Een type @Dr_Flash .quote:Op woensdag 27 oktober 2021 14:50 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Zo stel ik me jou ook voor eerlijk gezegd.
Ik moet ff kwijt dat ik echt doodziek word van dat calimerogedrag van allerlei nitwits "huu mijn vraag is niet aan bod gekomen" Nee dat heb je weleens. Deal withit. Simpelweg het stellen van een vraag betekent niet dat je ergens recht op hebt.quote:
Wel met een goede dosis spice, toch?quote:Op woensdag 27 oktober 2021 14:06 schreef Zipportal het volgende:
De Dunesmaak wegspoelen met koffie. @:Muskusboktor57
Haha @Caland is een stoffige accountant die Bert heet.quote:Op woensdag 27 oktober 2021 14:39 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik ben blijkbaar een blauw persoon.
Optyven gauw.
bruin dus?quote:Op woensdag 27 oktober 2021 14:58 schreef fetX het volgende:
[..]
Haha @:Caland is een stoffige accountant die Bert heet.
Groen en rood hier trouwens. Ter info.
Kansloos dier 😂quote:Wat is er gek aan om de titel van een spelerstopic te actualiseren als er in meer dan vijf maanden een hele hoop gebeurd is? Ajax zat destijds in een lastige fase wat voer was voor opportunistisch gedoe. Sindsdien heeft Ajax twee prijzen gepakt, heeft hij een transfer gemaakt en heeft Ajax de halve finale CL gehaald. Met je context van 10 kneuzige posts door mensen waarbij het kwijl langs hun wangetjes naar beneden loopt.
Dit is gewoon moeilijk doen om het moeilijk doen van je. Iedere keer de mond vol hebben over de kwaliteit van het forum, de users op het forum en dan moeilijk doen over een topictitel. Wat ben je ook een zielig figuur. Het hele forum verkankeren met gebitch op spelfouten, zinsconstructies en ander mongoloïde gedrag en ondertussen de betweter uithangen over een topictitel.
Kansloos dier, geef me dan maar een VBL-ban als je er alleen maar op uit bent om als moderator de boel hier te verzieken.
Interessant! Onder welke communicatiestijl valt een baksteen in iemand zijn ruit gooien?quote:Op woensdag 27 oktober 2021 14:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Het ging over communicatie(stijlen).
Nee dus.
Dit is Stijn, dat kan niet missen.quote:Op woensdag 27 oktober 2021 15:00 schreef Elan het volgende:
Episch deeltje feedbacktopic was dat:
[..]
Kansloos dier 😂
Ja dit was een introductie van een paar uurtjes. Maar ik moet altijd wel lachen om de bevlogenheid van dat soort trainers terwijl ze eigenlijk niet veel zeggen.quote:Op woensdag 27 oktober 2021 15:01 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Interessant! Onder welke communicatiestijl valt een baksteen in iemand zijn ruit gooien?
Gisteren met mijn pa ‘gesport’, hij heeft eind deze week een training over feedbackcirkels. Hard om zitten lachen, het is één wirwar van containerbegrippen en onsamenhangende modellen. Hij heeft er echter best zin in want op dezelfde locatie is een bierbrouwerij.
quote:Op woensdag 27 oktober 2021 15:01 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Gisteren met mijn pa ‘gesport’,
Net als jij dus.quote:Op woensdag 27 oktober 2021 15:03 schreef Caland het volgende:
terwijl ze eigenlijk niet veel zeggen.
Dat valt meestal wel mee. De trainer gaf ook aan dat ik een blauw persoon was op basis van één anekdote.quote:
Vertelde je niet stiekem die anekdote over de zwarte kots en vond hij je daarom blauw?quote:Op woensdag 27 oktober 2021 15:05 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat valt meestal wel mee. De trainer gaf ook aan dat ik een blauw persoon was op basis van één anekdote.
Er was ook een rollenspel met een acteur erbij, walgelijk.
Ik heb altijd het gevoel dat die bevlogenheid een showtje is en dat ze stiekem weten dat ze complete onzin aan het verkondigen zijn. Maar ja zo'n achterlijke training levert ontzettend veel poen op.quote:Op woensdag 27 oktober 2021 15:03 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja dit was een introductie van een paar uurtjes. Maar ik moet altijd wel lachen om de bevlogenheid van dat soort trainers terwijl ze eigenlijk niet veel zeggen.
Review staat in vorige topic. Boek niet gelezen.quote:Op woensdag 27 oktober 2021 15:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
@:Zipportal, wat is je mening over Dune, en heb je het boek gelezen of niet? Dat is nl. belangrijk voor je review.
Ik ben in zo'n rollenspel ooit eens uitgemaakt voor racist.quote:Op woensdag 27 oktober 2021 15:05 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat valt meestal wel mee. De trainer gaf ook aan dat ik een blauw persoon was op basis van één anekdote.
Er was ook een rollenspel met een acteur erbij, walgelijk.
Helaas niet.quote:Op woensdag 27 oktober 2021 15:08 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Vertelde je niet stiekem die anekdote over de zwarte kots en vond hij je daarom blauw?
Nee, het duurde ook maar een paar uurtjes. Ach, verder zat het best goed in elkaar en het was wel weer even leuk om onder demense te zijn.quote:Op woensdag 27 oktober 2021 15:10 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ik ben in zo'n rollenspel ooit eens uitgemaakt voor racist.Moest je ook anderen ook beoordelen met "tops" en "tips"?
quote:Op woensdag 27 oktober 2021 15:10 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ik ben in zo'n rollenspel ooit eens uitgemaakt voor racist.Moest je ook anderen ook beoordelen met "tops" en "tips"?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |