Ja ok, maar ik was wel serieus eigenlijk (en niet aanvallend)quote:Op dinsdag 2 november 2021 19:10 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Stoppen met sluitingstijd horeca.
En doe maar als tegenbod iets van geen alcoholverkoop meer in de supermarkt na 20:00. Dat was me een maatregel
Absoluut. Voor die groep is het erg sneu.quote:Op dinsdag 2 november 2021 19:09 schreef Nizno het volgende:
[..]
wel zuur voor mensen die niet gevaccineerd kunnen worden door doktersadvies.
Man van een vriendin van me heeft 8 maand in ziekenhuis en revalidatiecentrum gelegen/gelopen. Herstelbewijs dus niet meer aanwezig want langer dan 6 maand. En prikken vind de arts niet verstandig aangezien hij het nu al te zwaar gehad heeft
Met dit weer ook nietquote:Op dinsdag 2 november 2021 19:10 schreef quirina het volgende:
Buiten op terras zitten met QR ? Die man is niet goed bij zijn hoofd hoor.
Ja daar hebben ze ook lekker wijn 🍷quote:Op dinsdag 2 november 2021 19:11 schreef noodgang het volgende:
[..]
Lekker binnen met 1000 man in de kerk, mogen we allemaal heen
De supermarkt had ik even gemist, coolquote:Op dinsdag 2 november 2021 19:11 schreef MissionPhailed het volgende:
Braderieën, kermissen, terrassen ... die kun je in deze tijd van het jaar met een zoeklamp zoeken?
Weer mondkapjesplicht in supermarkt is wel beetje jammer.
Och het is weer typisch Nederlands is om te klagen en doen alsof het in andere landen wel beter gaatquote:Op dinsdag 2 november 2021 19:10 schreef LTVDK het volgende:
Het zijn wel een rits halve maatregelen en adviezen waar geen mens meer wat van gaat begrijpenTypisch Nederlands
Hij heeft wel goede baardgroei tho.quote:
En hostie'squote:Op dinsdag 2 november 2021 19:12 schreef quirina het volgende:
[..]
Ja daar hebben ze ook lekker wijn 🍷
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |