Ik denk dat wij niet hetzelfde nummer op hebben staanquote:Op donderdag 4 november 2021 11:41 schreef Hamlapjes het volgende:
SIX SIX SIX
THE NUMBER OF THE BEAST
[ afbeelding ] [ afbeelding ][ afbeelding ]
Luister ik ook nu om wakker te worden.quote:Op donderdag 4 november 2021 11:41 schreef Hamlapjes het volgende:
SIX SIX SIX
THE NUMBER OF THE BEAST
Voorbereiding op de dienst van aanstaande zondag verloopt soepel zie ik.quote:Op donderdag 4 november 2021 11:41 schreef Hamlapjes het volgende:
SIX SIX SIX
THE NUMBER OF THE BEAST
Er staat geen FM meer achter!!1!!!1!!1!!EINZ!!1!!1!!!quote:Op donderdag 4 november 2021 11:43 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Luister ik ook nu om wakker te worden.
KinkFM
RUSTAGHquote:Op donderdag 4 november 2021 11:43 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Er staat geen FM meer achter!!1!!!1!!1!!EINZ!!1!!1!!!
Prima nummerquote:Op donderdag 4 november 2021 11:43 schreef Arizona het volgende:
Bad moon rising nu op de radio, past wel bij mijn mood![]()
En daarna naar Tori Amos, klein verschilletje maar.quote:Op donderdag 4 november 2021 11:41 schreef Hamlapjes het volgende:
SIX SIX SIX
THE NUMBER OF THE BEAST
Kloptquote:Op donderdag 4 november 2021 11:45 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
En daarna naar Tori Amos, klein verschilletje maar.
(@:Guanabana vindt dat mooi, toch? Of herinner ik mij dat nou verkeerd)
Ja die vind ook mooiquote:Op donderdag 4 november 2021 11:46 schreef Strani het volgende:
Ik ben nu de laatste tijd helemaal into Landslide van Fleetwood Mac. Wat een mooi nummer is dat.
Zeker mooi, al is Oh Well natuurlijk de mooiste van KinkFMquote:Op donderdag 4 november 2021 11:46 schreef Strani het volgende:
Ik ben nu de laatste tijd helemaal into Landslide van Fleetwood Mac. Wat een mooi nummer is dat.
Even luisteren. The Chicks heten ze nu hè, ook raar.quote:Op donderdag 4 november 2021 11:49 schreef Guanabana het volgende:
Ik ken 'm alleen in de versie van the Dixie Chicks
De cover van The Smashing Pumpkins is ook erg mooi.quote:Op donderdag 4 november 2021 11:46 schreef Strani het volgende:
Oké, genoeg gehoord van The Chicks, nu deze proberen. Maar ik vrees toch dat niemand het haalt bij Stevie Nicks.quote:Op donderdag 4 november 2021 11:51 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
De cover van The Smashing Pumpkins is ook erg mooi.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |