Allemaal naar Guantanomo Bayquote:Op dinsdag 2 november 2021 19:01 schreef Zipportal het volgende:
We moeten afscheid nemen van de ongevaccineerden.
quote:Op dinsdag 2 november 2021 19:01 schreef Mansjester het volgende:
Laat Hugo dit lekker doen. Rutte moet die klimaatshit fixen,dat is belangrijker dan een paar mensen met covid.
Willen we meer of minder ongevaccineerden?quote:Op dinsdag 2 november 2021 19:01 schreef Zipportal het volgende:
Als een goede schoolmeesterquote:Op dinsdag 2 november 2021 19:02 schreef Pvt.Webster het volgende:
[..]
Hugo spreekt zometeen waarschijnlijk op A1-taalniveau... Peuters en babys verstaan dat
Genoeg mensen die anders niet naar buiten durven.quote:Op dinsdag 2 november 2021 19:02 schreef kanovinnie het volgende:
Ik denk niet dat er iemand op meer maatregelen zit te wachten
Ja, geen ze maar een spuitjequote:Op dinsdag 2 november 2021 19:01 schreef Zipportal het volgende:
Zero tolerance.quote:Op dinsdag 2 november 2021 19:02 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Willen we meer of minder ongevaccineerden?
Klimaathysteriequote:Op dinsdag 2 november 2021 19:01 schreef Mansjester het volgende:
Laat Hugo dit lekker doen. Rutte moet die klimaatshit fixen,dat is belangrijker dan een paar mensen met covid.
@Starhopperquote:Op dinsdag 2 november 2021 19:02 schreef kanovinnie het volgende:
Ik denk niet dat er iemand op meer maatregelen zit te wachten
Repeat today.quote:"You can’t have one without the other.
And with that principle as our guide we have to take action.
Timely, firm and concerted action.
As I said during yesterday’s G20 in Rome, it should now be about action, action, action.
Implementation, implementation, implementation.
Ladies and gentlemen, you can count on the Kingdom of the Netherlands.
And we are counting on you."
Die is dood...quote:Op dinsdag 2 november 2021 19:02 schreef AlphaEntropyOmega het volgende:
de rek is er uit! (zei ik ook tegen zijn moeder)
Hij zal vast wel een paar milli bij elkaar gePMmed hebbenquote:Op dinsdag 2 november 2021 19:03 schreef heywoodu het volgende:
PM lijkt me wel de minst gewilde baan in Nederland.
quote:Op dinsdag 2 november 2021 19:03 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Boomers kennen die knoppen niet.
Boomers zijn op vakantie, zo’n 4 maanden per jaarquote:Op dinsdag 2 november 2021 19:03 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Boomers kennen die knoppen niet.
rood schermquote:Op dinsdag 2 november 2021 19:01 schreef Zipportal het volgende:
Algemeen directeur Feyenoord.quote:Op dinsdag 2 november 2021 19:03 schreef heywoodu het volgende:
PM lijkt me wel de minst gewilde baan in Nederland.
Scheelt niet veel inmiddels. Zoals zovaak deze periode, zal dat later wel eens uitkomen.quote:Op dinsdag 2 november 2021 18:09 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Hij zou het misschien graag willen, maar het IS niet het geval.
Dan hadden we het een week later gehad, nou joepie.quote:Op dinsdag 2 november 2021 19:06 schreef quirina het volgende:
Wat een gejammer weer.
Het is hun eigen fout door alles te vroeg los te laten.
Hoe lang ben jij niet buiten geweest? Heaters zeggen je niks?quote:Op dinsdag 2 november 2021 19:07 schreef chratnox het volgende:
QR op t terras, met dit weer. Gaat helpen!
Wat is dat, buiten?quote:Op dinsdag 2 november 2021 19:07 schreef PS. het volgende:
[..]
Hoe lang ben jij niet buiten geweest? Heaters zeggen je niks?
Wat zouden (volgens jou, uiteraard) wel goede maatregelen zijn?quote:Op dinsdag 2 november 2021 19:07 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Dit was het?
Ja, dit lost niks op. Erg jammer.
Wel mooi dat we ongevaccineerden nog extra pakken. Maar het zal weinig uitmaken.
wel zuur voor mensen die niet gevaccineerd kunnen worden door doktersadvies.quote:Op dinsdag 2 november 2021 19:07 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Wel mooi dat we ongevaccineerden nog extra pakken
Dat vraag ik me soms ook af op FOK!quote:Op dinsdag 2 november 2021 19:08 schreef SonicVolcano het volgende:
Ik vraag me altijd af wat voor mensen in die chats op Youtube posten. Zouden dat gewoon volwassen mensen zijn met een baan van 9 tot 5?
Ik vrees van wel, maar goed, de gewichten enzo maar weer van zolder halenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |