ik heb dat gedaan met bloodborne ps4 voor gekocht, eigenlijk de PS5 links laten liggen demon souls remake tsja, gelukkig komt deze ook voor de pc.quote:Op woensdag 10 november 2021 21:15 schreef StateOfMind het volgende:
De laatste keer dat ik zó hyped was voor een game was toen de Demon's Souls remake vorig jaar tijdens de State of Play aangekondigd werd als PS5 launchgame.
Eigenlijk al vanaf de allereerste seconde herkende ik Demon's Souls meteen en stond ik letterlijk te juichen.
Toen besloot ik dat ik een PS5 móest hebben op launch.
En zo geschiedde.
De Soulsborne games behoren tot mijn meest favoriete games aller tijden
Naja met een soortgelijke insteek heb ik zo min mogelijk erover gelezen, filmpje wat hier van de week gepost werd was echt het eerste wat ik gezien heb, en nu 10 secs van deze, maar ga verder niks kijken, CE gepre-ordered.quote:Op woensdag 10 november 2021 21:09 schreef StateOfMind het volgende:
Ik heb er zelf bewust voor gekozen om mij niet aan te melden voor de netwerk test beta dinges.
Ik wil mezelf daar pas vanaf day one volledig in storten.
volledig los.quote:Op woensdag 10 november 2021 22:04 schreef Marsenal het volgende:
Ik heb ook gepreordered en zo min mogelijk beelden bekeken maar nu vraag ik me wel af wat we in dit topic gaan doen dan, tot release. Ik weet dat het open wereld dark souls is en er is een paard, maar dat is het wel.
Is de lore volledig los van dark souls?
Bloodborne kart.quote:Op woensdag 10 november 2021 22:04 schreef Marsenal het volgende:
Ik heb ook gepreordered en zo min mogelijk beelden bekeken maar nu vraag ik me wel af wat we in dit topic gaan doen dan, tot release. Ik weet dat het open wereld dark souls is en er is een paard, maar dat is het wel.
Is de lore volledig los van dark souls?
Ga je te voet ofzo?quote:Op donderdag 11 november 2021 08:39 schreef StateOfMind het volgende:
1 Ding is zeker: op 25 februari sta ik om 10.00u voor de deur van Gamemania, en rond 11.00u zet ik Elden Ring aan
Eerst teruglopen naar parkeergarage.quote:
Ahh ja my bad, had Gameshock in m’n hoofd en dat je in Messentrekkersgat woonde.quote:Op donderdag 11 november 2021 08:51 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Eerst teruglopen naar parkeergarage.
Nijmegen is qua verkeer een bende.
Dus eer dat ik Nijmegen uit ben ben ik zo een kwartier verder, daarna even de hond ophalen en koffie drinken bij mijn ouders aan de rand van Nijmegen.
Daarna nog een kwartiertje rijden naar huis.
En volgens de boel installeren.
En dan ben ik gauw een uur verder.
Tevreden?
Ja ben er ook weg inmiddels hoor, rustagquote:
ALS JE UIT OSS KOMT BEN JE VOOR TOP %$#%$#LULquote:
Sony start binnenkort met eigen verkoop via een eigen site (Sony Direct of PlayStation Direct oid).quote:Op donderdag 11 november 2021 10:41 schreef Buitendam het volgende:
Ik ga ‘m alleen halen als ik een PS5 heb.
Al het goede komt uit duitsland (Y)quote:Op donderdag 11 november 2021 10:49 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Sony start binnenkort met eigen verkoop via een eigen site (Sony Direct of PlayStation Direct oid).
Eerst in Duitsland, later in de Benelux.
Top. Hopelijk in de komende maanden een keer kans.quote:Op donderdag 11 november 2021 10:49 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Sony start binnenkort met eigen verkoop via een eigen site (Sony Direct of PlayStation Direct oid).
Eerst in Duitsland, later in de Benelux.
Ik haal 'm waarschijnlijk voor de Series X ja, maar een vaste co-op partner in Elden Ring...? Ga 't zelf sowieso solo uitspelen maar daarna ben ik meer dan bereid om menigeen bij te staanquote:Op donderdag 11 november 2021 11:23 schreef Marsenal het volgende:
Zijn er hier ook mensen die op xbox spelen? Het gaat in het dark souls topic ook vaak over ps4-5 of pc, maar zelden over xbox. Ik wilde eigenlijk ook een playstation maar al m'n vrienden hebben xboxen, dus tja, maar over een paar maanden wil ik op een gegeven moment ook wel een vaste co-op partner en mijn huidige vriendengroep bestaat uit mensen die afhaken bij Diablo omdat het te moeilijk is.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |