BN'ers die direct op de hoogste banken staan om een of andere compleet willekeurige idioot de maat te meten op fucking Twitter vind ik inderdaad wat van.quote:Op woensdag 27 oktober 2021 11:25 schreef GGMM het volgende:
@:elan is druk bezig om mensen die iets over de bedreiging zeggen te veroordelen.
Insinueer je nou dat @Elan bij @onlogisch daaromtrent in de leer is geweest?quote:Op woensdag 27 oktober 2021 11:32 schreef Coco het volgende:
@:onlogisch waarom maakt @:Elan zichzelf toch zo vaak belachelijk in VBL?
Af en toe, ok doet iedereen wel. Maar dit is structureel.
Nu je het zegt, eigenlijk wel ja.quote:Op woensdag 27 oktober 2021 11:33 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Insinueer je nou dat @:Elan bij @:onlogisch daaromtrent in de leer is geweest?
Repareer de OP eens.quote:
OP-bestand staat op een andere computer dan de computer waarop ik nu aan het werk ben.quote:
Die man is gevaarlijk dom.quote:Op woensdag 27 oktober 2021 11:32 schreef Coco het volgende:
@:onlogisch waarom maakt @:Elan zichzelf toch zo vaak belachelijk in VBL?
Af en toe, ok doet iedereen wel. Maar dit is structureel.
Swingen in The Swing in Den Bosch in de jaren 80. Lekker.quote:
Geregisseerd likes binnen harken... wanstaltig en walgelijk bovendien!quote:Op woensdag 27 oktober 2021 12:51 schreef onlogisch het volgende:
17 likes @:de_boswachter eat your heart out
Erg boos.quote:Op woensdag 27 oktober 2021 13:09 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Geregisseerd likes binnen harken... wanstaltig en walgelijk bovendien!
Het blijft maar doorgaan.quote:Op woensdag 27 oktober 2021 11:55 schreef maxi-mus het volgende:
Het begint een beetje pijnlijke vormen aan te nemen.
Nee ik lees echt veel te weinig de laatste tijd. Ga hem wel halen binnenkort.quote:Op woensdag 27 oktober 2021 13:29 schreef Elan het volgende:
[..]
Nou zeg.
Heb jij Billy Summers al gelezen? Overweeg om hem ff te bestellen zo.
Wtfquote:Op woensdag 27 oktober 2021 13:28 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het blijft maar doorgaan.
Het is net PSV.
Maar even serieusquote:Op woensdag 27 oktober 2021 13:30 schreef Elan het volgende:
[..]
Wtf
Ik hoop dat je zo meteen op een legosteentje gaat staan.
Moet Later ook nog lezen.quote:Op woensdag 27 oktober 2021 13:29 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nee ik lees echt veel te weinig de laatste tijd. Ga hem wel halen binnenkort.
Dat zegt misschien ook iets over ons.quote:Op woensdag 27 oktober 2021 13:32 schreef Elan het volgende:
[..]
Moet Later ook nog lezen.
Wel knap dat hij sneller boeken schrijft dan wij ze kunnen lezen.
Misschien moet je er een topic over maken als het je allemaal zo aan het hart gaat.quote:Op woensdag 27 oktober 2021 13:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Maar even serieus
Jij bent wel echt waanzinnig dom
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.blablablabla
Zeker ik vind alleen die korte verhalen vaak wel matigquote:Op woensdag 27 oktober 2021 13:33 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat zegt misschien ook iets over ons.
Maar hij poept ze echt op een ongelofelijke snelheid uit ja, en bijna altijd kwaliteit.
Daar zitten wat vaker missers tussen ja.quote:Op woensdag 27 oktober 2021 13:36 schreef Elan het volgende:
[..]
Zeker ik vind alleen die korte verhalen vaak wel matig
quote:Op woensdag 27 oktober 2021 13:35 schreef Elan het volgende:
[..]
Misschien moet je er een topic over maken als het je allemaal zo aan het hart gaat.Had ik al gedaanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wel bijzonder hoor dat je je zo bizar druk maakt om iets wat niet eens je eigen persoon of zelfs de club die je support aan gaat. Aan de andere kant ben je natuurlijk ook wel een enorme dramaqueen.quote:
Ik bespreek voetbalgebeurtenissen in voetbalquote:Op woensdag 27 oktober 2021 13:40 schreef Elan het volgende:
[..]
Wel bijzonder hoor dat je je zo bizar druk maakt om iets wat niet eens je eigen persoon of zelfs de club die je support aan gaat. Aan de andere kant ben je natuurlijk ook wel een enorme dramaqueen.
Een wijf is er niks bij.
Het is meer de overtrokken reacties alsof de wereld vergaat. Als ik Johan Derksen mag geloven kreeg hij er wel 200 per dag op enig moment.quote:Op woensdag 27 oktober 2021 13:41 schreef maxi-mus het volgende:
Bizar dat mensen zich druk maken om bedreigingen.
Ik vind dat helemaal niet overtrokken maar compleet terecht. Het is vreemder dat er mensen zijn die dit bagatelliseren en normaal vinden.quote:Op woensdag 27 oktober 2021 13:43 schreef Elan het volgende:
[..]
Het is meer de overtrokken reacties alsof de wereld vergaat. Als ik Johan Derksen mag geloven kreeg hij er wel 200 per dag op enig moment.
Die vindt het normaal dat je bekogeld wordt met plastic bekertjes urine.quote:Op woensdag 27 oktober 2021 13:43 schreef Elan het volgende:
[..]
Het is meer de overtrokken reacties alsof de wereld vergaat. Als ik Johan Derksen mag geloven kreeg hij er wel 200 per dag op enig moment.
Er staat ook een hoop moois tegenover.quote:Op woensdag 27 oktober 2021 13:44 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik vind dat helemaal niet overtrokken maar compleet terecht. Het is vreemder dat er mensen zijn die dit bagatelliseren en normaal vinden.
Als je dit overtrokken vindt heb je ook geen idee wat het met iemand met een gezin doet geloof ik.
Het laatste wat je als maatschappij moet doen is dit gelaten accepteren.quote:Op woensdag 27 oktober 2021 13:50 schreef Elan het volgende:
[..]
Er staat ook een hoop moois tegenover.
- Toon van Bodegom
Maar serieus, ik begrijp die verbazing niet zo. Dit speelt al decennia in allerlei lagen van de samenleving. Als dan iemand een keer opstapt om die reden gaan we allemaal een uurtje dramatisch en gespeeld verbaasd lopen doen en dan weer over tot de orde van de dag.
Who Damnquote:Op woensdag 27 oktober 2021 13:43 schreef Elan het volgende:
[..]
Maar dat is wel precies wat er gebeurt uiteindelijk. Want we spreken ons even verbolgen uit maar kennelijk heeft ook niemand een oplossing ofzo.quote:Op woensdag 27 oktober 2021 13:52 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Het laatste wat je als maatschappij moet doen is dit gelaten accepteren.
Dat proberen ze ook wel weer (o.a. in combinatie met overheid) maar zoals we al hadden vastgesteld is dat gewoon enorm lastig. Ik heb de oplossing zo ook niet.quote:Op woensdag 27 oktober 2021 13:56 schreef Elan het volgende:
[..]
Maar dat is wel precies wat er gebeurt uiteindelijk. Want we spreken ons even verbolgen uit maar kennelijk heeft ook niemand een oplossing ofzo.
Natuurlijk is het niet ok maar doe er dan godverdomme ook wat aanDit speelt echt al zolang en het blijft vrijwel altijd bij een stukje al dan niet gespeelde boosheid.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |