BN'ers die direct op de hoogste banken staan om een of andere compleet willekeurige idioot de maat te meten op fucking Twitter vind ik inderdaad wat van.quote:Op woensdag 27 oktober 2021 11:25 schreef GGMM het volgende:
@:elan is druk bezig om mensen die iets over de bedreiging zeggen te veroordelen.
Insinueer je nou dat @Elan bij @onlogisch daaromtrent in de leer is geweest?quote:Op woensdag 27 oktober 2021 11:32 schreef Coco het volgende:
@:onlogisch waarom maakt @:Elan zichzelf toch zo vaak belachelijk in VBL?
Af en toe, ok doet iedereen wel. Maar dit is structureel.
Nu je het zegt, eigenlijk wel ja.quote:Op woensdag 27 oktober 2021 11:33 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Insinueer je nou dat @:Elan bij @:onlogisch daaromtrent in de leer is geweest?
Repareer de OP eens.quote:
OP-bestand staat op een andere computer dan de computer waarop ik nu aan het werk ben.quote:
Die man is gevaarlijk dom.quote:Op woensdag 27 oktober 2021 11:32 schreef Coco het volgende:
@:onlogisch waarom maakt @:Elan zichzelf toch zo vaak belachelijk in VBL?
Af en toe, ok doet iedereen wel. Maar dit is structureel.
Swingen in The Swing in Den Bosch in de jaren 80. Lekker.quote:
Geregisseerd likes binnen harken... wanstaltig en walgelijk bovendien!quote:Op woensdag 27 oktober 2021 12:51 schreef onlogisch het volgende:
17 likes @:de_boswachter eat your heart out
Erg boos.quote:Op woensdag 27 oktober 2021 13:09 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Geregisseerd likes binnen harken... wanstaltig en walgelijk bovendien!
Het blijft maar doorgaan.quote:Op woensdag 27 oktober 2021 11:55 schreef maxi-mus het volgende:
Het begint een beetje pijnlijke vormen aan te nemen.
Nee ik lees echt veel te weinig de laatste tijd. Ga hem wel halen binnenkort.quote:Op woensdag 27 oktober 2021 13:29 schreef Elan het volgende:
[..]
Nou zeg.
Heb jij Billy Summers al gelezen? Overweeg om hem ff te bestellen zo.
Wtfquote:Op woensdag 27 oktober 2021 13:28 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het blijft maar doorgaan.
Het is net PSV.
Maar even serieusquote:Op woensdag 27 oktober 2021 13:30 schreef Elan het volgende:
[..]
Wtf
Ik hoop dat je zo meteen op een legosteentje gaat staan.
Moet Later ook nog lezen.quote:Op woensdag 27 oktober 2021 13:29 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nee ik lees echt veel te weinig de laatste tijd. Ga hem wel halen binnenkort.
Dat zegt misschien ook iets over ons.quote:Op woensdag 27 oktober 2021 13:32 schreef Elan het volgende:
[..]
Moet Later ook nog lezen.
Wel knap dat hij sneller boeken schrijft dan wij ze kunnen lezen.
Misschien moet je er een topic over maken als het je allemaal zo aan het hart gaat.quote:Op woensdag 27 oktober 2021 13:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Maar even serieus
Jij bent wel echt waanzinnig dom
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.blablablabla
Zeker ik vind alleen die korte verhalen vaak wel matigquote:Op woensdag 27 oktober 2021 13:33 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat zegt misschien ook iets over ons.
Maar hij poept ze echt op een ongelofelijke snelheid uit ja, en bijna altijd kwaliteit.
Daar zitten wat vaker missers tussen ja.quote:Op woensdag 27 oktober 2021 13:36 schreef Elan het volgende:
[..]
Zeker ik vind alleen die korte verhalen vaak wel matig
quote:Op woensdag 27 oktober 2021 13:35 schreef Elan het volgende:
[..]
Misschien moet je er een topic over maken als het je allemaal zo aan het hart gaat.Had ik al gedaanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wel bijzonder hoor dat je je zo bizar druk maakt om iets wat niet eens je eigen persoon of zelfs de club die je support aan gaat. Aan de andere kant ben je natuurlijk ook wel een enorme dramaqueen.quote:
Ik bespreek voetbalgebeurtenissen in voetbalquote:Op woensdag 27 oktober 2021 13:40 schreef Elan het volgende:
[..]
Wel bijzonder hoor dat je je zo bizar druk maakt om iets wat niet eens je eigen persoon of zelfs de club die je support aan gaat. Aan de andere kant ben je natuurlijk ook wel een enorme dramaqueen.
Een wijf is er niks bij.
Het is meer de overtrokken reacties alsof de wereld vergaat. Als ik Johan Derksen mag geloven kreeg hij er wel 200 per dag op enig moment.quote:Op woensdag 27 oktober 2021 13:41 schreef maxi-mus het volgende:
Bizar dat mensen zich druk maken om bedreigingen.
Ik vind dat helemaal niet overtrokken maar compleet terecht. Het is vreemder dat er mensen zijn die dit bagatelliseren en normaal vinden.quote:Op woensdag 27 oktober 2021 13:43 schreef Elan het volgende:
[..]
Het is meer de overtrokken reacties alsof de wereld vergaat. Als ik Johan Derksen mag geloven kreeg hij er wel 200 per dag op enig moment.
Die vindt het normaal dat je bekogeld wordt met plastic bekertjes urine.quote:Op woensdag 27 oktober 2021 13:43 schreef Elan het volgende:
[..]
Het is meer de overtrokken reacties alsof de wereld vergaat. Als ik Johan Derksen mag geloven kreeg hij er wel 200 per dag op enig moment.
Er staat ook een hoop moois tegenover.quote:Op woensdag 27 oktober 2021 13:44 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik vind dat helemaal niet overtrokken maar compleet terecht. Het is vreemder dat er mensen zijn die dit bagatelliseren en normaal vinden.
Als je dit overtrokken vindt heb je ook geen idee wat het met iemand met een gezin doet geloof ik.
Het laatste wat je als maatschappij moet doen is dit gelaten accepteren.quote:Op woensdag 27 oktober 2021 13:50 schreef Elan het volgende:
[..]
Er staat ook een hoop moois tegenover.
- Toon van Bodegom
Maar serieus, ik begrijp die verbazing niet zo. Dit speelt al decennia in allerlei lagen van de samenleving. Als dan iemand een keer opstapt om die reden gaan we allemaal een uurtje dramatisch en gespeeld verbaasd lopen doen en dan weer over tot de orde van de dag.
Who Damnquote:Op woensdag 27 oktober 2021 13:43 schreef Elan het volgende:
[..]
Maar dat is wel precies wat er gebeurt uiteindelijk. Want we spreken ons even verbolgen uit maar kennelijk heeft ook niemand een oplossing ofzo.quote:Op woensdag 27 oktober 2021 13:52 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Het laatste wat je als maatschappij moet doen is dit gelaten accepteren.
Dat proberen ze ook wel weer (o.a. in combinatie met overheid) maar zoals we al hadden vastgesteld is dat gewoon enorm lastig. Ik heb de oplossing zo ook niet.quote:Op woensdag 27 oktober 2021 13:56 schreef Elan het volgende:
[..]
Maar dat is wel precies wat er gebeurt uiteindelijk. Want we spreken ons even verbolgen uit maar kennelijk heeft ook niemand een oplossing ofzo.
Natuurlijk is het niet oké maar doe er dan godverdomme ook wat aanDit speelt echt al zolang en het blijft vrijwel altijd bij een stukje al dan niet gespeelde boosheid.
Waarschijnlijk helpt alleen zware beveiliging. Al is dat ook een walgelijke aanslag op je privacy.quote:Op woensdag 27 oktober 2021 14:01 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat proberen ze ook wel weer (o.a. in combinatie met overheid) maar zoals we al hadden vastgesteld is dat gewoon enorm lastig. Ik heb de oplossing zo ook niet.
Walgelijk.quote:Op woensdag 27 oktober 2021 14:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik had een klassikale training in Utrecht. Ter info.
quote:Op woensdag 27 oktober 2021 07:42 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Overloon. Dino expositie genot. @:yvonne
Was het een nuttige training?quote:Op woensdag 27 oktober 2021 14:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik had een klassikale training in Utrecht. Ter info.
Hapje met banaan hier minder goed ontvangen.. had net de baby verschoond.. zat meteen weer onder, en ikzelf ookquote:
Het ging over communicatie(stijlen).quote:Op woensdag 27 oktober 2021 14:20 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Was het een nuttige training?
Tegenwoordig communiceren we op een andere manier. Ja = niks laten horen, nee = baksteen door de ruit.quote:Op woensdag 27 oktober 2021 14:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Het ging over communicatie(stijlen).
Nee dus.
Hoe is het met de nagelstudioquote:Op woensdag 27 oktober 2021 14:23 schreef Charz het volgende:
[..]
Hapje met banaan hier minder goed ontvangen.. had net de baby verschoond.. zat meteen weer onder, en ikzelf ook
Op de kerstboom of van je vriendje.quote:Op woensdag 27 oktober 2021 14:36 schreef Charz het volgende:
[..]
Rustig, verwacht een piek tijdens de feestdagen
Ik ben blijkbaar een blauw persoon.quote:Op woensdag 27 oktober 2021 14:30 schreef fetX het volgende:
[..]
Tegenwoordig communiceren we op een andere manier. Ja = niks laten horen, nee = baksteen door de ruit.
Ter info.
Pff zekerrr welquote:Op woensdag 27 oktober 2021 14:39 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Seks na kinderen bestaat toch niet?
Dan zouden er ook geen gezinnen zijn met meer dan één kind.quote:Op woensdag 27 oktober 2021 14:39 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Seks na kinderen bestaat toch niet?
Ik ben roodquote:Op woensdag 27 oktober 2021 14:39 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik ben blijkbaar een blauw persoon.
Optyven gauw.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Introvert en passiefquote:Op woensdag 27 oktober 2021 14:39 schreef Caland het volgende:
[..]
Optyven gauw.
Dat zei ik ook alquote:Op woensdag 27 oktober 2021 14:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
Introvert en passief
Dat zie je vaak met mensen die op het internet een grote mond hebben.
Had je extraverter verwacht.quote:Op woensdag 27 oktober 2021 14:39 schreef Caland het volgende:
[..]
Optyven gauw.
quote:Op woensdag 27 oktober 2021 14:40 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Ik ben roodIk ben PUUR.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat gebeurt toch meestal alleen omdat de magie van de eerste baby verdwenen is, het kind irritant begint te worden en de ouders weer met heimwee terug denken aan de tijd dat het kind nog niet kon praten?quote:Op woensdag 27 oktober 2021 14:40 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dan zouden er ook geen gezinnen zijn met meer dan één kind.
Ik heb wel vaker te horen gekregen dat ik privé heel anders ben dan op professioneel vlak. Daar lijkt me verder ook weinig mis mee.quote:
Ik heb nog wel een specifiek filmpje waar je vrij extravert bent.quote:Op woensdag 27 oktober 2021 14:43 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb wel vaker te horen gekregen dat ik privé heel anders ben dan op professioneel vlak. Daar lijkt me verder ook weinig mis mee.
Ik weet niet op welk filmpje je doelt.quote:Op woensdag 27 oktober 2021 14:44 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een specifiek filmpje waar je vrij extravert bent.
Je spreekt je maar gewoon uit in het vervolg.
Ja want extravert en professioneel zijn gaat niet samen.quote:Op woensdag 27 oktober 2021 14:43 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb wel vaker te horen gekregen dat ik privé heel anders ben dan op professioneel vlak. Daar lijkt me verder ook weinig mis mee.
quote:Op woensdag 27 oktober 2021 14:47 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik weet niet op welk filmpje je doelt.
quote:Op woensdag 27 oktober 2021 14:47 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik weet niet op welk filmpje je doelt.
Zo stel ik me jou ook voor eerlijk gezegd.quote:Op woensdag 27 oktober 2021 14:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja want extravert en professioneel zijn gaat niet samen.
Je bent gewoon een verlegen mannetje!
Ik heb deze video vandaag voor het eerst gezien en nu al meteen voor een tweede keer. Ik snap niet hoe ik zo lang heb kunnen leven zonder dit meesterwerk gezien te hebben.quote:
Extravert, professioneel of verlegen?quote:Op woensdag 27 oktober 2021 14:50 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Zo stel ik me jou ook voor eerlijk gezegd.
Ja.quote:Op woensdag 27 oktober 2021 14:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Extravert, professioneel of verlegen?
Hij komt uit Rotterdam en is zwakzinnigquote:Op woensdag 27 oktober 2021 14:50 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Ik heb deze video vandaag voor het eerst gezien en nu al meteen voor een tweede keer. Ik snap niet hoe ik zo lang heb kunnen leven zonder dit meesterwerk gezien te hebben.
Voor welke club is deze man?
quote:Op woensdag 27 oktober 2021 14:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hij komt uit Rotterdam en is zwakzinnig
Denk dat je deze puzzel zelf wel kan oplossen
Tsja, dan blijven er nog 3 clubs overquote:Op woensdag 27 oktober 2021 14:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hij komt uit Rotterdam en is zwakzinnig
Denk dat je deze puzzel zelf wel kan oplossen
Een type @Dr_Flash .quote:Op woensdag 27 oktober 2021 14:50 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Zo stel ik me jou ook voor eerlijk gezegd.
Ik moet ff kwijt dat ik echt doodziek word van dat calimerogedrag van allerlei nitwits "huu mijn vraag is niet aan bod gekomen" Nee dat heb je weleens. Deal withit. Simpelweg het stellen van een vraag betekent niet dat je ergens recht op hebt.quote:
Wel met een goede dosis spice, toch?quote:Op woensdag 27 oktober 2021 14:06 schreef Zipportal het volgende:
De Dunesmaak wegspoelen met koffie. @:Muskusboktor57
Haha @Caland is een stoffige accountant die Bert heet.quote:Op woensdag 27 oktober 2021 14:39 schreef Caland het volgende:
[..]
Optyven gauw.
bruin dus?quote:Op woensdag 27 oktober 2021 14:58 schreef fetX het volgende:
[..]
Haha @:Caland is een stoffige accountant die Bert heet.
Groen en rood hier trouwens. Ter info.
Kansloos dier 😂quote:Wat is er gek aan om de titel van een spelerstopic te actualiseren als er in meer dan vijf maanden een hele hoop gebeurd is? Ajax zat destijds in een lastige fase wat voer was voor opportunistisch gedoe. Sindsdien heeft Ajax twee prijzen gepakt, heeft hij een transfer gemaakt en heeft Ajax de halve finale CL gehaald. Met je context van 10 kneuzige posts door mensen waarbij het kwijl langs hun wangetjes naar beneden loopt.
Dit is gewoon moeilijk doen om het moeilijk doen van je. Iedere keer de mond vol hebben over de kwaliteit van het forum, de users op het forum en dan moeilijk doen over een topictitel. Wat ben je ook een zielig figuur. Het hele forum verkankeren met gebitch op spelfouten, zinsconstructies en ander mongoloïde gedrag en ondertussen de betweter uithangen over een topictitel.
Kansloos dier, geef me dan maar een VBL-ban als je er alleen maar op uit bent om als moderator de boel hier te verzieken.
Interessant! Onder welke communicatiestijl valt een baksteen in iemand zijn ruit gooien?quote:Op woensdag 27 oktober 2021 14:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Het ging over communicatie(stijlen).
Nee dus.
Dit is Stijn, dat kan niet missen.quote:Op woensdag 27 oktober 2021 15:00 schreef Elan het volgende:
Episch deeltje feedbacktopic was dat:
[..]
Kansloos dier 😂
Ja dit was een introductie van een paar uurtjes. Maar ik moet altijd wel lachen om de bevlogenheid van dat soort trainers terwijl ze eigenlijk niet veel zeggen.quote:Op woensdag 27 oktober 2021 15:01 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Interessant! Onder welke communicatiestijl valt een baksteen in iemand zijn ruit gooien?
Gisteren met mijn pa ‘gesport’, hij heeft eind deze week een training over feedbackcirkels. Hard om zitten lachen, het is één wirwar van containerbegrippen en onsamenhangende modellen. Hij heeft er echter best zin in want op dezelfde locatie is een bierbrouwerij.
quote:Op woensdag 27 oktober 2021 15:01 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Gisteren met mijn pa ‘gesport’,
Net als jij dus.quote:Op woensdag 27 oktober 2021 15:03 schreef Caland het volgende:
terwijl ze eigenlijk niet veel zeggen.
Dat valt meestal wel mee. De trainer gaf ook aan dat ik een blauw persoon was op basis van één anekdote.quote:
Vertelde je niet stiekem die anekdote over de zwarte kots en vond hij je daarom blauw?quote:Op woensdag 27 oktober 2021 15:05 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat valt meestal wel mee. De trainer gaf ook aan dat ik een blauw persoon was op basis van één anekdote.
Er was ook een rollenspel met een acteur erbij, walgelijk.
Ik heb altijd het gevoel dat die bevlogenheid een showtje is en dat ze stiekem weten dat ze complete onzin aan het verkondigen zijn. Maar ja zo'n achterlijke training levert ontzettend veel poen op.quote:Op woensdag 27 oktober 2021 15:03 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja dit was een introductie van een paar uurtjes. Maar ik moet altijd wel lachen om de bevlogenheid van dat soort trainers terwijl ze eigenlijk niet veel zeggen.
Review staat in vorige topic. Boek niet gelezen.quote:Op woensdag 27 oktober 2021 15:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
@:Zipportal, wat is je mening over Dune, en heb je het boek gelezen of niet? Dat is nl. belangrijk voor je review.
Ik ben in zo'n rollenspel ooit eens uitgemaakt voor racist.quote:Op woensdag 27 oktober 2021 15:05 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat valt meestal wel mee. De trainer gaf ook aan dat ik een blauw persoon was op basis van één anekdote.
Er was ook een rollenspel met een acteur erbij, walgelijk.
Helaas niet.quote:Op woensdag 27 oktober 2021 15:08 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Vertelde je niet stiekem die anekdote over de zwarte kots en vond hij je daarom blauw?
Nee, het duurde ook maar een paar uurtjes. Ach, verder zat het best goed in elkaar en het was wel weer even leuk om onder demense te zijn.quote:Op woensdag 27 oktober 2021 15:10 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ik ben in zo'n rollenspel ooit eens uitgemaakt voor racist.Moest je ook anderen ook beoordelen met "tops" en "tips"?
quote:Op woensdag 27 oktober 2021 15:10 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ik ben in zo'n rollenspel ooit eens uitgemaakt voor racist.Moest je ook anderen ook beoordelen met "tops" en "tips"?
Heeft die kale snabbelaar van ember jullie ook weten te bereiken met zijn kleurtjes?quote:Op woensdag 27 oktober 2021 14:39 schreef Caland het volgende:
[..]
Optyven gauw.
Ik zag het net ja, de meeste reviews van lui die het boek hebben gelezen zijn vernietigend, dus ik ga de film ook niet kijken. Heb het boek hier in de kast staan en onlangs weer eens gelezen, was helemaal hyped voor de film, maar fuck it.quote:Op woensdag 27 oktober 2021 15:10 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Review staat in vorige topic. Boek niet gelezen.
Gewoon.
En zet jij je mention alerts ook eens aan.
Kijk gewoon de film joh, je gaat toch niet alleen op de mening van anderen af?quote:Op woensdag 27 oktober 2021 15:12 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik zag het net ja, de meeste reviews van lui die het boek hebben gelezen zijn vernietigend, dus ik ga de film ook niet kijken. Heb het boek hier in de kast staan en onlangs weer eens gelezen, was helemaal hyped voor de film, maar fuck it.
En nee.
Iemand vatte het mooi samen in een F&S topic, even zoeken.quote:Op woensdag 27 oktober 2021 15:13 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Kijk gewoon de film joh, je gaat toch niet alleen op de mening van anderen af?
quote:
Ik vind jou op basis van dit een blauw persoon.quote:Op woensdag 27 oktober 2021 15:14 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Iemand vatte het mooi samen in een F&S topic, even zoeken.
Zijn username is ook blauw.quote:Op woensdag 27 oktober 2021 15:15 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik vind jou op basis van dit een blauw persoon.
quote:Op woensdag 27 oktober 2021 15:15 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik vind jou op basis van dit een blauw persoon.
quote:Op woensdag 27 oktober 2021 15:16 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Zijn username is ook blauw.
Je kijkt die film maar gewoon.quote:Op woensdag 27 oktober 2021 15:16 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
F&S / Dune Review met aparte spoilers
In ieder geval wel hart voor de club.quote:Op woensdag 27 oktober 2021 15:18 schreef onlogisch het volgende:
https://www.ad.nl/nederla(...)rond-derby~afbf227b/
Een jeugdspeler![]()
"Samir, we moeten helaas je contract beëindigen, het is puur budgettair en niet persoonlijk. Het spijt ons en we hopen dat je een mooie carrière kan opbouwen buiten ons kantoor"quote:
Nee.quote:
Te druk met werreke voor me ***geldquote:
Je had mooi kunnen counteren met ; ik ben tegen racisme.quote:Op woensdag 27 oktober 2021 15:20 schreef monkyyy het volgende:
[..]
"Samir, we moeten helaas je contract beëindigen, het is puur budgettair en niet persoonlijk. Het spijt ons en we hopen dat je een mooie carrière kan opbouwen buiten ons kantoor"
WAT WAAROM, IS HET OMDAT IK MAROKKAAN BEN?
"Ik begrijp dat dit hard binnenkomt en dat je even vanuit de emotie wil reageren maar.."
RACISTEN
En dan zit iedereen wat ongemakkelijk in een kring eromheen te kijken. Wat een flauwekul, huur dan tenminste een fatsoenlijke acteur in die realistisch in zo'n rollenspel reageert.
Dus je was helemaal hyped voor een boekverfilming en omdat er een negatieve recensie staat (heel kut geschreven trouwens, met die onnodige Engelse woorden er tussen) ga je hem niet kijken? Wat ben jij een slappe zak.quote:Op woensdag 27 oktober 2021 15:21 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Nee.
[..]
Te druk met werreke voor me ***geld
Ben je al begonnen aan Atlanta?quote:Op woensdag 27 oktober 2021 15:22 schreef GGMM het volgende:
Dune 2 is ook al aangekondigd overigens
Het schijnt ook één geheel te zijn. Dus misschien wacht ik wel tot die film uit is en kijk ik ze beide achter elkaar
In 2023
Hij stipt goede punten aan, en als veel erg belangrijke dingen niet in de film zitten dan hoeft het voor mij niet meer.quote:Op woensdag 27 oktober 2021 15:22 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dus je was helemaal hyped voor een boekverfilming en omdat er een negatieve recensie staat (heel kut geschreven trouwens, met die onnodige Engelse woorden er tussen) ga je hem niet kijken? Wat ben jij een slappe zak.
Je kunt beter nuchter de film bekijken, anders begrijp je misschien zaken niet. @Caland heeft dat ook vaak.quote:Op woensdag 27 oktober 2021 15:24 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Hij stipt goede punten aan, en als veel erg belangrijke dingen niet in de film zitten dan hoeft het voor mij niet meer.
Al zal ik hem vast gaan kijken wanneer ik flink aan de zuip zit en me verveel![]()
Ga je dan weer rondstrooien met foto's van Char?quote:Op woensdag 27 oktober 2021 15:24 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Al zal ik hem vast gaan kijken wanneer ik flink aan de zuip zit en me verveel![]()
Geinig dat je dit zegt, ik zag van de week wat scenes van die serie op youtube en heb seizoen 1 gedownloadquote:
Ik ook! En the wheel of time.quote:Op woensdag 27 oktober 2021 15:25 schreef fetX het volgende:
Ik kijk uit naar The Witcher seizoen 2. Binnenkort 1 maar weer eens kijken
Paperboi gaat dood.quote:Op woensdag 27 oktober 2021 15:25 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Geinig dat je dit zegt, ik zag van de week wat scenes van die serie op youtube en heb seizoen 1 gedownload
We roddelen hier niet. @Charzquote:Op woensdag 27 oktober 2021 15:25 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ga je dan weer rondstrooien met foto's van Char?
Laat maar even weten tzt wat je ervan vindt.quote:Op woensdag 27 oktober 2021 15:25 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Geinig dat je dit zegt, ik zag van de week wat scenes van die serie op youtube en heb seizoen 1 gedownload
Ohja, excuses. Ik ben daar mee gestopt omdat ik die hoofdpersoon een ontzettende lul vond.quote:Op woensdag 27 oktober 2021 15:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, ik ben eerst nog aan The Shield bezig.
Even geduld aub
Ik heb de boeken ook (nog) niet gelezen maar lijkt me heel boeiend, staat al best veel in het topic. @JR-Style-93 weet er meer van.quote:Op woensdag 27 oktober 2021 15:26 schreef fetX het volgende:
[..]
Potverdomme! The Wheel of Time ken ik helemaal niet. Daar ga ik eens even induiken.
Stringer Bell ook.quote:
Thanks voor de tip. Even doorlezenquote:Op woensdag 27 oktober 2021 15:27 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik heb de boeken ook (nog) niet gelezen maar lijkt me heel boeiend, staat al best veel in het topic. @:jr-style-93 weet er meer van.
Dat is het ook, dat is ook een beetje het punt van de serie.quote:Op woensdag 27 oktober 2021 15:26 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ohja, excuses. Ik ben daar mee gestopt omdat ik die hoofdpersoon een ontzettende lul vond.
Ik heb alleen boek 1 gelezen en ergerde me zo enorm aan het feit dat iedereen continu mad ziedend woest op elkaar was dat ik geen zin had in boek 2quote:Op woensdag 27 oktober 2021 15:27 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik heb de boeken ook (nog) niet gelezen maar lijkt me heel boeiend, staat al best veel in het topic. @:jr-style-93 weet er meer van.
quote:Op woensdag 27 oktober 2021 15:27 schreef RamboDirk het volgende:
Beurs weer in het rood. Gelukkig alles in crypto @:Atypisch
Ja oké maar het stoorde me dusdanig dat het mijn kijkplezier vergalde.quote:Op woensdag 27 oktober 2021 15:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat is het ook, dat is ook een beetje het punt van de serie.
Dan snap ik je keuzequote:Op woensdag 27 oktober 2021 15:28 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja oké maar het stoorde me dusdanig dat het mijn kijkplezier vergalde.
Ik vond het ook best vermakelijk ja maar zat vooral steeds te hopen dat hij werd neergeknald of dat het hem tegen zat. Misschien weer eens oppakken, staat hij op prime?quote:Op woensdag 27 oktober 2021 15:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dan snap ik je keuze
Jammer want de serie is uitstekend.
Nee, ik kijk hem op dvdquote:Op woensdag 27 oktober 2021 15:29 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik vond het ook best vermakelijk ja maar zat vooral steeds te hopen dat hij werd neergeknald of dat het hem tegen zat. Misschien weer eens oppakken, staat hij op prime?
Over een paar uur komt de officiële trailer uit.quote:Op woensdag 27 oktober 2021 15:26 schreef fetX het volgende:
[..]
Potverdomme! The Wheel of Time ken ik helemaal niet. Daar ga ik eens even induiken.
Ja het heeft veel potentiequote:Op woensdag 27 oktober 2021 15:27 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Temptation Island staat ook op videolandquote:Op woensdag 27 oktober 2021 15:31 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Oh stond op Videoland denk ik. Laat dan maar zitten.
Kijk je dat echt..quote:Op woensdag 27 oktober 2021 15:32 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Temptation Island staat ook op videoland
Gewoon Succession kijken, daar is iedereen een enorme klootzak.quote:Op woensdag 27 oktober 2021 15:26 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ohja, excuses. Ik ben daar mee gestopt omdat ik die hoofdpersoon een ontzettende lul vond.
wat staat hier?quote:Op woensdag 27 oktober 2021 15:37 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Whahaha, geen fijn proefer zie ik al.
Promenade meer je denk zeker. @:slobeend
User @3rr0r en ik kijken graag naar www.theync.comquote:Op woensdag 27 oktober 2021 15:44 schreef Caland het volgende:
Ik vind temptation island een beetje saai.
Als je dan toch voor ultieme pulp gaat moet je ex on the beach kijken.
Stukje dusty cream.quote:Op woensdag 27 oktober 2021 15:44 schreef Caland het volgende:
Die lag in coma las ik laatst. Helaas wel volledig hersteld.quote:
Erg jammerquote:Op woensdag 27 oktober 2021 15:52 schreef Caland het volgende:
[..]
Die lag in coma las ik laatst. Helaas wel volledig hersteld.
quote:Op woensdag 27 oktober 2021 15:47 schreef Zipportal het volgende:
[..]
User @:3rr0r en ik kijken graag naar www.theync.com
Net de Rotterdamse denkert gepost, komt dat even mooi uit zeg!quote:Op woensdag 27 oktober 2021 17:25 schreef maxi-mus het volgende:
De sfeer in het Feyenoord topic wordt grimmig.
Ik lees geïnteresseerd mee.quote:Op woensdag 27 oktober 2021 17:25 schreef maxi-mus het volgende:
De sfeer in het Feyenoord topic wordt grimmig.
Kaassoufflé, aardappeltje, sperziebonen.quote:Op woensdag 27 oktober 2021 17:35 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe spaghetti (met plakjes kaas).
Vooral dit seizoen ja.quote:Op woensdag 27 oktober 2021 15:44 schreef Caland het volgende:
Ik kijk het niet hoor!quote:Op woensdag 27 oktober 2021 16:57 schreef fetX het volgende:
Ik heb een pittige mening over mensen die Temptation Island kijken.
Smerig varken.quote:Op woensdag 27 oktober 2021 17:35 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
quote:Op woensdag 27 oktober 2021 17:37 schreef fetX het volgende:
[..]
Graag niet nalaten om een sneer uit te delen.
Dit ziet er wel uit alsof ik het leuk ga vinden ja.quote:Op woensdag 27 oktober 2021 18:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kijk maar of dit je interesse wekt
Ja dat 360 vind ik weinig toevoegen.quote:Op woensdag 27 oktober 2021 18:32 schreef fetX het volgende:
[..]
Dit ziet er wel uit alsof ik het leuk ga vinden ja.
Duurde wel even voordat ik de 360 experience door had op mobiel
Ik heb een mening over mensen die pindasaus zeggen.quote:Op woensdag 27 oktober 2021 18:32 schreef fetX het volgende:
[..]
Wat toevallig. Ik ook! Met tempeh, boontjes en pindasaus.
Serieus goede boeken ook, erg benieuwd naar.quote:Op woensdag 27 oktober 2021 18:32 schreef fetX het volgende:
[..]
Dit ziet er wel uit alsof ik het leuk ga vinden ja.
Duurde wel even voordat ik de 360 experience door had op mobiel
Helemaal niks zelfs. Wat een idioterie.quote:Op woensdag 27 oktober 2021 18:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja dat 360 vind ik weinig toevoegen.
Gehaktbal, puree en bloemkool in kaassausquote:Op woensdag 27 oktober 2021 17:35 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Geniet er lekker van maatquote:Op woensdag 27 oktober 2021 18:55 schreef tong80 het volgende:
[..]
Gehaktbal, puree en bloemkool in kaassaus
Hè? Wie? Wat? Waar?quote:Op woensdag 27 oktober 2021 15:12 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Heeft die kale snabbelaar van ember jullie ook weten te bereiken met zijn kleurtjes?
Doe hem de groeten en volgende keer jagen we hem weer v/d valk in Tiel uit. @:werkman
Badder is nog steeds de morele superioriteit aan het veinzen.quote:Op woensdag 27 oktober 2021 18:56 schreef Coco het volgende:
Hoe is de stand van zaken in het Feyenoord topic nu?
Het heeft wel iets meer om het lijf dan dat.quote:Op woensdag 27 oktober 2021 18:53 schreef GGMM het volgende:
Verder weet ik niet zo goed wat ik er van moet vinden. Er moet een 'dark one' tegengehouden worden, tjonge, dat is origineel!
Dat blijkt niet uit de trailer.quote:Op woensdag 27 oktober 2021 19:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het heeft wel iets meer om het lijf dan dat.
Absoluut. Daarom is het goed dat ze het in de ring doen met een scheidsrechter er bij. Dan is het sport.quote:
Vechten is geen sport.quote:Op woensdag 27 oktober 2021 19:24 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Absoluut. Daarom is het goed dat ze het in de ring doen met een scheidsrechter er bij. Dan is het sport.
Dan ben je een proleet.quote:Op woensdag 27 oktober 2021 19:31 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Daar ben ik het niet mee eens.
Ik ben eigenlijk verbaasd dat ik niet nog nooit van heb gehoord. Blijkt maar weer dat ik echt te weinig leesquote:Op woensdag 27 oktober 2021 18:50 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Serieus goede boeken ook, erg benieuwd naar.
Spy (2015) - IMDbquote:Op woensdag 27 oktober 2021 18:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Helemaal niks zelfs. Wat een idioterie.
Verder weet ik niet zo goed wat ik er van moet vinden. Er moet een 'dark one' tegengehouden worden, tjonge, dat is origineel!
Ik wacht het imdb-cijfer wel af voordat ik beslis of ik dit kijk!
Je komt maar gewoon langs.quote:Op woensdag 27 oktober 2021 18:56 schreef Coco het volgende:
Hoe is de stand van zaken in het Feyenoord topic nu?
Zal het wat uitmaken?quote:Op woensdag 27 oktober 2021 19:53 schreef fetX het volgende:
[..]
Ach verdomme. Ik keek naar de metascore.
Veel te lange review, niet gelezen.quote:Op woensdag 27 oktober 2021 19:49 schreef fetX het volgende:
[..]
Spy (2015) - IMDb
Deze film krijgt een 7,5 op IMDb. Dat is echt een van slechtste films die ik ooit heb gezien. Sindsdien neem ik IMDb niet meer serieus.
Doe ermee wat je wilt (waarschijnlijk niks).
Iemand moet het doen.quote:Op woensdag 27 oktober 2021 21:34 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Geef je jezelf nou een compliment
Quote systeem werkt niet goed.quote:
Ah, vandaar.quote:Op woensdag 27 oktober 2021 21:38 schreef Coco het volgende:
[..]
Quote systeem werkt niet goed.
Klik Q op je post en dan quote die alleen mijn bericht die jij quote.
Moet kunnen..quote:Op woensdag 27 oktober 2021 21:34 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Geef je jezelf nou een compliment
Nog ‘sporten’ maat?quote:Op woensdag 27 oktober 2021 21:59 schreef monkyyy het volgende:
Zipportal kijkt nooit meer Op1.
Een grote onbeschreven Attische tragedie als je het mij vraagt.
Moeten ze maar betere gasten neerzetten.quote:Op woensdag 27 oktober 2021 21:59 schreef monkyyy het volgende:
Zipportal kijkt nooit meer Op1.
Een grote onbeschreven Attische tragedie als je het mij vraagt.
Dat linkse woke Dumpert kan erin stikken.quote:Op woensdag 27 oktober 2021 22:54 schreef de_boswachter het volgende:
Siswet bij Dumpert Reeten
@:wereldgozer @:zipportal
S I S W E Tquote:Op woensdag 27 oktober 2021 22:57 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Dat linkse woke Dumpert kan erin stikken.
Ken ik nietquote:Op woensdag 27 oktober 2021 22:54 schreef de_boswachter het volgende:
Siswet bij Dumpert Reeten
@:wereldgozer @:zipportal
quote:Op woensdag 27 oktober 2021 23:00 schreef maxi-mus het volgende:
Die nieuwe film van Clint lijkt mij wel weer erg leuk, de dynamiek met het jongetje doet erg denken aan Gran Torinio. Dit wordt mijn eerste film in Pathé denk ik.
Zeker, die heeft echt veel films gemaakt die ik wel leuk vind.quote:Op woensdag 27 oktober 2021 23:44 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik vind deze man zo'n enorme god.
Bepaal jij nietquote:Op donderdag 28 oktober 2021 07:27 schreef Charz het volgende:
Goedemorgen schatjes, tijd om op te staan
Graag wat reviews van zijn, in jouw ogen, beste films.quote:Op woensdag 27 oktober 2021 23:48 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Zeker, die heeft echt veel films gemaakt die ik wel leuk vind.
Mensen die na 7 uur opstaan nemen @Haags en ik NIET serieus.quote:Op donderdag 28 oktober 2021 07:33 schreef Charz het volgende:
[..]
Blijf lekker in je bed stinken dan, natnek
Bikkel !!quote:Op donderdag 28 oktober 2021 07:37 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Mensen die na 7 uur opstaan nemen @:haags en ik NIET serieus.
@Drizzt_DoUrdenquote:Op donderdag 28 oktober 2021 07:37 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Mensen die na 7 uur opstaan nemen @:haags en ik NIET serieus.
Netjes maat.quote:Op donderdag 28 oktober 2021 08:14 schreef fetX het volgende:
Goedemorgen!![]()
07:30 opgestaan @:lenny_leonard @:haags
06:30 hier, en het was niet eens nodigquote:Op donderdag 28 oktober 2021 08:14 schreef fetX het volgende:
Goedemorgen!![]()
07:30 opgestaan @:lenny_leonard @:haags
Hele dag werken en dan van 16:00 tot 20:00 een training.quote:Op donderdag 28 oktober 2021 08:19 schreef Caland het volgende:
[..]
06:30 hier, en het was niet eens nodig
Dradonderdag
Nounou, hele dag. Dat lijkt me lastig als je om 07:30 opstaat. @Haagsquote:Op donderdag 28 oktober 2021 09:21 schreef fetX het volgende:
[..]
Hele dag werken en dan van 16:00 tot 20:00 een training.
Inderdaad dradonderdag
Ik ga wel een half uurtje later slapen dan.quote:Op donderdag 28 oktober 2021 09:24 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Nounou, hele dag. Dat lijkt me lastig als je om 07:30 opstaat. @:haags
Niet geklikt.quote:Op donderdag 28 oktober 2021 09:57 schreef onlogisch het volgende:
https://www.ad.nl/binnenl(...)van-hondje~a58d4948/
Das godnondeju een lieve hond jonguh
@:Caland
@:PicoMMP
@:lenny_Leonard
@:maxi-mus
@:Rambodirk
quote:Op donderdag 28 oktober 2021 09:57 schreef onlogisch het volgende:
Lief hondje ja.quote:Op donderdag 28 oktober 2021 09:57 schreef onlogisch het volgende:
Gran Torino 9,5/10quote:Op donderdag 28 oktober 2021 07:28 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Graag wat reviews van zijn, in jouw ogen, beste films.
Leuke reviews. Lezen lekker weg.quote:Op donderdag 28 oktober 2021 10:39 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Gran Torino 9,5/10
Dirty Harry 9/10
Million dollar baby 8,5/10
Escape from Alcatraz 8,5/10
Ik heb eerlijk gezegd de eerste 4 films genomen die in mij opkwamen maar die zit er wel dicht bij ja.quote:Op donderdag 28 oktober 2021 10:44 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Leuke reviews. Lezen lekker weg.
Unforgiven net buiten de top 4?
Post akkoord bevonden.quote:Op donderdag 28 oktober 2021 10:48 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik heb eerlijk gezegd de eerste 4 films genomen die in mij opkwamen maar die zit er wel dicht bij ja.
Mijn laptop liep daarna half vast waardoor het even duurde voordat ik het herstellen kon.quote:Op donderdag 28 oktober 2021 10:51 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Post akkoord bevonden.
Ik zag je slippertje in het Ajax topic trouwens. Ik laat het gaan.
quote:Op donderdag 28 oktober 2021 10:51 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik zag je slippertje in het Ajax topic trouwens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |