Dat mondkapje ga ik niet meer opzetten in ieder geval. Daar ben ik nu wel klaar mee, muv het openbaar vervoer.quote:Op maandag 1 november 2021 22:47 schreef chratnox het volgende:
[..]
Vind je het niet vervelend dat jij als gevaccineerde weer een mondkapje moet dragen straks? En dat je overal je QR code moet laten zien?
Dat dachten we ook bij invoering van TvT.quote:Op maandag 1 november 2021 22:48 schreef Evenstar het volgende:
Ik denk dat een wetswijziging er niet door zal komen in de tweede kamer.
Onvergelijkbaar natuurlijk. Om mij te laten testen moet ik elke dag een uur rijden, significante tijdsinvestering en kosten. En nu werk ik ook nog eens op een uur reistijd van mijn woonplaats dus dat komt ook nog niet uit. Wie gaat dat betalen? Voor een helm moet werkgever ook zorgen.quote:Op maandag 1 november 2021 22:47 schreef Stoney3K het volgende:
[..]
Weigeren om mee te werken aan de maatregelen voor een veilige werkplek, waardoor de toegang tot je werkplek is ontzegd.
Zelfde liedje als geen helm of veiligheidsschoenen willen dragen.
Voor de coronapas op de werkvloer? Ik denk het wel. VVD, D66, CDA stemmen blind mee. Kuiken sopt al bij het horen van meer maatregelen dus zal ook wel mee doen. Dan heb je CU nog over die mee wil regeren, VOLT die graag D66-Light is, die meerderheid is er denk echt wel.quote:Op maandag 1 november 2021 22:48 schreef Evenstar het volgende:
Die wordt gewoon bij de eerste stemming gestaakt wegens afwezigheid omdat de Kamerleden een QR moeten laten zien.quote:Op maandag 1 november 2021 22:48 schreef Evenstar het volgende:
De kinderachtige maniertjes van hugo.quote:Op maandag 1 november 2021 22:42 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Lekker vals dilemma ook. Als we geen QR-codes gaan doen, dan sluiten we gewoon de horeca weer. Lekker puh.
Als het sneuvelt dan in de Eerste Kamer. Is met betaald testen ook gebeurd.quote:Op maandag 1 november 2021 22:48 schreef Evenstar het volgende:
Wat? Dat mag ik toch denken. CDA en VVD stemmen voor, maar ik heb echt mijn twijfels over D66. Al zijn die al lang niet meer wat ze zouden moeten zijn.quote:
Ah de 5 euro wisselgeld. Net zoals het D66 halfuurtje van de avondklok.quote:Op maandag 1 november 2021 22:50 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Als het sneuvelt dan in de Eerste Kamer. Is met betaald testen ook gebeurd.
Het citeren van een bepaald "First they came..." gedicht begint anders wel akelig dichtbij te komen.quote:
Alleen dat is geen EK-meerderheid.quote:Op maandag 1 november 2021 22:49 schreef chratnox het volgende:
[..]
Voor de coronapas op de werkvloer? Ik denk het wel. VVD, D66, CDA stemmen blind mee. Kuiken sopt al bij het horen van meer maatregelen dus zal ook wel mee doen. Dan heb je CU nog over die mee wil regeren, VOLT die graag D66-Light is, die meerderheid is er denk echt wel.
Groot is hij zeker ja. In bepaalde richtingen.quote:Op maandag 1 november 2021 22:49 schreef Vasilevski het volgende:
[ twitter ]
In zijn woordkeuze zit wel een interessante formulering. De hang naar een sterke man, een Grote Leider.
Hmm, daar had ik het niet om eerlijk te zijn. Daar waren het vooral de kleine patijen die stonden te schreeuwen. Dit ligt echt wel een stuk gevoeliger.quote:Op maandag 1 november 2021 22:49 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Dat dachten we ook bij invoering van TvT.
Dat heet dus drang en dwang.quote:Op maandag 1 november 2021 22:45 schreef chratnox het volgende:
[..]
Dan word je ontslagen en zegt het UWV dat het verwijtbaar ontslag is en krijg je ook geen uitkering. Had je je maar moeten laten vaccineren.
Edit: wel. Maar CU was tegen de coronapas.quote:Op maandag 1 november 2021 22:51 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Alleen dat is geen EK-meerderheid.
Bourgondiër Bruls.quote:Op maandag 1 november 2021 22:51 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Groot is hij zeker ja. In bepaalde richtingen.
Waarom? Is tegenwoordig ook gewoon VVD met slechts een wat progressiever sausje, en doet dolgraag mee met kabinetsbeleid.quote:Op maandag 1 november 2021 22:50 schreef Evenstar het volgende:
[..]
maar ik heb echt mijn twijfels over D66.
D66 is Jan Paternotte hè. Paternotte die voorstander is van dit soort zaken:quote:Op maandag 1 november 2021 22:50 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Wat? Dat mag ik toch denken. CDA en VVD stemmen voor, maar ik heb echt mijn twijfels over D66. Al zijn die al lang niet meer wat ze zouden moeten zijn.
Ach, misschien heb jij ook gelijk.
Natuurlijk mag dat, maar op basis van de afgelopen 19 maanden vind ik dat persoonlijk tamelijk naïef.quote:
Of ja, had misschien dat moeten zeggen. Ik denk dat een wetswijziging voor QR op werk er niet doorkomt. Waar het dan gaat stranden is van minder belang.quote:Op maandag 1 november 2021 22:50 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Als het sneuvelt dan in de Eerste Kamer. Is met betaald testen ook gebeurd.
Of ziek melden.quote:Op maandag 1 november 2021 22:45 schreef chratnox het volgende:
[..]
Dan word je ontslagen en zegt het UWV dat het verwijtbaar ontslag is en krijg je ook geen uitkering. Had je je maar moeten laten vaccineren.
Dan wordt vaccineren dus verplicht . Als je ervoor zorgt dat mensen geen inkomen meer hebben kun je het beestje geen andere naam meer geven.quote:Op maandag 1 november 2021 22:46 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Nee hoor. Jij wilt dan niet werken. Je kunt simpel werken, maar weigert daarvoor te zorgen.
Net als in de VS op onbetaald verlof, simpel zat.
Weg ermee.
Nee nee, dat is drang aldus de Gezondheidsraad. Waarmee Hugo natuurlijk gewillig aan de haal gaatquote:Op maandag 1 november 2021 22:53 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Dan wordt vaccineren dus verplicht . Als je ervoor zorgt dat mensen geen inkomen meer hebben kun je het beestje geen andere naam meer geven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |