Ga je dan weer rondstrooien met foto's van Char?quote:Op woensdag 27 oktober 2021 15:24 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Al zal ik hem vast gaan kijken wanneer ik flink aan de zuip zit en me verveel![]()
Geinig dat je dit zegt, ik zag van de week wat scenes van die serie op youtube en heb seizoen 1 gedownloadquote:
Ik ook! En the wheel of time.quote:Op woensdag 27 oktober 2021 15:25 schreef fetX het volgende:
Ik kijk uit naar The Witcher seizoen 2. Binnenkort 1 maar weer eens kijken
Paperboi gaat dood.quote:Op woensdag 27 oktober 2021 15:25 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Geinig dat je dit zegt, ik zag van de week wat scenes van die serie op youtube en heb seizoen 1 gedownload
We roddelen hier niet. @Charzquote:Op woensdag 27 oktober 2021 15:25 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ga je dan weer rondstrooien met foto's van Char?
Laat maar even weten tzt wat je ervan vindt.quote:Op woensdag 27 oktober 2021 15:25 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Geinig dat je dit zegt, ik zag van de week wat scenes van die serie op youtube en heb seizoen 1 gedownload
Ohja, excuses. Ik ben daar mee gestopt omdat ik die hoofdpersoon een ontzettende lul vond.quote:Op woensdag 27 oktober 2021 15:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, ik ben eerst nog aan The Shield bezig.
Even geduld aub
Ik heb de boeken ook (nog) niet gelezen maar lijkt me heel boeiend, staat al best veel in het topic. @JR-Style-93 weet er meer van.quote:Op woensdag 27 oktober 2021 15:26 schreef fetX het volgende:
[..]
Potverdomme! The Wheel of Time ken ik helemaal niet. Daar ga ik eens even induiken.
Stringer Bell ook.quote:
Thanks voor de tip. Even doorlezenquote:Op woensdag 27 oktober 2021 15:27 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik heb de boeken ook (nog) niet gelezen maar lijkt me heel boeiend, staat al best veel in het topic. @:jr-style-93 weet er meer van.
Dat is het ook, dat is ook een beetje het punt van de serie.quote:Op woensdag 27 oktober 2021 15:26 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ohja, excuses. Ik ben daar mee gestopt omdat ik die hoofdpersoon een ontzettende lul vond.
Ik heb alleen boek 1 gelezen en ergerde me zo enorm aan het feit dat iedereen continu mad ziedend woest op elkaar was dat ik geen zin had in boek 2quote:Op woensdag 27 oktober 2021 15:27 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik heb de boeken ook (nog) niet gelezen maar lijkt me heel boeiend, staat al best veel in het topic. @:jr-style-93 weet er meer van.
quote:Op woensdag 27 oktober 2021 15:27 schreef RamboDirk het volgende:
Beurs weer in het rood. Gelukkig alles in crypto @:Atypisch
Ja oké maar het stoorde me dusdanig dat het mijn kijkplezier vergalde.quote:Op woensdag 27 oktober 2021 15:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat is het ook, dat is ook een beetje het punt van de serie.
Dan snap ik je keuzequote:Op woensdag 27 oktober 2021 15:28 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja oké maar het stoorde me dusdanig dat het mijn kijkplezier vergalde.
Ik vond het ook best vermakelijk ja maar zat vooral steeds te hopen dat hij werd neergeknald of dat het hem tegen zat. Misschien weer eens oppakken, staat hij op prime?quote:Op woensdag 27 oktober 2021 15:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dan snap ik je keuze
Jammer want de serie is uitstekend.
Nee, ik kijk hem op dvdquote:Op woensdag 27 oktober 2021 15:29 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik vond het ook best vermakelijk ja maar zat vooral steeds te hopen dat hij werd neergeknald of dat het hem tegen zat. Misschien weer eens oppakken, staat hij op prime?
Over een paar uur komt de officiële trailer uit.quote:Op woensdag 27 oktober 2021 15:26 schreef fetX het volgende:
[..]
Potverdomme! The Wheel of Time ken ik helemaal niet. Daar ga ik eens even induiken.
Ja het heeft veel potentiequote:Op woensdag 27 oktober 2021 15:27 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Temptation Island staat ook op videolandquote:Op woensdag 27 oktober 2021 15:31 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Oh stond op Videoland denk ik. Laat dan maar zitten.
Kijk je dat echt..quote:Op woensdag 27 oktober 2021 15:32 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Temptation Island staat ook op videoland
Gewoon Succession kijken, daar is iedereen een enorme klootzak.quote:Op woensdag 27 oktober 2021 15:26 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ohja, excuses. Ik ben daar mee gestopt omdat ik die hoofdpersoon een ontzettende lul vond.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |