Eens. Union is voor Feyenoord gewoon een pittige tegenstander. Staan niet voor niets 5e in de Bundesliga.quote:Op donderdag 4 november 2021 13:33 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dortmund was thuis tegen Ajax ook vrij zwak maar dat dwing je ook deels af door een goed plan en dito uitvoering. Vorig seizoen had Feyenoord hier veel meer moeite mee gehad gok ik maar zo. Van wat ik begreep van de mensen die Union wat beter volgen (en o.a. Slot) spelen veel clubs enorm slecht tegen hunnie, dan vind ik het wel gewoon knap hoe Feyenoord voor de dag kwam. Net als Dortmund zal Berlin zich ook wel wat anders instellen dus 'hoeft geen probleem te zijn' vind ik dan wel weer erg positief over een pittig Europees uitduel maar ze mogen mij verrassen, ook omdat de Europese uitduels nog niet allemaal zo geweldig waren.
Abougodquote:Aboutaleb noemt het ‘buitengewoon verontrustend’ dat sinds dit voorjaar steeds opnieuw ernstige incidenten plaatsvinden met een klein deel van de fanatieke aanhang. ,,Elke keer als je er genuanceerd over wilt spreken, omdat er misschien toch ooit een gesprek mogelijk is, komt er een nieuw dieptepunt. Langzaam raak ik mijn sympathie voor deze groep helemaal kwijt. Het is buitengewoon verontrustend. Een stadion wordt bestormd, mensen worden thuis geïntimideerd, antisemitische schilderingen: het is buitensporige idiotie die niets meer met voetbal te maken heeft. We moeten ook stoppen om Feyenoord er op aan te spreken, want die zijn hier niet meer op aan te spreken.”
Wat zijn het dan wel, ze komen ergens vandaan.quote:Op donderdag 4 november 2021 17:58 schreef Gert het volgende:
Feyenoord keurt wangedrag in Berlijn af: ‘In onze ogen zijn dat geen supporters’ (AD)
Niet elke Duitser is een nazi.quote:Op donderdag 4 november 2021 19:51 schreef KingRadler het volgende:
[..]
Wat zijn het dan wel, ze komen ergens vandaan.
Zonder druppels, maar met rookquote:Op donderdag 4 november 2021 20:58 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik wilde al zeggen, gaan we nou de hele wedstrijd kijken door een nat gedruppelde camera?
wel veel hoorquote:Op donderdag 4 november 2021 20:03 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Niet elke Duitser is een nazi.
Jahanbaksh geblesseerd, heb de beweegredenen m.b.t. Pedersen niet gehoord. Zal wel willen dat Malacia meer naar voren komt. Dan heb je met Geertruida iemand die verdedigend sterker is dan aanvallend.quote:Op donderdag 4 november 2021 19:48 schreef Kerftminister het volgende:
Pedersen bank en Jahanbakhsh tribune, opvallend.
Ik zit in de Kuip op de tweede ring van de gele zijde dus dat ik de eerste minuten geen reet zie ben ik wel gewend van de thuispotjesquote:
Allemaal vuurwerkbommen.quote:Op donderdag 4 november 2021 21:01 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Wat een paupers weer in het Feyenoordvak.
Ach, zolang ze het vuurwerk maar niet naar de eigen spelers gooien, vind ik het alleen financieel jammerquote:Op donderdag 4 november 2021 21:02 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Allemaal vuurwerkbommen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |