Interessant, interessantquote:
Denk het niet. Ze dragen toch alleen maar liefde uit?😜 Misschien komt hij je een hartjesballon brengen?quote:Op zondag 7 november 2021 12:09 schreef vipergts het volgende:
[..]
Is pieter zo haatdragend dan dat hij aan de deur staat als ik dat doe zonder vpn
Ik hou niet van ballonnen dus dat wordt ruzie. En ook niet van clownsquote:Op zondag 7 november 2021 12:33 schreef Bloem75 het volgende:
[..]
Denk het niet. Ze dragen toch alleen maar liefde uit?😜 Misschien komt hij je een hartjesballon brengen?
STRIJDERSquote:
Waarom moet je bij facebook opeen aanmelden dat wil ik helemaal nietquote:Op zondag 7 november 2021 12:46 schreef StephanL het volgende:
https://www.facebook.com/msmleugens/videos/384244380070577
Onrecht ook weer live.
Youtube streams zijn echt een drama
ik denk dat je de strekking van deze topicreeks mist. wij lachen ze massaal uit hier.quote:Op zondag 7 november 2021 12:15 schreef Nober het volgende:
[..]
Wel voor de klimaatwappies?
Overigens als je dit geen aandacht gunt moet je hier niet meer posten. Wappie.
Ja wtf. Maar goed, weer eens wat anders dan de afgelopen weken in Hilversum.quote:Op zondag 7 november 2021 12:51 schreef spoilert het volgende:
Anders kom je op de motor naar de demonstratie, maakt dat je extra stoer of zo?
Wat zou zo'n motor doen als er een straal van het waterkanon op gaat??quote:Op zondag 7 november 2021 12:52 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja wtf. Maar goed, weer eens wat anders dan de afgelopen weken in Hilversum.
Die ene hond die er met/door z'n baas pal naast stond zal ook vast heel blij geweest zijn dat hij is meegenomen toen ze even flink aan de gashendel trokken.quote:Op zondag 7 november 2021 12:51 schreef spoilert het volgende:
Anders kom je op de motor naar de demonstratie, maakt dat je extra stoer of zo?
quote:Op zondag 7 november 2021 12:53 schreef spoilert het volgende:
[..]
Wat zou zo'n motor doen als er een straal van het waterkanon op gaat??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |