quote:Op woensdag 27 oktober 2021 07:42 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Overloon. Dino expositie genot. @:yvonne
Was het een nuttige training?quote:Op woensdag 27 oktober 2021 14:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik had een klassikale training in Utrecht. Ter info.
Hapje met banaan hier minder goed ontvangen.. had net de baby verschoond.. zat meteen weer onder, en ikzelf ookquote:
Het ging over communicatie(stijlen).quote:Op woensdag 27 oktober 2021 14:20 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Was het een nuttige training?
Tegenwoordig communiceren we op een andere manier. Ja = niks laten horen, nee = baksteen door de ruit.quote:Op woensdag 27 oktober 2021 14:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Het ging over communicatie(stijlen).
Nee dus.
Hoe is het met de nagelstudioquote:Op woensdag 27 oktober 2021 14:23 schreef Charz het volgende:
[..]
Hapje met banaan hier minder goed ontvangen.. had net de baby verschoond.. zat meteen weer onder, en ikzelf ook
Op de kerstboom of van je vriendje.quote:Op woensdag 27 oktober 2021 14:36 schreef Charz het volgende:
[..]
Rustig, verwacht een piek tijdens de feestdagen
Ik ben blijkbaar een blauw persoon.quote:Op woensdag 27 oktober 2021 14:30 schreef fetX het volgende:
[..]
Tegenwoordig communiceren we op een andere manier. Ja = niks laten horen, nee = baksteen door de ruit.
Ter info.
Pff zekerrr welquote:Op woensdag 27 oktober 2021 14:39 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Seks na kinderen bestaat toch niet?
Dan zouden er ook geen gezinnen zijn met meer dan één kind.quote:Op woensdag 27 oktober 2021 14:39 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Seks na kinderen bestaat toch niet?
Ik ben roodquote:Op woensdag 27 oktober 2021 14:39 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik ben blijkbaar een blauw persoon.
Optyven gauw.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Introvert en passiefquote:Op woensdag 27 oktober 2021 14:39 schreef Caland het volgende:
[..]
Optyven gauw.
Dat zei ik ook alquote:Op woensdag 27 oktober 2021 14:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
Introvert en passief
Dat zie je vaak met mensen die op het internet een grote mond hebben.
Had je extraverter verwacht.quote:Op woensdag 27 oktober 2021 14:39 schreef Caland het volgende:
[..]
Optyven gauw.
quote:Op woensdag 27 oktober 2021 14:40 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Ik ben roodIk ben PUUR.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat gebeurt toch meestal alleen omdat de magie van de eerste baby verdwenen is, het kind irritant begint te worden en de ouders weer met heimwee terug denken aan de tijd dat het kind nog niet kon praten?quote:Op woensdag 27 oktober 2021 14:40 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dan zouden er ook geen gezinnen zijn met meer dan één kind.
Ik heb wel vaker te horen gekregen dat ik privé heel anders ben dan op professioneel vlak. Daar lijkt me verder ook weinig mis mee.quote:
Ik heb nog wel een specifiek filmpje waar je vrij extravert bent.quote:Op woensdag 27 oktober 2021 14:43 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb wel vaker te horen gekregen dat ik privé heel anders ben dan op professioneel vlak. Daar lijkt me verder ook weinig mis mee.
Ik weet niet op welk filmpje je doelt.quote:Op woensdag 27 oktober 2021 14:44 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een specifiek filmpje waar je vrij extravert bent.
Je spreekt je maar gewoon uit in het vervolg.
Ja want extravert en professioneel zijn gaat niet samen.quote:Op woensdag 27 oktober 2021 14:43 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb wel vaker te horen gekregen dat ik privé heel anders ben dan op professioneel vlak. Daar lijkt me verder ook weinig mis mee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |