yup dat is waar iddquote:Op dinsdag 2 november 2021 19:13 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Zeker. Wmb moet daar maatwerk voor komen. Helaas is die mogelijkheid reeds kapot gemaakt door wappies met fake pasjes.
Nou nee niet echtquote:Op dinsdag 2 november 2021 19:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
We kennen allemaal iemand die wacht op een nieuwe heup!
Een ziekenhuis is geen overheidsinstelling.quote:Op dinsdag 2 november 2021 19:14 schreef deedeetee het volgende:
Benoemen van de feiten Hugo ? Het feit dat de opleiding van een ic verpleegkundige anderhalf jaar duurt en dat er dus nu veel meer daarvan zouden moeten zijn ? Tenminste dat had mogelijk geweest als je hun een salaris zou bieden dat mensen aantrekt ipv dat ze de benen nemen omdat ze elders meer kunnen verdienen voor prettiger werk.
Ik ken geen Urkers.quote:Op dinsdag 2 november 2021 19:14 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
Ja hoor, iedereen kent zo'n persoon
Ja ze zijn echt vies bezig.quote:Op dinsdag 2 november 2021 19:14 schreef Vallon het volgende:
[..]
Het blijft kunstig hoe men dingen wegmoffelt.
Mooie vage woorden en dan de schuld bij 1 groep leggen.quote:Op dinsdag 2 november 2021 19:12 schreef heywoodu het volgende:
De hoogte van het dal van de vorige pieken.
Met wat voor een gevoel kijk jij naar deze persco?quote:Op dinsdag 2 november 2021 19:15 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Nounounou. Kankerpatiënten. Zijn waarschijnlijk ook gewoon mensen die zorg nodig hebben.
Intocht Sinterklaas wordt juist uitgezonderdquote:Op dinsdag 2 november 2021 19:09 schreef quirina het volgende:
Sinterklaas intocht met een QR code
BEN JE HELEMAAL VAN DE POT GERUKT!
Kinderfeest!
KINDEREN HOEVEN GEEN VACCIN!
KINDEREN HOEVEN GEEN QR
Ben ik slecht als ik hier om moet lachen?quote:Op dinsdag 2 november 2021 19:15 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Nounounou. Kankerpatiënten. Zijn waarschijnlijk ook gewoon mensen die zorg nodig hebben.
De overheid zorgt voor de vaccinaties, gratis.quote:Op maandag 1 november 2021 22:57 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Ik vind dat toch niet helemaal een vergelijkbare situatie hoor. Ten eerste moet de werkgever die helmen verzorgen. En ten tweede raakt dat niet aan de lichamelijke integriteit.
Alleen is Alexander lelijk en staat het Hugo wel netjes.quote:Op dinsdag 2 november 2021 19:14 schreef halfway het volgende:
H
[..]
Hij wil op hetzelfde niveau acteren als Wimlex.
Facebook is de andere kant opquote:Op dinsdag 2 november 2021 19:15 schreef Johannes788 het volgende:
Hugo liegt hier.
Heel veel ziekenhuizen hebben 70 tot 90% gevaccineerden in ziekenhuis met corona.
Leugenaar!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |