Dan hadden we het een week later gehad, nou joepie.quote:Op dinsdag 2 november 2021 19:06 schreef quirina het volgende:
Wat een gejammer weer.
Het is hun eigen fout door alles te vroeg los te laten.
Hoe lang ben jij niet buiten geweest? Heaters zeggen je niks?quote:Op dinsdag 2 november 2021 19:07 schreef chratnox het volgende:
QR op t terras, met dit weer. Gaat helpen!
Wat is dat, buiten?quote:Op dinsdag 2 november 2021 19:07 schreef PS. het volgende:
[..]
Hoe lang ben jij niet buiten geweest? Heaters zeggen je niks?
Wat zouden (volgens jou, uiteraard) wel goede maatregelen zijn?quote:Op dinsdag 2 november 2021 19:07 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Dit was het?
Ja, dit lost niks op. Erg jammer.
Wel mooi dat we ongevaccineerden nog extra pakken. Maar het zal weinig uitmaken.
wel zuur voor mensen die niet gevaccineerd kunnen worden door doktersadvies.quote:Op dinsdag 2 november 2021 19:07 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Wel mooi dat we ongevaccineerden nog extra pakken
Dat vraag ik me soms ook af op FOK!quote:Op dinsdag 2 november 2021 19:08 schreef SonicVolcano het volgende:
Ik vraag me altijd af wat voor mensen in die chats op Youtube posten. Zouden dat gewoon volwassen mensen zijn met een baan van 9 tot 5?
Stoppen met sluitingstijd horeca.quote:Op dinsdag 2 november 2021 19:08 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Wat zouden (volgens jou, uiteraard) wel goede maatregelen zijn?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |