Mjah, als ik hem ook een keer uitgespeeld heb wil ik graag af en toe lekker aanklooien in coop, niet per se een serieuze campagne maar meer voor de oefening, een beetje experimenteren met builds e.d.quote:Op donderdag 11 november 2021 11:39 schreef 2dope het volgende:
[..]
Ik haal 'm waarschijnlijk voor de Series X ja, maar een vaste co-op partner in Elden Ring...? Ga 't zelf sowieso solo uitspelen maar daarna ben ik meer dan bereid om menigeen bij te staan
En op de ps5 heb je ook demon souls en bloodbourne en dat mis ik welquote:Op donderdag 11 november 2021 12:38 schreef Jimbo het volgende:
Ik hoop dat er crossplay in zit.
Twijfel nog waar ik hem op wil halen, merk dat ik de PC overdag chiller vind (want he, werk PC), maar begin ook steeds meer naar de Xbox te neigen voor m'n games. De ps5 versie zou ik eerder halen om met de fokkers samen te spelen
die heb ik welquote:Op donderdag 11 november 2021 12:49 schreef Marsenal het volgende:
[..]
En op de ps5 heb je ook demon souls en bloodbourne en dat mis ik wel
Allebei niet, denk ik. BloodBorne 2 lijkt me sowieso uitgesloten.quote:Op donderdag 11 november 2021 13:03 schreef StateOfMind het volgende:
Ben wel benieuwd waar de From Software goden hierna mee gaan komen.
Bloodborne 2?![]()
Of stiekem tóch een nieuwe Dark Souls![]()
Geruchten geruchten...quote:Op donderdag 11 november 2021 13:03 schreef StateOfMind het volgende:
Ben wel benieuwd waar de From Software goden hierna mee gaan komen.
Bloodborne 2?![]()
Of stiekem tóch een nieuwe Dark Souls![]()
quote:De laatste tijd hebben een hoop insiders stevig gesuggereerd dat zowel een Bloodborne remaster als Bloodborne sequel er zitten aan te komen voor PS5. Het aantal bronnen, onafhankelijk van elkaar, is haast niet op één hand te tellen en dus mag je er wel van uitgaan dat er iets van waar is.
Ontwikkelaar van dienst zou Bluepoint Games zijn. Die studio werd recent overgenomen door Sony en maakte eerder al de PS5-remake van Demon's Souls. Bluepoint zou zich eerst bezighouden met de Bloodborne remaster, die mogelijk binnenkort al onthuld wordt, en daarna Bloodborne 2 ontwikkelen. Een van de bronnen sprak over release "de komende jaren."
Dat zeiden ze ook on de jaren 40!!quote:Op donderdag 11 november 2021 10:59 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Al het goede komt uit duitsland (Y)
Dat is niet ontopic hequote:Op donderdag 11 november 2021 14:55 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Dat zeiden ze ook on de jaren 40!!
Och wacht
'with better magic'quote:Op donderdag 11 november 2021 14:36 schreef 2dope het volgende:
"Open world Dark Souls with horses" hoorde ik iemand zeggen, volgens mij is dat wel een accurate beschrijving van Elden Ring in één zin n.a.v. wat ik heb gezien
Bloodborne 2 moeten ze niet willen maken. En zeker niet door een andere developer dan From Software.quote:Op donderdag 11 november 2021 13:15 schreef SpaceOddity het volgende:
[..]
Geruchten geruchten...
"Bloodborne remaster én Bloodborne 2 op komst"
[..]
Van mij mag de open world hype een stille dood sterven.quote:Op donderdag 11 november 2021 14:36 schreef 2dope het volgende:
"Open world Dark Souls with horses" hoorde ik iemand zeggen, volgens mij is dat wel een accurate beschrijving van Elden Ring in één zin n.a.v. wat ik heb gezien
Moet ook nog zien of het echt een open wereld is, of niet gewoon een verzameling open levels die met bottlneckjes aan elkaar geregen zijn, maar het trucje van dark souls 1 zal het niet zijn nee. Mij maakt het niet zoveel uit, het kan prima goed gedaan worden .quote:Op vrijdag 12 november 2021 22:04 schreef Coco het volgende:
[..]
Van mij mag de open world hype een stille dood sterven.
De eindbaas vast niet gezien er een storymode in zit, maar het is wel open world dus je kan gewoon overal heen vanaf iets na het beginquote:Op zaterdag 13 november 2021 13:39 schreef Tyr80 het volgende:
Hoezo is het opener dan DS dan? Je kunt meteen naar de eindbaas wandelen of wat?
Da’s wel mooi.quote:Op zaterdag 13 november 2021 13:42 schreef Jimbo het volgende:
[..]
De eindbaas vast niet gezien er een storymode in zit, maar het is wel open world dus je kan gewoon overal heen vanaf iets na het begin
Hm vond het bij RDR II wel weer erg nice. Maar soms is het wel gewoon kut ja.quote:Op vrijdag 12 november 2021 22:04 schreef Coco het volgende:
[..]
Van mij mag de open world hype een stille dood sterven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |