Is pay to win, houd ik ook niet van.quote:Op zaterdag 13 november 2021 14:53 schreef StateOfMind het volgende:
Life is ook een waardeloze open wereld game
Mijn versie iig.
quote:Op zaterdag 13 november 2021 14:55 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Is pay to win, houd ik ook niet van.
alleen als je toegang hebt/had toch?quote:
jaquote:Op zaterdag 13 november 2021 20:59 schreef Jimbo het volgende:
[..]
alleen als je toegang hebt/had toch?
gayquote:
Echt hequote:Op donderdag 24 februari 2022 19:41 schreef Jimbo het volgende:
OHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH
ok genoeg, weg uit dit topic tot morgen als ik zelf kan spelen
Ik heb gelukkig nergens last van! Kwam wel deze tegen op reddit, misschien heb je er iets aan:quote:Op vrijdag 25 februari 2022 19:29 schreef Keyos het volgende:
Die performance op de PC is wel een beetje een anti-climax hoor. Zo jammer dit.
Typisch Japansquote:Op vrijdag 25 februari 2022 19:29 schreef Keyos het volgende:
Die performance op de PC is wel een beetje een anti-climax hoor. Zo jammer dit.
Om hier even op terug te komen: Ik vind de manier hoe ze dat in Elden Ring hebben gedaan met 'saves' redelijk dichtbij de meeste moeilijke shit een stuk fijner. Nogmaals: Ik vind het geen probleem om 50x dezelfde baas opnieuw te proberen en "gud te gitten". Wat mij tegenstond was weer 10 minuten lang op weg zijn naar diezelfde baas en/of alles opnieuw doen.quote:Op zondag 7 november 2021 12:18 schreef ems. het volgende:
[..]
Vond ik een grote tekortkoming van Dark Souls. Ik heb niets tegen moeilijkheid, maar als ik dan elke keer progress kwijt ben en ik moet weer een heel stuk lopen om dat te herstellen is dat niet zo mijn ding.
Als er een eenvoudige quicksave functie in zat had ik de DS games waarschijnlijk helemaal kapot gespeeld
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |