abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 5 november 2021 @ 17:32:51 #1
233102 cherrycoke
"Fear is a weapon."
pi_202045897

nu al game van 2022?

_O_
"I wear the mask to protect the city… but the city is what made the mask." – Batman
pi_202045931

[ Bericht 46% gewijzigd door #ANONIEM op 05-11-2021 17:36:00 ]
pi_202048931
Het lijkt wel alsof de combat met elke souls game trager wordt. Als je zwaardje zo zwaar is, neem dan een ander zwaard
  vrijdag 5 november 2021 @ 21:22:43 #4
159092 Tyr80
Nani ka hoka ni?
pi_202049013
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 november 2021 21:14 schreef Gutanoth het volgende:
Het lijkt wel alsof de combat met elke souls game trager wordt. Als je zwaardje zo zwaar is, neem dan een ander zwaard
Heerlijk dat trage van DS1 juist.

Heb echt hoge verwachtingen van dit spel.

[ Bericht 4% gewijzigd door Tyr80 op 06-11-2021 00:39:37 ]
"We aren't people, we are text." - Japanman Sakyusan -
pi_202050702
Instabuy

Ik zag wat rumoer dat mensen het wel heel erg op op dark souls vinden lijken maar ik was juist bang dat ze er nog meer afstand van zouden nemen.
-nee-
pi_202052902
quote:
14s.gif Op vrijdag 5 november 2021 23:53 schreef Marsenal het volgende:
Instabuy

Ik zag wat rumoer dat mensen het wel heel erg op op dark souls vinden lijken maar ik was juist bang dat ze er nog meer afstand van zouden nemen.
Als deze game dark souls 4 had geheten had niemand raar opgekeken.
Wat helemaal niet erg is overigens.
  Eindredactie Games zaterdag 6 november 2021 @ 10:18:20 #7
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_202053033
quote:
Dat is altijd al de afweging geweest, of je neemt een snel compact zwaard/dolk met minder damage of je neemt een halve boomstam als wapen die weliswaar traag is maar wel meteen de meeste enemies verpletterd. Dat maakt het juist tof, beetje kutten met verschillende builds.

Snap trouwens niet waarom TS één of ander gaar filmpje post van een opname van de echte trailer > hier de eckte voor wie 'm nog niet gezien had

Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
pi_202053034
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 november 2021 10:04 schreef Ramboetan het volgende:

[..]
Als deze game dark souls 4 had geheten had niemand raar opgekeken.
Wat helemaal niet erg is overigens.
Ik snap dat die game qua lore e.d. echt aan zijn einde kwam, maar vanaf hier beschouw ik Elden Ring gewoon als DS4 :P
-nee-
pi_202053084
quote:
Fatroll-shaming :o
-nee-
  zaterdag 6 november 2021 @ 10:30:27 #10
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_202053143
Oh niet goed gelezen. :@

Maar ziet er wel tof uit vind ikz mss dan eindelijk eens de trigger om te kijken naar een ps5.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
  zondag 7 november 2021 @ 12:00:54 #12
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_202067773
Ziet er schitterend uit, zo te zien ook prima gameplay en een boel te ontdekken.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_202067830
Als er quicksave in zit ben ik verkocht.
Conscience do cost.
  zondag 7 november 2021 @ 12:10:59 #14
159092 Tyr80
Nani ka hoka ni?
pi_202067962
quote:
0s.gif Op zondag 7 november 2021 12:04 schreef ems. het volgende:
Want…?
  zondag 7 november 2021 @ 12:11:23 #15
159092 Tyr80
Nani ka hoka ni?
pi_202067972
Al een CE te koop ergens?

Edit: Lamaar, gevonden bij bol, 2 besteld.

Jammer dat die ultimate edition al op is…

[ Bericht 39% gewijzigd door Tyr80 op 07-11-2021 12:33:02 ]
pi_202068136
quote:
1s.gif Op zondag 7 november 2021 12:10 schreef Tyr80 het volgende:

[..]
Want…?
Vond ik een grote tekortkoming van Dark Souls. Ik heb niets tegen moeilijkheid, maar als ik dan elke keer progress kwijt ben en ik moet weer een heel stuk lopen om dat te herstellen is dat niet zo mijn ding.

Als er een eenvoudige quicksave functie in zat had ik de DS games waarschijnlijk helemaal kapot gespeeld :P
Conscience do cost.
  zondag 7 november 2021 @ 12:34:02 #17
159092 Tyr80
Nani ka hoka ni?
pi_202068397
quote:
0s.gif Op zondag 7 november 2021 12:18 schreef ems. het volgende:

[..]
Vond ik een grote tekortkoming van Dark Souls. Ik heb niets tegen moeilijkheid, maar als ik dan elke keer progress kwijt ben en ik moet weer een heel stuk lopen om dat te herstellen is dat niet zo mijn ding.

Als er een eenvoudige quicksave functie in zat had ik de DS games waarschijnlijk helemaal kapot gespeeld :P
Ieder z’n ding.
pi_202068547
quote:
1s.gif Op zondag 7 november 2021 12:34 schreef Tyr80 het volgende:

[..]
Ieder z’n ding.
Zeker. En Dark Souls is in principe 'mijn ding' behalve dat kleine gemis. Al geef je mensen gewoon de optie met verschillende moeilijkheidsgraden.
Conscience do cost.
pi_202068948
quote:
0s.gif Op zondag 7 november 2021 12:40 schreef ems. het volgende:

[..]
Zeker. En Dark Souls is in principe 'mijn ding' behalve dat kleine gemis. Al geef je mensen gewoon de optie met verschillende moeilijkheidsgraden.
Fair enough, alleen het gebrek aan quicksave is juist zo'n belangrijke gameplay-mechanic, dat maakt voor mij dark souls zo uitdagend en uniek.
-nee-
pi_202069281
quote:
14s.gif Op zondag 7 november 2021 13:04 schreef Marsenal het volgende:

[..]
Fair enough, alleen het gebrek aan quicksave is juist zo'n belangrijke gameplay-mechanic, dat maakt voor mij dark souls zo uitdagend en uniek.
Dat begrijp ik! Daarom vind ik het jammer dat ze niet gewoon een optie hebben gehad, zoals gezegd met verschillende moeilijkheidsgraden, waarbij zowel de casual als de hardcore player van de game kan genieten.

Ik ben met andere games ook hardcore, alleen niet met single player rpg's achtige games :P
Conscience do cost.
pi_202069758
quote:
0s.gif Op zondag 7 november 2021 13:27 schreef ems. het volgende:

[..]
Dat begrijp ik! Daarom vind ik het jammer dat ze niet gewoon een optie hebben gehad, zoals gezegd met verschillende moeilijkheidsgraden, waarbij zowel de casual als de hardcore player van de game kan genieten.

Ik ben met andere games ook hardcore, alleen niet met single player rpg's achtige games :P
Tuurlijk, ieder z'n ding. Op de pc komt er ook vanzelf weer een mod die je helpt daarmee. Echter, bij dark souls zijn de levels wel echt ontworpen met de moeilijkheidsgraad en gebrek aan save-mechanic in gedachten :P
-nee-
  Eindredactie Games zondag 7 november 2021 @ 14:06:28 #22
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_202069790
Wat idd één van de meer frustrerende dingen is voor Souls-beginners is vaak opnieuw van de bonfire naar (bijv.) de boss area moeten lopen (want onbekende boss, moeilijk, vaak dood, movesets leren herkennen etc.) en dus iedere keer weer door hordes enemies moeten roeien voor je opnieuw bij de fog gate staat. Ik vond dat bij Nioh nog irritanter trouwens. Zodra je de routes goed kent wordt het makkelijker om gewoon te rushen.

Daarnaast natuurlijk je souls verliezen bij doodgaan en die zien terug te krijgen, maar dat zijn wel echt mechanics die inherent zijn aan de franchise. Er zijn wel mods voor de pc-versie om handmatig te kunnen saven maar dat voelt wel heel fout om op een eerste playthrough te doen. Moeten mensen zelf weten uiteraard, maar Dark Souls blinkt juist zo enorm uit in dat gevoel van voldoening dat je krijgt na een lange lijdensweg.

Maar behalve kunstmatig alles makkelijker maken zijn er in Souls-games zat mogelijkheden om te cheesen. Wat mij betreft in is in online mode spelen al "easy mode" aangezien je dan gewoon andere lui kunt summonen om je te assisteren bij boss battles. Ook kun je in Souls-games vrij eenvoudig grinden tot je overleveld bent, er zijn ontzettend OP magic builds, etc.

Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
  zondag 7 november 2021 @ 14:10:33 #23
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_202069826
quote:
0s.gif Op zondag 7 november 2021 13:27 schreef ems. het volgende:

[..]
Onmogelijk. From Software zou zichzelf daarmee de das omdoen.
Dit, dus.
pi_202070892
quote:
0s.gif Op zondag 7 november 2021 14:10 schreef Buitendam het volgende:

[..]
Onmogelijk. From Software zou zichzelf daarmee de das omdoen.
Hoe? Door meer mensen een compleet vrijblijvende optie te geven om het spel op een "eenvoudigere" manier door te lopen?

Sommige games hebben zoiets al. Dan heet het "ironman mode" oid en dan speel je het 'echte' spel.
quote:
2s.gif Op zondag 7 november 2021 14:06 schreef 2dope het volgende:
Wat idd één van de meer frustrerende dingen is voor Souls-beginners is vaak opnieuw van de bonfire naar (bijv.) de boss area moeten lopen (want onbekende boss, moeilijk, vaak dood, movesets leren herkennen etc.) en dus iedere keer weer door hordes enemies moeten roeien voor je opnieuw bij de fog gate staat. Ik vond dat bij Nioh nog irritanter trouwens. Zodra je de routes goed kent wordt het makkelijker om gewoon te rushen.

Daarnaast natuurlijk je souls verliezen bij doodgaan en die zien terug te krijgen, maar dat zijn wel echt mechanics die inherent zijn aan de franchise. Er zijn wel mods voor de pc-versie om handmatig te kunnen saven maar dat voelt wel heel fout om op een eerste playthrough te doen. Moeten mensen zelf weten uiteraard, maar Dark Souls blinkt juist zo enorm uit in dat gevoel van voldoening dat je krijgt na een lange lijdensweg.

Maar behalve kunstmatig alles makkelijker maken zijn er in Souls-games zat mogelijkheden om te cheesen. Wat mij betreft in is in online mode spelen al "easy mode" aangezien je dan gewoon andere lui kunt summonen om je te assisteren bij boss battles. Ook kun je in Souls-games vrij eenvoudig grinden tot je overleveld bent, er zijn ontzettend OP magic builds, etc.

[ afbeelding ]
Begrijp en respecteer ik :P Maar ik wil lekker solo en bovendien ken ik niemand anders die DS speelt.
Conscience do cost.
  zondag 7 november 2021 @ 15:57:09 #25
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_202071467
quote:
0s.gif Op zondag 7 november 2021 15:22 schreef ems. het volgende:

[..]
Hoe? Door meer mensen een compleet vrijblijvende optie te geven om het spel op een "eenvoudigere" manier door te lopen?
Het is ongeveer hetzelfde als stellen dat Mario Kart een mode moet krijgen voor een wat volwassen publiek door een Carmageddon-achtige optie in te brengen.

De hele ziel van een From Software is dat het één speldmodus heeft. Aan jou om goed genoeg te worden om die baas te verslaan of een gebied te kunnen doorlopen. Armor, wapens, ringen en aanpassingen aanbrengen aan dit alles zorgt voor gameplay. Moeilijkheidsgraad aanpassen haalt de hele ziel eruit.
Dit, dus.
  zondag 7 november 2021 @ 15:58:54 #26
459912 FlippingCoin
pi_202071494
Als je niet meer teruggaat naar je bonnfire dan boeit doodgaan wel heel erg weinig denk ik.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
pi_202071959
Absoluut. Het nut van bonfires verdwijnt, zo'n beetje het geraamte van je voortgang. En als de bonfires dan ook nog eens een wisselende functie hebben zoals in ds1, dat je naar sommigen kunt warpen, dan ligt je hele balans in puin.

Hoe dan ook, een 'easy mode' of iets dergelijks zou een grote groep gamers overhalen om dark souls nog een kans te geven, maar je bent de groep die het spel goed vindt zoals het is weer kwijt. Ik zou dark souls met save-functie echt geen kloot aan vinden, hooguit DS2, omdat die game toch al volledig uit balans is qua bonfires en reisgemak :P
-nee-
pi_202072209
quote:
1s.gif Op zondag 7 november 2021 15:57 schreef Buitendam het volgende:

[..]
Het is ongeveer hetzelfde als stellen dat Mario Kart een mode moet krijgen voor een wat volwassen publiek door een Carmageddon-achtige optie in te brengen.
Dat lijkt mij een beetje een absurde vergelijking maar als daar een optie voor wordt gegeven zie ik nog steeds niet wat dat verandert aan de ziel van de game, even de hele kind-vriendelijkheid van nintendo erbuiten gelaten.
quote:
De hele ziel van een From Software is dat het één speldmodus heeft. Aan jou om goed genoeg te worden om die baas te verslaan of een gebied te kunnen doorlopen.
Waar ik dan ook niets op tegen heb. Ik vind het prima om keihard geslacht te worden. Maar dan wil ik als het even kan wel graag weer voor de baas spawnen zodat ik het nog een keer kan proberen. Niet zoveel minuten extra doorlopen om weer op dat punt terecht te komen.
quote:
Armor, wapens, ringen en aanpassingen aanbrengen aan dit alles zorgt voor gameplay.
Klopt. Ook dat kan los van het hele respawn-circus.
quote:
Moeilijkheidsgraad aanpassen haalt de hele ziel eruit.
Dan speel je de eenvoudigere moeilijkheidsgraad niet? :+

Ik zie het probleem echt niet met een -optie- om het iets meer casual te maken. Sterker nog, het spel mag van mij nog steeds flink moeilijk zijn. Zoals al eerder gezegd: Ik mag zelf ook graag games moeilijk spelen en speel dan ook altijd op hard+ dingen.

Maargoed, zo graag hoef ik het verder ook weer niet te spelen dus het maakt mij verder ook niet heel veel uit. Ik begrijp alleen niet wat een casual-mode zo verschrikkelijk zou maken voor mensen die wel van dit soort shit houden.
Conscience do cost.
pi_202072374
quote:
0s.gif Op zondag 7 november 2021 16:47 schreef ems. het volgende:

[..]
Dat lijkt mij een beetje een absurde vergelijking maar als daar een optie voor wordt gegeven zie ik nog steeds niet wat dat verandert aan de ziel van de game, even de hele kind-vriendelijkheid van nintendo erbuiten gelaten.
[..]
Waar ik dan ook niets op tegen heb. Ik vind het prima om keihard geslacht te worden. Maar dan wil ik als het even kan wel graag weer voor de baas spawnen zodat ik het nog een keer kan proberen. Niet zoveel minuten extra doorlopen om weer op dat punt terecht te komen.
[..]
[..]

Ik zie het probleem echt niet met een -optie- om het iets meer casual te maken. Sterker nog, het spel mag van mij nog steeds flink moeilijk zijn. Zoals al eerder gezegd: Ik mag zelf ook graag games moeilijk spelen en speel dan ook altijd op hard+ dingen.

Maargoed, zo graag hoef ik het verder ook weer niet te spelen dus het maakt mij verder ook niet heel veel uit. Ik begrijp alleen niet wat een casual-mode zo verschrikkelijk zou maken voor mensen die wel van dit soort shit houden.
Dark Souls 2 was zo, dat als je heel vaak opnieuw door een gebied moest, de tegenstand op een gegeven moment niet meer respawnde, nadat je ze 10 x had verslagen ofzo. Daardoor kon je bij een bossrun die je vaak opnieuw moest doen gewoon doorlopen. Dat vond ik altijd een subtiele maar nuttige handreiking :)
-nee-
  zondag 7 november 2021 @ 17:00:52 #30
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_202072531
quote:
0s.gif Op zondag 7 november 2021 16:47 schreef ems. het volgende:

[..]
[..]
[..]
[..]

Voor de baas spawnen en een aanpasbare moeilijkheidsgraad zijn precies de dingen die je juist niet in een FS game gaat krijgen.

Een horrorfilm wordt ook niet in twee versies uitgebracht om mensen die niet van enge films houden tegemoet te komen. Je hebt een bedoeling met je product als maker van content.
Dit, dus.
pi_202072599
quote:
0s.gif Op zondag 7 november 2021 17:00 schreef Buitendam het volgende:

[..]
Voor de baas spawnen en een aanpasbare moeilijkheidsgraad zijn precies de dingen die je juist niet in een FS game gaat krijgen.
Allicht.
quote:
Een horrorfilm wordt ook niet in twee versies uitgebracht om mensen die niet van enge films houden tegemoet te komen. Je hebt een bedoeling met je product als maker van content.
Maar het is geen horrorfilm. Het is een game. En die hebben al heel lang diverse moeilijkheidsgraden of nog drastischere aanpassingen aan de gameplay om het voor een groter publiek 'toegankelijk' te maken.
Conscience do cost.
  zondag 7 november 2021 @ 17:05:07 #32
159092 Tyr80
Nani ka hoka ni?
pi_202072649
Fakking casuls, donder toch op joh.
  zondag 7 november 2021 @ 17:08:54 #33
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_202072734
quote:
0s.gif Op zondag 7 november 2021 17:02 schreef ems. het volgende:

[..]
Allicht.
[..]
Maar het is geen horrorfilm. Het is een game. En die hebben al heel lang diverse moeilijkheidsgraden of nog drastischere aanpassingen aan de gameplay om het voor een groter publiek 'toegankelijk' te maken.
Zeker, maar als je hele gameplay rust op de moeilijkheidsgraad kun je dat niet aanpassen als maker van de content. Dat is de basis van de game. Onvergeeflijk maar eerlijk.

Haal dat eruit en je kunt net zo simpel een Call of Duty met alleen stokken en stenen op de markt brengen. Of een Fifa zonder FUT.
Dit, dus.
pi_202073795
quote:
0s.gif Op zondag 7 november 2021 17:08 schreef Buitendam het volgende:

[..]
Zeker, maar als je hele gameplay rust op de moeilijkheidsgraad kun je dat niet aanpassen als maker van de content. Dat is de basis van de game. Onvergeeflijk maar eerlijk.
Maar het spel kan nog steeds moeilijk zijn. Er verandert letterlijk niets voor mensen die dat niet willen :+ Hele tijd respawnen en alles opnieuw doorlopen is ook niet zozeer "moeilijk".
quote:
Haal dat eruit en je kunt net zo simpel een Call of Duty met alleen stokken en stenen op de markt brengen. Of een Fifa zonder FUT.
Ik heb mijn hele leven voetbalspelletjes zonder fut gespeeld. Dat wil ik ook helemaal niet en als ik het goed begrijp dan heb je bij FIFA ook de mogelijkheid om daar niet mee te hoeven participeren.
Conscience do cost.
pi_202073896
Fifa was leuk totdat FUT kwam, daardoor is EA gestopt met het ontwikkelen van de boeiendere aspecten zoals een degelijke manager en carrière mode.

Een dark souls Light optie voor de liefhebbers, ik juich het allemaal toe, iedereen moet de lore kunnen ontdekken.. Zo lang je maar online de boel gescheiden houdt. Maar het zal aan de modders zijn, From zal daar geen energie in steken
-nee-
pi_202073939
Zit deze game in gamepass?
pi_202073975
quote:
1s.gif Op zondag 7 november 2021 18:07 schreef Document1 het volgende:
Zit deze game in gamepass?
Daar is nog niks over bekend maar dat lijkt me niet waarschijnlijk.
-nee-
pi_202116667
Zo verschrikkelijk veel zin in deze game _O_
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  woensdag 10 november 2021 @ 20:13:18 #40
454292 Koffieplanter
Straight Cash Homie
pi_202116775
quote:
0s.gif Op zondag 7 november 2021 12:04 schreef ems. het volgende:
Er is geen quick save, maar er zijn Stakes of Marika. Een in-game prop, meestal geplaatst voor boss rooms, waar je mee kunt interacten en ervoor kunt kiezen om daar te respawnen na een death.
Put these foolish ambitions to rest.
  woensdag 10 november 2021 @ 20:14:09 #41
159092 Tyr80
Nani ka hoka ni?
pi_202116791
Het is gewoon weer dark souls lijkt het obv 10 sec die ik net gezien heb! Bonfires en alles!
pi_202116977
Er is al heel lang bekend dat het heel dicht tegen Dark Souls aan zou zitten.

En dat is geweldig.
A murky, forgotten land.
  woensdag 10 november 2021 @ 21:00:05 #43
233102 cherrycoke
"Fear is a weapon."
pi_202117399
quote:
1s.gif Op woensdag 10 november 2021 20:23 schreef StateOfMind het volgende:

En dat is geweldig.
en het is open world ook, yes yes yes!
"I wear the mask to protect the city… but the city is what made the mask." – Batman
  woensdag 10 november 2021 @ 21:06:04 #44
233102 cherrycoke
"Fear is a weapon."
pi_202117458
quote:
1s.gif Op woensdag 10 november 2021 20:23 schreef StateOfMind het volgende:

En dat is geweldig.
pi_202117460
A murky, forgotten land.
pi_202117470
Grappig om hier weer een hoop bekende namen van destijds uit de Dark Souls topics te zien ^O^
A murky, forgotten land.
  woensdag 10 november 2021 @ 21:08:28 #47
233102 cherrycoke
"Fear is a weapon."
pi_202117481
quote:
1s.gif Op woensdag 10 november 2021 21:07 schreef StateOfMind het volgende:
Grappig om hier weer een hoop bekende namen van destijds uit de Dark Souls topics te zien ^O^

ook een goede.
pi_202117494
Ik heb er zelf bewust voor gekozen om mij niet aan te melden voor de netwerk test beta dinges.

Ik wil mezelf daar pas vanaf day one volledig in storten.
A murky, forgotten land.
  woensdag 10 november 2021 @ 21:10:20 #49
233102 cherrycoke
"Fear is a weapon."
pi_202117497
quote:
1s.gif Op woensdag 10 november 2021 21:07 schreef StateOfMind het volgende:

ook een goede.
quote:
1s.gif Op woensdag 10 november 2021 21:09 schreef StateOfMind het volgende:
Ik heb er zelf bewust voor gekozen om mij niet aan te melden voor de netwerk test beta dinges.

hier hetzelfde
pi_202117554
De laatste keer dat ik zó hyped was voor een game was toen de Demon's Souls remake vorig jaar tijdens de State of Play aangekondigd werd als PS5 launchgame.

Eigenlijk al vanaf de allereerste seconde herkende ik Demon's Souls meteen en stond ik letterlijk te juichen.

Toen besloot ik dat ik een PS5 móest hebben op launch.
En zo geschiedde.

De Soulsborne games behoren tot mijn meest favoriete games aller tijden _O_
A murky, forgotten land.
  woensdag 10 november 2021 @ 21:21:39 #51
233102 cherrycoke
"Fear is a weapon."
pi_202117617
quote:
1s.gif Op woensdag 10 november 2021 21:15 schreef StateOfMind het volgende:
De laatste keer dat ik zó hyped was voor een game was toen de Demon's Souls remake vorig jaar tijdens de State of Play aangekondigd werd als PS5 launchgame.

Eigenlijk al vanaf de allereerste seconde herkende ik Demon's Souls meteen en stond ik letterlijk te juichen.

Toen besloot ik dat ik een PS5 móest hebben op launch.
En zo geschiedde.

De Soulsborne games behoren tot mijn meest favoriete games aller tijden _O_
ik heb dat gedaan met bloodborne ps4 voor gekocht, eigenlijk de PS5 links laten liggen demon souls remake tsja, gelukkig komt deze ook voor de pc.
  woensdag 10 november 2021 @ 21:29:14 #52
159092 Tyr80
Nani ka hoka ni?
pi_202117701
quote:
1s.gif Op woensdag 10 november 2021 21:09 schreef StateOfMind het volgende:

Naja met een soortgelijke insteek heb ik zo min mogelijk erover gelezen, filmpje wat hier van de week gepost werd was echt het eerste wat ik gezien heb, en nu 10 secs van deze, maar ga verder niks kijken, CE gepre-ordered.
pi_202118032
Ik heb ook gepreordered en zo min mogelijk beelden bekeken maar nu vraag ik me wel af wat we in dit topic gaan doen dan, tot release. Ik weet dat het open wereld dark souls is en er is een paard, maar dat is het wel.

Is de lore volledig los van dark souls?
-nee-
  woensdag 10 november 2021 @ 22:06:22 #55
233102 cherrycoke
"Fear is a weapon."
pi_202118053
quote:
10s.gif Op woensdag 10 november 2021 22:04 schreef Marsenal het volgende:
Ik heb ook gepreordered en zo min mogelijk beelden bekeken maar nu vraag ik me wel af wat we in dit topic gaan doen dan, tot release. Ik weet dat het open wereld dark souls is en er is een paard, maar dat is het wel.

volledig los.
  Moderator donderdag 11 november 2021 @ 00:33:47 #56
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_202119539
OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
pi_202119690
quote:
10s.gif Op woensdag 10 november 2021 22:04 schreef Marsenal het volgende:

Bloodborne kart.
pi_202120377
1 Ding is zeker: op 25 februari sta ik om 10.00u voor de deur van Gamemania, en rond 11.00u zet ik Elden Ring aan :Y
A murky, forgotten land.
  donderdag 11 november 2021 @ 08:44:17 #59
159092 Tyr80
Nani ka hoka ni?
pi_202120428
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2021 08:39 schreef StateOfMind het volgende:
1 Ding is zeker: op 25 februari sta ik om 10.00u voor de deur van Gamemania, en rond 11.00u zet ik Elden Ring aan :Y
Ga je te voet ofzo?
pi_202120513
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2021 08:44 schreef Tyr80 het volgende:

[..]
Ga je te voet ofzo?
Eerst teruglopen naar parkeergarage.
Nijmegen is qua verkeer een bende.
Dus eer dat ik Nijmegen uit ben ben ik zo een kwartier verder, daarna even de hond ophalen en koffie drinken bij mijn ouders aan de rand van Nijmegen.
Daarna nog een kwartiertje rijden naar huis.
En volgens de boel installeren.

En dan ben ik gauw een uur verder.

Tevreden? 8-)
A murky, forgotten land.
  donderdag 11 november 2021 @ 09:17:29 #61
159092 Tyr80
Nani ka hoka ni?
pi_202120911
quote:
12s.gif Op donderdag 11 november 2021 08:51 schreef StateOfMind het volgende:

[..]
Eerst teruglopen naar parkeergarage.
Nijmegen is qua verkeer een bende.
Dus eer dat ik Nijmegen uit ben ben ik zo een kwartier verder, daarna even de hond ophalen en koffie drinken bij mijn ouders aan de rand van Nijmegen.
Daarna nog een kwartiertje rijden naar huis.
En volgens de boel installeren.

En dan ben ik gauw een uur verder.

Tevreden? 8-)
Ahh ja my bad, had Gameshock in m’n hoofd en dat je in Messentrekkersgat woonde.
pi_202120997
Oss :r
A murky, forgotten land.
  donderdag 11 november 2021 @ 09:24:25 #63
159092 Tyr80
Nani ka hoka ni?
pi_202121013
quote:
6s.gif Op donderdag 11 november 2021 09:22 schreef StateOfMind het volgende:
Ja ben er ook weg inmiddels hoor, rustag ;)
pi_202121635
8-)
A murky, forgotten land.
  Moderator donderdag 11 november 2021 @ 10:13:17 #65
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_202121858
quote:
6s.gif Op donderdag 11 november 2021 09:22 schreef StateOfMind het volgende:
ALS JE UIT OSS KOMT BEN JE VOOR TOP %$#%$#LUL

jij wil hem zeker solo spelen? :@
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
pi_202122225
Eerste playthrough sowieso solo ja.
A murky, forgotten land.
pi_202122233
Zo even markplaats checken voor een tijdmachine :7
A murky, forgotten land.
pi_202122386
Ik ga ‘m alleen halen als ik een PS5 heb.
Dit, dus.
pi_202122590
quote:
0s.gif Op donderdag 11 november 2021 10:41 schreef Buitendam het volgende:
Ik ga ‘m alleen halen als ik een PS5 heb.
Sony start binnenkort met eigen verkoop via een eigen site (Sony Direct of PlayStation Direct oid).

Eerst in Duitsland, later in de Benelux.
A murky, forgotten land.
  Moderator donderdag 11 november 2021 @ 10:59:22 #70
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_202122807
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2021 10:49 schreef StateOfMind het volgende:

[..]
Sony start binnenkort met eigen verkoop via een eigen site (Sony Direct of PlayStation Direct oid).

Al het goede komt uit duitsland (Y)
pi_202123094
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2021 10:49 schreef StateOfMind het volgende:

[..]

Top. Hopelijk in de komende maanden een keer kans.
Dit, dus.
pi_202123279
Zijn er hier ook mensen die op xbox spelen? Het gaat in het dark souls topic ook vaak over ps4-5 of pc, maar zelden over xbox. Ik wilde eigenlijk ook een playstation maar al m'n vrienden hebben xboxen, dus tja, maar over een paar maanden wil ik op een gegeven moment ook wel een vaste co-op partner en mijn huidige vriendengroep bestaat uit mensen die afhaken bij Diablo omdat het te moeilijk is. :{ :+
-nee-
pi_202123546
PS5 hier.
A murky, forgotten land.
  Eindredactie Games donderdag 11 november 2021 @ 11:39:54 #74
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_202123647
quote:
14s.gif Op donderdag 11 november 2021 11:23 schreef Marsenal het volgende:
Zijn er hier ook mensen die op xbox spelen? Het gaat in het dark souls topic ook vaak over ps4-5 of pc, maar zelden over xbox. Ik wilde eigenlijk ook een playstation maar al m'n vrienden hebben xboxen, dus tja, maar over een paar maanden wil ik op een gegeven moment ook wel een vaste co-op partner en mijn huidige vriendengroep bestaat uit mensen die afhaken bij Diablo omdat het te moeilijk is. :{ :+
Ik haal 'm waarschijnlijk voor de Series X ja, maar een vaste co-op partner in Elden Ring...? Ga 't zelf sowieso solo uitspelen maar daarna ben ik meer dan bereid om menigeen bij te staan :+
  Moderator donderdag 11 november 2021 @ 12:38:42 #75
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_202124537
Ik hoop dat er crossplay in zit.

Twijfel nog waar ik hem op wil halen, merk dat ik de PC overdag chiller vind (want he, werk PC), maar begin ook steeds meer naar de Xbox te neigen voor m'n games. De ps5 versie zou ik eerder halen om met de fokkers samen te spelen O+
pi_202124683
quote:
7s.gif Op donderdag 11 november 2021 11:39 schreef 2dope het volgende:

[..]
Ik haal 'm waarschijnlijk voor de Series X ja, maar een vaste co-op partner in Elden Ring...? Ga 't zelf sowieso solo uitspelen maar daarna ben ik meer dan bereid om menigeen bij te staan :+
Mjah, als ik hem ook een keer uitgespeeld heb wil ik graag af en toe lekker aanklooien in coop, niet per se een serieuze campagne maar meer voor de oefening, een beetje experimenteren met builds e.d.

Tegen die tijd stuur ik je wel een berichtje of je nog te porren bent :)
-nee-
pi_202124703
quote:
0s.gif Op donderdag 11 november 2021 12:38 schreef Jimbo het volgende:
Ik hoop dat er crossplay in zit.

Twijfel nog waar ik hem op wil halen, merk dat ik de PC overdag chiller vind (want he, werk PC), maar begin ook steeds meer naar de Xbox te neigen voor m'n games. De ps5 versie zou ik eerder halen om met de fokkers samen te spelen O+
En op de ps5 heb je ook demon souls en bloodbourne en dat mis ik wel :{
-nee-
  Moderator donderdag 11 november 2021 @ 12:50:27 #78
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_202124732
quote:
14s.gif Op donderdag 11 november 2021 12:49 schreef Marsenal het volgende:

[..]
En op de ps5 heb je ook demon souls en bloodbourne en dat mis ik wel :{
die heb ik wel :@

Bloodbornegod _O_ (en waarsch naar de pc volgend jaar ofzo)
pi_202124969
Ben wel benieuwd waar de From Software goden hierna mee gaan komen.

Bloodborne 2? :9~
Of stiekem tóch een nieuwe Dark Souls :9~ :9~
A murky, forgotten land.
pi_202124983
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2021 13:03 schreef StateOfMind het volgende:

Allebei niet, denk ik. BloodBorne 2 lijkt me sowieso uitgesloten.
Dit, dus.
pi_202125001
Maar goed, eerst nog 106 dagen afturven.
A murky, forgotten land.
pi_202125004
Dat stukje op demap die je kan spelen in die network test is blijkbaar maar 1/12 van de gehele map en duurt tig uur voordat je alles hebt ontdekt.
pi_202125122
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2021 13:03 schreef StateOfMind het volgende:

Geruchten geruchten...

"Bloodborne remaster én Bloodborne 2 op komst"

quote:
De laatste tijd hebben een hoop insiders stevig gesuggereerd dat zowel een Bloodborne remaster als Bloodborne sequel er zitten aan te komen voor PS5. Het aantal bronnen, onafhankelijk van elkaar, is haast niet op één hand te tellen en dus mag je er wel van uitgaan dat er iets van waar is.

Ontwikkelaar van dienst zou Bluepoint Games zijn. Die studio werd recent overgenomen door Sony en maakte eerder al de PS5-remake van Demon's Souls. Bluepoint zou zich eerst bezighouden met de Bloodborne remaster, die mogelijk binnenkort al onthuld wordt, en daarna Bloodborne 2 ontwikkelen. Een van de bronnen sprak over release "de komende jaren."
  Eindredactie Games donderdag 11 november 2021 @ 14:36:43 #84
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_202126103
"Open world Dark Souls with horses" hoorde ik iemand zeggen, volgens mij is dat wel een accurate beschrijving van Elden Ring in één zin n.a.v. wat ik heb gezien
  donderdag 11 november 2021 @ 14:55:54 #85
194233 Friday12
Originele kloon
pi_202126346
quote:
0s.gif Op donderdag 11 november 2021 10:59 schreef Jimbo het volgende:

[..]
Al het goede komt uit duitsland (Y)
Dat zeiden ze ook on de jaren 40!!

Och wacht :'(
  Moderator donderdag 11 november 2021 @ 15:07:03 #86
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_202126494
quote:
0s.gif Op donderdag 11 november 2021 14:55 schreef Friday12 het volgende:

[..]
Dat zeiden ze ook on de jaren 40!!

Och wacht :'(
Dat is niet ontopic he :{
  Moderator donderdag 11 november 2021 @ 15:07:19 #87
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_202126501
quote:
10s.gif Op donderdag 11 november 2021 14:36 schreef 2dope het volgende:
"Open world Dark Souls with horses" hoorde ik iemand zeggen, volgens mij is dat wel een accurate beschrijving van Elden Ring in één zin n.a.v. wat ik heb gezien
'with better magic' _O_
pi_202126514
quote:
Bloodborne 2 moeten ze niet willen maken. En zeker niet door een andere developer dan From Software.
  donderdag 11 november 2021 @ 15:17:12 #89
194233 Friday12
Originele kloon
pi_202126662
quote:
0s.gif Op donderdag 11 november 2021 15:07 schreef Jimbo het volgende:

[..]
Dat is niet ontopic he :{
Ik reageerde inhoudelijk op een post van jou. Kan ik ook niets aan doen he!

Einz
pi_202149838
Ik haal hem wel
  Moderator vrijdag 12 november 2021 @ 22:04:39 #91
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_202150709
quote:
10s.gif Op donderdag 11 november 2021 14:36 schreef 2dope het volgende:
Van mij mag de open world hype een stille dood sterven.
What can change the nature of a man?
  Moderator vrijdag 12 november 2021 @ 22:05:02 #92
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_202150718
quote:
4s.gif Op vrijdag 12 november 2021 21:12 schreef Leonos het volgende:
Ik haal hem wel
Wat leuk simba.
pi_202155640
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 november 2021 22:05 schreef Coco het volgende:

[..]
Wat leuk simba.
Las cocu.
pi_202155842
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 november 2021 22:04 schreef Coco het volgende:

[..]
Moet ook nog zien of het echt een open wereld is, of niet gewoon een verzameling open levels die met bottlneckjes aan elkaar geregen zijn, maar het trucje van dark souls 1 zal het niet zijn nee. Mij maakt het niet zoveel uit, het kan prima goed gedaan worden .
-nee-
  zaterdag 13 november 2021 @ 13:39:26 #95
159092 Tyr80
Nani ka hoka ni?
pi_202157117
Hoezo is het opener dan DS dan? Je kunt meteen naar de eindbaas wandelen of wat?
  Moderator zaterdag 13 november 2021 @ 13:42:10 #96
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_202157143
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 november 2021 13:39 schreef Tyr80 het volgende:
Hoezo is het opener dan DS dan? Je kunt meteen naar de eindbaas wandelen of wat?
De eindbaas vast niet gezien er een storymode in zit, maar het is wel open world dus je kan gewoon overal heen vanaf iets na het begin
  zaterdag 13 november 2021 @ 13:43:40 #97
159092 Tyr80
Nani ka hoka ni?
pi_202157157
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 november 2021 13:42 schreef Jimbo het volgende:

[..]
De eindbaas vast niet gezien er een storymode in zit, maar het is wel open world dus je kan gewoon overal heen vanaf iets na het begin
Da’s wel mooi.
  zaterdag 13 november 2021 @ 13:45:32 #98
459912 FlippingCoin
pi_202157178
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 november 2021 22:04 schreef Coco het volgende:

[..]
Hm vond het bij RDR II wel weer erg nice. Maar soms is het wel gewoon kut ja.
  zaterdag 13 november 2021 @ 14:50:19 #99
159092 Tyr80
Nani ka hoka ni?
pi_202157791
Morrowind had een goeie open world.
pi_202157821
Life is ook een waardeloze open wereld game :7
Mijn versie iig.
A murky, forgotten land.
pi_202157836
quote:
6s.gif Op zaterdag 13 november 2021 14:53 schreef StateOfMind het volgende:
Life is ook een waardeloze open wereld game :7
Mijn versie iig.
Is pay to win, houd ik ook niet van.
-nee-
pi_202157851
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2021 14:55 schreef Marsenal het volgende:

[..]
Is pay to win, houd ik ook niet van.
_O-
A murky, forgotten land.
  Moderator zaterdag 13 november 2021 @ 20:06:25 #103
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_202161944
Je kan nu spelen voor 3 uurtjes.
  Moderator zaterdag 13 november 2021 @ 20:59:38 #104
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_202163040
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 november 2021 20:06 schreef Coco het volgende:
Je kan nu spelen voor 3 uurtjes.
alleen als je toegang hebt/had toch?
  Moderator zaterdag 13 november 2021 @ 21:00:16 #105
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_202163051
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 november 2021 20:59 schreef Jimbo het volgende:

[..]
alleen als je toegang hebt/had toch?
ja
  Moderator zaterdag 13 november 2021 @ 21:03:13 #106
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_202163138
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 november 2021 21:00 schreef Coco het volgende:

[..]
ja
gay ;( dat heb ik niet
pi_202165069
Drie uur is voor mij precies genoeg om geirriteerd mijn xbox uit te zetten.
-nee-
pi_202171276
Ik heb helaas geen mailtje ontvangen van Bandai.
pi_203818338
Kick

Vooral negens en tienen in online reviews

HYPE
-nee-
  Moderator donderdag 24 februari 2022 @ 19:41:01 #110
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_203819366
OHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH

ok genoeg, weg uit dit topic tot morgen als ik zelf kan spelen ;(
pi_203819420
quote:
0s.gif Op donderdag 24 februari 2022 19:41 schreef Jimbo het volgende:
OHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH

ok genoeg, weg uit dit topic tot morgen als ik zelf kan spelen ;(
Echt he
-nee-
pi_203824691
Ik speel al _O_
-nee-
  Moderator vrijdag 25 februari 2022 @ 10:38:18 #113
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_203827606
Mn code is nog steeds niet binnen :'( Godverdomme :'(
  Eindredactie Games vrijdag 25 februari 2022 @ 11:07:27 #114
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_203828124
Sterfze vandaag, allen
pi_203828135
Mijn CE is nog onderweg, komt straks binnen maar kan pas na 5 uur spelen :')
pi_203828467
Ik vind het nieuwe concept (als ik mag vergelijken met DS) goed werken. Heb amper nog wat gezien, het was echt te laat geworden anders, maar die open wereld is heel cool om te verkennen.

Ben geen fan van dat paard, vooralsnog, maar dat kan ook komen omdat mijn starting class een speer heeft en een vliegende tegenstander circlestrafen met een paard en speer is misschien geen reële optie.

Eerste eindbaas dood zonder damage te incasseren. :)

Tweede eindbaas had mij dood zonder damage te incasseren :)

Toen uitgezet :')
-nee-
  vrijdag 25 februari 2022 @ 13:56:43 #117
454292 Koffieplanter
Straight Cash Homie
pi_203831293
Wennen, om een Soulsborne game te spelen waar je kunt springen waar je maar wilt.
  vrijdag 25 februari 2022 @ 19:29:30 #118
263417 Keyos
Like a Boss
pi_203835956
Die performance op de PC is wel een beetje een anti-climax hoor. Zo jammer dit.
The Only Thing We Learn From History Is That We Learn Nothing From History - Hagel.
pi_203837302
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 februari 2022 19:29 schreef Keyos het volgende:
Ik heb gelukkig nergens last van! Kwam wel deze tegen op reddit, misschien heb je er iets aan:

https://www.reddit.com/r/(...)x_for_pc_frame_rate/
Conscience do cost.
  zaterdag 26 februari 2022 @ 10:33:29 #120
454292 Koffieplanter
Straight Cash Homie
pi_203843230
Als er iemand zin heeft in co-op op PS5, DM.
  Moderator zaterdag 26 februari 2022 @ 10:51:22 #121
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_203843546
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 februari 2022 19:29 schreef Keyos het volgende:
Typisch Japans

Maar goed ik stoor mij meer aan die streaming textures, onscherpe depth-of-field achtige graphics (ondanks uit) in combinatie met vignette :') Lijkt wel of er TAA hardcoded in zit.
Vsync optie is er niet eens.

Je kan weer merken dat het een console port is met alle grafische troep daarvan erin.

Dit spel heeft een kaldaien mod nodig.
pi_203846067
Ook op de xbox wat performance issues, maar nog geen blighttown-esque taferelen gelukkig.

Die game is zo groot, ik loop echt als een kip zonder kop rond te dwalen :')
-nee-
pi_203874170
quote:
0s.gif Op zondag 7 november 2021 12:18 schreef ems. het volgende:

[..]

Om hier even op terug te komen: Ik vind de manier hoe ze dat in Elden Ring hebben gedaan met 'saves' redelijk dichtbij de meeste moeilijke shit een stuk fijner. Nogmaals: Ik vind het geen probleem om 50x dezelfde baas opnieuw te proberen en "gud te gitten". Wat mij tegenstond was weer 10 minuten lang op weg zijn naar diezelfde baas en/of alles opnieuw doen.

Dus het lijkt erop dat ik Elden Ring dood ga spelen O+
Conscience do cost.
pi_203874227
Is het die 60 piek waard op Xbox? Of heb je grotere kosten erna? Denk aan een tv, controller, noem maar op.
pi_203874771
Dat het wat vriendelijker is om dood te gaan en je dan niet een halve kilometer door vijandelijke stukken moet om het nog eens te proberen is soms heel fijn ja.

Echter, de nervositeit als je een vracht souls ergens laat liggen en je door een tyfuseind moet werken om er te komen is nu ook weg. En de reden dat je gud git, is omdat je jezelf in de oudere delen dwong om te blijven focussen. Dat valt een beetje weg. Beetje. Zo belangrijk is het nou ook weer niet.

Het is prima zo inderdaad
-nee-
  Eindredactie Games maandag 28 februari 2022 @ 10:18:48 #126
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_203874828
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2022 09:34 schreef Sfancta het volgende:
Is het die 60 piek waard op Xbox? Of heb je grotere kosten erna? Denk aan een tv, controller, noem maar op.
Ja als je uit frustratie je controller en TV sloopt wordt het wel duur.
  Eindredactie Games maandag 28 februari 2022 @ 10:22:44 #127
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_203874872
Gisteravond eindelijk begonnen, wat een genot O+

Heb er 6 uurtjes in zitten, levelen en gear upgraden gaat nog niet zo hard maar heb de smaak wel te pakken. Horseback combat werkt superfijn, inmiddels 4 of 5 bosses omgelegd (Margit was de laatste, vanavond Godrick slopen).
pi_203879002
Doen jullie die cooperators summonen bij die story bosses ? Maakt het wel een stuk makkelijker heb ik gemerkt. Samen met die voordelig geplaatste graces en zelfs checkpoints hier en daar maakt het het allemaal wel wat makkelijker. Vond Demon Souls moeilijker tot nu toe.

Heb de eerste 2 'story bosses' gesloopt en een stuk of 10-15 optional bosses.
  Eindredactie Games maandag 28 februari 2022 @ 17:08:50 #129
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_203880380
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2022 15:20 schreef Sjemmert het volgende:
Doen jullie die cooperators summonen bij die story bosses ? Maakt het wel een stuk makkelijker heb ik gemerkt.
In principe niet, ik zet m'n summon sign zelf wel regelmatig neer om anderen te assisten en zodoende de bosses "veilig" te leren kennen, maar in mijn eigen progressie doe ik de bosses het liefst alleen. De movesets moet (lees: wil) ik toch wel leren kennen dus "rekenen op" summons vind ik niet echt tof.

Daarbij hebben bosses de minste health als je in je eentje bent hè. Dus als jij een summon gebruikt en die gaat vroeg dood, bijv. terwijl de boss nog 80% health heeft, dan ga je het heel moeilijk krijgen want zijn health pool is berekend op twee players/NPC's. Zo was het altijd in de Souls-games tenminste. Bovendien is het gevoel van overwinning t ff wat groter in je eentje :P
pi_203880646
quote:
2s.gif Op maandag 28 februari 2022 17:08 schreef 2dope het volgende:

[..]
In principe niet, ik zet m'n summon sign zelf wel regelmatig neer om anderen te assisten en zodoende de bosses "veilig" te leren kennen, maar in mijn eigen progressie doe ik de bosses het liefst alleen. De movesets moet (lees: wil) ik toch wel leren kennen dus "rekenen op" summons vind ik niet echt tof.

Daarbij hebben bosses de minste health als je in je eentje bent hè. Dus als jij een summon gebruikt en die gaat vroeg dood, bijv. terwijl de boss nog 80% health heeft, dan ga je het heel moeilijk krijgen want zijn health pool is berekend op twee players/NPC's. Zo was het altijd in de Souls-games tenminste. Bovendien is het gevoel van overwinning t ff wat groter in je eentje :P
Ah oke dat van die health wist ik niet eens. Maar voelt wel een beetje als easy mode ja. Op zich wel fijn dat die keuze er is. Die Margit heeft mij wel 20-30 keer gekilled ofzo en toen nam ik die cooperator mee en toen had ik hem na 2-3 keer.
pi_203881001
Ik zal me nooit schamen om te cooppen maar in je eentje een overwinning boeken is wel veel zoeter ja.

Ik speel nu veel met een maatje, doen we samen de dungeons en dingen die we in ons eentje effe te lastig vinden, maar ik merk dat ik al wil gaan voorstellen om pas coop te doen als het nodig is, niet aan de lopende band zoals het nu snachts gebeurd :P
-nee-
pi_203881100
Ik bedoel zo'n ai cooperator he niet perse online hoewel dat ook kan natuurlijk. Je kan van die npc tegenkomen die je dan later bij die main boss kan summonen.
  donderdag 3 maart 2022 @ 22:40:00 #133
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_203931183
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2022 15:20 schreef Sjemmert het volgende:
Doen jullie die cooperators summonen bij die story bosses ? Maakt het wel een stuk makkelijker heb ik gemerkt. Samen met die voordelig geplaatste graces en zelfs checkpoints hier en daar maakt het het allemaal wel wat makkelijker. Vond Demon Souls moeilijker tot nu toe.

Heb de eerste 2 'story bosses' gesloopt en een stuk of 10-15 optional bosses.
Ik probeer het eerst met mijn wolven en als ik dood ga vanwege iets doms dan blijf ik het proberen.
Als ik zie dat het echt niet lukt is tot nu toe mijn idee om later terug te komen (want er is zoveel te doen dat ik nog wel een level of 20 kan wachten).

Vandaag mijn eerste invader gedood (eentje helemaal in het noorden).
Kasteel in het zuiden was erg leuk met een snel springende baas aan het einde maar was goed te doen met rock sling. En het oosten blijf ik nog even weg :D

Vraag: Is er ergens een goed wapen voor faith spells? Ben er nog geen 1 tegengekomen :P

Is me nu al een paar keer gebeurd dat een message positief werd gemarkeerd terwijl in met een baas aan het vechten wat. Heerlijk zo'n gratis health boost :D

quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2022 09:34 schreef Sfancta het volgende:
16 uur gespeeld nu. Nog niet voorbij aan de baas in het noorden. Oosten en zuiden geinspecteerd en steeds gezocht naar bonfires en map segmenten. Plus de betere staven voor mijn astrologist :D
Nog niks gedaan met upgrades (meteorite staf; kan niet geupgrade worden). Ben nog op zoek naar een zwaard ter vervanging van mijn short sword.

Conclusie: Dit is voor mij nu al de GOTY. Dus ja 60 euro meer dan waard.

Elden ring is een Elder Scrolls voor masochisten :D
Babylon's Fall zaterdag even ophalen maar die blijft liggen tot ik ER zat ben. En dat duurt nog wel even.

[ Bericht 8% gewijzigd door wdn op 03-03-2022 22:48:13 ]
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*
  Eindredactie Games vrijdag 4 maart 2022 @ 15:10:42 #134
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_203937879
quote:
0s.gif Op donderdag 3 maart 2022 22:40 schreef wdn het volgende:

[..]
Ik probeer het eerst met mijn wolven en als ik dood ga vanwege iets doms dan blijf ik het proberen.
Als ik zie dat het echt niet lukt is tot nu toe mijn idee om later terug te komen (want er is zoveel te doen dat ik nog wel een level of 20 kan wachten).

Vandaag mijn eerste invader gedood (eentje helemaal in het noorden).
Kasteel in het zuiden was erg leuk met een snel springende baas aan het einde maar was goed te doen met rock sling. En het oosten blijf ik nog even weg :D

Vraag: Is er ergens een goed wapen voor faith spells? Ben er nog geen 1 tegengekomen :P

Is me nu al een paar keer gebeurd dat een message positief werd gemarkeerd terwijl in met een baas aan het vechten wat. Heerlijk zo'n gratis health boost :D
[..]
16 uur gespeeld nu. Nog niet voorbij aan de baas in het noorden. Oosten en zuiden geinspecteerd en steeds gezocht naar bonfires en map segmenten. Plus de betere staven voor mijn astrologist :D
Nog niks gedaan met upgrades (meteorite staf; kan niet geupgrade worden). Ben nog op zoek naar een zwaard ter vervanging van mijn short sword.

Conclusie: Dit is voor mij nu al de GOTY. Dus ja 60 euro meer dan waard.

Elden ring is een Elder Scrolls voor masochisten :D
Babylon's Fall zaterdag even ophalen maar die blijft liggen tot ik ER zat ben. En dat duurt nog wel even.

Amen broeder, ik ben ook compleet verslaafd al sinds de eerste minuut. Zometeen eindelijk weekend om ff meters te maken (al zit ik al op level 50 ofzo)
  vrijdag 4 maart 2022 @ 15:42:31 #135
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_203938274
quote:
2s.gif Op vrijdag 4 maart 2022 15:10 schreef 2dope het volgende:

[..]
Amen broeder, ik ben ook compleet verslaafd al sinds de eerste minuut. Zometeen eindelijk weekend om ff meters te maken (al zit ik al op level 50 ofzo)
45 hier.

Mijn mage is sinds gisteren uitgerust met een rood outfit. Was een mooie boost aan mijn INT.
"rot" is me te lastig om te voorkomen dus oost laat ik even voor wat het is :D
pi_203938337
Ik ook zoiets rond de 45 ergens.
  vrijdag 4 maart 2022 @ 16:34:18 #137
454292 Koffieplanter
Straight Cash Homie
pi_203938902
128. :@
  vrijdag 4 maart 2022 @ 18:36:24 #138
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_203940664
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 maart 2022 16:34 schreef Koffieplanter het volgende:
128. :@
Balletje abuser? :=)

Mijn 45 zijn zonder farmen
pi_203941082
Heb al vijf dagen niet gespeeld omdat ik met dat tyfusgezin op tyfusvakantie ben :r

Zondagavond marathonnetje _O_
-nee-
pi_203941139
Ik vermaak mij er ook ontzettend mee. Margit is ondertussen verslagen (zo rond lvl 20) en nu soepel op weg door dat kasteel erna. Voor Margit al flink wat wezen rond exploren en ook dat is heel fijn.

Helaas niet zo veel tijd om te spelen want werk en volgende week vakantie :P
Conscience do cost.
  vrijdag 4 maart 2022 @ 20:41:14 #141
454292 Koffieplanter
Straight Cash Homie
pi_203943165
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 maart 2022 18:36 schreef wdn het volgende:

[..]
Balletje abuser? :=)

Mijn 45 zijn zonder farmen
Neen, ik heb de game al geplat.
  zaterdag 5 maart 2022 @ 10:41:35 #142
459912 FlippingCoin
pi_203950372
Ik ga zondag starten papoea's. :Y)
pi_203950594
quote:
16s.gif Op zaterdag 5 maart 2022 10:41 schreef FlippingCoin het volgende:
Ik ga zondag starten papoea's. :Y)
Feest _O_
-nee-
  zaterdag 5 maart 2022 @ 11:14:42 #144
459912 FlippingCoin
pi_203950748
quote:
14s.gif Op zaterdag 5 maart 2022 11:01 schreef Marsenal het volgende:

[..]
Feest _O_
Zal zo de playstation eens van zolder halen en stofzuigen. :+
  zaterdag 5 maart 2022 @ 21:57:10 #145
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_203960278
Ik ben echt een noob in spelen op hard mode en dit spel trapt zo hard tegen mijn kont dat de punt van de schoen uit mijn navel komt ;(.

Net lekker bezig geweest dacht ik maar uiteindelijk 3000 verloren door twee keer dood te gaan terwijl het volledig voorkombaar was. En voor een level weinig is dat best veel ;(. ( Level 16 prisoner, nog steeds met beginwapens maar wel een keer geüpgraded met een smithing stone :') )
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
  dinsdag 8 maart 2022 @ 09:54:55 #146
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_203993755
Heb nooit een darksouls game gespeeld of sekiro ofzo maar deze wel gekocht.
Tot nu toe 13 uur ingestoken en ben level 28 ofzo.
Heb al wel een +3 Lordsworn sword en een geupgrade ghost summon. Verder heb ik een talisman gevonden die healt dex en stamina extra geeft maar de eerste echte story baas (margrit?) moet ik nog verslaan.
Heb een paar bazen geprobeerd een paar keer maar nog te lastig.
Tree Sentinel wel verslagen aan het begin.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_203993818
Wou deze game goedkoop op Marktplaats kopen van iemand die geragequit is. Maar staan er vies weinig op, en ook veel neppe advertenties, zelfde foto en steeds een andere woonplaats.

Wil graag spelen maar ik ben zelf ook geen doorzetter als ik 380 x dood ga. Daarom vond ik 60 euro te veel :')
  dinsdag 8 maart 2022 @ 13:30:31 #148
64831 2NutZ
pi_203996295
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2022 09:59 schreef Sfancta het volgende:
Wou deze game goedkoop op Marktplaats kopen van iemand die geragequit is. Maar staan er vies weinig op, en ook veel neppe advertenties, zelfde foto en steeds een andere woonplaats.

Wil graag spelen maar ik ben zelf ook geen doorzetter als ik 380 x dood ga. Daarom vond ik 60 euro te veel :')
Dat heb ik ook maar toch maar een poging gedaan. Beetje mosterd na de maaltijd maar hij was tot 6 maart bij Gamemania voor 25eu bij inleveren van 2 oude games. Heb 2 games ingeleverd die ik samen voor 15 eu had gekocht dus best wel een goeie deal.
Ben sindsdien echt verslaafd aan deze game al heb ik nog geen een echte story boss verslagen.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
  dinsdag 8 maart 2022 @ 15:24:48 #149
487228 Draak31
Een jonge frisse vent
pi_203997489
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2022 09:59 schreef Sfancta het volgende:

Je moet niet zo knieperig doen jonge klote krent. Elden ring 4 LIFE.
  woensdag 9 maart 2022 @ 11:44:52 #150
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_204009080
Gister wel weer opgegeten door een paar turbo beren maar verder mijn flasks uitgebreid en geüpgraded. Nog steeds de eerste baas niet gedaan :')
Vrijheid
  woensdag 9 maart 2022 @ 12:46:05 #151
233102 cherrycoke
"Fear is a weapon."
pi_204009610
Ik vond het een stuk makkelijker als de de souslgames bloodborne.

De area met tornados is super vet.
pi_204009790
quote:
14s.gif Op woensdag 9 maart 2022 11:44 schreef jogy het volgende:
Gister wel weer opgegeten door een paar turbo beren maar verder mijn flasks uitgebreid en geüpgraded. Nog steeds de eerste baas niet gedaan :')
Haha sommige enemies hebben ziekte tracking of halen je zelfs in. Vluchten kan niet meer.
  vrijdag 11 maart 2022 @ 10:41:48 #153
64831 2NutZ
pi_204035491
Iemand hier die verstand heeft van Elden Ring en mij kan helpen?
Ik heb een vagabond class met vooral dex en strength nu maar gisteren een baas verslagen die mij een special spirit summon gaf, namelijk Banished Knight Oleg.
Deze schijnt heel goed te zijn maar kost 100FP en ik heb geen punten in mind gezet dus ik heb max 68 FP.
Is er een manier om toch die summon te gebruiken? want beetje zonde om allemaal punten in MIND te gooien voor alleen die goeie summon.
  vrijdag 11 maart 2022 @ 11:16:22 #154
459912 FlippingCoin
pi_204035891
quote:
10s.gif Op zaterdag 5 maart 2022 21:57 schreef jogy het volgende:
Ik ben echt een noob in spelen op hard mode en dit spel trapt zo hard tegen mijn kont dat de punt van de schoen uit mijn navel komt ;(.

Net lekker bezig geweest dacht ik maar uiteindelijk 3000 verloren door twee keer dood te gaan terwijl het volledig voorkombaar was. En voor een level weinig is dat best veel ;(. ( Level 16 prisoner, nog steeds met beginwapens maar wel een keer geüpgraded met een smithing stone :') )
Ik heb wel dark souls en blood borne gespeeld en ga ook vaak dood hoor. :D

Nu pas 5 uur gameplay ook :@
  vrijdag 11 maart 2022 @ 12:20:17 #155
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_204036630
quote:
5s.gif Op vrijdag 11 maart 2022 10:41 schreef 2NutZ het volgende:
Ik heb een vagabond class met vooral dex en strength nu maar gisteren een baas verslagen die mij een special spirit summon gaf, namelijk Banished Knight Oleg.
Deze schijnt heel goed te zijn maar kost 100FP en ik heb geen punten in mind gezet dus ik heb max 68 FP.
Is er een manier om toch die summon te gebruiken? want beetje zonde om allemaal punten in MIND te gooien voor alleen die goeie summon.
Spullen kopen/vinden met mind stats en die gebruiken denk ik.
Vrijheid
pi_204037702
quote:
Ik heb werkelijk waar nog geen idee of er items zijn die je FP een beetje kunnen verhogen, maar ik zou zelf bij een Dex/Str inderdaad de punten er voorlopig niet voor over hebben. Sommige dingen gaan dan toch een beetje aan je voorbij. :) Ach, jij kan toch wel feest vieren met wapens waar ik met m'n Strength cleric niet aan toe komen :)
-nee-
  vrijdag 11 maart 2022 @ 14:00:28 #157
64831 2NutZ
pi_204037755
quote:
14s.gif Op vrijdag 11 maart 2022 13:55 schreef Marsenal het volgende:

[..]
Ik heb werkelijk waar nog geen idee of er items zijn die je FP een beetje kunnen verhogen, maar ik zou zelf bij een Dex/Str inderdaad de punten er voorlopig niet voor over hebben. Sommige dingen gaan dan toch een beetje aan je voorbij. :) Ach, jij kan toch wel feest vieren met wapens waar ik met m'n Strength cleric niet aan toe komen :)
Wat voor wapens doel je dan op?

Ik ben ook nog niks tegen gekomen welke (voldoende) FP zou toevoegen zonder daar allerlei waardevolle punten aan te wijden.

Ik gebruik nu vooral voor dex de Bloodhound fang, deze schijn je tot endgame te kunnen gebruiken zelfs.
pi_204037789
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 maart 2022 14:00 schreef 2NutZ het volgende:

[..]
Wat voor wapens doel je dan op?

Ik ben ook nog niks tegen gekomen welke (voldoende) FP zou toevoegen zonder daar allerlei waardevolle punten aan te wijden.

Ik gebruik nu vooral voor dex de Bloodhound fang, deze schijn je tot endgame te kunnen gebruiken zelfs.
In principe kun je bij Dark Souls alle wapens tot endgame gebruiken, met uitzonderingen van zweepjes e.d, dan maak je het jezelf misschien te lastig. Maar verder is alles bruikbaar en ik verwacht met Elden Ring dat dat hetzelfde werkt.

Ik heb zelf een Str/Faith build en dan zijn er een hele hoop wapens met een Dex requirement van 14 ofzo die ik al niet kan gebruiken, dat bedoel ik dan eigenlijk. Een Str/Dex build kan vrijwel alle non-magic wapens vaak wel gebruiken, dat is altijd wel leuk :P
-nee-
pi_204038138
Kan je in deze game characters aanmaken zoals in WoW, of maar eentje?
  vrijdag 11 maart 2022 @ 14:39:42 #160
64831 2NutZ
pi_204038175
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 maart 2022 14:36 schreef Sfancta het volgende:
1 karakter per game. Je kan wel new game doen.

quote:
14s.gif Op vrijdag 11 maart 2022 14:03 schreef Marsenal het volgende:

[..]
In principe kun je bij Dark Souls alle wapens tot endgame gebruiken, met uitzonderingen van zweepjes e.d, dan maak je het jezelf misschien te lastig. Maar verder is alles bruikbaar en ik verwacht met Elden Ring dat dat hetzelfde werkt.

Ik heb zelf een Str/Faith build en dan zijn er een hele hoop wapens met een Dex requirement van 14 ofzo die ik al niet kan gebruiken, dat bedoel ik dan eigenlijk. Een Str/Dex build kan vrijwel alle non-magic wapens vaak wel gebruiken, dat is altijd wel leuk :P
Oh zo ja klopt maar nu ik meer en meer kijk over Elden ring op bijv. Youtube heb ik wel het idee dat met meer magic het leuker is. Maar goed, voor een eventuele volgende play trough. Heb er nog maar 24 uur in ofzo dus ben nog een noob.
  vrijdag 11 maart 2022 @ 14:59:09 #161
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_204038408
Sowieso is het beter om een keus te maken tussen Magic of weapons. Ik heb nu een prisoner en die is erg middle of the road dus eigenlijk beide net niet. Denk nu wel aan een nieuw karakter aanmaken en dan volle focus op wapens, HP en kracht.
Vrijheid
  vrijdag 11 maart 2022 @ 15:19:10 #162
64831 2NutZ
pi_204038640
quote:
14s.gif Op vrijdag 11 maart 2022 14:59 schreef jogy het volgende:
Sowieso is het beter om een keus te maken tussen Magic of weapons. Ik heb nu een prisoner en die is erg middle of the road dus eigenlijk beide net niet. Denk nu wel aan een nieuw karakter aanmaken en dan volle focus op wapens, HP en kracht.
Dat lijkt op een zogenoemde quality build waarbij je beide kanten op kan.
Wil ook zelf voornamelijk wapens gebruiken en redelijk tanky zijn dus heb voor vagabond gekozen.
pi_204038793
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 maart 2022 14:36 schreef Sfancta het volgende:
Je kunt je character achteraf nog aanpassen in the roundtable hold bij de spiegel in 1 vd kamers.
  Eindredactie Games vrijdag 11 maart 2022 @ 15:32:42 #164
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_204038835
quote:
Er zijn talismans die je max FP verhogen, maar ik zou dat er persoonlijk niet voor over hebben (er zijn veel 'zinvollere' Talismans).

https://eldenring.wiki.fextralife.com/Cerulean+Amber+Medallion verhoogt bijv. max FP, daar heb je ook meerdere tiers van (standaard, +1 en +2). Er is nog een andere talisman die FP verhoogt, die krijg je van een zekere generaal maar ik gok dat je die nog niet hebt verslagen.

Na een andere specifieke boss verslagen te hebben krijg je ook de mogelijkheid om te respeccen. Je zou dan kunnen overwegen om je punten te herverdelen en wat minder in str/dex te stoppen en wat meer in min.
  Eindredactie Games vrijdag 11 maart 2022 @ 15:47:32 #165
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_204038993
quote:
14s.gif Op vrijdag 11 maart 2022 14:59 schreef jogy het volgende:
Mja en nee (definieer 'beter' :P ) Vooral in het begin is het wel even behelpen omdat je niet min/maxed op een specifieke discipline en nog geen goede spells hebt, maar het is m.i. juist tof om wat magic te kunnen wielden naast je zware metalen. Of miracles voor bijv. extra healing/party healing. Ik zit nu op iets van level 80 en éigenlijk is het voor mij niet echt zinvol meer om STR te blijven buffen dus ga er ook wat magic naast doen waarschijnlijk. Gewoon voor de lulz.

Maar wat (denk ik) veel Souls-newbies nog niet goed snappen is weapon scaling, dat is aardig complex en werkt in Elden Ring precies hetzelfde als in Souls-games. Als je een STR build hebt wil je het liefst wapens die hoge STR scaling hebben (C of lager). Maar de scaling wordt ook beter naarmate je wapens upgrade en de scaling wordt juist weer teniet gedaan door bepaalde enchantments lightning, fire, etc. etc.

Ik heb zelf ook een redelijke STR-focused build en gebruik o.a. een Heavy Claymore +18. De Claymore heeft van zichzelf D-scaling op STR, en na +10 (geloof ik) krijgt 'ie C-scaling. Vervolgens heb ik daar 'heavy ashes of war' op gepleurd (wordt dan dus 'Heavy' Claymore) en daardoor kreeg 'ie B-scaling. Hoe lager (beter) de scaling, hoe meer extra damage je krijgt van punten investeren in STR. Zelfde geldt uiteraard voor alle andere stats (DEX, INT, FTH, etc.). Dat systeem is wel handig om je ff eigen te maken want dat levert zoveel meer damage op.
  vrijdag 11 maart 2022 @ 15:59:15 #166
64831 2NutZ
pi_204039161
quote:
2s.gif Op vrijdag 11 maart 2022 15:32 schreef 2dope het volgende:

[..]
Er zijn talismans die je max FP verhogen, maar ik zou dat er persoonlijk niet voor over hebben (er zijn veel 'zinvollere' Talismans).

https://eldenring.wiki.fextralife.com/Cerulean+Amber+Medallion verhoogt bijv. max FP, daar heb je ook meerdere tiers van (standaard, +1 en +2). Er is nog een andere talisman die FP verhoogt, die krijg je van een zekere generaal maar ik gok dat je die nog niet hebt verslagen.

Na een andere specifieke boss verslagen te hebben krijg je ook de mogelijkheid om te respeccen. Je zou dan kunnen overwegen om je punten te herverdelen en wat minder in str/dex te stoppen en wat meer in min.
Ik denk dat je gelijk hebt ja, wat betreft FP boostende talismans. Kan dan als vagabond denk ik beter meer in dex stoppen wat ik nu vooral gebruik. Wel zonde op zich om die summon niet te gebruiken maar verder gebruik ik weinig FP.

respeccen zou nog kunnen ja maar daar ben ik nog lang niet.
  Eindredactie Games vrijdag 11 maart 2022 @ 16:05:50 #167
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_204039244
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 maart 2022 15:59 schreef 2NutZ het volgende:

[..]
Ik denk dat je gelijk hebt ja, wat betreft FP boostende talismans. Kan dan als vagabond denk ik beter meer in dex stoppen wat ik nu vooral gebruik. Wel zonde op zich om die summon niet te gebruiken maar verder gebruik ik weinig FP.

respeccen zou nog kunnen ja maar daar ben ik nog lang niet.
Ja ik kende die summon nog niet maar heb 'm net ff opgezocht en schijnbaar is 'ie net zo sterk als de Mimic summon (S-tier, het hoogste). Wel echt een bruikbare summon dus, al moet ik zeggen dat bij de wat latere bosses het vooral ff korstondige meatshields zijn :P Nog steeds handig natuurlijk voor de afleiding en wat gratis damage.

Ik heb zelf een sterke boog als DEX side-arm, dat is vooral handig om enemies te lokken (bijv. ambushes één voor één slopen) en lekker cheesen bij sterke mobs (bijv. vanaf een afstandje of veilige hoogte lui slopen). Poison/bleeding arrows zijn dan bij uitstek zinvol. Heb ook een hand ballista dat ding is best wel hilarisch, duurt lang met laden/schieten maar doet na wat upgrades 500 base damage per bolt, inclusief knockback/knockdown. Die ranged wapens zijn alleen weer compleet zinloos bij 95% van de bossfights.
  vrijdag 11 maart 2022 @ 16:09:36 #168
64831 2NutZ
pi_204039290
quote:
14s.gif Op vrijdag 11 maart 2022 16:05 schreef 2dope het volgende:

[..]
Ja ik kende die summon nog niet maar heb 'm net ff opgezocht en schijnbaar is 'ie net zo sterk als de Mimic summon (S-tier, het hoogste). Wel echt een bruikbare summon dus, al moet ik zeggen dat bij de wat latere bosses het vooral ff korstondige meatshields zijn :P Nog steeds handig natuurlijk voor de afleiding en wat gratis damage.

Ik heb zelf een sterke boog als DEX side-arm, dat is vooral handig om enemies te lokken (bijv. ambushes één voor één slopen) en lekker cheesen bij sterke mobs (bijv. vanaf een afstandje of veilige hoogte lui slopen). Poison/bleeding arrows zijn dan bij uitstek zinvol. Heb ook een hand ballista dat ding is best wel hilarisch, duurt lang met laden/schieten maar doet na wat upgrades 500 base damage per bolt, inclusief knockback/knockdown. Die ranged wapens zijn alleen weer compleet zinloos bij 95% van de bossfights.
Ja is een endgame summon volgens mij. Helemaal upgraded, maar goed... misschien komt het nog als er genoeg in dex e.d. zit.

Wat voor boog? ik gebruik een longbow en daarvoor de black nog wat crossbow om te lokken maar die doen nauwelijks damage. Sowieso ben ik ook meer zelf van er op in hakken en niet op afstand. Zoals je al zegt voor bosses sowieso niet handig.
Die hand ballista moest ik ook om lachen, soort middeleeuwse bazooka :D
  Eindredactie Games vrijdag 11 maart 2022 @ 16:22:08 #169
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_204039456
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 maart 2022 16:09 schreef 2NutZ het volgende:

[..]
Ja is een endgame summon volgens mij. Helemaal upgraded, maar goed... misschien komt het nog als er genoeg in dex e.d. zit.

Wat voor boog? ik gebruik een longbow en daarvoor de black nog wat crossbow om te lokken maar die doen nauwelijks damage. Sowieso ben ik ook meer zelf van er op in hakken en niet op afstand. Zoals je al zegt voor bosses sowieso niet handig.
Die hand ballista moest ik ook om lachen, soort middeleeuwse bazooka :D
Ik heb ook gewoon de longbow maar dan +12 ofzo, doet best nette base damage. Heb dan standaard 600 arrows in de chest en 99 op zak, en bouw speciale arrows zelf. De base Ash of War van longbow is ook wel nice ('powerful shot' oid), dat is waar ik meestal m'n FP aan opgebruik. Heb nog veel meer bows maar uiteindelijk maakt het niet zo gek veel uit, sommigen schieten wat sneller maar hebben weer minder range, anderen hebben wat meer base damage maar hebben weer trage rate of fire. Vaak zijn de beginnerwapens zo gek nog niet als je ze eenmaal redelijk geüpgraded hebt. Greatbows zijn ook wel tof maar weer enorm log, en longbow performt ook prima vanaf horseback.
pi_204040834
quote:
2s.gif Op vrijdag 11 maart 2022 16:22 schreef 2dope het volgende:

[..]
Ik heb ook gewoon de longbow maar dan +12 ofzo, doet best nette base damage. Heb dan standaard 600 arrows in de chest en 99 op zak, en bouw speciale arrows zelf. De base Ash of War van longbow is ook wel nice ('powerful shot' oid), dat is waar ik meestal m'n FP aan opgebruik. Heb nog veel meer bows maar uiteindelijk maakt het niet zo gek veel uit, sommigen schieten wat sneller maar hebben weer minder range, anderen hebben wat meer base damage maar hebben weer trage rate of fire. Vaak zijn de beginnerwapens zo gek nog niet als je ze eenmaal redelijk geüpgraded hebt. Greatbows zijn ook wel tof maar weer enorm log, en longbow performt ook prima vanaf horseback.
Dwarf huntard gespot
  vrijdag 11 maart 2022 @ 22:27:08 #171
459912 FlippingCoin
pi_204043726
Er is wel duidelijk een beetje een richting die je het beste op kan gaan qua moeilijkheid. :+

Paar richtigen opgegaan waar ik werd geowned, en nu op een heel stuk land waar ik wel redelijk doorheen kom, op de paar verrassingen na die dan wel weer erg sterk zijn ineens. :P
  vrijdag 11 maart 2022 @ 22:29:21 #172
459912 FlippingCoin
pi_204043763
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 maart 2022 14:39 schreef 2NutZ het volgende:

[..]
1 karakter per game. Je kan wel new game doen.
[..]
Oh zo ja klopt maar nu ik meer en meer kijk over Elden ring op bijv. Youtube heb ik wel het idee dat met meer magic het leuker is. Maar goed, voor een eventuele volgende play trough. Heb er nog maar 24 uur in ofzo dus ben nog een noob.
In principe kan je unlimited levelen toch? Dan kan je later altijd nog int en shit omhoog doen.
pi_204044109
quote:
16s.gif Op vrijdag 11 maart 2022 22:29 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]
In principe kan je unlimited levelen toch? Dan kan je later altijd nog int en shit omhoog doen.
Je komt later op een punt dat je je stats kunt respeccen. Dat wil zeggen je level punten herverdelen.
  vrijdag 11 maart 2022 @ 23:00:34 #174
459912 FlippingCoin
pi_204044118
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 maart 2022 22:59 schreef magikmichael het volgende:

[..]
Je komt later op een punt dat je je stats kunt respeccen. Dat wil zeggen je level punten herverdelen.
Ah oke.
  Eindredactie Games zaterdag 12 maart 2022 @ 01:25:48 #175
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_204045081
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 maart 2022 18:49 schreef Sfancta het volgende:

[..]
Dwarf huntard gespot
Geen idee wat dat betekent man, speel geen WoW
pi_204046880
Inmiddels aardig wat uur in de game zitten. Ik ben een lvl 54 Dexterity samurai. Zit nu op het punt dat ik niet weet waar ik het beste naar toe kan. Iemand tips?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  Eindredactie Games zaterdag 12 maart 2022 @ 10:54:10 #177
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_204047325
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 maart 2022 10:19 schreef De-Sombrero het volgende:
Inmiddels aardig wat uur in de game zitten. Ik ben een lvl 54 Dexterity samurai. Zit nu op het punt dat ik niet weet waar ik het beste naar toe kan. Iemand tips?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: locaties, richtingen, namen van bosses
pi_204048361
Dank je. Dit geeft weer wat richting 😄
  zaterdag 12 maart 2022 @ 12:23:23 #179
459912 FlippingCoin
pi_204048441
quote:
14s.gif Op zaterdag 12 maart 2022 10:54 schreef 2dope het volgende:

[..]
SPOILER: locaties, richtingen, namen van bosses
Top spoiler info. :7

Als in de kop, niet de inhoud want die heb ik niet bekeken. :P
pi_204048535
Dat kasteel (stormveil?) Ten noordwesten van je startpunt is wel vet zeg. Heel groot, veel gangen een looproutes maar nog steeds te overzien. Goede loot, goede bosses, lekker geleveled, tyfusvaak doodgegaan.

Ik heb zo'n summon met een hond die toxic damage doet een beetje geleveled en die maakt zo'n bossfight een formaliteit, die boss die gaat gewoon kapot van de poison terwijl ik op een afstandje toekijk. :o
-nee-
  zaterdag 12 maart 2022 @ 14:48:24 #181
459912 FlippingCoin
pi_204049860
Ik gebruik de wolven summon nu, ook een summon die 100 fp nodig heeft die kan ik niet gebruiken.

Als je een summon leveled, gaat de fp requirement ook omhoog dan?
  zaterdag 12 maart 2022 @ 14:48:43 #182
459912 FlippingCoin
pi_204049864
Ik heb trouwens nog niks gecraft in de game... :')
pi_204049891
quote:
16s.gif Op zaterdag 12 maart 2022 14:48 schreef FlippingCoin het volgende:
Ik heb trouwens nog niks gecraft in de game... :')
Ik ook alleen nog maar de multiplier items :P
-nee-
  maandag 14 maart 2022 @ 10:04:49 #184
64831 2NutZ
pi_204073193
quote:
16s.gif Op vrijdag 11 maart 2022 22:29 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]
Volgens mij max 40 punten per catagorie.
  maandag 14 maart 2022 @ 10:07:30 #185
64831 2NutZ
pi_204073234
quote:
14s.gif Op zaterdag 12 maart 2022 12:31 schreef Marsenal het volgende:
Dat kasteel (stormveil?) Ten noordwesten van je startpunt is wel vet zeg. Heel groot, veel gangen een looproutes maar nog steeds te overzien. Goede loot, goede bosses, lekker geleveled, tyfusvaak doodgegaan.

Ik heb zo'n summon met een hond die toxic damage doet een beetje geleveled en die maakt zo'n bossfight een formaliteit, die boss die gaat gewoon kapot van de poison terwijl ik op een afstandje toekijk. :o
Die gebruik ik ook. Rotten mut ofzo. Ik heb hem +3
Heb gisteren mijn eerste draak verslagen, die in Limgrave. Hart ingewisseld voor een dragonmagic welke ik nog niet kan gebruiken :')
  Moderator maandag 14 maart 2022 @ 10:29:48 #186
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_204073436
quote:
16s.gif Op zaterdag 12 maart 2022 14:48 schreef FlippingCoin het volgende:
Ik gebruik de wolven summon nu, ook een summon die 100 fp nodig heeft die kan ik niet gebruiken.

Als je een summon leveled, gaat de fp requirement ook omhoog dan?
Nee
pi_204073729
quote:
0s.gif Op maandag 14 maart 2022 10:07 schreef 2NutZ het volgende:

[..]
Die gebruik ik ook. Rotten mut ofzo. Ik heb hem +3
Heb gisteren mijn eerste draak verslagen, die in Limgrave. Hart ingewisseld voor een dragonmagic welke ik nog niet kan gebruiken :')
Heb dat toevallig ook gister gedaan, ik heb m'n zinnen gezet op die met de hoogste Faith requirement, maar dan moet ik ook weer investeren in Arcane en dat heb ik tot nu toe verzuimd. :{

Die draak was leuk. Niet te moeilijk, maar verraderlijk genoeg :)
-nee-
  maandag 14 maart 2022 @ 10:58:41 #188
459912 FlippingCoin
pi_204073757
Ik heb alle bosses op een chunky boi na dood in het beginner deel denk ik; ws nog wel het eea gemist. En ik heb eindelijk die gozer in het goud op zijn paard vermoord. :P

SPOILER: boss beschrijving
pi_204073779
quote:
16s.gif Op maandag 14 maart 2022 10:58 schreef FlippingCoin het volgende:
Ik heb alle bosses op een chunky boi na dood in het beginner deel denk ik; ws nog wel het eea gemist. En ik heb eindelijk die gozer in het goud op zijn paard vermoord. :P

SPOILER: boss beschrijving
Die gouden ruiter op z'n gouden paard one-shotte mij constant, doodziek werd ik ervan. |:(
-nee-
  maandag 14 maart 2022 @ 11:02:31 #190
459912 FlippingCoin
pi_204073800
quote:
14s.gif Op maandag 14 maart 2022 11:00 schreef Marsenal het volgende:

[..]
Die gouden ruiter op z'n gouden paard one-shotte mij constant, doodziek werd ik ervan. |:(
Ja mij ook in begin, toen ergens anders heen gegaan en daar bleek alles wat makkelijker en een beetje sterker geworden en daarna keihard wraak genomen. :7
  maandag 14 maart 2022 @ 11:26:45 #191
64831 2NutZ
pi_204074027
quote:
14s.gif Op maandag 14 maart 2022 10:55 schreef Marsenal het volgende:

[..]
Heb dat toevallig ook gister gedaan, ik heb m'n zinnen gezet op die met de hoogste Faith requirement, maar dan moet ik ook weer investeren in Arcane en dat heb ik tot nu toe verzuimd. :{

Die draak was leuk. Niet te moeilijk, maar verraderlijk genoeg :)
Is dat die Ogen banished knight ofzo? dan moet je volgens mij punten in mind stoppen om meer fp te krijgen.
Daar twijfelde ik ook over. Beetje zonde om te investeren in mind, faith en arc met een strength dex build eigenlijk.

Draak vond ik ook meevallen. Bij de 4e keer proberen had ik hem. Vond die knight moeilijker die je bij de stormshack moet vechten als je daar snachts heen gaat en die merchant is er niet.
pi_204074167
quote:
0s.gif Op maandag 14 maart 2022 11:26 schreef 2NutZ het volgende:

[..]
Is dat die Ogen banished knight ofzo? dan moet je volgens mij punten in mind stoppen om meer fp te krijgen.
Daar twijfelde ik ook over. Beetje zonde om te investeren in mind, faith en arc met een strength dex build eigenlijk.

Draak vond ik ook meevallen. Bij de 4e keer proberen had ik hem. Vond die knight moeilijker die je bij de stormshack moet vechten als je daar snachts heen gaat en die merchant is er niet.
Nee, bij die dragon convenant op dat losse eiland krijg je incantations, fsith spells, geen summons voor die drakenharten. Ik wil dan de dragonmaw, 24 fth en 16 arcane.

Die summons met hoge fp-cost zijn vast heel spectaculair maar met str/dex is dat echt de moeite niet, of je gaat door tot level 250 :P

Die Knight die alleen snachts verschijnt is mij ook nog niet gelukt :')

Een maat van mij heb ik drie maanden geleden pas zo ver gekregen dark souls te proberen, en die speelt nu heel fanatiek elden ring en blijft maar stoer doen dat het zo makkelijk is maar die doet alles ranged, en die heeft hem al stuk. Bloedirritant :P
-nee-
  maandag 14 maart 2022 @ 11:43:12 #193
64831 2NutZ
pi_204074231
quote:
14s.gif Op maandag 14 maart 2022 11:36 schreef Marsenal het volgende:

[..]
Nee, bij die dragon convenant op dat losse eiland krijg je incantations, fsith spells, geen summons voor die drakenharten. Ik wil dan de dragonmaw, 24 fth en 16 arcane.

Die summons met hoge fp-cost zijn vast heel spectaculair maar met str/dex is dat echt de moeite niet, of je gaat door tot level 250 :P

Die Knight die alleen snachts verschijnt is mij ook nog niet gelukt :')

Een maat van mij heb ik drie maanden geleden pas zo ver gekregen dark souls te proberen, en die speelt nu heel fanatiek elden ring en blijft maar stoer doen dat het zo makkelijk is maar die doet alles ranged, en die heeft hem al stuk. Bloedirritant :P
Ohhh die. Oke. Ja ik had die ook moeten nemen maar had gelezen dat die rotten breath beste was als dragon magic voor eindbazen. Dus dat gedaan maar daar heb je arcane voor nodig dus moet nog 5 levels in arcane stoppen ook nog.

Ik heb die knight gisteren verslagen als vagabond dus gewoon rammen :D maar vond de beloning wat tegenvallen. Op afstand is vaak wel makkelijker maar incasseren kan je dan vaak niet.
  maandag 14 maart 2022 @ 12:39:10 #194
459912 FlippingCoin
pi_204075025
Hm die knight had ik dan weer geen moeite mee. :+

P.s. voor die gouden hellebaard moet je 12 faith, ik heb alles 10 omdat ik als naakte kerel ben begonnen en twijfel nu om daar 2 puntjes in te doen om die hellebaard te kunnen gebruiken.
  Moderator maandag 14 maart 2022 @ 14:56:22 #195
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_204076535
Tip: vijanden op een paard moet je zelf ook tegen vechten op een paard.

Hit & run.
  maandag 14 maart 2022 @ 16:58:23 #196
459912 FlippingCoin
pi_204077848
quote:
0s.gif Op maandag 14 maart 2022 14:56 schreef Coco het volgende:

Hit & run.
En vooral achter ze aan galloperen en bashen, als je recht op ze afrent wordt het vooral blows traden denk ik.

Waar ik erg laat achter kwam is dat op je paar de heavy attack damage doet voor je wapen omhoog gaat al btw. :@
pi_204077932
En, of er is iets wat ik niet weet, je kan op je paard natuurlijk gewoon zware armor dragen.
-nee-
  Eindredactie Games maandag 14 maart 2022 @ 17:21:24 #198
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_204078124
quote:
0s.gif Op maandag 14 maart 2022 14:56 schreef Coco het volgende:

Hit & run.
De standaard 'bereden' mobs in Limgrave en Liurnia sowieso maar er zijn aardig wat uitzonderingen, enkele horseback (mini)bosses kun je veel beter te voet doen i.v.m. de invincibility frames van je rol (die je op je paard dus niet hebt). Voorbeelden zijn (o.a.)
SPOILER
. Die laatste twee (die komen meerdere keren langs) heb ik ook horseback gepwned maar was uiteindelijk lopend nog een stukje eenvoudiger
  Moderator maandag 14 maart 2022 @ 17:28:54 #199
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_204078240
quote:
14s.gif Op maandag 14 maart 2022 17:21 schreef 2dope het volgende:

[..]
De standaard 'bereden' mobs in Limgrave en Liurnia sowieso maar er zijn aardig wat uitzonderingen, enkele horseback (mini)bosses kun je veel beter te voet doen i.v.m. de invincibility frames van je rol (die je op je paard dus niet hebt). Voorbeelden zijn (o.a.)
SPOILER
. Die laatste twee (die komen meerdere keren langs) heb ik ook horseback gepwned maar was uiteindelijk lopend nog een stukje eenvoudiger
Die tweede kan je juist makkelijker in het begin van het spel al met paard verslaan. Bij de 3e is het een kwestie van charge heavy attack timen en vijand via een halve cirkel benaderen. Met je paard 'dodge' kan je snel wegwezen.
Al helemaal als je een caster bent vanaf paard afvuren en wegwezen.
  maandag 14 maart 2022 @ 17:29:23 #200
459912 FlippingCoin
pi_204078245
quote:
14s.gif Op maandag 14 maart 2022 17:21 schreef 2dope het volgende:

[..]
SPOILER
Op je pferd kan je eraf springen en mounten voor invisibility frames evt maar niet zo handig als rollen ja.
  Eindredactie Games maandag 14 maart 2022 @ 17:40:31 #201
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_204078378
quote:
0s.gif Op maandag 14 maart 2022 17:28 schreef Coco het volgende:

[..]
Die tweede kan je juist makkelijker in het begin van het spel al met paard verslaan. Bij de 3e is het een kwestie van charge heavy attack timen en vijand via een halve cirkel benaderen. Met je paard 'dodge' kan je snel wegwezen.
Al helemaal als je een caster bent vanaf paard afvuren en wegwezen.
Klopt maar die paard-dodge heeft geen invincibility farmes en daardoor loop je het risico van je paard gemept te worden (of stun-locked) en dan lig je een stijf kwartier op de grond wat vaak instadeath betekent bij de big bois. Maar hey, ieder zijn eigen tactiek natuurlijk, dat maakt 't zo mooi
pi_204078520
Ik vind de snelheid van het paard en het draaien ermee niet altijd chill ermee. De Tree sentinel was te voet goed te doen. :)
-nee-
  maandag 14 maart 2022 @ 22:47:06 #203
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_204082603
Net Margit gedood toen hij mij dood maakte. Gelukkig telde het nog wel _O-.
Vrijheid
  Eindredactie Games maandag 14 maart 2022 @ 23:16:53 #204
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_204083015
quote:
17s.gif Op maandag 14 maart 2022 22:47 schreef jogy het volgende:
Net Margit gedood toen hij mij dood maakte. Gelukkig telde het nog wel _O-.
Mooi is dat ja, als de timing nét goed zit. Sommige bosses hebben volgens mij een langere 'death animation' dus dan heb je vaak net pech. Tijdens invaden/co-op'en was dat in Dark Souls ook altijd mooi O+
(sorry voor de potato-kwaliteit, Xbox One era)
pi_204083115
General Radahn down 😄
pi_204083571
Heb de Siofra River Well helemaal af nu, wat een klus.
-nee-
  Eindredactie Games dinsdag 15 maart 2022 @ 10:42:23 #207
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_204085640
quote:
14s.gif Op dinsdag 15 maart 2022 00:33 schreef Marsenal het volgende:
Heb de Siofra River Well helemaal af nu, wat een klus.
Ik denk het niet
  Eindredactie Games dinsdag 15 maart 2022 @ 10:42:49 #208
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_204085645
Hoarfrost Stomp :') Als die niet generfd wordt...
pi_204086421
quote:
16s.gif Op dinsdag 15 maart 2022 10:42 schreef 2dope het volgende:

[..]
Ik denk het niet
Godverdomme meen je dat, nog steeds niet af?
-nee-
  dinsdag 15 maart 2022 @ 12:07:46 #210
64831 2NutZ
pi_204086575
quote:
2s.gif Op dinsdag 15 maart 2022 10:42 schreef 2dope het volgende:
Hoarfrost Stomp :') Als die niet generfd wordt...
Zag dat die aardig misbruikt werd, ja. Net als veel arcane spells.
Bij die well onderwereld moet je daar al die fakkels vinden en aansteken?

Gisteren zelf de 2e baas verslagen, godfrid? in 1x gelukt met mijn rotten mut.
  Eindredactie Games dinsdag 15 maart 2022 @ 12:34:10 #211
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_204086903
quote:
14s.gif Op dinsdag 15 maart 2022 11:57 schreef Marsenal het volgende:

[..]
Godverdomme meen je dat, nog steeds niet af?
Iets zegt me dat je daar over enkele tientallen uren opnieuw loopt, maar pin me er niet op vast.
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 maart 2022 12:07 schreef 2NutZ het volgende:

[..]
Zag dat die aardig misbruikt werd, ja. Net als veel arcane spells.
Ik was nieuwsgierig geworden omdat ik zag dat speedrunners en no-hit-runners hem gebruiken. Ff opgezocht en als AoW aan m'n +25 Heavy Claymore geplakt. Best wel ziekelijk OP
quote:
Gisteren zelf de 2e baas verslagen, godfrid? in 1x gelukt met mijn rotten mut.
ANCESTORS, BEAR WITNESSSSS
pi_204087038
quote:
2s.gif Op dinsdag 15 maart 2022 12:34 schreef 2dope het volgende:

[..]
Iets zegt me dat je daar over enkele tientallen uren opnieuw loopt, maar pin me er niet op vast.
Ik heb daar naast 20000 souls ook een deel van mezelf kwijtgeraakt dus ik hoop het niet.
-nee-
pi_204087052
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 maart 2022 12:07 schreef 2NutZ het volgende:

Bij die well onderwereld moet je daar al die fakkels vinden en aansteken?

Yup, 8 stuks.
-nee-
  dinsdag 15 maart 2022 @ 12:51:42 #214
64831 2NutZ
pi_204087102
quote:
14s.gif Op dinsdag 15 maart 2022 12:48 schreef Marsenal het volgende:

[..]
Yup, 8 stuks.
8? dan ben ik er nog niet :D thanks.

quote:
2s.gif Op dinsdag 15 maart 2022 12:34 schreef 2dope het volgende:

[..]
[..]
Ik was nieuwsgierig geworden omdat ik zag dat speedrunners en no-hit-runners hem gebruiken. Ff opgezocht en als AoW aan m'n +25 Heavy Claymore geplakt. Best wel ziekelijk OP
[..]
ANCESTORS, BEAR WITNESSSSS
+25 wtf!? welk level ben je? ben zelf lvl 59 nu met een bloodfang +4
pi_204087113
Ik moest gedwongen op vakantie naar Schotland voor een week. Nu kan ik eindelijk weer verder 8-)
Conscience do cost.
pi_204087139
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 maart 2022 12:51 schreef 2NutZ het volgende:

[..]
8? dan ben ik er nog niet :D thanks.
[..]
8 stuks ja, er is een grote trap met pilaren eromheen. Als je ze alle 8 hebt, branden op die pilaren ook 8 vlammen, dus je kan daar zien hoeveel je er nog moet. Ze zijn niet verstopt ofzo, je kan ze te paard makkelijk vinden.

Mijn wapen is +5, is +25 echt mogelijk?
-nee-
  dinsdag 15 maart 2022 @ 12:55:49 #217
233102 cherrycoke
"Fear is a weapon."
pi_204087145
azur comet,

magic slaat helemaal nergens op, zelfde als het spel op easy zetten.

met de juiste buffs gear en talismans kan je bijna bosses one shotten.
  dinsdag 15 maart 2022 @ 12:57:48 #218
64831 2NutZ
pi_204087171
quote:
14s.gif Op dinsdag 15 maart 2022 12:55 schreef Marsenal het volgende:

[..]
8 stuks ja, er is een grote trap met pilaren eromheen. Als je ze alle 8 hebt, branden op die pilaren ook 8 vlammen, dus je kan daar zien hoeveel je er nog moet. Ze zijn niet verstopt ofzo, je kan ze te paard makkelijk vinden.

Oké, nou ik moet daar nog wat meer rondkijken maar was bang voor al die elektrische ballen, die oneshotten mij dus toen ben ik daar weggegaan.

quote:
14s.gif Op dinsdag 15 maart 2022 12:55 schreef cherrycoke het volgende:
azur comet,

icm die crystal tear waarmee je 10 seconden unlimited FP hebt :')
pi_204087194
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 maart 2022 12:57 schreef 2NutZ het volgende:

[..]
Oké, nou ik moet daar nog wat meer rondkijken maar was bang voor al die elektrische ballen, die oneshotten mij dus toen ben ik daar weggegaan.
Die zijn verschrikkelijk kut ja, maar je kan ze ook volledig ontwijken.

Dan nog de magic archers :')
-nee-
  dinsdag 15 maart 2022 @ 13:01:29 #220
64831 2NutZ
pi_204087219
quote:
14s.gif Op dinsdag 15 maart 2022 12:59 schreef Marsenal het volgende:

[..]
Die zijn verschrikkelijk kut ja, maar je kan ze ook volledig ontwijken.

Dan nog de magic archers :')
Ja pittig stukje inderdaad.
  dinsdag 15 maart 2022 @ 13:17:32 #221
454292 Koffieplanter
Straight Cash Homie
pi_204087466
quote:

[..]

Verschilt per weapon class. Normal weapons hebben een cap van +25, special weapons hebben een cap van +10.
  Eindredactie Games dinsdag 15 maart 2022 @ 13:33:17 #222
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_204087735
quote:
Ja dat is de max, voor +24 naar +25 heb je zo'n speciale upgrade stone nodig, equivalent van de titanite slab uit de Souls-games. Ik had aanvankelijk ook verwacht dat het bij +15 wel zou ophouden.
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 maart 2022 12:51 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Level 110 atm maar zit ook echt aan het einde van het spel nu. Wil eigenlijk ook niet veel verder levelen want dan wordt multiplayer ook minder makkelijk om andere lui te vinden/joinen/invaden etc.

Weet nu van gekkigheid vaak niet meer wat ik met m'n souls moet, loop regelmatig met een half miljoen souls rond :') Dus dan koop ik maar weer allerlei shyte bij die merchant @ home base, alle bruikbare arrows/ballista bolts maxen, poison/bleed cure items maxen, etc
  dinsdag 15 maart 2022 @ 13:55:59 #223
64831 2NutZ
pi_204088026
quote:
10s.gif Op dinsdag 15 maart 2022 13:33 schreef 2dope het volgende:

[..]
Ja dat is de max, voor +24 naar +25 heb je zo'n speciale upgrade stone nodig, equivalent van de titanite slab uit de Souls-games. Ik had aanvankelijk ook verwacht dat het bij +15 wel zou ophouden.
[..]
Level 110 atm maar zit ook echt aan het einde van het spel nu. Wil eigenlijk ook niet veel verder levelen want dan wordt multiplayer ook minder makkelijk om andere lui te vinden/joinen/invaden etc.

Weet nu van gekkigheid vaak niet meer wat ik met m'n souls moet, loop regelmatig met een half miljoen souls rond :') Dus dan koop ik maar weer allerlei shyte bij die merchant @ home base, alle bruikbare arrows/ballista bolts maxen, poison/bleed cure items maxen, etc
Damn :o mag ik vragen hoeveel uur je er inmiddels in hebt gestoken? want heb er al heel wat uren in maar zit dus nog lang niet in de buurt van jou.
  Eindredactie Games dinsdag 15 maart 2022 @ 14:07:23 #224
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_204088181
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 maart 2022 13:55 schreef 2NutZ het volgende:

[..]
Damn :o mag ik vragen hoeveel uur je er inmiddels in hebt gestoken? want heb er al heel wat uren in maar zit dus nog lang niet in de buurt van jou.
Zat eergister tegen de 100 uur :@ dus nu waarschijnlijk daar overheen.

Superveel gespeeld in de afgelopen 3 weken. Al moet ik ook zeggen dat ik heel vaak de console aan laat staan met de game draaiend terwijl ik wat anders ga doen (eten, boodschappen, tv kijken, fappen etc.)
  dinsdag 15 maart 2022 @ 14:40:18 #225
459912 FlippingCoin
pi_204088570
quote:
14s.gif Op dinsdag 15 maart 2022 12:55 schreef cherrycoke het volgende:
azur comet,

met de juiste buffs gear en talismans kan je bijna bosses one shotten.
Oh damn. Nog niet aan magic toegekomen. ;(
  dinsdag 15 maart 2022 @ 14:42:07 #226
459912 FlippingCoin
pi_204088595
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 maart 2022 13:17 schreef Koffieplanter het volgende:

[..]
Verschilt per weapon class. Normal weapons hebben een cap van +25, special weapons hebben een cap van +10.
Is het dan nog wel waard om special weapons te gebruiken? Aardig verschil dan.
pi_204088733
quote:
16s.gif Op dinsdag 15 maart 2022 14:42 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]
Bij de oudere delen zat dat verschil ook, maar de damage output van gemaximaliseerde wapens was over de hele breedte gezien vergelijkbaar. 'Normale' wapens zijn volledig geupgrade (en evt met buff) vaak een tikkeltje sterker, speciale wapens zijn zonder upgraden al krachtig en volledig geupgrade vaak iets minder sterk dan normale, maar weer uniek en met bijzondere skill of moveset ofzo.

Die speciale wapens, gebruiken die zeker de somber smithing Stones?
-nee-
  Eindredactie Games dinsdag 15 maart 2022 @ 14:57:12 #228
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_204088741
quote:
16s.gif Op dinsdag 15 maart 2022 14:42 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]
Somber smithing stone weapons (special weapons, whatever) zijn van zichzelf doorgaans al wat sterker/unieker of hebben extra krachtige weapon arts (ashes of war). Daarbij brengt één upgrade met een somber smithing stone een stuk meer verbetering dan één upgrade op gewone wapens met gewone smithing stones. Volg je het nog?
  Eindredactie Games dinsdag 15 maart 2022 @ 14:59:54 #229
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_204088761
quote:
14s.gif Op dinsdag 15 maart 2022 14:55 schreef Marsenal het volgende:

[..]
Bij de oudere delen zat dat verschil ook, maar de damage output van gemaximaliseerde wapens was over de hele breedte gezien vergelijkbaar. 'Normale' wapens zijn volledig geupgrade (en evt met buff) vaak een tikkeltje sterker, speciale wapens zijn zonder upgraden al krachtig en volledig geupgrade vaak iets minder sterk dan normale, maar weer uniek en met bijzondere skill of moveset ofzo.

Die speciale wapens, gebruiken die zeker de somber smithing Stones?
Yup, en bij de Souls-games had je dat idd ook en toen heetten ze twinkling titanites
pi_204088772
quote:
14s.gif Op dinsdag 15 maart 2022 14:59 schreef 2dope het volgende:

[..]
Yup, en bij de Souls-games had je dat idd ook en toen heetten ze twinkling titanites
Fijn om te zien dat dat niet heel erg veranderd is, dingen zijn al moeilijk genoeg
-nee-
  dinsdag 15 maart 2022 @ 15:18:12 #231
459912 FlippingCoin
pi_204088973
quote:
2s.gif Op dinsdag 15 maart 2022 14:57 schreef 2dope het volgende:

[..]
Somber smithing stone weapons (special weapons, whatever) zijn van zichzelf doorgaans al wat sterker/unieker of hebben extra krachtige weapon arts (ashes of war). Daarbij brengt één upgrade met een somber smithing stone een stuk meer verbetering dan één upgrade op gewone wapens met gewone smithing stones. Volg je het nog?
Ah oke daar zit ook nog verschil tussen, oke helder. :P
  woensdag 16 maart 2022 @ 16:44:22 #232
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_204102589

Ik moest net even te hard lachen
Vrijheid
pi_204102850
Het blijft een beetje een probleem, vind ik, dat ze alle bonfires warpable maken sinds DS2. Op deze manier loop je dus heel makkelijk NPC's mis.
-nee-
pi_204103492
quote:
2s.gif Op dinsdag 15 maart 2022 14:07 schreef 2dope het volgende:

[..]
Zat eergister tegen de 100 uur :@ dus nu waarschijnlijk daar overheen.
Jij leeft die leven die ik wil leven.
Conscience do cost.
  Moderator woensdag 16 maart 2022 @ 18:33:15 #235
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_204103702
quote:
9s.gif Op woensdag 16 maart 2022 16:44 schreef jogy het volgende:

Ik moet iedere keer lachen om deze oude meme

woensdag 16 maart 2022 @ 20:25:59 #236
454292 Koffieplanter
Straight Cash Homie
pi_204105633

Miyazaki, waar blijft m'n DLC?
pi_204106489
quote:
0s.gif Op woensdag 16 maart 2022 20:25 schreef Koffieplanter het volgende:
[ afbeelding ]

Deze boy leeft ook de leven.
-nee-
  woensdag 16 maart 2022 @ 21:22:53 #238
459912 FlippingCoin
pi_204106692
quote:
[ afbeelding ]

Wth :D
  woensdag 16 maart 2022 @ 21:23:45 #239
459912 FlippingCoin
pi_204106713
quote:
14s.gif Op woensdag 16 maart 2022 17:08 schreef Marsenal het volgende:
Het blijft een beetje een probleem, vind ik, dat ze alle bonfires warpable maken sinds DS2. Op deze manier loop je dus heel makkelijk NPC's mis.
Daarom lekker met de pferd gaan
  woensdag 16 maart 2022 @ 21:24:03 #240
459912 FlippingCoin
pi_204106720
Die hand ballista is aardig nice :D
  Eindredactie Games donderdag 17 maart 2022 @ 00:59:40 #241
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_204109954
quote:
0s.gif Op woensdag 16 maart 2022 18:19 schreef ems. het volgende:

[..]
Jij leeft die leven die ik wil leven.
Het is wel weer een beetje als vanouds no-lifen ja
  donderdag 17 maart 2022 @ 08:24:06 #242
454292 Koffieplanter
Straight Cash Homie
pi_204110647
quote:
14s.gif Op woensdag 16 maart 2022 21:14 schreef Marsenal het volgende:

[..]
Deze boy leeft ook de leven.
Valt mee, PS4 versie heeft me maar 14 uur gekost.
  Moderator donderdag 17 maart 2022 @ 08:29:21 #243
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_204110690
quote:
[ afbeelding ]

instant pop?
  donderdag 17 maart 2022 @ 08:33:02 #244
454292 Koffieplanter
Straight Cash Homie
pi_204110723
quote:
0s.gif Op donderdag 17 maart 2022 08:29 schreef Jimbo het volgende:

[..]
instant pop?
Neen, save games kun je alleen overzetten van PS4 naar PS5 en ik was begonnen met die laatste. PS4 was een speed run om te kijken hoe snel ik 100% zou kunnen halen zonder glitches of wrong warps et cetera. Met andere woorden een SONAF +10 en Mimic Tear +10 rush en spammen maar.
pi_204110812
quote:
0s.gif Op donderdag 17 maart 2022 08:24 schreef Koffieplanter het volgende:

[..]
Valt mee, PS4 versie heeft me maar 14 uur gekost.
lol wat
Was dat dan je 2e playthrough?

Ik had na 14 uur de Tree Sentinel nog amper gekieteld :')
-nee-
  donderdag 17 maart 2022 @ 09:16:44 #246
459912 FlippingCoin
pi_204111111
quote:
14s.gif Op donderdag 17 maart 2022 08:44 schreef Marsenal het volgende:

[..]
lol wat

Ja same. :+

Ik probeer wel alles zelf een beetje uit te zoeken en zo, alleen als iets echt niet lukt zoals een spirit summonen zoek ik het op(waar ik gewoon nog een item voor moest hebben)

SPOILER: area beschrijving en monsters
  donderdag 17 maart 2022 @ 10:18:48 #247
454292 Koffieplanter
Straight Cash Homie
pi_204111683
Zo te zien was ik precies op tijd klaar. SONAF en Mimic allebei nerfed in patch 1.03 die vandaag live is gegaan.
  Eindredactie Games donderdag 17 maart 2022 @ 10:38:28 #248
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_204111856
Hoarfrost Stomp ook generfd. Called it! Niet meer dan logisch natuurlijk maar was wel even grappig om te exploiten
pi_204111873
quote:
14s.gif Op donderdag 17 maart 2022 08:44 schreef Marsenal het volgende:

[..]
lol wat

Tree Sentinel heb ik gecheesed :')
Hele tijd met paard rondjes om hem heen rijden en dan steeds 1-2 hits _O-
  donderdag 17 maart 2022 @ 11:05:03 #250
64831 2NutZ
pi_204112076
Welk normaal wapen als vagabond met vooral dex en strength is goed om smithing stones in te steken?
Heb nu alleen wat in de morningstar gegooid en in de disruptor(?)

quote:
[ afbeelding ]

Nee :')
Zit op 50 uur ofzo en ben net beetje in Caelid (?) bezig.
  Eindredactie Games donderdag 17 maart 2022 @ 11:43:54 #251
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_204112459
Malenia, Blade of Miquella _O_

Haar undodgeable broken-ass insta-kill move -O-
  Eindredactie Games donderdag 17 maart 2022 @ 11:51:41 #252
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_204112542
quote:
0s.gif Op donderdag 17 maart 2022 11:05 schreef 2NutZ het volgende:
Welk normaal wapen als vagabond met vooral dex en strength is goed om smithing stones in te steken?
Je moet de Smithing-stone Miner's Bell Bearings (wat een achterlijk lang woord voor een item :') ) ff zien te vinden. Dan kun je oneindig smithing stones kopen en hoef je je niet zorgen te maken dat je een 'foute' investering doet omdat je later een beter wapen vindt en je stones op zijn.

Moet je maar ff kijken of je dat wil opzoeken maar het geeft een stuk meer rust als je die dingen gewoon kunt kopen ipv afhankelijk bent van wat je vindt. Zijn uiteraard weer allerlei varianten van, Bell Bearing [1] die t/m tier 3 unlockt (+9 denk ik?), Bell Bearing [2] die t/m tier 6 unlockt, etc.
pi_204112704
quote:
0s.gif Op donderdag 17 maart 2022 11:05 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nee :')
Zit op 50 uur ofzo en ben net beetje in Caelid (?) bezig.
Ik vond die morningstar in darksouls altijd wel relaxed, met bleed er op. Voor wat extra reach neem ik dan graag een katana, de uchigatana is bijvoorbeeld relatief makkelijk uit een dungeon op te pikken in het begin.

Maatje van mij heeft een twinblade, dat zou ik ook wel willen proberen, als ik een dex/str build had.
-nee-
  Eindredactie Games donderdag 17 maart 2022 @ 12:32:17 #254
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_204112900
quote:
14s.gif Op donderdag 17 maart 2022 12:07 schreef Marsenal het volgende:

[..]
Ik vond die morningstar in darksouls altijd wel relaxed, met bleed er op. Voor wat extra reach neem ik dan graag een katana, de uchigatana is bijvoorbeeld relatief makkelijk uit een dungeon op te pikken in het begin.

Maatje van mij heeft een twinblade, dat zou ik ook wel willen proberen, als ik een dex/str build had.
Ik vond Halberds altijd tof in Dark Souls maar heb nog niet echt een hele toffe gevonden in ER. Er is de Golden Halberd die ook holy damage doet en zeer goede scaling heeft maar dat ding ziet er uit als iets wat je op de kermis wint (uiteindelijk is een beetje cool eruit zien ook een factor in mijn wapenkeuze) en heeft een lame moveset. Verder veel halberds die (bijna) alleen maar thrust attacks doen.

De tofste die ik tot nu toe gevonden heb is de Commander's Standard, excellente moveset (veel 'swings' ipv thrusts) en ziet er vet uit maar weinig indrukwekkende stats. Ga die denk ik ff tot +24 uprampen en dan een andere AoW erop gooien. Als iemand nog aanraders heeft hou ik me aanbevolen, wil dus het liefst één die zoveel mogelijk AoE heeft (RT/R2 charge attack moet zo'n dubbele 360 graden swing zijn). Niets bevredigender dan lekker om je heen maaien om groepen mobs up te choppen.
  donderdag 17 maart 2022 @ 13:03:51 #255
64831 2NutZ
pi_204113252
quote:
14s.gif Op donderdag 17 maart 2022 12:07 schreef Marsenal het volgende:

[..]

Die heb ik ook als gewoon wapen, morningstar met bleed. Is +4 nu. Maar ik gebruik nog steeds vooral de bloodfang +5 alleen wil ook wel eens normale wapens proberen.
Twinblade heb ik wel maar die vond ik eigenlijk een beetje tegenvallen. Die haal je in de dragonburnt ruins.

quote:
2s.gif Op donderdag 17 maart 2022 11:51 schreef 2dope het volgende:

[..]
Je moet de Smithing-stone Miner's Bell Bearings (wat een achterlijk lang woord voor een item :') ) ff zien te vinden. Dan kun je oneindig smithing stones kopen en hoef je je niet zorgen te maken dat je een 'foute' investering doet omdat je later een beter wapen vindt en je stones op zijn.

Moet je maar ff kijken of je dat wil opzoeken maar het geeft een stuk meer rust als je die dingen gewoon kunt kopen ipv afhankelijk bent van wat je vindt. Zijn uiteraard weer allerlei varianten van, Bell Bearing [1] die t/m tier 3 unlockt (+9 denk ik?), Bell Bearing [2] die t/m tier 6 unlockt, etc.
Ah goed dat je het zegt, zal dat eens googlen dan. Is inderdaad lastig om anders te kiezen.
pi_204113628
quote:
2s.gif Op donderdag 17 maart 2022 12:32 schreef 2dope het volgende:

[..]
Ik vond Halberds altijd tof in Dark Souls maar heb nog niet echt een hele toffe gevonden in ER. Er is de Golden Halberd die ook holy damage doet en zeer goede scaling heeft maar dat ding ziet er uit als iets wat je op de kermis wint (uiteindelijk is een beetje cool eruit zien ook een factor in mijn wapenkeuze) en heeft een lame moveset. Verder veel halberds die (bijna) alleen maar thrust attacks doen.

De tofste die ik tot nu toe gevonden heb is de Commander's Standard, excellente moveset (veel 'swings' ipv thrusts) en ziet er vet uit maar weinig indrukwekkende stats. Ga die denk ik ff tot +24 uprampen en dan een andere AoW erop gooien. Als iemand nog aanraders heeft hou ik me aanbevolen, wil dus het liefst één die zoveel mogelijk AoE heeft (RT/R2 charge attack moet zo'n dubbele 360 graden swing zijn). Niets bevredigender dan lekker om je heen maaien om groepen mobs up te choppen.
Ik heb naast die gouden die je van de Tree Sentinel krijgt nog geen bijzondere halberd gezien, alleen de Lucerne heb ik toevallig gisteravond opgeraapt maar ik zelf gebruik hammers, dus niet geprobeerd. Ik las toevallig ergens dat hij aanzienlijk minder effectief is qua moveset ten opzichte van Dark Souls maar dan praat ik dus wel iets van een wiki-comment na.

Bij een wapen met de moveset als de Black Knight Halberd zou ik meteen verkocht zijn. :P

Ik gebruik de Great Club met een Faith AoW skill erbij, wat natuurlijk weinig vernieuwend is, maar ik zit gewoon te wachten tot er iets vets voorbij komt
-nee-
  Eindredactie Games donderdag 17 maart 2022 @ 14:47:45 #257
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_204114336
quote:
14s.gif Op donderdag 17 maart 2022 13:39 schreef Marsenal het volgende:

[..]
Ik heb naast die gouden die je van de Tree Sentinel krijgt nog geen bijzondere halberd gezien, alleen de Lucerne heb ik toevallig gisteravond opgeraapt maar ik zelf gebruik hammers, dus niet geprobeerd. Ik las toevallig ergens dat hij aanzienlijk minder effectief is qua moveset ten opzichte van Dark Souls maar dan praat ik dus wel iets van een wiki-comment na.

Bij een wapen met de moveset als de Black Knight Halberd zou ik meteen verkocht zijn. :P

Ik gebruik de Great Club met een Faith AoW skill erbij, wat natuurlijk weinig vernieuwend is, maar ik zit gewoon te wachten tot er iets vets voorbij komt
Black Knight Halberd was fijn idd. Sowieso al die gear van hem was leip, die armor, en die Black Knight Greatsword. Ik weet nog wel bij een nieuwe game dat je die Black Knight aan het begin had in Undead Parish, die had iets van 10% drop chance voor de Greatsword, was altijd een lekker begin dan.

Great Club heb ik volgens mij niet eens :o Gaan de kleinere vijanden weer meteen gestrekt na een mep? Altijd leuk die overdreven 'hulk smash' wapens
pi_204114770
quote:
2s.gif Op donderdag 17 maart 2022 14:47 schreef 2dope het volgende:

[..]
Black Knight Halberd was fijn idd. Sowieso al die gear van hem was leip, die armor, en die Black Knight Greatsword. Ik weet nog wel bij een nieuwe game dat je die Black Knight aan het begin had in Undead Parish, die had iets van 10% drop chance voor de Greatsword, was altijd een lekker begin dan.

Great Club heb ik volgens mij niet eens :o Gaan de kleinere vijanden weer meteen gestrekt na een mep? Altijd leuk die overdreven 'hulk smash' wapens
Nog niet gestrekt (zit dat er nog wel in?), ik heb hem nu op +8, maar ik stagger ze wel heel makkelijk zodat ik critical hits kan uitdelen. Bij de meeste eindbazen krijg ik (in combinatie met een summonspell of coop-partner) ook vaak de gelegenheid om een critical uit te delen, dat is wel echt een voordeel van een STR wapen. En de move waarbij je blocked met je schild en dan countered met een heavy attack, dat is vaak een instant stagger, en daarna een critical hit om de kill af te maken.

Ik heb de allereerste keer dat ik Dark Souls speelde die Black Knight Halberd gekregen, onderin Darkroot Garden. Die bracht me tot het einde van het spel. Pas bij de 2e playthrough kwam ik er achter dat het best wel een moeilijk spel kon zijn, als je daadwerkelijk met een wapen speelde die niet 3 meter lang was en een dubbele axel deed bij de heavy attack. :')

Ik worstel momenteel wel heel erg met het levelen. Ben lvl 40, en levelen kost nu 10.000 runes, die niet makkelijk te sprokkelen zijn. Is er ergens een goede plek om te farmen? Maar niet noordelijker dan de Academy, en dat rode gebied, daar ben ik ook nog geen held. :')
-nee-
  donderdag 17 maart 2022 @ 16:18:36 #259
64831 2NutZ
pi_204115255
Dropped die black knight die alleen snachts komt ook een armorset?
Ik heb gisteren de set gehaald van die knights of rot ofzo in Caelid maar die is nog te zwaar :')

quote:
14s.gif Op donderdag 17 maart 2022 15:22 schreef Marsenal het volgende:

[..]
Nog niet gestrekt (zit dat er nog wel in?), ik heb hem nu op +8, maar ik stagger ze wel heel makkelijk zodat ik critical hits kan uitdelen. Bij de meeste eindbazen krijg ik (in combinatie met een summonspell of coop-partner) ook vaak de gelegenheid om een critical uit te delen, dat is wel echt een voordeel van een STR wapen. En de move waarbij je blocked met je schild en dan countered met een heavy attack, dat is vaak een instant stagger, en daarna een critical hit om de kill af te maken.

Ik heb de allereerste keer dat ik Dark Souls speelde die Black Knight Halberd gekregen, onderin Darkroot Garden. Die bracht me tot het einde van het spel. Pas bij de 2e playthrough kwam ik er achter dat het best wel een moeilijk spel kon zijn, als je daadwerkelijk met een wapen speelde die niet 3 meter lang was en een dubbele axel deed bij de heavy attack. :')

Ik worstel momenteel wel heel erg met het levelen. Ben lvl 40, en levelen kost nu 10.000 runes, die niet makkelijk te sprokkelen zijn. Is er ergens een goede plek om te farmen? Maar niet noordelijker dan de Academy, en dat rode gebied, daar ben ik ook nog geen held. :')
Ik farmde eerst gewoon die 5 reuzen vanaf stormhill shack in Limgrave.
Later via die boulder farm methode, staat wel op youtube.
  donderdag 17 maart 2022 @ 17:11:38 #260
459912 FlippingCoin
pi_204115697
quote:

[..]

Doe je weinig damage of ga je snel dood dan dat je moet levelen?
pi_204115726
quote:
16s.gif Op donderdag 17 maart 2022 17:11 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]
Doe je weinig damage of ga je snel dood dan dat je moet levelen?
Ik kom wel eens wat resistance en hp tekort ja, wordt te vaak ge-one-shot, heb omdat ik zo gewend ben aan dark souls nog helemaal niks daarin geinvesteerd :P Maar Elden Ring is toch wat lastiger soms.
-nee-
  donderdag 17 maart 2022 @ 17:33:13 #262
459912 FlippingCoin
pi_204115878
quote:
14s.gif Op donderdag 17 maart 2022 17:16 schreef Marsenal het volgende:

[..]
Ik kom wel eens wat resistance en hp tekort ja, wordt te vaak ge-one-shot, heb omdat ik zo gewend ben aan dark souls nog helemaal niks daarin geinvesteerd :P Maar Elden Ring is toch wat lastiger soms.
Ah oke. Ik heb ook maar 15 in die hp skill maar ik hoorde al dat het wel nodig is later om dat te levelen ja omdat anders alles je 1shot. :o
  donderdag 17 maart 2022 @ 18:04:21 #263
459912 FlippingCoin
pi_204116119
Pfff die vogels man wtf
  Eindredactie Games donderdag 17 maart 2022 @ 18:47:28 #264
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_204116638
quote:

[..]
Ja het lijkt erop dat die knockdown niet echt meer een ding is, wel jammer is dat. Had een paar van die ultra hammers geprobeerd maar ook daarmee stagger je alleen flink, geen daadwerkelijke knockdown. Als je in korte tijd genoeg poise damage doen vallen ze wel om. Van één wapen weet ik dat 'ie zelfs field bosses kan vloeren met de weapon skill
SPOILER
quote:
Heb je de boss daar al verslagen? Anders zou ik gewoon de Academy doorlopen.

Heb zelf nauwelijks echt gefarmd, er is wel een relatief late-game gebied waar redelijk sterke enemies zaten die 5k runes per stuk opleveren, maar dat zijn wel mean motherfuckers. Heb daar ff op gegrind om hun moves door te krijgen, zitten in totaal 7 van op een kleine oppervlakte dus 35000 souls in 5-10 min. maar is wel high level stuff, het zijn reguliere varianten van een early-game boss (Knights of Zamor, boss versie is Ancient Knight of Zamor in Weeping Peninsula)
  Eindredactie Games donderdag 17 maart 2022 @ 18:49:13 #265
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_204116671
quote:
16s.gif Op donderdag 17 maart 2022 18:04 schreef FlippingCoin het volgende:
Pfff die vogels man wtf
Echt hè, sowieso alle vogels, alles wat vliegt in dit spel is verschrikkelijk/verraderlijk. Die huge Caelid birds vond ik zelfs op level 100 nog steeds kut :') Maar verder is dat gebied niet eens superspannend, je kunt die area redelijk looten zonder lui te aggro'en
pi_204116995
quote:
2s.gif Op donderdag 17 maart 2022 18:47 schreef 2dope het volgende:

[..]
Ja het lijkt erop dat die knockdown niet echt meer een ding is, wel jammer is dat. Had een paar van die ultra hammers geprobeerd maar ook daarmee stagger je alleen flink, geen daadwerkelijke knockdown. Als je in korte tijd genoeg poise damage doen vallen ze wel om. Van één wapen weet ik dat 'ie zelfs field bosses kan vloeren met de weapon skill
SPOILER
[..]
Heb je de boss daar al verslagen? Anders zou ik gewoon de Academy doorlopen.

Heb zelf nauwelijks echt gefarmd, er is wel een relatief late-game gebied waar redelijk sterke enemies zaten die 5k runes per stuk opleveren, maar dat zijn wel mean motherfuckers. Heb daar ff op gegrind om hun moves door te krijgen, zitten in totaal 7 van op een kleine oppervlakte dus 35000 souls in 5-10 min. maar is wel high level stuff, het zijn reguliere varianten van een early-game boss (Knights of Zamor, boss versie is Ancient Knight of Zamor in Weeping Peninsula)
Ik denk dat het dan bij de academy wordt ja, daar heb ik in elk geval toegang toe ondertussen, hoewel ik nog geen eindbaas heb verslagen daar.

Die vogels zijn echt pure, pure aids ja. Een vroege bonfire in dat gebied geeft dichtbij toegang tot een kelder waar je zo'n stonesword key gebruikt. Ik krijg de sleutel er niet eens in met een suïcide run, die vogels ficken mein arsloch keihard.
-nee-
pi_204117051
quote:
16s.gif Op donderdag 17 maart 2022 17:33 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]
Ah oke. Ik heb ook maar 15 in die hp skill maar ik hoorde al dat het wel nodig is later om dat te levelen ja omdat anders alles je 1shot. :o
Ja, ik ga dat in elk geval wel nodig hebben. In ds1-3 had ik al gauw na de eerste playthrough genoeg zelfvertrouwen om vitaliteit niet te levelen, maar ik denk dat ik bij elden ring daar nog ver van verwijderd ben.

Ooit eens een SL1 run in DS1 gedaan, tot 3/4 van de game gekomen. Dat zal met Elden Ring voorlopig niet gebeuren :')
-nee-
  donderdag 17 maart 2022 @ 19:11:19 #268
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_204117082
quote:
Ninja Gaiden is sowieso beter dan Dark Souls.
With my pack on my back, down the road I will stray.
  donderdag 17 maart 2022 @ 20:41:59 #269
459912 FlippingCoin
pi_204118823
quote:
2s.gif Op donderdag 17 maart 2022 18:49 schreef 2dope het volgende:

[..]
Echt hè, sowieso alle vogels, alles wat vliegt in dit spel is verschrikkelijk/verraderlijk. Die huge Caelid birds vond ik zelfs op level 100 nog steeds kut :') Maar verder is dat gebied niet eens superspannend, je kunt die area redelijk looten zonder lui te aggro'en
Ja sta je dan met je hellebaard horizontaal te zwaaien terwijl ze net 5cm hoger vliegen. :+
  donderdag 17 maart 2022 @ 20:43:31 #270
459912 FlippingCoin
pi_204118857
Godfried in elkaar geslagen, viel reuze mee. :P

SPOILER
  vrijdag 18 maart 2022 @ 08:58:40 #271
64831 2NutZ
pi_204123454
quote:
16s.gif Op donderdag 17 maart 2022 20:43 schreef FlippingCoin het volgende:
Godfried in elkaar geslagen, viel reuze mee. :P

SPOILER
Die had ik in 1x :P handige aan die jellyfish is dat die heel makkelijk onderbreekt en poison doet.
Zelf gebruik ik die rotten mut, die doet rot damage en is behoorlijk snel. Voor die crystal bosses gebruik ik gewoon een +4 godrick soldiers die hebben een hamer.
pi_204123587
quote:
9s.gif Op woensdag 16 maart 2022 16:44 schreef jogy het volgende:

Ik heb nog nooit een Dark souls of iets zoals dat gespeeld...en ben zo bang dat dit bij mij ook gaat gebeuren als ik de game ga spelen
Vici, Vidi, Veni!
  Moderator vrijdag 18 maart 2022 @ 10:12:41 #273
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_204124006
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 maart 2022 09:15 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:

[..]
Ik heb nog nooit een Dark souls of iets zoals dat gespeeld...en ben zo bang dat dit bij mij ook gaat gebeuren als ik de game ga spelen
nou ik kan je vertellen, dat is pre-cies water er gaat gebeuren met je als je die game gaat spelen
pi_204124051
Ik heb al een paar honderd uur gespeeld en ik durf te zeggen dat dit de beste game is die ik ooit heb gespeeld.
Over 10 jaar gaan we zeggen dat dit de beste game van het decennium was.
  vrijdag 18 maart 2022 @ 10:39:19 #275
459912 FlippingCoin
pi_204124257
quote:

[..]
Ja, maar dat is een game mechanic; net als met super meatboy en soortgelijke spellen. Doodgaan, beter worden/levelen en dan killen.

Je heb erg veel "checkpoints" dus je bent zo terug voor een herkansing, vaak met een aantal seconden.
  vrijdag 18 maart 2022 @ 10:45:29 #276
459912 FlippingCoin
pi_204124317
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 maart 2022 08:58 schreef 2NutZ het volgende:

[..]
Die had ik in 1x :P handige aan die jellyfish is dat die heel makkelijk onderbreekt en poison doet.
Zelf gebruik ik die rotten mut, die doet rot damage en is behoorlijk snel. Voor die crystal bosses gebruik ik gewoon een +4 godrick soldiers die hebben een hamer.
Oh die heb ik nog niet. :(
  vrijdag 18 maart 2022 @ 10:53:55 #277
64831 2NutZ
pi_204124398
quote:
16s.gif Op vrijdag 18 maart 2022 10:45 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]
Oh die heb ik nog niet. :(
Dat is volgens mij na de wolven de eerste die je krijgt.

quote:

[..]
Ik had ook nog nooit een DS gespeeld en kan slecht tegen spellen met een mechanic dat je snel doodgaat op de meest lullige manieren en alles weer opnieuw moet doen maar bij deze game totaal geen last van.
Zeer voldoend als je wel die ene boss haalt. En echt als cheaten van AI voelt het niet ofzo.

Een van de beste games van de afgelopen jaren wat mij betreft.
  vrijdag 18 maart 2022 @ 10:55:06 #278
459912 FlippingCoin
pi_204124409
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 maart 2022 10:53 schreef 2NutZ het volgende:

[..]
[..]
Ik had ook nog nooit een DS gespeeld en kan slecht tegen spellen met een mechanic dat je snel doodgaat op de meest lullige manieren en alles weer opnieuw moet doen maar bij deze game totaal geen last van.
Zeer voldoend als je wel die ene boss haalt. En echt als cheaten van AI voelt het niet ofzo.

Ik had volgens mij als eerste de jellyfish en de wolven ook en nog een stuk of 7-8 anderen maar die niet. :{

Maarja ik heb wel weer vage zooi die vrienden met drie keer zo veel gameplay nog niet hebben. :D
  vrijdag 18 maart 2022 @ 11:01:46 #279
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_204124522
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 maart 2022 10:53 schreef 2NutZ het volgende:

[..]
[..]

Dus je kan hierna verder met DS en BloodBorne?
Dit, dus.
  Eindredactie Games vrijdag 18 maart 2022 @ 11:02:22 #280
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_204124532
quote:

[..]
Er zijn honderd hulpmiddelen om het makkelijk(er) te maken. Bedenk je alleen al dat je voor ieder moeilijk gevecht gewoon hulptroepen kunt inschakelen. En verder niet bang zijn om dood te gaan want dat ga je toch wel, je kunt dat idee beter omarmen. Je kunt oneindig respawnen en opnieuw proberen.
  vrijdag 18 maart 2022 @ 11:03:38 #281
64831 2NutZ
pi_204124555
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 maart 2022 11:01 schreef Buitendam het volgende:

[..]
Dus je kan hierna verder met DS en BloodBorne?
Nou... ik heb in het verleden vanuit PSPlus Bloodborne wel geprobeerd maar vond ik te ingewikkeld toen. Misschien dat ik die nog eens ga proberen maarja heb nog wel 100 uur te gaan in ER.

quote:
16s.gif Op vrijdag 18 maart 2022 10:55 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]
Ik had volgens mij als eerste de jellyfish en de wolven ook en nog een stuk of 7-8 anderen maar die niet. :{

Maarja ik heb wel weer vage zooi die vrienden met drie keer zo veel gameplay nog niet hebben. :D
Herkenbaar :D vriend van me speelt het ook. Die heeft DS ook gespeeld maar die heeft weer andere summons dan ik heb.
  Eindredactie Games vrijdag 18 maart 2022 @ 11:04:23 #282
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_204124567
Gisteren een pittige boss ge-no-hit, I'm so proud.

SPOILER: late game boss namen
  vrijdag 18 maart 2022 @ 11:09:15 #283
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_204124632
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 maart 2022 11:03 schreef 2NutZ het volgende:

[..]
Nou... ik heb in het verleden vanuit PSPlus Bloodborne wel geprobeerd maar vond ik te ingewikkeld toen. Misschien dat ik die nog eens ga proberen maarja heb nog wel 100 uur te gaan in ER.
[..]
BloodBorne is de beste. Die moet je echt tot aan NG4/5 spelen.
Dit, dus.
pi_204124992
quote:
16s.gif Op vrijdag 18 maart 2022 10:39 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]
Ja, maar dat is een game mechanic; net als met super meatboy en soortgelijke spellen. Doodgaan, beter worden/levelen en dan killen.

Je heb erg veel "checkpoints" dus je bent zo terug voor een herkansing, vaak met een aantal seconden.
Het is dus niet zo dat je weer 10 minuten moet lopen en vechten, voordat je weer bij de boss bent waar je vervolgens weer binnen 10 seconden plat ligt omdat je nog niet helemaal door hebt hoe je m moet killen?
Vici, Vidi, Veni!
pi_204125018
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 maart 2022 11:39 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:

[..]
Het is dus niet zo dat je weer 10 minuten moet lopen en vechten, voordat je weer bij de boss bent waar je vervolgens weer binnen 10 seconden plat ligt omdat je nog niet helemaal door hebt hoe je m moet killen?
Niet zoals met oudere delen, nee. Ik vind Elden Ring wel echt vergevingsgezind.

Betekent niet dat je dit even casual doet.
-nee-
pi_204125054
quote:
14s.gif Op vrijdag 18 maart 2022 11:42 schreef Marsenal het volgende:

[..]
Niet zoals met oudere delen, nee. Ik vind Elden Ring wel echt vergevingsgezind.

Betekent niet dat je dit even casual doet.
Haha nee het mag best wat uitdaging hebben en vind het ook wel leuk om echt te moeten leren hoe je een tegenstander verslaat. Maar die vergevingsgezindheid zou voor mij juist wel fijner zijn.

Nu nog de vraag: Gaat mijn Lenovo 5 Pro dit spel enigzins trekken? Zal niet op 100% zijn maar als ie maar vloeiend kan spelen
Vici, Vidi, Veni!
  vrijdag 18 maart 2022 @ 11:53:54 #287
64831 2NutZ
pi_204125147
Ik speel ER op PS5 en heb echt nooit last van lag of framedrops ofzo
  vrijdag 18 maart 2022 @ 11:56:37 #288
459912 FlippingCoin
pi_204125184
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 maart 2022 11:39 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:

[..]
Nope, nog niet meegemaakt dat ik dacht fuck moet ik weer dat stuk lopen(naar een boss, wel eens als ik ergens vanaf val oid tijdens een ontdekkingsreis :+ )

Maar vaak heb je een stake of maria, daar kan je niks mee anders dan respawnen, en vanaf dat punt zie je de boss of een andere uitdaging gewoon al.
  vrijdag 18 maart 2022 @ 11:57:35 #289
459912 FlippingCoin
pi_204125197
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 maart 2022 11:45 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:

[..]
Haha nee het mag best wat uitdaging hebben en vind het ook wel leuk om echt te moeten leren hoe je een tegenstander verslaat. Maar die vergevingsgezindheid zou voor mij juist wel fijner zijn.

Nu nog de vraag: Gaat mijn Lenovo 5 Pro dit spel enigzins trekken? Zal niet op 100% zijn maar als ie maar vloeiend kan spelen
Dat zou ik niet weten ik speel op de playstation. :P
pi_204127349
quote:
17s.gif Op vrijdag 18 maart 2022 11:04 schreef 2dope het volgende:
Gisteren een pittige boss ge-no-hit, I'm so proud.

SPOILER: late game boss namen
Respect, ik ben daar nog niet maar had wel iets op youtube gezien.

Patches, vuiler teringlijer _O_
-nee-
  Eindredactie Games vrijdag 18 maart 2022 @ 15:13:07 #291
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_204127499
quote:
14s.gif Op vrijdag 18 maart 2022 14:52 schreef Marsenal het volgende:
Patches, vuiler teringlijer _O_
Ik was blij om 'm te zien, vuige kale oplichter. Hij heeft ook wel een toffe questline weer.
pi_204128171
quote:
2s.gif Op vrijdag 18 maart 2022 15:13 schreef 2dope het volgende:

[..]
Ik was blij om 'm te zien, vuige kale oplichter. Hij heeft ook wel een toffe questline weer.
Die lucifer van een patches, heeft een item, shackle voor die Boss Margot in stormveil toch?

Is dat nodig?

Welke walkthroughs zijn op dit moment eigenlijk al het meest compleet?
  Eindredactie Games vrijdag 18 maart 2022 @ 16:33:31 #293
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_204128316
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 maart 2022 16:23 schreef christmastsunami het volgende:

[..]
Die lucifer van een patches, heeft een item, shackle voor die Boss Margot in stormveil toch?

Is dat nodig?
Lijkt me niet? Margot is een vrij simpele, zeer early-level boss. Of ik begrijp je verkeerd...?
Ik heb de questline denk ik gesloopt trouwens voor 'ie klaar was:
SPOILER: Patches questline
quote:
Ik kijk vrijwel uitsluitend op Fextralife. Die is nog steeds niet compleet maar imho by far het meest ideaal voor opzoeken van items, NPC's, bosses, locaties etc. Complete walkthroughs lezen doe ik sowieso niet.
pi_204128499
quote:
2s.gif Op vrijdag 18 maart 2022 16:33 schreef 2dope het volgende:

[..]
Lijkt me niet? Margot is een vrij simpele, zeer early-level boss. Of ik begrijp je verkeerd...?
Ik heb de questline denk ik gesloopt trouwens voor 'ie klaar was:
SPOILER: Patches questline
[..]
Ik kijk vrijwel uitsluitend op Fextralife. Die is nog steeds niet compleet maar imho by far het meest ideaal voor opzoeken van items, NPC's, bosses, locaties etc. Complete walkthroughs lezen doe ik sowieso niet.
Ja het is een early Boss, maar ik neem mijn tijd, om elk hoekje deurtje item etc. Lekker vanaf het begin allemaal rustig te verkennen. Vaak bewaar ik Boss fights voor later en verken ik wat meer om nog wat te levelen en alle items te hebben.

Tot nu toe zijn dingen te koop niet zo interessant, maar de items die je vind leuker en leuker om te upgraden.

Maar bedankt voor de site tip.
  vrijdag 18 maart 2022 @ 17:09:27 #295
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_204128746
Renalla. Kutwijf.
Dit, dus.
pi_204130174
Je kan dat item voor die bossfight pas kopen ná de bossfight, of heb ik het dan mis? Want ik kon pas iets kopen bij Patches nadat hij voorbij stormveil verschijnt. Ging ervan uit dat het item was voor NG+
-nee-
  Moderator vrijdag 18 maart 2022 @ 19:40:30 #297
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_204130442
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 maart 2022 16:23 schreef christmastsunami het volgende:

[..]

Is dat nodig?

https://gamerpillar.com/category/elden-ring/

vond zelf deze wel chill
pi_204134774
Zo te zien moet mijn laptop het spel kunnen draaien...nog best prima zo te zien.

Hoe kom ik zsm aan een exemplaar, als ik niet naar buiten kan...via wat is het spel aan te schaffen? Hoeft geen hard copy te zijn
Vici, Vidi, Veni!
  zaterdag 19 maart 2022 @ 08:10:01 #299
454292 Koffieplanter
Straight Cash Homie
pi_204134815
Elden Ring, oh Elden Ring. We hebben een game changer gevonden: er zijn inmiddels twee muren ontdekt in Volcano Manor die hidden paths blijken te zijn en pas open gaan na 50(!) hits. Wie weet hoeveel er in de hele game zijn. Miyazaki never disappoints.
  zaterdag 19 maart 2022 @ 09:02:12 #300
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_204135115
Die Rennala hadden ze echt weg mogen laten. Wat een drama van een baas.
Dit, dus.
pi_204135489
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 maart 2022 08:10 schreef Koffieplanter het volgende:
Elden Ring, oh Elden Ring. We hebben een game changer gevonden: er zijn inmiddels twee muren ontdekt in Volcano Manor die hidden paths blijken te zijn en pas open gaan na 50(!) hits. Wie weet hoeveel er in de hele game zijn. Miyazaki never disappoints.
Dit is zelfs voor mij te obscuur :')
-nee-
  Moderator zaterdag 19 maart 2022 @ 19:31:29 #302
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_204141921
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 maart 2022 09:02 schreef Buitendam het volgende:
Die Rennala hadden ze echt weg mogen laten. Wat een drama van een baas.
Idd, niet souls waardig, dit had prima een subboss kunnen wezen zo. Gewoon een random encounter
  Moderator zaterdag 19 maart 2022 @ 19:31:51 #303
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_204141926
quote:
14s.gif Op zaterdag 19 maart 2022 09:52 schreef Marsenal het volgende:

[..]
Dit is zelfs voor mij te obscuur :')
wacht maar tot je hoort over de geheime ingangen in de grond :+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')