Ik vrees van wel.quote:Op woensdag 3 november 2021 13:48 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Maar dit is niet echt toch? Hoop ik?
Erg mooiquote:Op woensdag 3 november 2021 13:49 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik vrees van wel.
https://www.rbb24.de/cont(...)nahmen-graffiti.html
Niets mis mee.quote:Op woensdag 3 november 2021 13:49 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik vrees van wel.
Bij Ajax ook, die ook maar uitsluiten dan?quote:Op woensdag 3 november 2021 13:57 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk moet je Feyenoord gewoon een x-aantal jaar uitsluiten voor Europees voetbal. Het is altijd raak.
Weet je wat? Als het ene klap zou helpen zou ik zeggen: doen. Het is namelijk niet alsof enkele jaren niet meedoen een onbekend verschijnsel is. Daarom is het ook zo frustrerend dat het elke keer als het eindelijk ergens naartoe lijkt te gaan direct weer raak is.quote:Op woensdag 3 november 2021 13:57 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk moet je Feyenoord gewoon een x-aantal jaar uitsluiten voor Europees voetbal. Het is altijd raak.
Of van Jaapie Jaapie Jaapie Stam als t-rex.quote:Op woensdag 3 november 2021 14:35 schreef De_Kraam het volgende:
Er had nog wel een mooie tekening van Berghius bij gekund op dat muurtje.
je kunt toch gewoon geen uitsupporters doen, scheelt al 5200 man. Die 2000 die zonder kaart komen sla je gewoon de stad uit of pak je op.quote:Op woensdag 3 november 2021 13:57 schreef GGMM het volgende:
Dat is een logischere oplossing. Hier kan je als club weinig aan doen, behalve geen kaartjes verkopen voor uitwedstrijden. Leg dat op namens UEFA en anders doe het als club zelf maar gewoon.quote:Op woensdag 3 november 2021 15:06 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
je kunt toch gewoon geen uitsupporters doen, scheelt al 5200 man. Die 2000 die zonder kaart komen sla je gewoon de stad uit of pak je op.
Dus de goeden moeten maar weer lijden onder de kwaden? Zulke wedstrijden zijn toch juist kicken man, net als een vol uitvak bijdraagt aan de sfeer in het stadion.quote:Op woensdag 3 november 2021 15:06 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
je kunt toch gewoon geen uitsupporters doen, scheelt al 5200 man. Die 2000 die zonder kaart komen sla je gewoon de stad uit of pak je op.
Er zijn behoorlijk wat rellen uitgebroken door zo'n insteek omdat je dan met een kudde mensen zit die toch afreist en terechtkomt in een binnenstad zonder toegang tot het stadion.quote:Op woensdag 3 november 2021 15:26 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dat is een logischere oplossing. Hier kan je als club weinig aan doen, behalve geen kaartjes verkopen voor uitwedstrijden. Leg dat op namens UEFA en anders doe het als club zelf maar gewoon.
Evenveel hersencellen ook.quote:Op woensdag 3 november 2021 13:43 schreef Bolasie het volgende:
[..]
[ twitter ]De echte hooligans zijn net aangekomen!
Heb je een beter idee? Je kan mensen niet tegenhouden af te reizen, maar als ze zich niet kunnen gedragen zal je het moeten ontmoedigen. Ik zou het ook fijn vinden als het niet nodig was.quote:Op woensdag 3 november 2021 15:30 schreef Elan het volgende:
[..]
Dus de goeden moeten maar weer lijden onder de kwaden? Zulke wedstrijden zijn toch juist kicken man, net als een vol uitvak bijdraagt aan de sfeer in het stadion.
Dan ben je als club volledig vrij van verantwoordelijkheidquote:Op woensdag 3 november 2021 15:31 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Er zijn behoorlijk wat rellen uitgebroken door zo'n insteek omdat je dan met een kudde mensen zit die toch afreist en terechtkomt in een binnenstad zonder toegang tot het stadion.
Een bus/treincombi met verplichte overnachting dus niet meer op eigen houtje richting stadion. En ja dan krijgt het het karakter van een schoolreisje maar de enige manier om de boel enigszins in de hand te houden is toezicht.quote:Op woensdag 3 november 2021 15:35 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Heb je een beter idee? Je kan mensen niet tegenhouden af te reizen, maar als ze zich niet kunnen gedragen zal je het moeten ontmoedigen. Ik zou het ook fijn vinden als het niet nodig was.
[..]
Dan ben je als club volledig vrij van verantwoordelijkheid
Berlijnse muur alvast een beetje opgeleuktquote:Op woensdag 3 november 2021 13:49 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik vrees van wel.
Lolligquote:Op woensdag 3 november 2021 15:49 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Berlijnse muur alvast een beetje opgeleuktdie gebruiken ze toch al een jaar of 30 niet meer
Ja leuk man. Tokkies.quote:Op woensdag 3 november 2021 15:49 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Berlijnse muur alvast een beetje opgeleuktdie gebruiken ze toch al een jaar of 30 niet meer
Hihi, jaquote:Op woensdag 3 november 2021 15:49 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
xDquote:Op woensdag 3 november 2021 15:49 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 3 november 2021 15:58 schreef Irritatie100 het volgende:
Het echte nieuws is natuurlijk dat Diemers weer bij de selectie zit
Over een kunstwerk van de East Side Gallery inderdaad, wel echt zonde. Hoop dat ze dit wel kunnen restaureren. Toch ook wel weer voorspelbaar dat een paar gasten een lange muur met graffiti zien en dan iets hebben van 'ja daar kunnen we Feyenoord overheen spuiten'quote:Op woensdag 3 november 2021 13:54 schreef Elan het volgende:
[..]
Erg mooi
Edit: het is blijkbaar een monument, dat is dan weer redelijk asociaal![]()
Maar het probleem is er nog steeds toch? Dus het heeft niet veel zin om in te steken via de clubs, de kaartverkoop. De vervoerscombi's zijn ook geen schot in de roos (zelfs bij clubs als PEC niet) dus dan zul je echt moeten gaan inzetten op de handhaving, alsof het een soort georganiseerde misdaad is.quote:Op woensdag 3 november 2021 15:35 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Heb je een beter idee? Je kan mensen niet tegenhouden af te reizen, maar als ze zich niet kunnen gedragen zal je het moeten ontmoedigen. Ik zou het ook fijn vinden als het niet nodig was.
[..]
Dan ben je als club volledig vrij van verantwoordelijkheid
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |