Dan hadden we het een week later gehad, nou joepie.quote:Op dinsdag 2 november 2021 19:06 schreef quirina het volgende:
Wat een gejammer weer.
Het is hun eigen fout door alles te vroeg los te laten.
Hoe lang ben jij niet buiten geweest? Heaters zeggen je niks?quote:Op dinsdag 2 november 2021 19:07 schreef chratnox het volgende:
QR op t terras, met dit weer. Gaat helpen!
Wat is dat, buiten?quote:Op dinsdag 2 november 2021 19:07 schreef PS. het volgende:
[..]
Hoe lang ben jij niet buiten geweest? Heaters zeggen je niks?
Wat zouden (volgens jou, uiteraard) wel goede maatregelen zijn?quote:Op dinsdag 2 november 2021 19:07 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Dit was het?
Ja, dit lost niks op. Erg jammer.
Wel mooi dat we ongevaccineerden nog extra pakken. Maar het zal weinig uitmaken.
wel zuur voor mensen die niet gevaccineerd kunnen worden door doktersadvies.quote:Op dinsdag 2 november 2021 19:07 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Wel mooi dat we ongevaccineerden nog extra pakken
Dat vraag ik me soms ook af op FOK!quote:Op dinsdag 2 november 2021 19:08 schreef SonicVolcano het volgende:
Ik vraag me altijd af wat voor mensen in die chats op Youtube posten. Zouden dat gewoon volwassen mensen zijn met een baan van 9 tot 5?
Ik vrees van wel, maar goed, de gewichten enzo maar weer van zolder halenquote:
Stoppen met sluitingstijd horeca.quote:Op dinsdag 2 november 2021 19:08 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Wat zouden (volgens jou, uiteraard) wel goede maatregelen zijn?
Omdat ze er nog steeds niets van geleerd hebben en het nog steeds niet snappen.quote:Op dinsdag 2 november 2021 19:09 schreef JohnBercow het volgende:
Even los van de vraag of mondkapjes werken.
Waarom pas vanaf zaterdag? Je wilt toch NU proberen het tij te keren.
quote:Op dinsdag 2 november 2021 19:10 schreef SonicVolcano het volgende:
Geen mondkapje op middelbare scholen dus?
Geen slecht ideequote:Op dinsdag 2 november 2021 19:09 schreef Benny het volgende:
Sekswerkers geen mondkapje. Kappers met een happy end
Lekker binnen met 1000 man in de kerk, mogen we allemaal heenquote:Op dinsdag 2 november 2021 19:10 schreef quirina het volgende:
Buiten op terras zitten met QR ? Die man is niet goed bij zijn hoofd hoor.
Denk dat SBS6 dit wel even vraagt zoquote:Op dinsdag 2 november 2021 19:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hoe zit het dan bij een massage met happy end? Mondkapje of geen mondkapje?
Alleen QR toch? Was al. Of heb ik wat gemist?quote:Op dinsdag 2 november 2021 19:07 schreef Wereldgozer het volgende:
Sportkantines worden aangepakt
@:lenny_leonard
Ja ok, maar ik was wel serieus eigenlijk (en niet aanvallend)quote:Op dinsdag 2 november 2021 19:10 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Stoppen met sluitingstijd horeca.
En doe maar als tegenbod iets van geen alcoholverkoop meer in de supermarkt na 20:00. Dat was me een maatregel
Absoluut. Voor die groep is het erg sneu.quote:Op dinsdag 2 november 2021 19:09 schreef Nizno het volgende:
[..]
wel zuur voor mensen die niet gevaccineerd kunnen worden door doktersadvies.
Man van een vriendin van me heeft 8 maand in ziekenhuis en revalidatiecentrum gelegen/gelopen. Herstelbewijs dus niet meer aanwezig want langer dan 6 maand. En prikken vind de arts niet verstandig aangezien hij het nu al te zwaar gehad heeft
Met dit weer ook nietquote:Op dinsdag 2 november 2021 19:10 schreef quirina het volgende:
Buiten op terras zitten met QR ? Die man is niet goed bij zijn hoofd hoor.
Ja daar hebben ze ook lekker wijn 🍷quote:Op dinsdag 2 november 2021 19:11 schreef noodgang het volgende:
[..]
Lekker binnen met 1000 man in de kerk, mogen we allemaal heen
De supermarkt had ik even gemist, coolquote:Op dinsdag 2 november 2021 19:11 schreef MissionPhailed het volgende:
Braderieën, kermissen, terrassen ... die kun je in deze tijd van het jaar met een zoeklamp zoeken?
Weer mondkapjesplicht in supermarkt is wel beetje jammer.
Och het is weer typisch Nederlands is om te klagen en doen alsof het in andere landen wel beter gaatquote:Op dinsdag 2 november 2021 19:10 schreef LTVDK het volgende:
Het zijn wel een rits halve maatregelen en adviezen waar geen mens meer wat van gaat begrijpenTypisch Nederlands
Hij heeft wel goede baardgroei tho.quote:
En hostie'squote:Op dinsdag 2 november 2021 19:12 schreef quirina het volgende:
[..]
Ja daar hebben ze ook lekker wijn 🍷
Als je iets met mondkapjes gaat doen, dan met fatsoenlijke kapjes. Laten we daarmee beginnen.quote:Op dinsdag 2 november 2021 19:11 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ja ok, maar ik was wel serieus eigenlijk (en niet aanvallend)
Ik zie ze nog wel eens zitten onder de terrasverwarmer.quote:Op dinsdag 2 november 2021 19:07 schreef JohnBercow het volgende:
Haha op het terras een QR code
Alsof daar nog mensen naartoe gaan in dit kutweer
Nou ja, je kunt het nou eenmaal niet los van elkaar zien.quote:Op dinsdag 2 november 2021 19:09 schreef JohnBercow het volgende:
Even los van de vraag of mondkapjes werken.
Waarom pas vanaf zaterdag? Je wilt toch NU proberen het tij te keren.
Meneer Rutte, kunt u aan de kijkers uitleggen wanneer we van de maatregelen af zijn?quote:Op dinsdag 2 november 2021 19:11 schreef Zipportal het volgende:
De NOS mag straks als eerste een vraag stellen. U las het hier.
Meh, valt wel mee.quote:Op dinsdag 2 november 2021 19:12 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Hij heeft wel goede baardgroei tho.
Zonnebril + zwart mondkapje.quote:Op dinsdag 2 november 2021 19:12 schreef heywoodu het volgende:
[..]
De supermarkt had ik even gemist, cool![]()
Lekker semi-anoniem boodschappen doen
Ja precies. Deze is echt niet omdat het zin heeft, maar gewoon omdat het kan.quote:Op dinsdag 2 november 2021 19:12 schreef Vasilevski het volgende:
[..]
Ik zie ze nog wel eens zitten onder de terrasverwarmer.
Maar dat is ook nog even een middelvinger naar de Kamer die dit geniale idee van Zijne Doorluchtigheid eerder had afgeschoten. Eerste middelvinger was dat die mensen op het terras dan niet naar de wc mochten zonder pas. Nu alsnog dat terras afsluiten.
Eens al vind ik een deel van de kritiek wel terecht.quote:Op dinsdag 2 november 2021 19:12 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Och het is weer typisch Nederlands is om te klagen en doen alsof het in andere landen wel beter gaat![]()
Dit gezeik en gedoe is gewoon overal.
Ja klopt, zal wel weer even een paar weken doorsukkelen tot het weer helemaal mis gaat en dan komen er opeens weer harde duidelijke maatregelenquote:Op dinsdag 2 november 2021 19:12 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Och het is weer typisch Nederlands is om te klagen en doen alsof het in andere landen wel beter gaat![]()
Dit gezeik en gedoe is gewoon overal.
Zeker. Wmb moet daar maatwerk voor komen. Helaas is die mogelijkheid reeds kapot gemaakt door wappies met fake pasjes.quote:Op dinsdag 2 november 2021 19:09 schreef Nizno het volgende:
[..]
wel zuur voor mensen die niet gevaccineerd kunnen worden door doktersadvies.
Man van een vriendin van me heeft 8 maand in ziekenhuis en revalidatiecentrum gelegen/gelopen. Herstelbewijs dus niet meer aanwezig want langer dan 6 maand. En prikken vind de arts niet verstandig aangezien hij het nu al te zwaar gehad heeft
Het blijft kunstig hoe men dingen wegmoffelt.quote:Op dinsdag 2 november 2021 19:12 schreef Vasilevski het volgende:
[..]
Ik zie ze nog wel eens zitten onder de terrasverwarmer.
Maar dat is ook nog even een middelvinger naar de Kamer die dit geniale idee van Zijne Doorluchtigheid eerder had afgeschoten. Eerste middelvinger was dat die mensen op het terras dan niet naar de wc mochten zonder pas. Nu alsnog dat terras afsluiten.
Hij wil op hetzelfde niveau acteren als Wimlex.quote:
Nee, waarom zou ik dat erg vinden?quote:Op maandag 1 november 2021 22:47 schreef chratnox het volgende:
[..]
Vind je het niet vervelend dat jij als gevaccineerde weer een mondkapje moet dragen straks? En dat je overal je QR code moet laten zien?
Nee, het wordt niet verplicht.quote:Op maandag 1 november 2021 22:53 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Dan wordt vaccineren dus verplicht . Als je ervoor zorgt dat mensen geen inkomen meer hebben kun je het beestje geen andere naam meer geven.
Hoe ziek ben je als dit met WOII vergelijkt?quote:Op maandag 1 november 2021 22:48 schreef Discombobulate het volgende:
Best wel ziekelijk hoe ver we gewoon gaan. Straks echt niveautje BNW hoor.
Ik snap echt die WOII vergelijkingen gemaakt worden.
Hoezo paniek en angst?quote:Op maandag 1 november 2021 22:54 schreef Discombobulate het volgende:
Het is gewoon paniek, angst die regeert. Hoe groot je ook probeert te doen, het is gewoon heel slecht te handhaven. Gevolg daarvan is dat iedereen toch wel gaat leven alsof er niet zo veel aan de hand is. Het contrast internet en echte wereld is zo groot. Muv grote steden natuurlijk e.d.
yup dat is waar iddquote:Op dinsdag 2 november 2021 19:13 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Zeker. Wmb moet daar maatwerk voor komen. Helaas is die mogelijkheid reeds kapot gemaakt door wappies met fake pasjes.
Nou nee niet echtquote:Op dinsdag 2 november 2021 19:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
We kennen allemaal iemand die wacht op een nieuwe heup!
Een ziekenhuis is geen overheidsinstelling.quote:Op dinsdag 2 november 2021 19:14 schreef deedeetee het volgende:
Benoemen van de feiten Hugo ? Het feit dat de opleiding van een ic verpleegkundige anderhalf jaar duurt en dat er dus nu veel meer daarvan zouden moeten zijn ? Tenminste dat had mogelijk geweest als je hun een salaris zou bieden dat mensen aantrekt ipv dat ze de benen nemen omdat ze elders meer kunnen verdienen voor prettiger werk.
Ik ken geen Urkers.quote:Op dinsdag 2 november 2021 19:14 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
Ja hoor, iedereen kent zo'n persoon
Ja ze zijn echt vies bezig.quote:Op dinsdag 2 november 2021 19:14 schreef Vallon het volgende:
[..]
Het blijft kunstig hoe men dingen wegmoffelt.
Mooie vage woorden en dan de schuld bij 1 groep leggen.quote:Op dinsdag 2 november 2021 19:12 schreef heywoodu het volgende:
De hoogte van het dal van de vorige pieken.
Met wat voor een gevoel kijk jij naar deze persco?quote:Op dinsdag 2 november 2021 19:15 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Nounounou. Kankerpatiënten. Zijn waarschijnlijk ook gewoon mensen die zorg nodig hebben.
Intocht Sinterklaas wordt juist uitgezonderdquote:Op dinsdag 2 november 2021 19:09 schreef quirina het volgende:
Sinterklaas intocht met een QR code
BEN JE HELEMAAL VAN DE POT GERUKT!
Kinderfeest!
KINDEREN HOEVEN GEEN VACCIN!
KINDEREN HOEVEN GEEN QR
Ben ik slecht als ik hier om moet lachen?quote:Op dinsdag 2 november 2021 19:15 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Nounounou. Kankerpatiënten. Zijn waarschijnlijk ook gewoon mensen die zorg nodig hebben.
De overheid zorgt voor de vaccinaties, gratis.quote:Op maandag 1 november 2021 22:57 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Ik vind dat toch niet helemaal een vergelijkbare situatie hoor. Ten eerste moet de werkgever die helmen verzorgen. En ten tweede raakt dat niet aan de lichamelijke integriteit.
Alleen is Alexander lelijk en staat het Hugo wel netjes.quote:Op dinsdag 2 november 2021 19:14 schreef halfway het volgende:
H
[..]
Hij wil op hetzelfde niveau acteren als Wimlex.
Facebook is de andere kant opquote:Op dinsdag 2 november 2021 19:15 schreef Johannes788 het volgende:
Hugo liegt hier.
Heel veel ziekenhuizen hebben 70 tot 90% gevaccineerden in ziekenhuis met corona.
Leugenaar!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |