Niet waar, het niet tonen van een QR is een eigen keuze. Je kan je altijd laten testen of vaccineren.quote:Op maandag 1 november 2021 22:44 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik wil wel werken, jij laat mij niet toe tot het werk. Ingewikkelde situatie. Moet iets voor geregeld worden.
Maar hoewel de macht van dat ongekozen veiligheidsberaad zorgwekkend is heeft Hubert het natuurlijk niet alleen voor het zeggen.quote:Op maandag 1 november 2021 22:44 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Jij denkt dat Bruls zich druk maakt over draagvlak? Het enige dat die aan het doen is, is zijn plek in Rutte-IV veilig stellen. Dan doen dit soort plannen het goed.
Er is geen enkel draagvlak dat het gewicht van Bruls houdt.quote:Op maandag 1 november 2021 22:44 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Jij denkt dat Bruls zich druk maakt over draagvlak? Het enige dat die aan het doen is, is zijn plek in Rutte-IV veilig stellen. Dan doen dit soort plannen het goed.
Wat is de grond voor ontslag dan?quote:Op maandag 1 november 2021 22:45 schreef chratnox het volgende:
[..]
Dan word je ontslagen en zegt het UWV dat het verwijtbaar ontslag is en krijg je ook geen uitkering. Had je je maar moeten laten vaccineren.
Rutte is vooraanstaand Global Citizen, die maakt zich allerminst druk over zaken zoals draagvlak in het wingewest alwaar hij Stadhouder is.quote:Op maandag 1 november 2021 22:43 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Als je het draagvlak wil vermoorden…
Hubert rapporteert alleen aan Grapperhaus, die onderdeel is van de heilige drie-eenheid.quote:Op maandag 1 november 2021 22:45 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Maar hoewel de macht van dat ongekozen veiligheidsberaad zorgwekkend is heeft Hubert het natuurlijk niet alleen voor het zeggen.
Nee hoor. Jij wilt dan niet werken. Je kunt simpel werken, maar weigert daarvoor te zorgen.quote:Op maandag 1 november 2021 22:44 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik wil wel werken, jij laat mij niet toe tot het werk. Ingewikkelde situatie. Moet iets voor geregeld worden.
Een wetswijziging bijvoorbeeld, wordt aan gewerkt...quote:Op maandag 1 november 2021 22:44 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Verstoorde arbeidsrelatie.quote:Op maandag 1 november 2021 22:46 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Wat is de grond voor ontslag dan?
Vaccineren is een behoorlijke inbreuk op de lichamelijke integriteit. Testen, afhankelijk van de omstandigheden wat daar in redelijk is.quote:Op maandag 1 november 2021 22:45 schreef Stoney3K het volgende:
[..]
Niet waar, het niet tonen van een QR is een eigen keuze. Je kan je altijd laten testen of vaccineren.
Hup, gewoon braaf bukken en meedoen.
Je weigert niet om te werken he...quote:Op maandag 1 november 2021 22:43 schreef Stoney3K het volgende:
[..]
Ontslag op staande voet wegens werkweigering natuurlijk!
Je zegt dat wat ik bedoel: wat er morgen aangekondigd wordt is te soft en dus is het een eerste stap op weg naar strenger beleid tot ver in 2022quote:Op maandag 1 november 2021 22:45 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Hoezo vervelende tijd dan?
Buiten dat het weer waardeloos is en nog slechter wordt en blijft de komende maanden.
De maatregelen zijn logisch en zelfs soft.
Niemand die er echt last van heeft. Je kunt nog gewoon alles.
Ik zie het probleem niet.
Weigeren om mee te werken aan de maatregelen voor een veilige werkplek, waardoor de toegang tot je werkplek is ontzegd.quote:Op maandag 1 november 2021 22:46 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Wat is de grond voor ontslag dan?
Nee, maar als de ministers van Justitie en Volksgezondheid het een goed idee vinden dan kom je een heel eind. Kabinetsplannen hebben immers per definitie een kamermeerderheid.quote:Op maandag 1 november 2021 22:45 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Maar hoewel de macht van dat ongekozen veiligheidsberaad zorgwekkend is heeft Hubert het natuurlijk niet alleen voor het zeggen.
Maar dan moet je dat dus wettelijk gaan regelen. Iets zegt mij dat daar nog wel het nodige verzet over komt.quote:Op maandag 1 november 2021 22:46 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Nee hoor. Jij wilt dan niet werken. Je kunt simpel werken, maar weigert daarvoor te zorgen.
Net als in de VS op onbetaald verlof, simpel zat.
Weg ermee.
En volgend jaar mogen we even 3 maanden los en daarna weer dezelfde riedel want Den Haag gaat helemaal niets structureel oplossen.quote:Op maandag 1 november 2021 22:46 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Je zegt dat wat ik bedoel: wat er morgen aangekondigd wordt is te soft en dus is het een eerste stap op weg naar strenger beleid tot ver in 2022
Hoeveel vergelijkbare landen zijn er die deze stappen ook nemen?quote:Op maandag 1 november 2021 22:41 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Ah, juist.
[..]
Ja joh, lekker dreigen en dreinen. Ik merk dat ik agressief wordt van dit gelul.
Vind je het niet vervelend dat jij als gevaccineerde weer een mondkapje moet dragen straks? En dat je overal je QR code moet laten zien?quote:Op maandag 1 november 2021 22:45 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Hoezo vervelende tijd dan?
Buiten dat het weer waardeloos is en nog slechter wordt en blijft de komende maanden.
De maatregelen zijn logisch en zelfs soft.
Niemand die er echt last van heeft. Je kunt nog gewoon alles.
Ik zie het probleem niet.
Ik vind het niet soft. Het is dezelfde salamitactiek die keer op keer gedaan wort en het leidt tot zware schending van privacy.quote:Op maandag 1 november 2021 22:43 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Dat ze het ene zouden moeten doen houdt niet in dat ze andere logische maatregelen niet moeten invoeren?
Het zijn hele softe (tja NL hè) maatregelen.
En wss kun je gebedshuizen niet zo maar blokkeren enzo.
Want grondwet.
Een mooi voorbeeld is ook de vloeistoffen in een vliegtuig.quote:Op maandag 1 november 2021 22:47 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Ik vind het niet soft. Het is dezelfde salamitactiek die keer op keer gedaan wort en het leidt tot zware schending van privacy.
Dan komen we er net als met die id tonen onder het mom van terrorismebestrijding in 2005 ook nooit meer vanaf.
quote:Op maandag 1 november 2021 22:48 schreef Evenstar het volgende:
Ik denk dat een wetswijziging er niet door zal komen in de tweede kamer.
Nee, gewoon niet..quote:Op maandag 1 november 2021 22:48 schreef Discombobulate het volgende:
Ik snap echt die WOII vergelijkingen gemaakt worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |