Te KloeseGodquote:Dennis te Kloese gaat de nieuwe algemeen directeur van Feyenoord worden. Hij is mondeling akkoord met de Rotterdamse club en laat zijn Nederlandse zaakwaarnemer op dit moment het contract uitwerken, zo meldt De Telegraaf.
Het is de bedoeling dat Te Kloese in het nieuwe jaar gaat starten aan zijn nieuwe functie bij Feyenoord. De huidige general manager van LA Galaxy is de opvolger van Mark Koevermans. De oud-tennisser stopt per 1 december met zijn werkzaamheden bij Feyenoord. Hij zat niet op ιιn lijn met de Raad van Commissarissen en kreeg ook veel kritiek op zijn functioneren. Na bedreigingen koos Koevermans uiteindelijk voor de veiligheid van zijn gezin.
Oud-trainer Hans Westerhof is lovend over Te Kloese en noemt Feyenoord een 'enorme uitdaging'. ''Dennis is niet een man die om een baantje verlegen zit. Hij kon de afgelopen jaren naar tal van clubs gaan. Chivas in Mexico heeft hem ook willen terughalen, maar hij bleef op de plek waar hij zat. In Los Angeles zit hij goed, in Mexico kan hij een prachtig leven leiden en ik zou het wel weten als ik de keuze had tussen Chivas en Feyenoord.''
Dat was dus al wel bekend voordat Koevermans opstapte.quote:
Ja, en ook zo vlak na de publicatie van de jaarcijfersquote:Op dinsdag 2 november 2021 08:11 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat was dus al wel bekend voordat Koevermans opstapte.
Maar vooral de schuld bij supporters neer willen leggen, onbegrijpelijk.
Ik zou een beetje uitkijken, ze lezen tegenwoordig mee.quote:Op dinsdag 2 november 2021 09:58 schreef GGMM het volgende:
Alles wordt weer aangegrepen om maar niet te hoeven erkennen dat de supporters hebben lopen dreigen.
Het zou wel echt vervelend zijn als GGMM zijn functie als FA neer zou leggenquote:Op dinsdag 2 november 2021 10:03 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik zou een beetje uitkijken, ze lezen tegenwoordig mee.
Heel opmerkelijk allemaal inderdaad, je vestigt op deze manier alleen maar meer de negatieve aandacht op de club. Ieder journaal en talkshow had het er over.quote:Op dinsdag 2 november 2021 10:51 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Het komt wel allemaal een beetje knullig over, met dat lulverhaal over die investeerders die zijn afgehaakt, de huidige perikelen rondom het stadiondossier en dat er nu binnen een paar dagen al een akkoord is met een opvolger
Zo doorzichtig inderdaadquote:Op dinsdag 2 november 2021 08:11 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat was dus al wel bekend voordat Koevermans opstapte.
Maar vooral de schuld bij supporters neer willen leggen, onbegrijpelijk.
Veel plezier!quote:Op dinsdag 2 november 2021 14:32 schreef Grifte het volgende:
Grόssjes aus Berlin. Even rondje door Kφpenick gemaakt, de wijk van Union.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Leuk! Die Kicker journalist nog tegengekomen om ons imago op te poetsen?quote:Op dinsdag 2 november 2021 14:32 schreef Grifte het volgende:
Grόssjes aus Berlin. Even rondje door Kφpenick gemaakt, de wijk van Union.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En dan alles steken op de harde kern.quote:Op dinsdag 2 november 2021 10:18 schreef satecl het volgende:
Nog geen week naar het 'onverwachte' vertrek van Koevermans al een akkoord met een nieuwe directeur uit Noord-Amerika. Duidelijk, er was dus wel wat meer aan de hand.
Omdat bij Feyenoord het besluit is gevallen dat in de huidige omstandigheden een 'Ja' tegen Feyenoord City van de baan is?quote:Van Bodegom schakelde snel en klopte vorige maand weer aan bij Te Kloese. Die moet met LA Galaxy nog redden wat er te redden valt in een mislukt seizoen, maar staat open om vervolgens zo snel mogelijk aan de slag te gaan in Rotterdam. Dat het volledige stadiondossier hem de laatste jaren zal zijn ontgaan, is duidelijk. Volgens Feyenoord is dat geen probleem. ,,Ik wil me nu focussen op zaterdag’', zegt Te Kloese.
Je hoeft maar 1 vraag te beantwoorden om aangenomen te worden:quote:Op dinsdag 2 november 2021 15:31 schreef onlogisch het volgende:
https://www.ad.nl/nederla(...)xico-en-vs~a1747fb0/
[..]
Omdat bij Feyenoord het besluit is gevallen dat in de huidige omstandigheden een 'Ja' tegen Feyenoord City van de baan is?
Het is dan ook geen goede zaak dat een Van Bodegom zo veel macht lijkt te hebben. Een praatjesmaker die in het verleden al genoeg dubieuze zaakjes heeft gedaan.quote:Op dinsdag 2 november 2021 10:51 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Het komt wel allemaal een beetje knullig over, met dat lulverhaal over die investeerders die zijn afgehaakt, de huidige perikelen rondom het stadiondossier en dat er nu binnen een paar dagen al een akkoord is met een opvolger
Aangezien er nauwelijks eigen vermogen is lijkt me dat Feyenoord city ook geen verstandig plan.quote:Op dinsdag 2 november 2021 15:31 schreef onlogisch het volgende:
https://www.ad.nl/nederla(...)xico-en-vs~a1747fb0/
[..]
Omdat bij Feyenoord het besluit is gevallen dat in de huidige omstandigheden een 'Ja' tegen Feyenoord City van de baan is?
Het kwam dan ook goed uit dat alle aandacht naar de bedreigingen ging en dat Dagobert Duck is afgehaakt als investeerder.quote:Op dinsdag 2 november 2021 09:24 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Ja, en ook zo vlak na de publicatie van de jaarcijfers
Op dat laatste is naar mijn mening te weinig aandacht gekomen. Want als je dieper in de cijfers duikt, dan zijn er genoeg vraagpunten. Bijvoorbeeld Feyenoord gaat er vanuit dat alle conflicten/geschilpunten met de fiscus in haar voordeel zullen gaan uitvallen.
EV kan snel veranderen, totaal geen reden om zo'n langlopend project af te blazen.quote:Op dinsdag 2 november 2021 17:13 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Aangezien er nauwelijks eigen vermogen is lijkt me dat Feyenoord city ook geen verstandig plan.
Koevermans was sowieso een noodoplossing. Voor een korte periode. Logisch dat er al verder werd gekeken.quote:Op dinsdag 2 november 2021 10:18 schreef satecl het volgende:
Nog geen week naar het 'onverwachte' vertrek van Koevermans al een akkoord met een nieuwe directeur uit Noord-Amerika. Duidelijk, er was dus wel wat meer aan de hand.
Donderdagochtend met de 1e trein naar Berlijn. Die komt rond half 2 smiddags aan normaliterquote:Op dinsdag 2 november 2021 22:45 schreef zoekeenleven het volgende:
Zijn er hier nog meer die naar Berlijn afreizen? Ik vertrek morgen en vroeg mij af of er nog een gezamelijk punt is waar lekker wat gedronken en gesnoven werd.
cool cool, heb jij verder nog iets gehoord over waar er verzameld word enzo?quote:Op dinsdag 2 november 2021 23:04 schreef FRDeventer het volgende:
[..]
Donderdagochtend met de 1e trein naar Berlijn. Die komt rond half 2 smiddags aan normaliter
Hackescher Markt word genoemd als plaats voor de pmds. Vlakbij het Alexander platz. Met het ov prima te bereikenquote:Op dinsdag 2 november 2021 23:05 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
cool cool, heb jij verder nog iets gehoord over waar er verzameld word enzo?
Mooi, precies bij de Vφlkerfreundschaft-fontein die ik dus voorstelde om af te breken @fetXquote:Op dinsdag 2 november 2021 23:44 schreef FRDeventer het volgende:
[..]
Hackescher Markt word genoemd als plaats voor de pmds. Vlakbij het Alexander platz. Met het ov prima te bereiken
Bij de plφtzensee wordt het gezellig.quote:Op dinsdag 2 november 2021 22:45 schreef zoekeenleven het volgende:
Zijn er hier nog meer die naar Berlijn afreizen? Ik vertrek morgen en vroeg mij af of er nog een gezamelijk punt is waar lekker wat gedronken en gesnoven werd.
hihiquote:Op dinsdag 2 november 2021 22:45 schreef zoekeenleven het volgende:
een gezamelijk punt is waar lekker wat gedronken en gesnoven werd.
Daar is de after, hij bedoelt voor de wedstrijd.quote:Op woensdag 3 november 2021 10:15 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Bij de plφtzensee wordt het gezellig.
Lekker rellen. Goed voor de club.quote:Op dinsdag 2 november 2021 22:45 schreef zoekeenleven het volgende:
Lekker maat. Ik reken erop dat als je klaar bent, alleen die gele M nog overeind staat.quote:Op dinsdag 2 november 2021 22:45 schreef zoekeenleven het volgende:
Gohquote:Op woensdag 3 november 2021 13:24 schreef onlogisch het volgende:
Overigens zie ik heel veel foto's voorbij komen van tuig dat onderweg is.
De eerste collega’s die dit naar mij linken op Teams heb ik al binnen hoorquote:Op woensdag 3 november 2021 13:26 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Daar gaan we al....
[ twitter ]
Het is pas woensdag
quote:Op woensdag 3 november 2021 13:24 schreef onlogisch het volgende:
Overigens zie ik heel veel foto's voorbij komen van tuig dat onderweg is.
quote:Op woensdag 3 november 2021 13:43 schreef Bolasie het volgende:
[..]
[ twitter ]De echte hooligans zijn net aangekomen!
Welke reacties?quote:Op woensdag 3 november 2021 13:45 schreef leeroy het volgende:
Die reacties op die tweet zijn zo triest ook
Er is maar een reactie toch nogquote:Op woensdag 3 november 2021 13:45 schreef leeroy het volgende:
Die reacties op die tweet zijn zo sneu ook
Van die Duitser.quote:
Maar dit is niet echt toch? Hoop ik?quote:Op woensdag 3 november 2021 13:26 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Daar gaan we al....
[ twitter ]
Het is pas woensdag
Ik vrees van wel.quote:Op woensdag 3 november 2021 13:48 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Maar dit is niet echt toch? Hoop ik?
Erg mooiquote:Op woensdag 3 november 2021 13:49 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik vrees van wel.
https://www.rbb24.de/cont(...)nahmen-graffiti.html
Niets mis mee.quote:Op woensdag 3 november 2021 13:49 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik vrees van wel.
Bij Ajax ook, die ook maar uitsluiten dan?quote:Op woensdag 3 november 2021 13:57 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk moet je Feyenoord gewoon een x-aantal jaar uitsluiten voor Europees voetbal. Het is altijd raak.
Weet je wat? Als het ene klap zou helpen zou ik zeggen: doen. Het is namelijk niet alsof enkele jaren niet meedoen een onbekend verschijnsel is. Daarom is het ook zo frustrerend dat het elke keer als het eindelijk ergens naartoe lijkt te gaan direct weer raak is.quote:Op woensdag 3 november 2021 13:57 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk moet je Feyenoord gewoon een x-aantal jaar uitsluiten voor Europees voetbal. Het is altijd raak.
Of van Jaapie Jaapie Jaapie Stam als t-rex.quote:Op woensdag 3 november 2021 14:35 schreef De_Kraam het volgende:
Er had nog wel een mooie tekening van Berghius bij gekund op dat muurtje.
je kunt toch gewoon geen uitsupporters doen, scheelt al 5200 man. Die 2000 die zonder kaart komen sla je gewoon de stad uit of pak je op.quote:Op woensdag 3 november 2021 13:57 schreef GGMM het volgende:
Dat is een logischere oplossing. Hier kan je als club weinig aan doen, behalve geen kaartjes verkopen voor uitwedstrijden. Leg dat op namens UEFA en anders doe het als club zelf maar gewoon.quote:Op woensdag 3 november 2021 15:06 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
je kunt toch gewoon geen uitsupporters doen, scheelt al 5200 man. Die 2000 die zonder kaart komen sla je gewoon de stad uit of pak je op.
Dus de goeden moeten maar weer lijden onder de kwaden? Zulke wedstrijden zijn toch juist kicken man, net als een vol uitvak bijdraagt aan de sfeer in het stadion.quote:Op woensdag 3 november 2021 15:06 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
je kunt toch gewoon geen uitsupporters doen, scheelt al 5200 man. Die 2000 die zonder kaart komen sla je gewoon de stad uit of pak je op.
Er zijn behoorlijk wat rellen uitgebroken door zo'n insteek omdat je dan met een kudde mensen zit die toch afreist en terechtkomt in een binnenstad zonder toegang tot het stadion.quote:Op woensdag 3 november 2021 15:26 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dat is een logischere oplossing. Hier kan je als club weinig aan doen, behalve geen kaartjes verkopen voor uitwedstrijden. Leg dat op namens UEFA en anders doe het als club zelf maar gewoon.
Evenveel hersencellen ook.quote:Op woensdag 3 november 2021 13:43 schreef Bolasie het volgende:
[..]
[ twitter ]De echte hooligans zijn net aangekomen!
Heb je een beter idee? Je kan mensen niet tegenhouden af te reizen, maar als ze zich niet kunnen gedragen zal je het moeten ontmoedigen. Ik zou het ook fijn vinden als het niet nodig was.quote:Op woensdag 3 november 2021 15:30 schreef Elan het volgende:
[..]
Dus de goeden moeten maar weer lijden onder de kwaden? Zulke wedstrijden zijn toch juist kicken man, net als een vol uitvak bijdraagt aan de sfeer in het stadion.
Dan ben je als club volledig vrij van verantwoordelijkheidquote:Op woensdag 3 november 2021 15:31 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Er zijn behoorlijk wat rellen uitgebroken door zo'n insteek omdat je dan met een kudde mensen zit die toch afreist en terechtkomt in een binnenstad zonder toegang tot het stadion.
Een bus/treincombi met verplichte overnachting dus niet meer op eigen houtje richting stadion. En ja dan krijgt het het karakter van een schoolreisje maar de enige manier om de boel enigszins in de hand te houden is toezicht.quote:Op woensdag 3 november 2021 15:35 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Heb je een beter idee? Je kan mensen niet tegenhouden af te reizen, maar als ze zich niet kunnen gedragen zal je het moeten ontmoedigen. Ik zou het ook fijn vinden als het niet nodig was.
[..]
Dan ben je als club volledig vrij van verantwoordelijkheid
Berlijnse muur alvast een beetje opgeleuktquote:Op woensdag 3 november 2021 13:49 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik vrees van wel.
Lolligquote:Op woensdag 3 november 2021 15:49 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Berlijnse muur alvast een beetje opgeleuktdie gebruiken ze toch al een jaar of 30 niet meer
Ja leuk man. Tokkies.quote:Op woensdag 3 november 2021 15:49 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Berlijnse muur alvast een beetje opgeleuktdie gebruiken ze toch al een jaar of 30 niet meer
Hihi, jaquote:Op woensdag 3 november 2021 15:49 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
xDquote:Op woensdag 3 november 2021 15:49 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 3 november 2021 15:58 schreef Irritatie100 het volgende:
Het echte nieuws is natuurlijk dat Diemers weer bij de selectie zit
Over een kunstwerk van de East Side Gallery inderdaad, wel echt zonde. Hoop dat ze dit wel kunnen restaureren. Toch ook wel weer voorspelbaar dat een paar gasten een lange muur met graffiti zien en dan iets hebben van 'ja daar kunnen we Feyenoord overheen spuiten'quote:Op woensdag 3 november 2021 13:54 schreef Elan het volgende:
[..]
Erg mooi
Edit: het is blijkbaar een monument, dat is dan weer redelijk asociaal![]()
Maar het probleem is er nog steeds toch? Dus het heeft niet veel zin om in te steken via de clubs, de kaartverkoop. De vervoerscombi's zijn ook geen schot in de roos (zelfs bij clubs als PEC niet) dus dan zul je echt moeten gaan inzetten op de handhaving, alsof het een soort georganiseerde misdaad is.quote:Op woensdag 3 november 2021 15:35 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Heb je een beter idee? Je kan mensen niet tegenhouden af te reizen, maar als ze zich niet kunnen gedragen zal je het moeten ontmoedigen. Ik zou het ook fijn vinden als het niet nodig was.
[..]
Dan ben je als club volledig vrij van verantwoordelijkheid
Mwoh, terwijl ik mijn broer aan de ene kant op een bus zette werden er aan de andere kant kratten ingeladen. Dat toezicht stelt geen reet voor want niemand durfde die jongens te vertellen dat er een grens was hoor.quote:Op woensdag 3 november 2021 15:44 schreef Elan het volgende:
[..]
Een bus/treincombi met verplichte overnachting dus niet meer op eigen houtje richting stadion. En ja dan krijgt het het karakter van een schoolreisje maar de enige manier om de boel enigszins in de hand te houden is toezicht.
Dan kan je zoals hierboven werd geopperd de plukjes 'supporters' die elders op eigen initiatief de binnenstad slopen vrij eenvoudig er uit pikken en de stad uit slaan of vast zetten.
Zijn er echt problemen geweest het afgelopen jaar toen uitfans door de UEFA όberhaupt verboden waren? Lijkt me toch een vrij effectief middel.quote:Op woensdag 3 november 2021 16:06 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Maar het probleem is er nog steeds toch? Dus het heeft niet veel zin om in te steken via de clubs, de kaartverkoop. De vervoerscombi's zijn ook geen schot in de roos (zelfs bij clubs als PEC niet) dus dan zul je echt moeten gaan inzetten op de handhaving, alsof het een soort georganiseerde misdaad is.
Daar gaat de politie ook op inzetten maar ik vraag me af of ze daar de capaciteit wel voor hebben ten eerste. Er zit redelijk veel expertise over internationaal hooliganisme maar niet qua monitoring op deze schaal denk ik.
Wat overigens wel bij de club/supportersorganisaties ingezet kan worden is een cultuurverandering waarbij dat sfeertje van "ach het hoort erbij" op de schop mag. Ik heb een broertje dat inmiddels gelukkig rustig is geworden maar dat is niet dankzij het zelfcorrigerend vermogen van de groepen waarin hij rondhing. Je zwaaide die jongens uit en om de hoek was het al mis zeg maar en dan heb je het over volwassen kerels . Overigens niet bij Feyenoord maar ik denk ook niet dat dit een exclusief probleem is.
In mijn herinnering wel, ja (niet specifiek bij Feyenoord trouwens).quote:Op woensdag 3 november 2021 16:09 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Zijn er echt problemen geweest het afgelopen jaar toen uitfans door de UEFA όberhaupt verboden waren? Lijkt me toch een vrij effectief middel.
Zeker, dat is ook de uitdaging. Zou het ook liever anders zien.quote:Een gedragsverandering zou misschien op de lange termijn haalbaar zijn, maar dat is niet echt zomaar gebeurd
Dat is nog redelijk onschuldig toch of gebeurde het tijdens een stop op een tankstation?quote:Op woensdag 3 november 2021 16:08 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Mwoh, terwijl ik mijn broer aan de ene kant op een bus zette werden er aan de andere kant kratten ingeladen. Dat toezicht stelt geen reet voor want niemand durfde die jongens te vertellen dat er een grens was hoor.
Triest. Echt, wat bezielt zo'n debielen om zo'n monument te vernielen. Wat voor totaal-klootzak ben je dan.quote:Op woensdag 3 november 2021 13:49 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik vrees van wel.
Zo'n reactie van een Duitser onder dat artikel is dan wel weer geinig:quote:Op woensdag 3 november 2021 16:03 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Over een kunstwerk van de East Side Gallery inderdaad, wel echt zonde. Hoop dat ze dit wel kunnen restaureren. Toch ook wel weer voorspelbaar dat een paar gasten een lange muur met graffiti zien en dan iets hebben van 'ja daar kunnen we Feyenoord overheen spuiten'
quote:UliBerlinMittwoch, 03.11.2021 | 13:19 Uhr
In Berlin gibt es ein Graffiti. Wieso ist sowas eine Push-Meldung wert?
Is toch leuk. Ze gebruiken die muur al 30 jaar niet meer...quote:Op woensdag 3 november 2021 16:24 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Triest. Echt, wat bezielt zo'n debielen om zo'n monument te vernielen. Wat voor totaal-klootzak ben je dan.
Ik hoop dat ze die gasten voor de schade op laten draaien, het kunstwerk waar ze overheen gekut hebben is vast getaxeert en laat ze het maar tot de laatste cent terugbetalen met hun uitkering.
Ik vond deze vooral leuk:quote:Op woensdag 3 november 2021 16:26 schreef Elan het volgende:
[..]
Zo'n reactie van een Duitser onder dat artikel is dan wel weer geinig:
[..]
Ben inderdaad benieuwd hoe er gereageerd zou worden als er in Rotterdam monumenten door Duitsers gesloopt zouden wordenquote:The Netherlands should kindly apologize for the behavior of its citizens!
Imagine what would be going on in the Netherlands if Germans had done something like that!
I demand an official apology from the Netherlands as well as the harshest punishment of the perpetrators.
Dan betalen @onlogisch en ik er dus indirect aan mee.quote:Op woensdag 3 november 2021 16:24 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Triest. Echt, wat bezielt zo'n debielen om zo'n monument te vernielen. Wat voor totaal-klootzak ben je dan.
Ik hoop dat ze die gasten voor de schade op laten draaien, het kunstwerk waar ze overheen gekut hebben is vast getaxeert en laat ze het maar tot de laatste cent terugbetalen met hun uitkering.
Ja, ik ook. Kut belastingen.quote:Op woensdag 3 november 2021 16:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dan betalen @:onlogisch en ik er dus indirect aan mee.
Ik was deze zomer in Berlijn en het viel me op dat er nog steeds stukken van de muur leeg waren (en praktisch de volledige achterkant), dom dat ze het over een ander kunstwerk hebben gedaan (of een bewuste provocatie natuurlijk).quote:Op woensdag 3 november 2021 16:35 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik vond deze vooral leuk:
[..]
Ben inderdaad benieuwd hoe er gereageerd zou worden als er in Rotterdam monumenten door Duitsers gesloopt zouden worden
Maar goed graffiti over graffiti valt volgens mij redelijk te restaureren als de ene laag 30 jaar ouder is dan de ander. Komt wel goed.
Pot verf over standbeeld van Erasmus of zo, Direct kamervragen inderdaad.quote:Op woensdag 3 november 2021 16:35 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik vond deze vooral leuk:
[..]
Ben inderdaad benieuwd hoe er gereageerd zou worden als er in Rotterdam monumenten door Duitsers gesloopt zouden worden
Maar goed graffiti over graffiti valt volgens mij redelijk te restaureren als de ene laag 30 jaar ouder is dan de ander. Komt wel goed.
Bewust natuurlijk er is pal naast dat stuk bijna 8 kilometer onbeschilderd of in elk geval vol met lokale onzingraffiti.quote:Op woensdag 3 november 2021 16:40 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik was deze zomer in Berlijn en het viel me op dat er nog steeds stukken van de muur leeg waren (en praktisch de volledige achterkant), dom dat ze het over een ander kunstwerk hebben gedaan (of een bewuste provocatie natuurlijk).
Ik denk dat die werkelijk waar dom genoeg zijn om niet door te hebben dat ze een kunstwerk aan het bekladden warenquote:Op woensdag 3 november 2021 16:40 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik was deze zomer in Berlijn en het viel me op dat er nog steeds stukken van de muur leeg waren (en praktisch de volledige achterkant), dom dat ze het over een ander kunstwerk hebben gedaan (of een bewuste provocatie natuurlijk).
Het record voor grootste aantal boetes in een jaar gaat er op dit tempo ook wel aan.quote:Op woensdag 3 november 2021 16:00 schreef hhh38 het volgende:
[..]![]()
![]()
Nog meer positief nieuws:
[ afbeelding ]
Misschien kunnen ze jouw snikkel dan ook van wat graffiti voorzien.quote:Op woensdag 3 november 2021 16:26 schreef Elbosia het volgende:
[..]
Is toch leuk. Ze gebruiken die muur al 30 jaar niet meer...
"Wir haben es nicht gewusst".quote:Op woensdag 3 november 2021 16:47 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik denk dat die werkelijk waar dom genoeg zijn om niet door te hebben dat ze een kunstwerk aan het bekladden waren
Dat is zelfs met een Revell niet te sprayen op zo'n klein oppervlak.quote:Op woensdag 3 november 2021 18:02 schreef NightDancert het volgende:
[..]
Misschien kunnen ze jouw snikkel dan ook van wat graffiti voorzien.
Ja je hebt echt humor. Mss eens verder teruglezen dan je neus lang is. Mss dat zelf jij met je ene hersencel snapt waar die opmerking op slaat.quote:Op woensdag 3 november 2021 18:02 schreef NightDancert het volgende:
[..]
Misschien kunnen ze jouw snikkel dan ook van wat graffiti voorzien.
Zal m in je nek leggen als je een hernia op wil lopen. We hebben niet allemaal zo een micropenis als die van jou ouwe knakkerquote:Op woensdag 3 november 2021 18:16 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Dat is zelfs met een Revell niet te sprayen op zo'n klein oppervlak.
Zou goed kunnen ja. Nu zullen ze het wel weten, die zijn nog wel een tijdje een deel van hun uitkering aan het inleveren om de boete te betalen.quote:Op woensdag 3 november 2021 16:47 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik denk dat die werkelijk waar dom genoeg zijn om niet door te hebben dat ze een kunstwerk aan het bekladden waren
Oei, er is hier iemand op z'n snikkel getrapt.quote:Op woensdag 3 november 2021 18:35 schreef Elbosia het volgende:
[..]
Ja je hebt echt humor. Mss eens verder teruglezen dan je neus lang is. Mss dat zelf jij met je ene hersencel snapt waar die opmerking op slaat.
Oei iemand geeft weerwoord in dezelfde ijn en en donald wil ff kwaken.quote:Op woensdag 3 november 2021 18:42 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Oei, er is hier iemand op z'n snikkel getrapt.
Haha, een 'die van jou is nog kleiner' grapje. Super origineel!quote:Op woensdag 3 november 2021 18:35 schreef Elbosia het volgende:
[..]
Zal m in je nek leggen als je een hernia op wil lopen. We hebben niet allemaal zo een micropenis als die van jou ouwe knakker
Lacherig doen over het bekladden van een historisch bouwwerk en dan over hersencellen praten. Hardop gelachen.quote:Op woensdag 3 november 2021 18:35 schreef Elbosia het volgende:
[..]
Ja je hebt echt humor. Mss eens verder teruglezen dan je neus lang is. Mss dat zelf jij met je ene hersencel snapt waar die opmerking op slaat.
Ja idd..nu nog eens teruglezen en die ene hersencel proberen te laten werken.dat lachen ff achterwege proberen te laten omdat 2 dingen doen lastig blijkt met die ene cel.quote:Op woensdag 3 november 2021 19:08 schreef NightDancert het volgende:
[..]
Lacherig doen over het bekladden van een historisch bouwwerk en dan over hersencellen praten. Hardop gelachen.
Oei, hier is iemand heel boosquote:Op woensdag 3 november 2021 18:35 schreef Elbosia het volgende:
[..]
Zal m in je nek leggen als je een hernia op wil lopen. We hebben niet allemaal zo een micropenis als die van jou ouwe knakker
Ja het probleem is hier niet echt dat een ‘historisch bouwwerk’ is bekladquote:Op woensdag 3 november 2021 19:08 schreef NightDancert het volgende:
[..]
Lacherig doen over het bekladden van een historisch bouwwerk en dan over hersencellen praten. Hardop gelachen.
Het is ook echt nog lager van niveau 'brainfart Aidshoven'.quote:Op woensdag 3 november 2021 19:57 schreef onlogisch het volgende:
Dit heeft alles in zich om volledig uit de klauwen te lopen.
[ twitter ]
Union speelt toch helemaal niet in het Olympisch stadion?quote:Op woensdag 3 november 2021 21:22 schreef De_Kraam het volgende:
Leuk feitje over het stadion en onze groep.
[ afbeelding ]
De Europese wedstrijden wel.quote:Op woensdag 3 november 2021 21:25 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Union speelt toch helemaal niet in het Olympisch stadion?
Ow, dat wist ik niet.quote:
Uitschot van onze clubquote:Op woensdag 3 november 2021 16:47 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
En Berlijn staat na vannacht gewoon nog overeind.quote:Op donderdag 4 november 2021 09:01 schreef Irritatie100 het volgende:
Het is natuurlijk schandalig om op de East Side Gallery graffiti te spuiten maar dat de actie van maar liefst 2 hele mensen (het staat immers op camera en er zijn er 2 aangehouden) de gemoederen zσ bezig houdt is ook wel wat overdreven niet?
Denk dat het wel mee gaat vallen, in tegenstelling tot wat ik eerder dacht. Meestal zie je dat er al een hoop kolerezooi is voor de wedstrijddag. Ik heb nog geen rare dingen voorbij zien komen op den Twitters, gelukkig maarquote:
quote:Op woensdag 3 november 2021 21:19 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Het is ook echt nog lager van niveau 'brainfart Aidshoven'.
Je denkt dat er een ondergrens is, maar toch slagen Feyenoord 'supporters' er dan in om binnen een week de grens weer te verleggen.
Zou zonde zijn moeten winnenquote:Op donderdag 4 november 2021 11:43 schreef fetX het volgende:
Denk 2-0 vanavond. Ik heb nog niet veel vertrouwen in Europese uitwedstrijden.
dit, al knap dat het thuis gelukt isquote:Op donderdag 4 november 2021 13:03 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Zeker, verliezen zou ik ook geen schande vinden overigens.
Vond ik niet bijzonder knap, Union was vrij zwak.quote:Op donderdag 4 november 2021 13:04 schreef Tarado het volgende:
[..]
dit, al knap dat het thuis gelukt is
dus jij verwacht vanavond ook een overwinning?quote:Op donderdag 4 november 2021 13:11 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Vond ik niet bijzonder knap, Union was vrij zwak.
Op basis van hoe Union in de Kuip voor de dag kwam zou het geen probleem hoeven te zijn, toen was 3-1 nog een matige uitdrukking van de verhoudingen. Aan de bal was Union echt vreselijk slecht en ze zetten totaal geen druk. Ze misten toen wel hun beste speler die er vandaag voor het eerst weer bij is.quote:Op donderdag 4 november 2021 13:15 schreef Tarado het volgende:
[..]
dus jij verwacht vanavond ook een overwinning?
Dortmund was thuis tegen Ajax ook vrij zwak maar dat dwing je ook deels af door een goed plan en dito uitvoering. Vorig seizoen had Feyenoord hier veel meer moeite mee gehad gok ik maar zo. Van wat ik begreep van de mensen die Union wat beter volgen (en o.a. Slot) spelen veel clubs enorm slecht tegen hunnie, dan vind ik het wel gewoon knap hoe Feyenoord voor de dag kwam. Net als Dortmund zal Berlin zich ook wel wat anders instellen dus 'hoeft geen probleem te zijn' vind ik dan wel weer erg positief over een pittig Europees uitduel maar ze mogen mij verrassen, ook omdat de Europese uitduels nog niet allemaal zo geweldig waren.quote:Op donderdag 4 november 2021 13:11 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Vond ik niet bijzonder knap, Union was vrij zwak.
‘Hoeft geen probleem te zijn’ mag je lezen afhankelijk van hoe Union voor de dag komt. Vorig seizoen had Feyenoord hier inderdaad meer moeite mee gehad, dan was dit al snel een saaie 0-0 geworden. In ieder geval was het voor Feyenoord prettig spelen thuis omdat er weinig druk van ze kwam maar het lijkt mij inderdaad dat ze dat nu meer gaan doen. Ik betwijfel echter of ze daar de energie en de spelers voor hebben.quote:Op donderdag 4 november 2021 13:33 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dortmund was thuis tegen Ajax ook vrij zwak maar dat dwing je ook deels af door een goed plan en dito uitvoering. Vorig seizoen had Feyenoord hier veel meer moeite mee gehad gok ik maar zo. Van wat ik begreep van de mensen die Union wat beter volgen (en o.a. Slot) spelen veel clubs enorm slecht tegen hunnie, dan vind ik het wel gewoon knap hoe Feyenoord voor de dag kwam. Net als Dortmund zal Berlin zich ook wel wat anders instellen dus 'hoeft geen probleem te zijn' vind ik dan wel weer erg positief over een pittig Europees uitduel maar ze mogen mij verrassen, ook omdat de Europese uitduels nog niet allemaal zo geweldig waren.
Weet je, voor ons is het niet zo lastig. Een wijs man zei ooit het volgende :quote:Op donderdag 4 november 2021 14:21 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
‘Hoeft geen probleem te zijn’ mag je lezen afhankelijk van hoe Union voor de dag komt. Vorig seizoen had Feyenoord hier inderdaad meer moeite mee gehad, dan was dit al snel een saaie 0-0 geworden. In ieder geval was het voor Feyenoord prettig spelen thuis omdat er weinig druk van ze kwam maar het lijkt mij inderdaad dat ze dat nu meer gaan doen. Ik betwijfel echter of ze daar de energie en de spelers voor hebben.
quote:Op dinsdag 8 december 2020 19:07 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
LEF
FELHEID
GRETIGHEID
GIF
WINNAARSMENTALITEIT
GRAS OPVRETEN
GEEN WOORDEN MAAR DADEN
ENERGIE
FOCUS
KRACHT UITSTRALEN
KEIHARD WERKEN
LATEN ZIEN DAT ER NIKS TE HALEN VALT
ALLES OP ALLES ZETTEN
JAGEN
schwalbes maken in het strafschopgebied
ALLES ERIN GOOIEN
DE STRIJD AANGAAN
DE DUELS WINNEN
ALLES VOOR DE WINST!!!!
Advocaat heeft in die Disney docu dat lijstje oneliners nog flink aangevuld.quote:Op donderdag 4 november 2021 14:40 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Weet je, voor ons is het niet zo lastig. Een wijs man zei ooit het volgende :
[..]
Eens. Union is voor Feyenoord gewoon een pittige tegenstander. Staan niet voor niets 5e in de Bundesliga.quote:Op donderdag 4 november 2021 13:33 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dortmund was thuis tegen Ajax ook vrij zwak maar dat dwing je ook deels af door een goed plan en dito uitvoering. Vorig seizoen had Feyenoord hier veel meer moeite mee gehad gok ik maar zo. Van wat ik begreep van de mensen die Union wat beter volgen (en o.a. Slot) spelen veel clubs enorm slecht tegen hunnie, dan vind ik het wel gewoon knap hoe Feyenoord voor de dag kwam. Net als Dortmund zal Berlin zich ook wel wat anders instellen dus 'hoeft geen probleem te zijn' vind ik dan wel weer erg positief over een pittig Europees uitduel maar ze mogen mij verrassen, ook omdat de Europese uitduels nog niet allemaal zo geweldig waren.
Abougodquote:Aboutaleb noemt het ‘buitengewoon verontrustend’ dat sinds dit voorjaar steeds opnieuw ernstige incidenten plaatsvinden met een klein deel van de fanatieke aanhang. ,,Elke keer als je er genuanceerd over wilt spreken, omdat er misschien toch ooit een gesprek mogelijk is, komt er een nieuw dieptepunt. Langzaam raak ik mijn sympathie voor deze groep helemaal kwijt. Het is buitengewoon verontrustend. Een stadion wordt bestormd, mensen worden thuis geοntimideerd, antisemitische schilderingen: het is buitensporige idiotie die niets meer met voetbal te maken heeft. We moeten ook stoppen om Feyenoord er op aan te spreken, want die zijn hier niet meer op aan te spreken.”
Wat zijn het dan wel, ze komen ergens vandaan.quote:Op donderdag 4 november 2021 17:58 schreef Gert het volgende:
Feyenoord keurt wangedrag in Berlijn af: ‘In onze ogen zijn dat geen supporters’ (AD)
Niet elke Duitser is een nazi.quote:Op donderdag 4 november 2021 19:51 schreef KingRadler het volgende:
[..]
Wat zijn het dan wel, ze komen ergens vandaan.
Zonder druppels, maar met rookquote:Op donderdag 4 november 2021 20:58 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik wilde al zeggen, gaan we nou de hele wedstrijd kijken door een nat gedruppelde camera?
wel veel hoorquote:Op donderdag 4 november 2021 20:03 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Niet elke Duitser is een nazi.
Jahanbaksh geblesseerd, heb de beweegredenen m.b.t. Pedersen niet gehoord. Zal wel willen dat Malacia meer naar voren komt. Dan heb je met Geertruida iemand die verdedigend sterker is dan aanvallend.quote:Op donderdag 4 november 2021 19:48 schreef Kerftminister het volgende:
Pedersen bank en Jahanbakhsh tribune, opvallend.
Ik zit in de Kuip op de tweede ring van de gele zijde dus dat ik de eerste minuten geen reet zie ben ik wel gewend van de thuispotjesquote:
Allemaal vuurwerkbommen.quote:Op donderdag 4 november 2021 21:01 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Wat een paupers weer in het Feyenoordvak.
Ach, zolang ze het vuurwerk maar niet naar de eigen spelers gooien, vind ik het alleen financieel jammerquote:Op donderdag 4 november 2021 21:02 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Allemaal vuurwerkbommen.
Wij kijken ook.quote:Op donderdag 4 november 2021 21:16 schreef VoMy het volgende:
Viel een idioot in de gracht bij het juichen.
Tja, geen wedstrijdritme ook toch.quote:Op donderdag 4 november 2021 21:30 schreef Kerftminister het volgende:
Geertruida is echt compleet uit vorm
Zo'n bal moet je gewoon hebben als keeper joh. Die was helemaal niet ver in de hoek, maar Bijlow stond totaal verkeerd gepositioneerd en dook als een wijf.quote:
Eens.quote:Op donderdag 4 november 2021 21:48 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Zo'n bal moet je gewoon hebben als keeper joh. Die was helemaal niet ver in de hoek, maar Bijlow stond totaal verkeerd gepositioneerd en dook als een wijf.
Klopt, was matig inderdaad. Verder speelt Bijlow wel goed. Zonde dat Union ineens zoveel sterker is dan Feyenoord. Is helemaal niet nodig.quote:Op donderdag 4 november 2021 21:48 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Zo'n bal moet je gewoon hebben als keeper joh. Die was helemaal niet ver in de hoek, maar Bijlow stond totaal verkeerd gepositioneerd en dook als een wijf.
Jij bent echt niet goed.quote:Op donderdag 4 november 2021 21:48 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Mwa, Toornstra had daar wel wat beter mogen opletten. Al is het wel zo als hij 10x schiet scoort hij misschien 1 of 2 keer.quote:Op donderdag 4 november 2021 21:44 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Jammer. Mooi ingeschoten, aan zo’n goal kan je weinig doen maar Feyenoord speelt al even niet al te best
quote:Op donderdag 4 november 2021 22:12 schreef Slobeend het volgende:
Toornstra hapt altijd veel te makkelijk.
Til is ook weer onzichtbaar inderdaad.quote:Op donderdag 4 november 2021 22:19 schreef Wicky15 het volgende:
Zie liever Til vertrekken dan Toornstra
Linssen vond ik niet 1 van de minderen. En ook het gevoel dat we juist snelheid missen. Dus Nelson of Pedersen erin zou m.i. helpen.quote:
Fair, afgezien van Bijlow, vind ik er niemand acht boven uit steken.quote:Op donderdag 4 november 2021 22:24 schreef H.FR het volgende:
[..]
Linssen vond ik niet 1 van de minderen.
Aursnesquote:Op donderdag 4 november 2021 22:24 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Fair, afgezien van Bijlow, vind ik er niemand acht boven uit steken.
Kan, ik heb er geen verstand van... Zou haast zeggen "kijk voor m'n lol", maar ben Feyenoord fan.quote:
Die doet het goed ja. Als je dan iemand moet aanwijzen dan hij inderdaad.quote:
2x al ja.quote:
Idd, maar scheids had imo al mogen fluiten voor een overtreding, maar okquote:
Nee, 1e was gewoon geel.quote:
quote:Op donderdag 4 november 2021 21:24 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik voorzie dat dit veld nog wel een goal gaat veroorzaken omdat er een verdediger op z'n bek gaat ofzo.
Vooruitziende blik die jongenquote:
Hij maakt ook belachelijk veel meters.quote:Op donderdag 4 november 2021 22:33 schreef RvLaak het volgende:
Toornstra stukkig/re oud? Hij wordt (helemaal als aanvoerder) behoorlijk vaak gewisseld de laatste tijd
Kan zijn, maar lijkt me dat hij gewoon de 90 vol zou moeten kunnen maken, normaal gesproken.quote:Op donderdag 4 november 2021 22:34 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hij maakt ook belachelijk veel meters.
Idd, imo ook geen pingelquote:Op donderdag 4 november 2021 22:36 schreef H.FR het volgende:
Tja, Dessers duurt die Duitser, die raakt vervolgens Sini. Vooruit dan maar.
Ik hoor het, maar bij Rijnmond zijn ze ook niet heulemaal objectiefquote:Op donderdag 4 november 2021 22:36 schreef Kerftminister het volgende:
Bij Rijnmond vinden ze het een pingel, maar vind er zelf weinig aan de hand.
Haha is toch wel belachelijk dat ze dit vinden. Het is net zoiets als die rode kaart die Dortmund (Hummels) kreeg. Dat kan je toch ook niet echt rood vinden.quote:Op donderdag 4 november 2021 22:36 schreef Kerftminister het volgende:
Bij Rijnmond vinden ze het een pingel, maar vind er zelf weinig aan de hand.
Gelukkig was het de keeper, die van hen 8)quote:Op donderdag 4 november 2021 21:24 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik voorzie dat dit veld nog wel een goal gaat veroorzaken omdat er een verdediger op z'n bek gaat ofzo.
Ze hebben geen monitor, zoals in de Kuip wel. Daar zijn ze een stuk objectiever in dit soort situaties.quote:Op donderdag 4 november 2021 22:38 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Haha is toch wel belachelijk dat ze dit vinden. Het is net zoiets als die rode kaart die Dortmund (Hummels) kreeg. Dat kan je toch ook niet echt rood vinden.
Senesi. Dat 'ie Sini er tegelijkertijd niet uit haalt voor Nelson.quote:
Als hij niet in zijn kracht komt heb je er sowieso niet veel aanquote:Op donderdag 4 november 2021 22:43 schreef Kerftminister het volgende:
Til is echt heel zwak vandaag.
Echt totaal niet gezien.quote:Op donderdag 4 november 2021 22:43 schreef Kerftminister het volgende:
Til is echt heel zwak vandaag.
Wat niet? Rood geven voor natrappen? Denk het welquote:Op donderdag 4 november 2021 22:47 schreef wdn het volgende:
je hoeft het niet te doen he scheids
bizar
Naar huis laten lopen die gasten. Wat onprofessioneel zeg.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |