Ik denk dat wij niet hetzelfde nummer op hebben staanquote:Op donderdag 4 november 2021 11:41 schreef Hamlapjes het volgende:
SIX SIX SIX
THE NUMBER OF THE BEAST
[ afbeelding ] [ afbeelding ][ afbeelding ]
Luister ik ook nu om wakker te worden.quote:Op donderdag 4 november 2021 11:41 schreef Hamlapjes het volgende:
SIX SIX SIX
THE NUMBER OF THE BEAST
Voorbereiding op de dienst van aanstaande zondag verloopt soepel zie ik.quote:Op donderdag 4 november 2021 11:41 schreef Hamlapjes het volgende:
SIX SIX SIX
THE NUMBER OF THE BEAST
Er staat geen FM meer achter!!1!!!1!!1!!EINZ!!1!!1!!!quote:Op donderdag 4 november 2021 11:43 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Luister ik ook nu om wakker te worden.
KinkFM
RUSTAGHquote:Op donderdag 4 november 2021 11:43 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Er staat geen FM meer achter!!1!!!1!!1!!EINZ!!1!!1!!!
Prima nummerquote:Op donderdag 4 november 2021 11:43 schreef Arizona het volgende:
Bad moon rising nu op de radio, past wel bij mijn mood![]()
En daarna naar Tori Amos, klein verschilletje maar.quote:Op donderdag 4 november 2021 11:41 schreef Hamlapjes het volgende:
SIX SIX SIX
THE NUMBER OF THE BEAST
Kloptquote:Op donderdag 4 november 2021 11:45 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
En daarna naar Tori Amos, klein verschilletje maar.
(@:Guanabana vindt dat mooi, toch? Of herinner ik mij dat nou verkeerd)
Ja die vind ook mooiquote:Op donderdag 4 november 2021 11:46 schreef Strani het volgende:
Ik ben nu de laatste tijd helemaal into Landslide van Fleetwood Mac. Wat een mooi nummer is dat.
Zeker mooi, al is Oh Well natuurlijk de mooiste van KinkFMquote:Op donderdag 4 november 2021 11:46 schreef Strani het volgende:
Ik ben nu de laatste tijd helemaal into Landslide van Fleetwood Mac. Wat een mooi nummer is dat.
Even luisteren. The Chicks heten ze nu hè, ook raar.quote:Op donderdag 4 november 2021 11:49 schreef Guanabana het volgende:
Ik ken 'm alleen in de versie van the Dixie Chicks
De cover van The Smashing Pumpkins is ook erg mooi.quote:Op donderdag 4 november 2021 11:46 schreef Strani het volgende:
Oké, genoeg gehoord van The Chicks, nu deze proberen. Maar ik vrees toch dat niemand het haalt bij Stevie Nicks.quote:Op donderdag 4 november 2021 11:51 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
De cover van The Smashing Pumpkins is ook erg mooi.
Ik niet, hier staat deze opquote:
Ik geloof dat ik Dixie.quote:Op donderdag 4 november 2021 11:51 schreef Strani het volgende:
[..]
Even luisteren. The Chicks heten ze nu hè, ook raar.
Beetje als Kink zonder FMquote:Op donderdag 4 november 2021 11:51 schreef Strani het volgende:
[..]
Sowieso heel veel mooie muziek en eigenlijk begin ik FM nu pas echt een beetje te ontdekken. Zeker de moeite waard.quote:Op donderdag 4 november 2021 11:50 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Zeker mooi, al is Oh Well natuurlijk de mooiste van KinkFM
Voor mij niet, ik heb een dag vrijquote:Op donderdag 4 november 2021 11:55 schreef Roger_Epiales het volgende:
Pff, amper een uurtje weg en jullie zijn vijf pagina's verder.![]()
Dat kan toch niet zomaar? Het is nb een werkdag.
Je zou echter ook kunnen zeggen dat, aangezien zomertijd de aangepaste tijd is, de klok dan dus juist nooit de juiste tijd geeft.quote:Op donderdag 4 november 2021 11:11 schreef Strani het volgende:
[..]
Eigenlijk is het logischer als je ze dan allemaal op zomertijd zet, dan zit je 7 maanden per jaar goed, nu maar 5.
Maar jij hebt niet in je eentje vijf pagina's volgepost.quote:Op donderdag 4 november 2021 11:56 schreef H_T het volgende:
[..]
Voor mij niet, ik heb een dag vrijAl ga ik denk ik wel weer vrijwilligen vanmiddag
Ja maar nu wordt het een principekwestie en da's weer een heel ander verhaal. Dan zou je je daar eigenlijk ook gewoon de hele zomer aan moeten houden door overal een uur te vroeg te komen.quote:Op donderdag 4 november 2021 11:56 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Je zou echter ook kunnen zeggen dat, aangezien zomertijd de aangepaste tijd is, de klok dan dus juist nooit de juiste tijd geeft.
Als je de posts per pagina laag genoeg zet welquote:Op donderdag 4 november 2021 11:57 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Maar jij hebt niet in je eentje vijf pagina's volgepost.
Sowieso draait de aarde, dus zou je dagelijks de klok moeten aanpassen.quote:Op donderdag 4 november 2021 11:56 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Je zou echter ook kunnen zeggen dat, aangezien zomertijd de aangepaste tijd is, de klok dan dus juist nooit de juiste tijd geeft.
Prima, zouden meer mensen moeten doen.quote:Op donderdag 4 november 2021 11:57 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja maar nu wordt het een principekwestie en da's weer een heel ander verhaal. Dan zou je je daar eigenlijk ook gewoon de hele zomer aan moeten houden door overal een uur te vroeg te komen.
Die komen dan waarschijnlijk altijd 50 minuten te vroeg, in plaats van een uurquote:Op donderdag 4 november 2021 11:59 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Prima, zouden meer mensen moeten doen.![]()
Hoef ik me ook niet meer (of iig minder) te ergeren aan mensen die standaard te laat komen.
Minimum aantal is 25, dus dat gaat hem ook niet worden.quote:Op donderdag 4 november 2021 11:58 schreef H_T het volgende:
[..]
Als je de posts per pagina laag genoeg zet welMaar dan heb je ook veeeeeel meer pagina's om bij te lezen
Ja, waarschijnlijk wel dan.quote:Op donderdag 4 november 2021 11:59 schreef Strani het volgende:
[..]
Die komen dan waarschijnlijk altijd 50 minuten te vroeg, in plaats van een uur
Ja. En Lady Antebellum heet Lady A. Ik snap de argumentatie, maar het is ook wel makkelijke munitie voor de woke-roepers.quote:Op donderdag 4 november 2021 11:51 schreef Strani het volgende:
[..]
Ohh ik moet nog huilen als ik aan hun versie van Jolene denk. Dat je je afvraagt: wéét je waar dit lied over gaat?!quote:Op donderdag 4 november 2021 11:56 schreef Strani het volgende:
Oké, ik mis bij de covers toch de ingetogen emotie die je bij Stevie wel hoort. Bij haar voel je echt de kwetsbaarheid. De covers hebben een beetje last van het OG3NE-effect; muzikaal uitstekend maar emotieloos.
Da's het minimum wat daar staat, niet het minimum wat kanquote:Op donderdag 4 november 2021 12:00 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Minimum aantal is 25, dus dat gaat hem ook niet worden.
Oh ok, maar zelfs met tien zou je geen vijf pagina's vol hebben.quote:Op donderdag 4 november 2021 12:05 schreef H_T het volgende:
[..]
Da's het minimum wat daar staat, niet het minimum wat kan![]()
De lay-out wordt er alleen niet beter op wanneer je 10 posts per pagina instelt
[ afbeelding ]
Maar huilen van frustratie dus of juist wel van emotie?quote:Op donderdag 4 november 2021 12:03 schreef Meke het volgende:
[..]
Ohh ik moet nog huilen als ik aan hun versie van Jolene denk. Dat je je afvraagt: wéét je waar dit lied over gaat?!
Ik kan het invullen, maar het lijkt niet te werkenquote:Op donderdag 4 november 2021 12:08 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Oh ok, maar zelfs met tien zou je geen vijf pagina's vol hebben.
Dan moet je echt naar 1, of kan dat ook?
In dat geval blijf ik achter mijn eerdere uitspraak staan dat jij niet in je eentje vijf pagina's hebt volgepost.quote:Op donderdag 4 november 2021 12:11 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik kan het invullen, maar het lijkt niet te werken
U, meneer, heeft smaakquote:Op donderdag 4 november 2021 11:46 schreef Strani het volgende:
Als we deze discussie lang genoeg volhouden lukt dat alsnogquote:Op donderdag 4 november 2021 12:13 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
In dat geval blijf ik achter mijn eerdere uitspraak staan dat jij niet in je eentje vijf pagina's hebt volgepost.
Ik zit trouwens ook even te kijken, ik zie dat ik ook een negatief aantal posts per pagina kan invullen.quote:Op donderdag 4 november 2021 12:11 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik kan het invullen, maar het lijkt niet te werken
Maar een discussie doe je over het algemeen ook niet in je eentje.quote:Op donderdag 4 november 2021 12:13 schreef H_T het volgende:
[..]
Als we deze discussie lang genoeg volhouden lukt dat alsnog
Wel een saai topic voor de rest dan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
Ik heb beide gemist, wat is de argumentatie?quote:Op donderdag 4 november 2021 12:03 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Ja. En Lady Antebellum heet Lady A. Ik snap de argumentatie, maar het is ook wel makkelijke munitie voor de woke-roepers.
Nee frustratie hahaquote:Op donderdag 4 november 2021 12:08 schreef Strani het volgende:
[..]
Maar huilen van frustratie dus of juist wel van emotie?
Leukquote:Op donderdag 4 november 2021 12:10 schreef Strani het volgende:
Ik ga vanavond naar een Engels-Spaanse language exchange. Dat heb ik al lang niet gedaan en er is een kunstcafé in het buurdorp waar men dat organiseert dus dat wil ik wel eens meemaken.
Als je het over covers van Jolene hebt, dan kan het toch niet dat je deze niet noemt?quote:Op donderdag 4 november 2021 12:19 schreef Meke het volgende:
[..]
Nee frustratie haha![]()
Deze vind ik wel weer tof![]()
En natuurlijk DollyEn Miley
Beetje gek om een liedje te noemen dat je nog nooit gehoord hebtquote:Op donderdag 4 november 2021 12:23 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Als je het over covers van Jolene hebt, dan kan het toch niet dat je deze niet noemt?
Nou, bij deze danquote:Op donderdag 4 november 2021 12:27 schreef Meke het volgende:
[..]
Beetje gek om een liedje te noemen dat je nog nooit gehoord hebt
Dixie staat voor de zuidelijke staten ten tijde van de Confederacy, Antebellum staat ook voor die periode (namelijk vóór de Civil War). Er is dus een associatie met slavernij, en de beide bands vonden dat niet meer gepast.quote:Op donderdag 4 november 2021 12:17 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik heb beide gemist, wat is de argumentatie?
Dat geldt wel voor meer van Stevie Nicks. Dat niemand dat niveau haaltquote:Op donderdag 4 november 2021 11:52 schreef Strani het volgende:
[..]
Oké, genoeg gehoord van The Chicks, nu deze proberen. Maar ik vrees toch dat niemand het haalt bij Stevie Nicks.
Goed punt.quote:Op donderdag 4 november 2021 13:01 schreef Yesse het volgende:
Ben ik de enige die het raar vindt dat ze om aandacht te vragen voor klimaatverandering ze de temperatuur in het Serious Request huis "tropisch warm" gaan zetten? Ook al is het 1 week in 1 klein huisje, het lijkt mij niet verstandig om nog meer energie te gebruiken om dat huis dan warm te maken. Laat het dan juist flink afkoelen in dat huisje en geef mensen de kans om energie op te wekken door bijv. te fietsen ofzo waarmee ze elektriciteit opwekken. In ieder geval iets van een klimaatneutrale oplossing.
Ja, eensquote:Op donderdag 4 november 2021 13:01 schreef Yesse het volgende:
Ben ik de enige die het raar vindt dat ze om aandacht te vragen voor klimaatverandering ze de temperatuur in het Serious Request huis "tropisch warm" gaan zetten? Ook al is het 1 week in 1 klein huisje, het lijkt mij niet verstandig om nog meer energie te gebruiken om dat huis dan warm te maken. Laat het dan juist flink afkoelen in dat huisje en geef mensen de kans om energie op te wekken door bijv. te fietsen ofzo waarmee ze elektriciteit opwekken. In ieder geval iets van een klimaatneutrale oplossing.
Ja dat lijkt mij ook, maar dan nog. Het is wel een beeeeeetje gekquote:Op donderdag 4 november 2021 13:17 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Ja, eens
Hoorde wel van een 3FM-medewerker dat het allemaal zo milieuvriendelijk mogelijk gaat, maar goed, dat lijkt mij ook logisch
Wat een goed idee!quote:Op donderdag 4 november 2021 13:01 schreef Yesse het volgende:
Maar je zit er WEL! Dat is al heel knapquote:Op donderdag 4 november 2021 13:36 schreef Arizona het volgende:
Als je zo’n stresskip als ik ben is dit horror.
En ik ben zelfs weer THUISquote:Op donderdag 4 november 2021 14:04 schreef Meke het volgende:
[..]
Maar je zit er WEL! Dat is al heel knap
Fijn om te horen dat je een fijne tandarts hebt. En dat je het voor nu weer achter de rug hebt.quote:Op donderdag 4 november 2021 14:31 schreef Arizona het volgende:
[..]
En ik ben zelfs weer THUIS
De behandeling viel een beetje tegen, ik moest vreselijk kokhalzen op meerdere momentenIk heb kleine kaken en daardoor weinig werkruimte
aldus de tandarts en mijn tong moet dan ook nog ergens terecht. Dus daarom was de behandeling wat vervelender voor mij dan voor de meeste patiënten, ook aldus de tandarts.
Ik ben wel heel blij met mijn tandarts hoor, hij legt alles uit, neemt de tijd, neemt mijn angst ook serieus.
Wat jij zegt, maar ik zit er WEL... Ik ga braaf ieder halfjaar naar de tandarts. Want als ik een keer oversla, weet ik vrijwel zeker dat ik helemaal niet meer durf![]()
Maar ik heb het nu dus weer gehad, het ergste zit erop, volgende week alleen nog de definitieve kroon. Vanmiddag hoef ik van mezelf niet meer hard te werken, ik mag nu rustig bijkomen en trots zijn op mezelf.
Mijn oude tandarts was ook lang niet zo'n fijne tandarts. Ik denk dat daar ook een deel van mijn angst wel vandaan komt. Maar mijn huidige tandarts gaat daar dus gelukkig wel heel goed mee om. Ik kan mijn grenzen aangeven van wat ik nog kan handelen en ik ben nooit bang dat hij daar overheen gaat.quote:Op donderdag 4 november 2021 14:35 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Fijn om te horen dat je een fijne tandarts hebt. En dat je het voor nu weer achter de rug hebt.![]()
Zo een had ik ook, mijn nieuwe heb ik dat gevoel nog niet bij.
Lekker bezigquote:Op donderdag 4 november 2021 14:31 schreef Arizona het volgende:
[..]
De behandeling viel een beetje tegen, ik moest vreselijk kokhalzen op meerdere momentenIk heb kleine kaken en daardoor weinig werkruimte
aldus de tandarts en mijn tong moet dan ook nog ergens terecht. Dus daarom was de behandeling wat vervelender voor mij dan voor de meeste patiënten, ook aldus de tandarts.
Ik ben wel heel blij met mijn tandarts hoor, hij legt alles uit, neemt de tijd, neemt mijn angst ook serieus.
Wat jij zegt, maar ik zit er WEL... Ik ga braaf ieder halfjaar naar de tandarts. Want als ik een keer oversla, weet ik vrijwel zeker dat ik helemaal niet meer durf![]()
Maar ik heb het nu dus weer gehad, het ergste zit erop, volgende week alleen nog de definitieve kroon. Vanmiddag hoef ik van mezelf niet meer hard te werken, ik mag nu rustig bijkomen en trots zijn op mezelf.
YOU DID IT GIRLquote:Op donderdag 4 november 2021 14:31 schreef Arizona het volgende:
[..]
Goed! Je bent er bijna van af!quote:Op donderdag 4 november 2021 14:31 schreef Arizona het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 4 november 2021 15:31 schreef Momo het volgende:
Dat viel een dezer dagen wel te verwachtenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
quote:Op donderdag 4 november 2021 15:51 schreef Guanabana het volgende:
Heel de dag is anders gegaan dan ik wilde, bah. Allemaal stress
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
quote:Op donderdag 4 november 2021 15:51 schreef Guanabana het volgende:
Maar, what's up Guana? Hoe komt het.quote:
Volgens mij heel erg begrijpelijk. Super top dat je dit weer achter de rug hebtquote:
(Schoon)Familiegedoe, verplichtingen die ik mentaal niet kan handelen, een probleem dat altijd terugkomt en zoveel onrust geeft.quote:Op donderdag 4 november 2021 16:03 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
[..]
Maar, what's up Guana? Hoe komt het.
Is er iets wat je wilde wat wij nog kunnen regelen?quote:Op donderdag 4 november 2021 15:51 schreef Guanabana het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |