Waarschijnlijk helpt alleen zware beveiliging. Al is dat ook een walgelijke aanslag op je privacy.quote:Op woensdag 27 oktober 2021 14:01 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat proberen ze ook wel weer (o.a. in combinatie met overheid) maar zoals we al hadden vastgesteld is dat gewoon enorm lastig. Ik heb de oplossing zo ook niet.
Walgelijk.quote:Op woensdag 27 oktober 2021 14:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik had een klassikale training in Utrecht. Ter info.
quote:Op woensdag 27 oktober 2021 07:42 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Overloon. Dino expositie genot. @:yvonne
Was het een nuttige training?quote:Op woensdag 27 oktober 2021 14:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik had een klassikale training in Utrecht. Ter info.
Hapje met banaan hier minder goed ontvangen.. had net de baby verschoond.. zat meteen weer onder, en ikzelf ookquote:
Het ging over communicatie(stijlen).quote:Op woensdag 27 oktober 2021 14:20 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Was het een nuttige training?
Tegenwoordig communiceren we op een andere manier. Ja = niks laten horen, nee = baksteen door de ruit.quote:Op woensdag 27 oktober 2021 14:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Het ging over communicatie(stijlen).
Nee dus.
Hoe is het met de nagelstudioquote:Op woensdag 27 oktober 2021 14:23 schreef Charz het volgende:
[..]
Hapje met banaan hier minder goed ontvangen.. had net de baby verschoond.. zat meteen weer onder, en ikzelf ook
Op de kerstboom of van je vriendje.quote:Op woensdag 27 oktober 2021 14:36 schreef Charz het volgende:
[..]
Rustig, verwacht een piek tijdens de feestdagen
Ik ben blijkbaar een blauw persoon.quote:Op woensdag 27 oktober 2021 14:30 schreef fetX het volgende:
[..]
Tegenwoordig communiceren we op een andere manier. Ja = niks laten horen, nee = baksteen door de ruit.
Ter info.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |