Oh die heb ik nog niet.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 08:58 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Die had ik in 1xhandige aan die jellyfish is dat die heel makkelijk onderbreekt en poison doet.
Zelf gebruik ik die rotten mut, die doet rot damage en is behoorlijk snel. Voor die crystal bosses gebruik ik gewoon een +4 godrick soldiers die hebben een hamer.
Dat is volgens mij na de wolven de eerste die je krijgt.quote:
Ik had ook nog nooit een DS gespeeld en kan slecht tegen spellen met een mechanic dat je snel doodgaat op de meest lullige manieren en alles weer opnieuw moet doen maar bij deze game totaal geen last van.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 09:15 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een Dark souls of iets zoals dat gespeeld...en ben zo bang dat dit bij mij ook gaat gebeuren als ik de game ga spelen
Ik had volgens mij als eerste de jellyfish en de wolven ook en nog een stuk of 7-8 anderen maar die niet.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 10:53 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dat is volgens mij na de wolven de eerste die je krijgt.
[..]
Ik had ook nog nooit een DS gespeeld en kan slecht tegen spellen met een mechanic dat je snel doodgaat op de meest lullige manieren en alles weer opnieuw moet doen maar bij deze game totaal geen last van.
Zeer voldoend als je wel die ene boss haalt. En echt als cheaten van AI voelt het niet ofzo.
Een van de beste games van de afgelopen jaren wat mij betreft.
Dus je kan hierna verder met DS en BloodBorne?quote:Op vrijdag 18 maart 2022 10:53 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dat is volgens mij na de wolven de eerste die je krijgt.
[..]
Ik had ook nog nooit een DS gespeeld en kan slecht tegen spellen met een mechanic dat je snel doodgaat op de meest lullige manieren en alles weer opnieuw moet doen maar bij deze game totaal geen last van.
Zeer voldoend als je wel die ene boss haalt. En echt als cheaten van AI voelt het niet ofzo.
Een van de beste games van de afgelopen jaren wat mij betreft.
Er zijn honderd hulpmiddelen om het makkelijk(er) te maken. Bedenk je alleen al dat je voor ieder moeilijk gevecht gewoon hulptroepen kunt inschakelen. En verder niet bang zijn om dood te gaan want dat ga je toch wel, je kunt dat idee beter omarmen. Je kunt oneindig respawnen en opnieuw proberen.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 09:15 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een Dark souls of iets zoals dat gespeeld...en ben zo bang dat dit bij mij ook gaat gebeuren als ik de game ga spelen
Nou... ik heb in het verleden vanuit PSPlus Bloodborne wel geprobeerd maar vond ik te ingewikkeld toen. Misschien dat ik die nog eens ga proberen maarja heb nog wel 100 uur te gaan in ER.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 11:01 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Dus je kan hierna verder met DS en BloodBorne?
Herkenbaarquote:Op vrijdag 18 maart 2022 10:55 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ik had volgens mij als eerste de jellyfish en de wolven ook en nog een stuk of 7-8 anderen maar die niet.
Maarja ik heb wel weer vage zooi die vrienden met drie keer zo veel gameplay nog niet hebben.![]()
SPOILER: late game boss namenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
BloodBorne is de beste. Die moet je echt tot aan NG4/5 spelen.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 11:03 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nou... ik heb in het verleden vanuit PSPlus Bloodborne wel geprobeerd maar vond ik te ingewikkeld toen. Misschien dat ik die nog eens ga proberen maarja heb nog wel 100 uur te gaan in ER.
[..]
Het is dus niet zo dat je weer 10 minuten moet lopen en vechten, voordat je weer bij de boss bent waar je vervolgens weer binnen 10 seconden plat ligt omdat je nog niet helemaal door hebt hoe je m moet killen?quote:Op vrijdag 18 maart 2022 10:39 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ja, maar dat is een game mechanic; net als met super meatboy en soortgelijke spellen. Doodgaan, beter worden/levelen en dan killen.
Je heb erg veel "checkpoints" dus je bent zo terug voor een herkansing, vaak met een aantal seconden.
Niet zoals met oudere delen, nee. Ik vind Elden Ring wel echt vergevingsgezind.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 11:39 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
[..]
Het is dus niet zo dat je weer 10 minuten moet lopen en vechten, voordat je weer bij de boss bent waar je vervolgens weer binnen 10 seconden plat ligt omdat je nog niet helemaal door hebt hoe je m moet killen?
Haha nee het mag best wat uitdaging hebben en vind het ook wel leuk om echt te moeten leren hoe je een tegenstander verslaat. Maar die vergevingsgezindheid zou voor mij juist wel fijner zijn.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 11:42 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Niet zoals met oudere delen, nee. Ik vind Elden Ring wel echt vergevingsgezind.
Betekent niet dat je dit even casual doet.
Nope, nog niet meegemaakt dat ik dacht fuck moet ik weer dat stuk lopen(naar een boss, wel eens als ik ergens vanaf val oid tijdens een ontdekkingsreisquote:Op vrijdag 18 maart 2022 11:39 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
[..]
Het is dus niet zo dat je weer 10 minuten moet lopen en vechten, voordat je weer bij de boss bent waar je vervolgens weer binnen 10 seconden plat ligt omdat je nog niet helemaal door hebt hoe je m moet killen?
Dat zou ik niet weten ik speel op de playstation.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 11:45 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
[..]
Haha nee het mag best wat uitdaging hebben en vind het ook wel leuk om echt te moeten leren hoe je een tegenstander verslaat. Maar die vergevingsgezindheid zou voor mij juist wel fijner zijn.
Nu nog de vraag: Gaat mijn Lenovo 5 Pro dit spel enigzins trekken? Zal niet op 100% zijn maar als ie maar vloeiend kan spelen
quote:Op vrijdag 18 maart 2022 11:04 schreef 2dope het volgende:
Gisteren een pittige boss ge-no-hit, I'm so proud.Respect, ik ben daar nog niet maar had wel iets op youtube gezien.SPOILER: late game boss namenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Patches, vuiler teringlijer
-nee-
Ik was blij om 'm te zien, vuige kale oplichter. Hij heeft ook wel een toffe questline weer.quote:
Die lucifer van een patches, heeft een item, shackle voor die Boss Margot in stormveil toch?quote:Op vrijdag 18 maart 2022 15:13 schreef 2dope het volgende:
[..]
Ik was blij om 'm te zien, vuige kale oplichter. Hij heeft ook wel een toffe questline weer.
Lijkt me niet? Margot is een vrij simpele, zeer early-level boss. Of ik begrijp je verkeerd...?quote:Op vrijdag 18 maart 2022 16:23 schreef christmastsunami het volgende:
[..]
Die lucifer van een patches, heeft een item, shackle voor die Boss Margot in stormveil toch?
Is dat nodig?
SPOILER: Patches questlineOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik kijk vrijwel uitsluitend op Fextralife. Die is nog steeds niet compleet maar imho by far het meest ideaal voor opzoeken van items, NPC's, bosses, locaties etc. Complete walkthroughs lezen doe ik sowieso niet.quote:Welke walkthroughs zijn op dit moment eigenlijk al het meest compleet?Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
quote:Op vrijdag 18 maart 2022 16:33 schreef 2dope het volgende:
[..]
Lijkt me niet? Margot is een vrij simpele, zeer early-level boss. Of ik begrijp je verkeerd...?
Ik heb de questline denk ik gesloopt trouwens voor 'ie klaar was:Ja het is een early Boss, maar ik neem mijn tijd, om elk hoekje deurtje item etc. Lekker vanaf het begin allemaal rustig te verkennen. Vaak bewaar ik Boss fights voor later en verken ik wat meer om nog wat te levelen en alle items te hebben.SPOILER: Patches questlineOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Ik kijk vrijwel uitsluitend op Fextralife. Die is nog steeds niet compleet maar imho by far het meest ideaal voor opzoeken van items, NPC's, bosses, locaties etc. Complete walkthroughs lezen doe ik sowieso niet.
Tot nu toe zijn dingen te koop niet zo interessant, maar de items die je vind leuker en leuker om te upgraden.
Maar bedankt voor de site tip.
https://gamerpillar.com/category/elden-ring/quote:Op vrijdag 18 maart 2022 16:23 schreef christmastsunami het volgende:
[..]
Die lucifer van een patches, heeft een item, shackle voor die Boss Margot in stormveil toch?
Is dat nodig?
Welke walkthroughs zijn op dit moment eigenlijk al het meest compleet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |