Vechten is geen sport.quote:Op woensdag 27 oktober 2021 19:24 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Absoluut. Daarom is het goed dat ze het in de ring doen met een scheidsrechter er bij. Dan is het sport.
Dan ben je een proleet.quote:Op woensdag 27 oktober 2021 19:31 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Daar ben ik het niet mee eens.
Ik ben eigenlijk verbaasd dat ik niet nog nooit van heb gehoord. Blijkt maar weer dat ik echt te weinig leesquote:Op woensdag 27 oktober 2021 18:50 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Serieus goede boeken ook, erg benieuwd naar.
Spy (2015) - IMDbquote:Op woensdag 27 oktober 2021 18:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Helemaal niks zelfs. Wat een idioterie.
Verder weet ik niet zo goed wat ik er van moet vinden. Er moet een 'dark one' tegengehouden worden, tjonge, dat is origineel!
Ik wacht het imdb-cijfer wel af voordat ik beslis of ik dit kijk!
Je komt maar gewoon langs.quote:Op woensdag 27 oktober 2021 18:56 schreef Coco het volgende:
Hoe is de stand van zaken in het Feyenoord topic nu?
Zal het wat uitmaken?quote:Op woensdag 27 oktober 2021 19:53 schreef fetX het volgende:
[..]
Ach verdomme. Ik keek naar de metascore.
Veel te lange review, niet gelezen.quote:Op woensdag 27 oktober 2021 19:49 schreef fetX het volgende:
[..]
Spy (2015) - IMDb
Deze film krijgt een 7,5 op IMDb. Dat is echt een van slechtste films die ik ooit heb gezien. Sindsdien neem ik IMDb niet meer serieus.
Doe ermee wat je wilt (waarschijnlijk niks).
Iemand moet het doen.quote:Op woensdag 27 oktober 2021 21:34 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Geef je jezelf nou een compliment
Quote systeem werkt niet goed.quote:
Ah, vandaar.quote:Op woensdag 27 oktober 2021 21:38 schreef Coco het volgende:
[..]
Quote systeem werkt niet goed.
Klik Q op je post en dan quote die alleen mijn bericht die jij quote.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |