Ik denk dat wij niet hetzelfde nummer op hebben staanquote:Op donderdag 4 november 2021 11:41 schreef Hamlapjes het volgende:
SIX SIX SIX
THE NUMBER OF THE BEAST
[ afbeelding ] [ afbeelding ][ afbeelding ]
Luister ik ook nu om wakker te worden.quote:Op donderdag 4 november 2021 11:41 schreef Hamlapjes het volgende:
SIX SIX SIX
THE NUMBER OF THE BEAST
Voorbereiding op de dienst van aanstaande zondag verloopt soepel zie ik.quote:Op donderdag 4 november 2021 11:41 schreef Hamlapjes het volgende:
SIX SIX SIX
THE NUMBER OF THE BEAST
Er staat geen FM meer achter!!1!!!1!!1!!EINZ!!1!!1!!!quote:Op donderdag 4 november 2021 11:43 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Luister ik ook nu om wakker te worden.
KinkFM
RUSTAGHquote:Op donderdag 4 november 2021 11:43 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Er staat geen FM meer achter!!1!!!1!!1!!EINZ!!1!!1!!!
Prima nummerquote:Op donderdag 4 november 2021 11:43 schreef Arizona het volgende:
Bad moon rising nu op de radio, past wel bij mijn mood![]()
En daarna naar Tori Amos, klein verschilletje maar.quote:Op donderdag 4 november 2021 11:41 schreef Hamlapjes het volgende:
SIX SIX SIX
THE NUMBER OF THE BEAST
Kloptquote:Op donderdag 4 november 2021 11:45 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
En daarna naar Tori Amos, klein verschilletje maar.
(@:Guanabana vindt dat mooi, toch? Of herinner ik mij dat nou verkeerd)
Ja die vind ook mooiquote:Op donderdag 4 november 2021 11:46 schreef Strani het volgende:
Ik ben nu de laatste tijd helemaal into Landslide van Fleetwood Mac. Wat een mooi nummer is dat.
Zeker mooi, al is Oh Well natuurlijk de mooiste van KinkFMquote:Op donderdag 4 november 2021 11:46 schreef Strani het volgende:
Ik ben nu de laatste tijd helemaal into Landslide van Fleetwood Mac. Wat een mooi nummer is dat.
Even luisteren. The Chicks heten ze nu hè, ook raar.quote:Op donderdag 4 november 2021 11:49 schreef Guanabana het volgende:
Ik ken 'm alleen in de versie van the Dixie Chicks
De cover van The Smashing Pumpkins is ook erg mooi.quote:Op donderdag 4 november 2021 11:46 schreef Strani het volgende:
Oké, genoeg gehoord van The Chicks, nu deze proberen. Maar ik vrees toch dat niemand het haalt bij Stevie Nicks.quote:Op donderdag 4 november 2021 11:51 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
De cover van The Smashing Pumpkins is ook erg mooi.
Ik niet, hier staat deze opquote:
Ik geloof dat ik Dixie.quote:Op donderdag 4 november 2021 11:51 schreef Strani het volgende:
[..]
Even luisteren. The Chicks heten ze nu hè, ook raar.
Beetje als Kink zonder FMquote:Op donderdag 4 november 2021 11:51 schreef Strani het volgende:
[..]
Sowieso heel veel mooie muziek en eigenlijk begin ik FM nu pas echt een beetje te ontdekken. Zeker de moeite waard.quote:Op donderdag 4 november 2021 11:50 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Zeker mooi, al is Oh Well natuurlijk de mooiste van KinkFM
Voor mij niet, ik heb een dag vrijquote:Op donderdag 4 november 2021 11:55 schreef Roger_Epiales het volgende:
Pff, amper een uurtje weg en jullie zijn vijf pagina's verder.![]()
Dat kan toch niet zomaar? Het is nb een werkdag.
Je zou echter ook kunnen zeggen dat, aangezien zomertijd de aangepaste tijd is, de klok dan dus juist nooit de juiste tijd geeft.quote:Op donderdag 4 november 2021 11:11 schreef Strani het volgende:
[..]
Eigenlijk is het logischer als je ze dan allemaal op zomertijd zet, dan zit je 7 maanden per jaar goed, nu maar 5.
Maar jij hebt niet in je eentje vijf pagina's volgepost.quote:Op donderdag 4 november 2021 11:56 schreef H_T het volgende:
[..]
Voor mij niet, ik heb een dag vrijAl ga ik denk ik wel weer vrijwilligen vanmiddag
Ja maar nu wordt het een principekwestie en da's weer een heel ander verhaal. Dan zou je je daar eigenlijk ook gewoon de hele zomer aan moeten houden door overal een uur te vroeg te komen.quote:Op donderdag 4 november 2021 11:56 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Je zou echter ook kunnen zeggen dat, aangezien zomertijd de aangepaste tijd is, de klok dan dus juist nooit de juiste tijd geeft.
Als je de posts per pagina laag genoeg zet welquote:Op donderdag 4 november 2021 11:57 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Maar jij hebt niet in je eentje vijf pagina's volgepost.
Sowieso draait de aarde, dus zou je dagelijks de klok moeten aanpassen.quote:Op donderdag 4 november 2021 11:56 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Je zou echter ook kunnen zeggen dat, aangezien zomertijd de aangepaste tijd is, de klok dan dus juist nooit de juiste tijd geeft.
Prima, zouden meer mensen moeten doen.quote:Op donderdag 4 november 2021 11:57 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja maar nu wordt het een principekwestie en da's weer een heel ander verhaal. Dan zou je je daar eigenlijk ook gewoon de hele zomer aan moeten houden door overal een uur te vroeg te komen.
Die komen dan waarschijnlijk altijd 50 minuten te vroeg, in plaats van een uurquote:Op donderdag 4 november 2021 11:59 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Prima, zouden meer mensen moeten doen.![]()
Hoef ik me ook niet meer (of iig minder) te ergeren aan mensen die standaard te laat komen.
Minimum aantal is 25, dus dat gaat hem ook niet worden.quote:Op donderdag 4 november 2021 11:58 schreef H_T het volgende:
[..]
Als je de posts per pagina laag genoeg zet welMaar dan heb je ook veeeeeel meer pagina's om bij te lezen
Ja, waarschijnlijk wel dan.quote:Op donderdag 4 november 2021 11:59 schreef Strani het volgende:
[..]
Die komen dan waarschijnlijk altijd 50 minuten te vroeg, in plaats van een uur
Ja. En Lady Antebellum heet Lady A. Ik snap de argumentatie, maar het is ook wel makkelijke munitie voor de woke-roepers.quote:Op donderdag 4 november 2021 11:51 schreef Strani het volgende:
[..]
Ohh ik moet nog huilen als ik aan hun versie van Jolene denk. Dat je je afvraagt: wéét je waar dit lied over gaat?!quote:Op donderdag 4 november 2021 11:56 schreef Strani het volgende:
Oké, ik mis bij de covers toch de ingetogen emotie die je bij Stevie wel hoort. Bij haar voel je echt de kwetsbaarheid. De covers hebben een beetje last van het OG3NE-effect; muzikaal uitstekend maar emotieloos.
Da's het minimum wat daar staat, niet het minimum wat kanquote:Op donderdag 4 november 2021 12:00 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Minimum aantal is 25, dus dat gaat hem ook niet worden.
Oh ok, maar zelfs met tien zou je geen vijf pagina's vol hebben.quote:Op donderdag 4 november 2021 12:05 schreef H_T het volgende:
[..]
Da's het minimum wat daar staat, niet het minimum wat kan![]()
De lay-out wordt er alleen niet beter op wanneer je 10 posts per pagina instelt
[ afbeelding ]
Maar huilen van frustratie dus of juist wel van emotie?quote:Op donderdag 4 november 2021 12:03 schreef Meke het volgende:
[..]
Ohh ik moet nog huilen als ik aan hun versie van Jolene denk. Dat je je afvraagt: wéét je waar dit lied over gaat?!
Ik kan het invullen, maar het lijkt niet te werkenquote:Op donderdag 4 november 2021 12:08 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Oh ok, maar zelfs met tien zou je geen vijf pagina's vol hebben.
Dan moet je echt naar 1, of kan dat ook?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |