Ja als je uit frustratie je controller en TV sloopt wordt het wel duur.quote:Op maandag 28 februari 2022 09:34 schreef Sfancta het volgende:
Is het die 60 piek waard op Xbox? Of heb je grotere kosten erna? Denk aan een tv, controller, noem maar op.
In principe niet, ik zet m'n summon sign zelf wel regelmatig neer om anderen te assisten en zodoende de bosses "veilig" te leren kennen, maar in mijn eigen progressie doe ik de bosses het liefst alleen. De movesets moet (lees: wil) ik toch wel leren kennen dus "rekenen op" summons vind ik niet echt tof.quote:Op maandag 28 februari 2022 15:20 schreef Sjemmert het volgende:
Doen jullie die cooperators summonen bij die story bosses ? Maakt het wel een stuk makkelijker heb ik gemerkt.
Ah oke dat van die health wist ik niet eens. Maar voelt wel een beetje als easy mode ja. Op zich wel fijn dat die keuze er is. Die Margit heeft mij wel 20-30 keer gekilled ofzo en toen nam ik die cooperator mee en toen had ik hem na 2-3 keer.quote:Op maandag 28 februari 2022 17:08 schreef 2dope het volgende:
[..]
In principe niet, ik zet m'n summon sign zelf wel regelmatig neer om anderen te assisten en zodoende de bosses "veilig" te leren kennen, maar in mijn eigen progressie doe ik de bosses het liefst alleen. De movesets moet (lees: wil) ik toch wel leren kennen dus "rekenen op" summons vind ik niet echt tof.
Daarbij hebben bosses de minste health als je in je eentje bent hè. Dus als jij een summon gebruikt en die gaat vroeg dood, bijv. terwijl de boss nog 80% health heeft, dan ga je het heel moeilijk krijgen want zijn health pool is berekend op twee players/NPC's. Zo was het altijd in de Souls-games tenminste. Bovendien is het gevoel van overwinning t ff wat groter in je eentje
Ik probeer het eerst met mijn wolven en als ik dood ga vanwege iets doms dan blijf ik het proberen.quote:Op maandag 28 februari 2022 15:20 schreef Sjemmert het volgende:
Doen jullie die cooperators summonen bij die story bosses ? Maakt het wel een stuk makkelijker heb ik gemerkt. Samen met die voordelig geplaatste graces en zelfs checkpoints hier en daar maakt het het allemaal wel wat makkelijker. Vond Demon Souls moeilijker tot nu toe.
Heb de eerste 2 'story bosses' gesloopt en een stuk of 10-15 optional bosses.
16 uur gespeeld nu. Nog niet voorbij aan de baas in het noorden. Oosten en zuiden geinspecteerd en steeds gezocht naar bonfires en map segmenten. Plus de betere staven voor mijn astrologistquote:Op maandag 28 februari 2022 09:34 schreef Sfancta het volgende:
Is het die 60 piek waard op Xbox? Of heb je grotere kosten erna? Denk aan een tv, controller, noem maar op.
Amen broeder, ik ben ook compleet verslaafd al sinds de eerste minuut. Zometeen eindelijk weekend om ff meters te maken (al zit ik al op level 50 ofzo)quote:Op donderdag 3 maart 2022 22:40 schreef wdn het volgende:
[..]
Ik probeer het eerst met mijn wolven en als ik dood ga vanwege iets doms dan blijf ik het proberen.
Als ik zie dat het echt niet lukt is tot nu toe mijn idee om later terug te komen (want er is zoveel te doen dat ik nog wel een level of 20 kan wachten).
Vandaag mijn eerste invader gedood (eentje helemaal in het noorden).
Kasteel in het zuiden was erg leuk met een snel springende baas aan het einde maar was goed te doen met rock sling. En het oosten blijf ik nog even weg
Vraag: Is er ergens een goed wapen voor faith spells? Ben er nog geen 1 tegengekomen
Is me nu al een paar keer gebeurd dat een message positief werd gemarkeerd terwijl in met een baas aan het vechten wat. Heerlijk zo'n gratis health boost
[..]
16 uur gespeeld nu. Nog niet voorbij aan de baas in het noorden. Oosten en zuiden geinspecteerd en steeds gezocht naar bonfires en map segmenten. Plus de betere staven voor mijn astrologist
Nog niks gedaan met upgrades (meteorite staf; kan niet geupgrade worden). Ben nog op zoek naar een zwaard ter vervanging van mijn short sword.
Conclusie: Dit is voor mij nu al de GOTY. Dus ja 60 euro meer dan waard.
Elden ring is een Elder Scrolls voor masochisten
Babylon's Fall zaterdag even ophalen maar die blijft liggen tot ik ER zat ben. En dat duurt nog wel even.
45 hier.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 15:10 schreef 2dope het volgende:
[..]
Amen broeder, ik ben ook compleet verslaafd al sinds de eerste minuut. Zometeen eindelijk weekend om ff meters te maken (al zit ik al op level 50 ofzo)
Balletje abuser? :=)quote:
Neen, ik heb de game al geplat.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 18:36 schreef wdn het volgende:
[..]
Balletje abuser? :=)
Mijn 45 zijn zonder farmen
Dat heb ik ook maar toch maar een poging gedaan. Beetje mosterd na de maaltijd maar hij was tot 6 maart bij Gamemania voor 25eu bij inleveren van 2 oude games. Heb 2 games ingeleverd die ik samen voor 15 eu had gekocht dus best wel een goeie deal.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 09:59 schreef Sfancta het volgende:
Wou deze game goedkoop op Marktplaats kopen van iemand die geragequit is. Maar staan er vies weinig op, en ook veel neppe advertenties, zelfde foto en steeds een andere woonplaats.
Wil graag spelen maar ik ben zelf ook geen doorzetter als ik 380 x dood ga. Daarom vond ik 60 euro te veel
Je moet niet zo knieperig doen jonge klote krent. Elden ring 4 LIFE.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 09:59 schreef Sfancta het volgende:
Wou deze game goedkoop op Marktplaats kopen van iemand die geragequit is. Maar staan er vies weinig op, en ook veel neppe advertenties, zelfde foto en steeds een andere woonplaats.
Wil graag spelen maar ik ben zelf ook geen doorzetter als ik 380 x dood ga. Daarom vond ik 60 euro te veel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |