Is het dan nog wel waard om special weapons te gebruiken? Aardig verschil dan.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 13:17 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Verschilt per weapon class. Normal weapons hebben een cap van +25, special weapons hebben een cap van +10.
Bij de oudere delen zat dat verschil ook, maar de damage output van gemaximaliseerde wapens was over de hele breedte gezien vergelijkbaar. 'Normale' wapens zijn volledig geupgrade (en evt met buff) vaak een tikkeltje sterker, speciale wapens zijn zonder upgraden al krachtig en volledig geupgrade vaak iets minder sterk dan normale, maar weer uniek en met bijzondere skill of moveset ofzo.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 14:42 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Is het dan nog wel waard om special weapons te gebruiken? Aardig verschil dan.
Somber smithing stone weapons (special weapons, whatever) zijn van zichzelf doorgaans al wat sterker/unieker of hebben extra krachtige weapon arts (ashes of war). Daarbij brengt één upgrade met een somber smithing stone een stuk meer verbetering dan één upgrade op gewone wapens met gewone smithing stones. Volg je het nog?quote:Op dinsdag 15 maart 2022 14:42 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Is het dan nog wel waard om special weapons te gebruiken? Aardig verschil dan.
Yup, en bij de Souls-games had je dat idd ook en toen heetten ze twinkling titanitesquote:Op dinsdag 15 maart 2022 14:55 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Bij de oudere delen zat dat verschil ook, maar de damage output van gemaximaliseerde wapens was over de hele breedte gezien vergelijkbaar. 'Normale' wapens zijn volledig geupgrade (en evt met buff) vaak een tikkeltje sterker, speciale wapens zijn zonder upgraden al krachtig en volledig geupgrade vaak iets minder sterk dan normale, maar weer uniek en met bijzondere skill of moveset ofzo.
Die speciale wapens, gebruiken die zeker de somber smithing Stones?
Fijn om te zien dat dat niet heel erg veranderd is, dingen zijn al moeilijk genoegquote:Op dinsdag 15 maart 2022 14:59 schreef 2dope het volgende:
[..]
Yup, en bij de Souls-games had je dat idd ook en toen heetten ze twinkling titanites
Ah oke daar zit ook nog verschil tussen, oke helder.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 14:57 schreef 2dope het volgende:
[..]
Somber smithing stone weapons (special weapons, whatever) zijn van zichzelf doorgaans al wat sterker/unieker of hebben extra krachtige weapon arts (ashes of war). Daarbij brengt één upgrade met een somber smithing stone een stuk meer verbetering dan één upgrade op gewone wapens met gewone smithing stones. Volg je het nog?
Jij leeft die leven die ik wil leven.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 14:07 schreef 2dope het volgende:
[..]
Zat eergister tegen de 100 uurdus nu waarschijnlijk daar overheen.
Ik moet iedere keer lachen om deze oude memequote:
Deze boy leeft ook de leven.quote:Op woensdag 16 maart 2022 20:25 schreef Koffieplanter het volgende:
[ afbeelding ]
Miyazaki, waar blijft m'n DLC?
Wthquote:Op woensdag 16 maart 2022 20:25 schreef Koffieplanter het volgende:
[ afbeelding ]
Daarom lekker met de pferd gaanquote:Op woensdag 16 maart 2022 17:08 schreef Marsenal het volgende:
Het blijft een beetje een probleem, vind ik, dat ze alle bonfires warpable maken sinds DS2. Op deze manier loop je dus heel makkelijk NPC's mis.
Het is wel weer een beetje als vanouds no-lifen jaquote:
instant pop?quote:Op woensdag 16 maart 2022 20:25 schreef Koffieplanter het volgende:
[ afbeelding ]
Neen, save games kun je alleen overzetten van PS4 naar PS5 en ik was begonnen met die laatste. PS4 was een speed run om te kijken hoe snel ik 100% zou kunnen halen zonder glitches of wrong warps et cetera. Met andere woorden een SONAF +10 en Mimic Tear +10 rush en spammen maar.quote:
lol watquote:Op donderdag 17 maart 2022 08:24 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Valt mee, PS4 versie heeft me maar 14 uur gekost.
Ja same.quote:Op donderdag 17 maart 2022 08:44 schreef Marsenal het volgende:
[..]
lol wat
Was dat dan je 2e playthrough?
Ik had na 14 uur de Tree Sentinel nog amper gekieteld
SPOILER: area beschrijving en monstersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
Tree Sentinel heb ik gecheesedquote:Op donderdag 17 maart 2022 08:44 schreef Marsenal het volgende:
[..]
lol wat
Was dat dan je 2e playthrough?
Ik had na 14 uur de Tree Sentinel nog amper gekieteld
Neequote:Op woensdag 16 maart 2022 20:25 schreef Koffieplanter het volgende:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |