Uitschot van onze clubquote:Op woensdag 3 november 2021 16:47 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik denk dat die werkelijk waar dom genoeg zijn om niet door te hebben dat ze een kunstwerk aan het bekladden waren
En Berlijn staat na vannacht gewoon nog overeind.quote:Op donderdag 4 november 2021 09:01 schreef Irritatie100 het volgende:
Het is natuurlijk schandalig om op de East Side Gallery graffiti te spuiten maar dat de actie van maar liefst 2 hele mensen (het staat immers op camera en er zijn er 2 aangehouden) de gemoederen zó bezig houdt is ook wel wat overdreven niet?
Denk dat het wel mee gaat vallen, in tegenstelling tot wat ik eerder dacht. Meestal zie je dat er al een hoop kolerezooi is voor de wedstrijddag. Ik heb nog geen rare dingen voorbij zien komen op den Twitters, gelukkig maarquote:
quote:Op woensdag 3 november 2021 21:19 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Het is ook echt nog lager van niveau 'brainfart Aidshoven'.
Je denkt dat er een ondergrens is, maar toch slagen Feyenoord 'supporters' er dan in om binnen een week de grens weer te verleggen.
Zou zonde zijn moeten winnenquote:Op donderdag 4 november 2021 11:43 schreef fetX het volgende:
Denk 2-0 vanavond. Ik heb nog niet veel vertrouwen in Europese uitwedstrijden.
dit, al knap dat het thuis gelukt isquote:Op donderdag 4 november 2021 13:03 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Zeker, verliezen zou ik ook geen schande vinden overigens.
Vond ik niet bijzonder knap, Union was vrij zwak.quote:Op donderdag 4 november 2021 13:04 schreef Tarado het volgende:
[..]
dit, al knap dat het thuis gelukt is
dus jij verwacht vanavond ook een overwinning?quote:Op donderdag 4 november 2021 13:11 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Vond ik niet bijzonder knap, Union was vrij zwak.
Op basis van hoe Union in de Kuip voor de dag kwam zou het geen probleem hoeven te zijn, toen was 3-1 nog een matige uitdrukking van de verhoudingen. Aan de bal was Union echt vreselijk slecht en ze zetten totaal geen druk. Ze misten toen wel hun beste speler die er vandaag voor het eerst weer bij is.quote:Op donderdag 4 november 2021 13:15 schreef Tarado het volgende:
[..]
dus jij verwacht vanavond ook een overwinning?
Dortmund was thuis tegen Ajax ook vrij zwak maar dat dwing je ook deels af door een goed plan en dito uitvoering. Vorig seizoen had Feyenoord hier veel meer moeite mee gehad gok ik maar zo. Van wat ik begreep van de mensen die Union wat beter volgen (en o.a. Slot) spelen veel clubs enorm slecht tegen hunnie, dan vind ik het wel gewoon knap hoe Feyenoord voor de dag kwam. Net als Dortmund zal Berlin zich ook wel wat anders instellen dus 'hoeft geen probleem te zijn' vind ik dan wel weer erg positief over een pittig Europees uitduel maar ze mogen mij verrassen, ook omdat de Europese uitduels nog niet allemaal zo geweldig waren.quote:Op donderdag 4 november 2021 13:11 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Vond ik niet bijzonder knap, Union was vrij zwak.
‘Hoeft geen probleem te zijn’ mag je lezen afhankelijk van hoe Union voor de dag komt. Vorig seizoen had Feyenoord hier inderdaad meer moeite mee gehad, dan was dit al snel een saaie 0-0 geworden. In ieder geval was het voor Feyenoord prettig spelen thuis omdat er weinig druk van ze kwam maar het lijkt mij inderdaad dat ze dat nu meer gaan doen. Ik betwijfel echter of ze daar de energie en de spelers voor hebben.quote:Op donderdag 4 november 2021 13:33 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dortmund was thuis tegen Ajax ook vrij zwak maar dat dwing je ook deels af door een goed plan en dito uitvoering. Vorig seizoen had Feyenoord hier veel meer moeite mee gehad gok ik maar zo. Van wat ik begreep van de mensen die Union wat beter volgen (en o.a. Slot) spelen veel clubs enorm slecht tegen hunnie, dan vind ik het wel gewoon knap hoe Feyenoord voor de dag kwam. Net als Dortmund zal Berlin zich ook wel wat anders instellen dus 'hoeft geen probleem te zijn' vind ik dan wel weer erg positief over een pittig Europees uitduel maar ze mogen mij verrassen, ook omdat de Europese uitduels nog niet allemaal zo geweldig waren.
Weet je, voor ons is het niet zo lastig. Een wijs man zei ooit het volgende :quote:Op donderdag 4 november 2021 14:21 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
‘Hoeft geen probleem te zijn’ mag je lezen afhankelijk van hoe Union voor de dag komt. Vorig seizoen had Feyenoord hier inderdaad meer moeite mee gehad, dan was dit al snel een saaie 0-0 geworden. In ieder geval was het voor Feyenoord prettig spelen thuis omdat er weinig druk van ze kwam maar het lijkt mij inderdaad dat ze dat nu meer gaan doen. Ik betwijfel echter of ze daar de energie en de spelers voor hebben.
quote:Op dinsdag 8 december 2020 19:07 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
LEF
FELHEID
GRETIGHEID
GIF
WINNAARSMENTALITEIT
GRAS OPVRETEN
GEEN WOORDEN MAAR DADEN
ENERGIE
FOCUS
KRACHT UITSTRALEN
KEIHARD WERKEN
LATEN ZIEN DAT ER NIKS TE HALEN VALT
ALLES OP ALLES ZETTEN
JAGEN
schwalbes maken in het strafschopgebied
ALLES ERIN GOOIEN
DE STRIJD AANGAAN
DE DUELS WINNEN
ALLES VOOR DE WINST!!!!
Advocaat heeft in die Disney docu dat lijstje oneliners nog flink aangevuld.quote:Op donderdag 4 november 2021 14:40 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Weet je, voor ons is het niet zo lastig. Een wijs man zei ooit het volgende :
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |