Vooruitziende blik die jongenquote:
Hij maakt ook belachelijk veel meters.quote:Op donderdag 4 november 2021 22:33 schreef RvLaak het volgende:
Toornstra stukkig/re oud? Hij wordt (helemaal als aanvoerder) behoorlijk vaak gewisseld de laatste tijd
Kan zijn, maar lijkt me dat hij gewoon de 90 vol zou moeten kunnen maken, normaal gesproken.quote:Op donderdag 4 november 2021 22:34 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hij maakt ook belachelijk veel meters.
Idd, imo ook geen pingelquote:Op donderdag 4 november 2021 22:36 schreef H.FR het volgende:
Tja, Dessers duurt die Duitser, die raakt vervolgens Sini. Vooruit dan maar.
Ik hoor het, maar bij Rijnmond zijn ze ook niet heulemaal objectiefquote:Op donderdag 4 november 2021 22:36 schreef Kerftminister het volgende:
Bij Rijnmond vinden ze het een pingel, maar vind er zelf weinig aan de hand.
Haha is toch wel belachelijk dat ze dit vinden. Het is net zoiets als die rode kaart die Dortmund (Hummels) kreeg. Dat kan je toch ook niet echt rood vinden.quote:Op donderdag 4 november 2021 22:36 schreef Kerftminister het volgende:
Bij Rijnmond vinden ze het een pingel, maar vind er zelf weinig aan de hand.
Gelukkig was het de keeper, die van hen 8)quote:Op donderdag 4 november 2021 21:24 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik voorzie dat dit veld nog wel een goal gaat veroorzaken omdat er een verdediger op z'n bek gaat ofzo.
Ze hebben geen monitor, zoals in de Kuip wel. Daar zijn ze een stuk objectiever in dit soort situaties.quote:Op donderdag 4 november 2021 22:38 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Haha is toch wel belachelijk dat ze dit vinden. Het is net zoiets als die rode kaart die Dortmund (Hummels) kreeg. Dat kan je toch ook niet echt rood vinden.
Senesi. Dat 'ie Sini er tegelijkertijd niet uit haalt voor Nelson.quote:
Als hij niet in zijn kracht komt heb je er sowieso niet veel aanquote:Op donderdag 4 november 2021 22:43 schreef Kerftminister het volgende:
Til is echt heel zwak vandaag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |