Heeft die kale snabbelaar van ember jullie ook weten te bereiken met zijn kleurtjes?quote:Op woensdag 27 oktober 2021 14:39 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik ben blijkbaar een blauw persoon.
Optyven gauw.
Ik zag het net ja, de meeste reviews van lui die het boek hebben gelezen zijn vernietigend, dus ik ga de film ook niet kijken. Heb het boek hier in de kast staan en onlangs weer eens gelezen, was helemaal hyped voor de film, maar fuck it.quote:Op woensdag 27 oktober 2021 15:10 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Review staat in vorige topic. Boek niet gelezen.
Gewoon.
En zet jij je mention alerts ook eens aan.
Kijk gewoon de film joh, je gaat toch niet alleen op de mening van anderen af?quote:Op woensdag 27 oktober 2021 15:12 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik zag het net ja, de meeste reviews van lui die het boek hebben gelezen zijn vernietigend, dus ik ga de film ook niet kijken. Heb het boek hier in de kast staan en onlangs weer eens gelezen, was helemaal hyped voor de film, maar fuck it.
En nee.
Iemand vatte het mooi samen in een F&S topic, even zoeken.quote:Op woensdag 27 oktober 2021 15:13 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Kijk gewoon de film joh, je gaat toch niet alleen op de mening van anderen af?
quote:
Ik vind jou op basis van dit een blauw persoon.quote:Op woensdag 27 oktober 2021 15:14 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Iemand vatte het mooi samen in een F&S topic, even zoeken.
Zijn username is ook blauw.quote:Op woensdag 27 oktober 2021 15:15 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik vind jou op basis van dit een blauw persoon.
quote:Op woensdag 27 oktober 2021 15:15 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik vind jou op basis van dit een blauw persoon.
quote:Op woensdag 27 oktober 2021 15:16 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Zijn username is ook blauw.
Je kijkt die film maar gewoon.quote:Op woensdag 27 oktober 2021 15:16 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
F&S / Dune Review met aparte spoilers
In ieder geval wel hart voor de club.quote:Op woensdag 27 oktober 2021 15:18 schreef onlogisch het volgende:
https://www.ad.nl/nederla(...)rond-derby~afbf227b/
Een jeugdspeler![]()
"Samir, we moeten helaas je contract beëindigen, het is puur budgettair en niet persoonlijk. Het spijt ons en we hopen dat je een mooie carrière kan opbouwen buiten ons kantoor"quote:
Nee.quote:
Te druk met werreke voor me ***geldquote:
Je had mooi kunnen counteren met ; ik ben tegen racisme.quote:Op woensdag 27 oktober 2021 15:20 schreef monkyyy het volgende:
[..]
"Samir, we moeten helaas je contract beëindigen, het is puur budgettair en niet persoonlijk. Het spijt ons en we hopen dat je een mooie carrière kan opbouwen buiten ons kantoor"
WAT WAAROM, IS HET OMDAT IK MAROKKAAN BEN?
"Ik begrijp dat dit hard binnenkomt en dat je even vanuit de emotie wil reageren maar.."
RACISTEN
En dan zit iedereen wat ongemakkelijk in een kring eromheen te kijken. Wat een flauwekul, huur dan tenminste een fatsoenlijke acteur in die realistisch in zo'n rollenspel reageert.
Dus je was helemaal hyped voor een boekverfilming en omdat er een negatieve recensie staat (heel kut geschreven trouwens, met die onnodige Engelse woorden er tussen) ga je hem niet kijken? Wat ben jij een slappe zak.quote:Op woensdag 27 oktober 2021 15:21 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Nee.
[..]
Te druk met werreke voor me ***geld
Ben je al begonnen aan Atlanta?quote:Op woensdag 27 oktober 2021 15:22 schreef GGMM het volgende:
Dune 2 is ook al aangekondigd overigens
Het schijnt ook één geheel te zijn. Dus misschien wacht ik wel tot die film uit is en kijk ik ze beide achter elkaar
In 2023
Hij stipt goede punten aan, en als veel erg belangrijke dingen niet in de film zitten dan hoeft het voor mij niet meer.quote:Op woensdag 27 oktober 2021 15:22 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dus je was helemaal hyped voor een boekverfilming en omdat er een negatieve recensie staat (heel kut geschreven trouwens, met die onnodige Engelse woorden er tussen) ga je hem niet kijken? Wat ben jij een slappe zak.
Je kunt beter nuchter de film bekijken, anders begrijp je misschien zaken niet. @Caland heeft dat ook vaak.quote:Op woensdag 27 oktober 2021 15:24 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Hij stipt goede punten aan, en als veel erg belangrijke dingen niet in de film zitten dan hoeft het voor mij niet meer.
Al zal ik hem vast gaan kijken wanneer ik flink aan de zuip zit en me verveel![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |