel dingen waar de rest van Nederland nooit tegenaan loopt.
Het is vast een complotquote:Op zondag 7 november 2021 12:21 schreef StephanL het volgende:
[..]
Jip. Probeer het op mijn tv te krijgen, maar kwaliteit is belabberd. Nu die van Albert ook.
Interessant, interessantquote:
Denk het niet. Ze dragen toch alleen maar liefde uit?😜 Misschien komt hij je een hartjesballon brengen?quote:Op zondag 7 november 2021 12:09 schreef vipergts het volgende:
[..]
Is pieter zo haatdragend dan dat hij aan de deur staat als ik dat doe zonder vpn
Ik hou niet van ballonnen dus dat wordt ruzie. En ook niet van clownsquote:Op zondag 7 november 2021 12:33 schreef Bloem75 het volgende:
[..]
Denk het niet. Ze dragen toch alleen maar liefde uit?😜 Misschien komt hij je een hartjesballon brengen?
STRIJDERSquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |