Zo'n bal moet je gewoon hebben als keeper joh. Die was helemaal niet ver in de hoek, maar Bijlow stond totaal verkeerd gepositioneerd en dook als een wijf.quote:
Eens.quote:Op donderdag 4 november 2021 21:48 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Zo'n bal moet je gewoon hebben als keeper joh. Die was helemaal niet ver in de hoek, maar Bijlow stond totaal verkeerd gepositioneerd en dook als een wijf.
Klopt, was matig inderdaad. Verder speelt Bijlow wel goed. Zonde dat Union ineens zoveel sterker is dan Feyenoord. Is helemaal niet nodig.quote:Op donderdag 4 november 2021 21:48 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Zo'n bal moet je gewoon hebben als keeper joh. Die was helemaal niet ver in de hoek, maar Bijlow stond totaal verkeerd gepositioneerd en dook als een wijf.
Jij bent echt niet goed.quote:Op donderdag 4 november 2021 21:48 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Mwa, Toornstra had daar wel wat beter mogen opletten. Al is het wel zo als hij 10x schiet scoort hij misschien 1 of 2 keer.quote:Op donderdag 4 november 2021 21:44 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Jammer. Mooi ingeschoten, aan zo’n goal kan je weinig doen maar Feyenoord speelt al even niet al te best
quote:Op donderdag 4 november 2021 22:12 schreef Slobeend het volgende:
Toornstra hapt altijd veel te makkelijk.
Til is ook weer onzichtbaar inderdaad.quote:Op donderdag 4 november 2021 22:19 schreef Wicky15 het volgende:
Zie liever Til vertrekken dan Toornstra
Linssen vond ik niet 1 van de minderen. En ook het gevoel dat we juist snelheid missen. Dus Nelson of Pedersen erin zou m.i. helpen.quote:
Fair, afgezien van Bijlow, vind ik er niemand acht boven uit steken.quote:Op donderdag 4 november 2021 22:24 schreef H.FR het volgende:
[..]
Linssen vond ik niet 1 van de minderen.
Aursnesquote:Op donderdag 4 november 2021 22:24 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Fair, afgezien van Bijlow, vind ik er niemand acht boven uit steken.
Kan, ik heb er geen verstand van... Zou haast zeggen "kijk voor m'n lol", maar ben Feyenoord fan.quote:
Die doet het goed ja. Als je dan iemand moet aanwijzen dan hij inderdaad.quote:
2x al ja.quote:
Idd, maar scheids had imo al mogen fluiten voor een overtreding, maar okquote:
Nee, 1e was gewoon geel.quote:
quote:Op donderdag 4 november 2021 21:24 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik voorzie dat dit veld nog wel een goal gaat veroorzaken omdat er een verdediger op z'n bek gaat ofzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |