Hij duikt toch gewoon onder ketting heen?quote:Op maandag 20 september 2021 15:58 schreef Elan het volgende:
[..]
Zie nu pas dat die gozer met die zwarte trui ook nog vol op z'n bek gaat![]()
.
Die gast op rechts flikkert wel op zijn bek bij de gele steward. @Elanquote:Op maandag 20 september 2021 15:59 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Hij duikt toch gewoon onder ketting heen?
Dat zou bij nader inzien logischer zijn. Maar ik vind mijn interpretatie leuker.quote:Op maandag 20 september 2021 15:59 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Hij duikt toch gewoon onder ketting heen?
quote:Op maandag 20 september 2021 16:00 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
De betere versie @:maxi-mus
Graag even aanpassen.
Hij lijkt nu in de OP weer kleiner of ik ben gewoon nog steeds brak.quote:
De Jonge waarschuwt: ‘Wie voor toilet naar binnen gaat, moet ook QR-code tonen’quote:Op maandag 20 september 2021 16:04 schreef Caland het volgende:
[..]
Hij lijkt nu in de OP weer kleiner of ik ben gewoon nog steeds brak.
Likes stromen binnen.quote:Op maandag 20 september 2021 16:05 schreef Zipportal het volgende:
[..]
De Jonge waarschuwt: ‘Wie voor toilet naar binnen gaat, moet ook QR-code tonen’
Ik ga NU een gifje maken voor CORRED.
Is toch al weggemod.quote:Op maandag 20 september 2021 16:16 schreef Frozen-assassin het volgende:
Zipportal heeft zijn gifje te vroeg gepost.
Tactisch geblunderd
Heekquote:Op maandag 20 september 2021 17:09 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe chili con carne.
gehaktballenquote:Op maandag 20 september 2021 17:09 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Spaghetti zo.quote:Op maandag 20 september 2021 17:09 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Die mensjes moeten wat minder sterke espresso zetten.quote:Op maandag 20 september 2021 16:48 schreef El-Stinho het volgende:
[ twitter ]
@:Bolasie Cristobal Soria is een fenomeen.
Nee, meestal strooikaas. Plakken kaas is voor zwakzinnigen.quote:
Geen Op1.quote:Op maandag 20 september 2021 17:37 schreef Coco het volgende:
Even de stemming peilen in het psv topic.
Ik tel er 5.quote:Op maandag 20 september 2021 17:46 schreef Zipportal het volgende:
V-v-v-v-v-v-v-v-v-vier op een rij!!! @:lange_lans
[ afbeelding ]
@Lange_Lansquote:Op maandag 20 september 2021 17:49 schreef Coco het volgende:
Wie die act bedacht heeft is niet echt snugger.
@Lange_Lansquote:Op maandag 20 september 2021 17:49 schreef Coco het volgende:
Wie die act bedacht heeft is niet echt snugger.
Ik had je best hoog zitten makker.quote:
Plaatsvervangende schaamte voor dat volk.quote:
Ik zou de spelregels aanpassen, je post nummer 4 met vier op een rij.quote:Op maandag 20 september 2021 17:51 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik had je best hoog zitten makker.
Dat zijn erg veel umlautenquote:Op maandag 20 september 2021 17:58 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Hyballa heeft eindelijk een clubje gevonden die volledig bij hem past
Hahahahaha.quote:Op maandag 20 september 2021 17:56 schreef Coco het volgende:
V-v-v-v-v-v-v-v-v-vier op een rij!!! @:Lange_Lans
Waarop?quote:Op maandag 20 september 2021 18:01 schreef Oriente het volgende:
[..]
VI.
Ik verveel me de tering. Moet hier nog een kwartier wachten bij een terrasje
Ik heb wel een zwak voor Peter.quote:Op maandag 20 september 2021 17:58 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Hyballa heeft eindelijk een clubje gevonden die volledig bij hem past
Het is een beetje een charmante Gert Jan Verbeekquote:Op maandag 20 september 2021 18:03 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik heb wel een zwak voor Peter.
quote:Op maandag 20 september 2021 18:03 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik heb wel een zwak voor Peter.
Dit zou ik niemand ooit aanbevelen.quote:Op maandag 20 september 2021 17:24 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Die mensjes moeten wat minder sterke espresso zetten.
@:buitendam
wtfquote:Op maandag 20 september 2021 18:13 schreef Oriente het volgende:
[..]
Nee andere, 5e sinds vorig weekend
Best knap met zo'n kopquote:Op maandag 20 september 2021 18:13 schreef Oriente het volgende:
[..]
Daten op een maandagmiddag? Ik vind het maar een raar verhaal.quote:Op maandag 20 september 2021 18:13 schreef Oriente het volgende:
[..]
Als je in één week met 5 verschillende mensen op date gaat ben je sowieso knap wanhopig.quote:Op maandag 20 september 2021 18:20 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Daten op een maandagmiddag? Ik vind het maar een raar verhaal.
Kwaniteit voor kwaliteit?quote:Op maandag 20 september 2021 18:20 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Als je in één week met 5 verschillende mensen op date gaat ben je sowieso knap wanhopig.
Zou je het raar vinden als ik zeg dat user @Oriente voorzichtig verslavingsgevoelig is?quote:Op maandag 20 september 2021 18:20 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Als je in één week met 5 verschillende mensen op date gaat ben je sowieso knap wanhopig.
Dan loop je een kroeg binnen en trek je iemand uit elkaar, je gaat toch niet elke avond daten. Wat een gedoe zeg.quote:
Nee zo'n idee had ik al.quote:Op maandag 20 september 2021 18:21 schreef Coco het volgende:
[..]
Zou je het raar vinden als ik zeg dat user @:oriente voorzichtig verslavingsgevoelig is?
Verslaafd aan blauwtjes lopen?quote:Op maandag 20 september 2021 18:21 schreef Coco het volgende:
[..]
Zou je het raar vinden als ik zeg dat user @:oriente voorzichtig verslavingsgevoelig is?
Dit is geil.quote:Op maandag 20 september 2021 18:21 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dan loop je een kroeg binnen en trek je iemand uit elkaar, je gaat toch niet elke avond daten. Wat een gedoe zeg.
Stamppot zuurkool met rookworst, ananas en spekquote:Op maandag 20 september 2021 17:09 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Noem er 3.quote:Op maandag 20 september 2021 18:25 schreef Buitendam het volgende:
Worden hier wel een aantal conclusies heel voorbarig getrokken.
Jezus manquote:Op maandag 20 september 2021 18:13 schreef Oriente het volgende:
[..]
Uit elkaar getrokken?quote:Op maandag 20 september 2021 18:25 schreef Buitendam het volgende:
Worden hier wel een aantal conclusies heel voorbarig getrokken.
VGtje voor mij. Schnitzel met sperzieboontjesquote:Op maandag 20 september 2021 17:09 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
5/10, 4/10, 8,5/10quote:Op maandag 20 september 2021 18:48 schreef Coco het volgende:
Graag jullie review over:
The Crown, Ted Lasso, Mare of Easttown
Dank.
The crown 9/10quote:Op maandag 20 september 2021 18:48 schreef Coco het volgende:
Dank.
9/10, die andere twee ken ik niet.quote:Op maandag 20 september 2021 18:48 schreef Coco het volgende:
Dank.
Is dit een review voor The Crown, Ted Lasso of Mare of Easttown?quote:Op maandag 20 september 2021 18:53 schreef Caland het volgende:
[..]
9/10, die andere twee ken ik niet.
Jaquote:Op maandag 20 september 2021 18:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Is dit een review voor The Crown, Ted Lasso of Mare of Easttown?
Klopt.quote:Op maandag 20 september 2021 18:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat wel, maar de andere twee kent hij niet.quote:Op maandag 20 september 2021 18:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nounou om nou jaren daar geen post te makenquote:Op maandag 20 september 2021 19:32 schreef Buitendam het volgende:
Het zijn die momenten dat je zo’n clubtopic even moet laten doodbloeden.
Een ijskoud bad, net als in het saunaatje heel even in het koude bad springen en dan snel weer wegwezen.quote:Op maandag 20 september 2021 20:49 schreef fetX het volgende:
[..]
Aardig wat meltdowns in de afgelopen 24 uur. Leuk topic, maar geen warm bad.
Al die PSV’ers die inwendig koken van de woede voelen echter niks van het ijskoude bad daarquote:Op maandag 20 september 2021 20:49 schreef fetX het volgende:
[..]
Aardig wat meltdowns in de afgelopen 24 uur. Leuk topic, maar geen warm bad.
Geen warm badquote:Op maandag 20 september 2021 23:06 schreef fetX het volgende:
@:lenny_leonard krijgt een draai om z’n oren in het PSV topic. Waar gaat het heen met FOK!? Dit kan niet.
Ik krijg er flink van langs. Ik had het advies van user @maxi-mus moeten volgen. Heel even erin springen en dan snel weer wegwezen.quote:Op maandag 20 september 2021 23:06 schreef fetX het volgende:
@:lenny_leonard krijgt een draai om z’n oren in het PSV topic. Waar gaat het heen met FOK!? Dit kan niet.
Soms moet je even met de beide benen op de grond worden gezet om te groeien.quote:Op dinsdag 21 september 2021 09:30 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik krijg er flink van langs. Ik had het advies van user @:maxi-mus moeten volgen. Heel even erin springen en dan snel weer wegwezen.
Hopelijk leest Schmidt mee.quote:Op dinsdag 21 september 2021 09:32 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Soms moet je even met de beide benen op de grond worden gezet om te groeien.
Leuke serie was dat ja.quote:Op dinsdag 21 september 2021 11:18 schreef maxi-mus het volgende:
REVIEW REVIEW REVIEW
Mare of Easttown gezien. 8/10 @:ggmm @:coco
Volgende keer graag @Caland en mij meenemen.quote:Op dinsdag 21 september 2021 11:18 schreef maxi-mus het volgende:
REVIEW REVIEW REVIEW
Deze serie leek me eigenlijk wat te lastig voor @Caland .quote:Op dinsdag 21 september 2021 11:35 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Volgende keer graag @:caland en mij meenemen.
Wij kunnen erg genieten van dit soort leuke reviews.
Je vieze dikke hoerenmoeder die aan het snorkelen is.quote:Op dinsdag 21 september 2021 11:36 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Deze serie leek me eigenlijk wat te lastig voor @:caland .
niet iedereen kan NSB'er zijn bij een bank hoorquote:Op dinsdag 21 september 2021 11:36 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Deze serie leek me eigenlijk wat te lastig voor @:caland .
Hallo Bipolaire Latif.quote:Op dinsdag 21 september 2021 11:54 schreef Bipolaire_Latif het volgende:
[..]
Bipolaire Latif
Leuk kennis te maken
Dat valt klaarblijkelijk wel mee.quote:Op dinsdag 21 september 2021 11:46 schreef aTypisch het volgende:
[..]
niet iedereen kan NSB'er zijn bij een bank hoor
moet je wel iets voor kunnen
quote:Op dinsdag 21 september 2021 11:36 schreef Caland het volgende:
[..]
Je vieze dikke hoerenmoeder die aan het snorkelen is.
Voor welke club ben je?quote:Op dinsdag 21 september 2021 11:54 schreef Bipolaire_Latif het volgende:
[..]
Bipolaire Latif
Leuk kennis te maken
Emotiequote:Op dinsdag 21 september 2021 11:55 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Hallo Bipolaire Latif.
Welkom in de VBL SC.
Wat is jouw mening over dit gifje?
[ afbeelding ]
Gaat niet best dit jaar he?quote:
is dat bij jullie anders dan?quote:Op dinsdag 21 september 2021 12:01 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Gaat niet best dit jaar he?
Maar wat maakt jullie dat ook uit, jullie kunnen wel bier drinken zeg
@:maxi-mus
Bierquote:Op dinsdag 21 september 2021 12:01 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Gaat niet best dit jaar he?
Maar wat maakt jullie dat ook uit, jullie kunnen wel bier drinken zeg
@:maxi-mus
Dat een riem verspilling van het geld isquote:Op dinsdag 21 september 2021 12:04 schreef Coco het volgende:
[..]
Wat is jouw mening over dit gifje?
[ afbeelding ]
Nog een laatste dan. Jouw mening over Ralf Seuntjens?quote:Op dinsdag 21 september 2021 12:07 schreef Bipolaire_Latif het volgende:
[..]
Dat een riem verspilling van het geld is
Prima tijdstip van je post makkerquote:Op dinsdag 21 september 2021 12:12 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Nog een laatste dan. Jouw mening over Ralf Seuntjens?
Is een baas maar wordt wel al oudquote:Op dinsdag 21 september 2021 12:12 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Nog een laatste dan. Jouw mening over Ralf Seuntjens?
Een type @Caland dus.quote:Op dinsdag 21 september 2021 12:14 schreef Bipolaire_Latif het volgende:
[..]
Is een baas maar wordt wel al oud
Wat een leuke reviewquote:Op dinsdag 21 september 2021 11:18 schreef maxi-mus het volgende:
REVIEW REVIEW REVIEW
https://www.facebook.com/191210474236128/posts/4845747425449053/quote:Op maandag 20 september 2021 17:09 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Niet geklikt.quote:Op dinsdag 21 september 2021 12:57 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
https://www.facebook.com/191210474236128/posts/4845747425449053/
Lenny is opgepakt
quote:Op dinsdag 21 september 2021 11:38 schreef Caland het volgende:
Moet zeggen dat dit fragment dat ook wel een beetje bevestigd voor mij
Ik heb vannacht eigenlijk voor het eerst echt goed geslapen vanaf vrijdag, laat me even.quote:
Oke, sorryquote:Op dinsdag 21 september 2021 13:10 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb vannacht eigenlijk voor het eerst echt goed geslapen vanaf vrijdag, laat me even.
Facebook. Niet geklikt.quote:Op dinsdag 21 september 2021 12:57 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
https://www.facebook.com/191210474236128/posts/4845747425449053/
Lenny is opgepakt
quote:
Ze hield een prima marge, moet je niet kinderachtig over doen.quote:
Waarom liep ze niet gewoon door?quote:Op dinsdag 21 september 2021 13:54 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Ze hield een prima marge, moet je niet kinderachtig over doen.
Waarschijnlijk bedacht ze zich dat het mondkapje nog thuis lag. Echt iets om te vergeten!quote:
Eens. Klap in het gezicht van de zorg anders.quote:Op dinsdag 21 september 2021 13:58 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Waarschijnlijk bedacht ze zich dat het mondkapje nog thuis lag. Echt iets om te vergeten!
Je wilt niet het risico lopen dat je sterft door corona, zou zonde zijn. Kun je beter even teruggaan om je kapje te halen. Deed ze verstandig hoor.
Als jij niet heel snel ophoudt met mij te irriteren dan sponsor ik met liefde een permban voor jou. En nou opflikkeren, randdebiel dat je bent.quote:Op dinsdag 21 september 2021 14:01 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik haal er voor de zekerheid nog wel even een expert bij.
@:djmo
Erg mooi.quote:Op dinsdag 21 september 2021 14:12 schreef monkyyy het volgende:
Vanavond weer "sporten"![]()
@:lenny_leonard @:fetx @:wereldgozer @:zipportal
Ga je aan de wandelquote:Op dinsdag 21 september 2021 14:12 schreef monkyyy het volgende:
Succes makkerquote:Op dinsdag 21 september 2021 14:12 schreef monkyyy het volgende:
Lekker bezig maat.quote:Op dinsdag 21 september 2021 14:12 schreef monkyyy het volgende:
waarom 2 dagen achter elkaar?quote:Op dinsdag 21 september 2021 14:27 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Erg mooi.
Ik ga donderdag en vrijdag weer.
Eens, klap in het gezicht van de zorg en de eigen spieren.quote:
Je hebt rustdagen nodig.quote:
Wel vreemd dat ondanks het rouleren PSV eigenlijk nooit fit is en altijd allemaal blessures heeft.quote:Op dinsdag 21 september 2021 15:30 schreef Coco het volgende:
[..]
Je hebt rustdagen nodig.
Kijk bijvoorbeeld naar het PSV incident van afgelopen week.
Het rouleersysteem van Schmidt is zeer vermoeiend.quote:Op dinsdag 21 september 2021 15:31 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wel vreemd dat ondanks het rouleren PSV eigenlijk nooit fit is en altijd allemaal blessures heeft.
Ik heb de afgelopen dagen toch wel weer regelmatig aan deze tweet moeten denken.quote:Op dinsdag 21 september 2021 15:31 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wel vreemd dat ondanks het rouleren PSV eigenlijk nooit fit is en altijd allemaal blessures heeft.
quote:Op dinsdag 21 september 2021 15:44 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik heb de afgelopen dagen toch wel weer regelmatig aan deze tweet moeten denken.
[ twitter ]
Waarom maakt dat ziggo modem om de zoveel tijd een geluid? (alsof er iets uit en aan gaat)quote:
Dat hoort nie, die van mij maakt nooit geluid.quote:Op dinsdag 21 september 2021 15:52 schreef Coco het volgende:
[..]
Waarom maakt dat ziggo modem om de zoveel tijd een geluid? (alsof er iets uit en aan gaat)
Is 1 keer per dag of zo, lijkt op een kort print geluidje. (ja het stoort mij!)quote:Op dinsdag 21 september 2021 15:53 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat hoort nie, die van mij maakt nooit geluid.
Stuur maar een mailtje.quote:Op dinsdag 21 september 2021 15:54 schreef Coco het volgende:
[..]
Is 1 keer per dag of zo, lijkt op een kort print geluidje. (ja het stoort mij!)
Een modem hang je normaal gesproken in een ruimte, bijvoorbeeld een meterkast, waar de modem mooi weggewerkt is. En dus ook geen geluiden hoort.quote:Op dinsdag 21 september 2021 15:52 schreef Coco het volgende:
[..]
Waarom maakt dat ziggo modem om de zoveel tijd een geluid? (alsof er iets uit en aan gaat)
Deze post heeft van mij een like te pakkenquote:Op dinsdag 21 september 2021 15:57 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Een modem hang je normaal gesproken in een ruimte, bijvoorbeeld een meterkast, waar de modem mooi weggewerkt is. En dus ook geen geluiden hoort.
Ik krijg bij jou nu een beeld van een donkere muffe rukbunker waar een losse modem op de grond ligt met allerlei losse kabels overal en nergens. Zorg je wel goed voor jezelf? een opgeruimd huis is een opgeruimd karakter.
geen ordelijke chaos in je huis hebbenquote:Op dinsdag 21 september 2021 15:57 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Een modem hang je normaal gesproken in een ruimte, bijvoorbeeld een meterkast, waar de modem mooi weggewerkt is. En dus ook geen geluiden hoort.
Ik krijg bij jou nu een beeld van een donkere muffe rukbunker waar een losse modem op de grond ligt met allerlei losse kabels overal en nergens. Zorg je wel goed voor jezelf? een opgeruimd huis is een opgeruimd karakter.
Mijn modem hangt ook in de huiskamer!quote:Op dinsdag 21 september 2021 15:59 schreef maxi-mus het volgende:
Je kan een modem juist beter niet in de meterkast hangen, dat hebben vrijwel alleen nog maar boomers.
Hij staat bij mij op een tv-meubel naast de ziggo media box. Internet komt niet binnen via de meterkast, maar aan voorkant woonkamer.quote:Op dinsdag 21 september 2021 15:57 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Dat gaat lastig met een moderne inrichting. Ik heb overal apparatuur.quote:Op dinsdag 21 september 2021 16:02 schreef maxi-mus het volgende:
Je moet hem ook niet in de buurt van andere elektronische apparatuur zoals een mediabox zetten trouwens.
Ik heb zelf een Pfizer inrichting, dan lukt het wel.quote:Op dinsdag 21 september 2021 16:03 schreef Coco het volgende:
[..]
Dat gaat lastig met een moderna inrichting.
Dit lijkt mij onzin en klinkt als helpdesk argumentatie om problemen af te wimpelen.quote:Op dinsdag 21 september 2021 15:59 schreef maxi-mus het volgende:
Je kan een modem juist beter niet in de meterkast hangen, dat hebben vrijwel alleen nog maar boomers.
Anders even de modem resetten!quote:Op dinsdag 21 september 2021 16:07 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Dit lijkt mij onzin en klinkt als helpdesk argumentatie om problemen af te wimpelen.
Dit soort vervelende klanten die denken dat ze het zelf weten maar er geen verstand van hadden waren een goed argument om het bijltje erbij neer te gooien.quote:Op dinsdag 21 september 2021 16:07 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Dit lijkt mij onzin en klinkt als helpdesk argumentatie om problemen af te wimpelen.
Als je alleen via wifi aangesloten bent gaat dat voor problemen zorgen.quote:Op dinsdag 21 september 2021 16:07 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
En als je wel bekabeld zit zegt de helpdeskmiep dat het ligt aan de kabels.quote:Op dinsdag 21 september 2021 16:08 schreef Coco het volgende:
[..]
Als je alleen via wifi aangesloten bent gaat dat voor problemen zorgen.
Als je niet begrijpt dat het wifisignaal minder is in een meterkast ben je zwakzinnig.quote:Op dinsdag 21 september 2021 16:10 schreef Caland het volgende:
[..]
En als je wel bekabeld zit zegt de helpdeskmiep dat het ligt aan de kabels.
Akkoord, dan ben ik nu wel heel benieuwd wat de reden is waarom een modem niet in de meterkast zou kunnen hangen. Onderwijs me.quote:Op dinsdag 21 september 2021 16:08 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dit soort vervelende klanten die denken dat ze het zelf weten maar er geen verstand van hadden waren een goed argument om het bijltje erbij neer te gooien.
1. Geef uw modem de beste plek in huisquote:Op dinsdag 21 september 2021 16:11 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Akkoord, dan ben ik nu wel heel benieuwd wat de reden is waarom een modem niet in de meterkast zou kunnen hangen. Onderwijs me.
Heb dat hier al jaren en zelfs op zolder wifi bereik. Als dat de enige argumentatie zou zijn om niet in de meterkast te hangen.
Mijn modem staat ook in de buurt van de televisie, maar ik heb geen smart-TV dus dan mag het wel denk ik!quote:Op dinsdag 21 september 2021 16:13 schreef Frozen-assassin het volgende:
Mijn modem staat NAAST mijn televisie op minder dan 1,5 meter van de telefoonaansluiting.
Erg mooi
Wow. 7 procent. Weten ze zeker dat het geen 8 procent is?quote:Op dinsdag 21 september 2021 16:12 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
1. Geef uw modem de beste plek in huis
Plaats uw modem binnen 1,5 meter van de telefoonaansluiting (ISRA-punt). Staat uw modem in de meterkast? Dan moet het signaal meteen door een barričre: de meterkastdeur. Plaats het modem daarom liever nét buiten de meterkast. Dat levert tot wel 7 procent meer wifi-sterkte in huis op. Staat uw modem vlak bij de televisie? Zorg dan dat het in ieder geval niet achter de televisie staat. Zo loopt u het minste risico op wifi-storingen.
Als je er verder geen last van hebt zou ik het lekker zo laten.
Dit komt niet van de Ziggo sitequote:Op dinsdag 21 september 2021 16:14 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Wow. 7 procent. Weten ze zeker dat het geen 8 procent is?
Goed dat je die baan hebt opgezegd, hulde.
Het zijn inderdaad voornamelijk oudere mensen die het niet begrijpen.quote:Op dinsdag 21 september 2021 16:14 schreef Caland het volgende:
Ik heb mijn modem op de mediabox staan @:maxi-mus
quote:Op dinsdag 21 september 2021 16:15 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Het zijn inderdaad voornamelijk oudere mensen die het niet begrijpen.
Gewoon weer bij de onderburen wat halen dus.quote:Op dinsdag 21 september 2021 16:17 schreef GGMM het volgende:
Ik weet nog niet zo goed wat ik ga eten vandaag.
(suggesties mogen maar daar doe ik niks mee)
Macaroni. (met plakken kaas)quote:Op dinsdag 21 september 2021 16:17 schreef GGMM het volgende:
Ik weet nog niet zo goed wat ik ga eten vandaag.
(suggesties mogen maar daar doe ik niks mee)
quote:Op dinsdag 21 september 2021 16:19 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Gewoon weer bij de onderburen wat halen dus.
telefoonaansluitingquote:Op dinsdag 21 september 2021 16:15 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dit komt niet van de Ziggo site
Toen mijn pa onze trainer was bij de E6 liet hij ons ook spelen als een mix tussen de stijlen van Klopp en Guardiolaquote:Op dinsdag 21 september 2021 15:44 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik heb de afgelopen dagen toch wel weer regelmatig aan deze tweet moeten denken.
[ twitter ]
deze hoort wel in het PSV topic thuisquote:Op dinsdag 21 september 2021 15:44 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
[ twitter ]
Vies varkenquote:Op dinsdag 21 september 2021 16:34 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Ik eet NU een (witte) chocolade Sinterklaas.
@:yvonne @:flippiee @:dud0r
Minst succesvolle van de 5quote:Op dinsdag 21 september 2021 16:11 schreef Frozen-assassin het volgende:
@:Oriente
Verslag van je date gisteravond?
Vanavond op voor je zesde date?
dat betekent niet neuken of geen anaal?quote:Op dinsdag 21 september 2021 16:52 schreef Oriente het volgende:
[..]
Minst succesvolle van de 5
Ja toevallig wel, en daarna ben ik er ook wel klaar mee eigenlijk
Ik voel me aangesproken.quote:Op dinsdag 21 september 2021 16:10 schreef GGMM het volgende:
Als in 2021 nog steeds niet een simpel internetspelletje aankan dan doe je echt iets verkeerd in het leven.
Deze zin loopt niet helemaal lekker.quote:Op dinsdag 21 september 2021 16:10 schreef GGMM het volgende:
Als in 2021 nog steeds niet een simpel internetspelletje aankan dan doe je echt iets verkeerd in het leven.
Hier zit een Koos-grap in.quote:Op dinsdag 21 september 2021 16:56 schreef Coco het volgende:
[..]
Deze zin loopt niet helemaal lekker.
Nasi!quote:Op dinsdag 21 september 2021 17:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe stokbroodje gezond en een soepje. Lekker makkelijk.
Ik zal jou eens slow cooken.quote:Op dinsdag 21 september 2021 17:09 schreef aTypisch het volgende:
ik eet spareribs uit de slowcooker vanavond
GENOT
Chili concarne met rundergehakt en groentenquote:Op dinsdag 21 september 2021 17:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe stokbroodje gezond en een soepje. Lekker makkelijk.
Ja.quote:
Wat is daar het idee van? Goede spareribs glijden al van het bot.quote:Op dinsdag 21 september 2021 17:09 schreef aTypisch het volgende:
ik eet spareribs uit de slowcooker vanavond
GENOT
Stukje spetterpoep.quote:Op dinsdag 21 september 2021 17:18 schreef tong80 het volgende:
[..]
Chili concarne met rundergehakt en groenten
geen idee, ik vind het op deze manier makkelijk en lekkerquote:Op dinsdag 21 september 2021 17:20 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Wat is daar het idee van? Goede spareribs glijden al van het bot.
Dit klinkt als speciaal willen doen om het speciaal zijn.
Ook alleen al de opmerking: "uit de slowcooker", van wooooooow kijk jullie eens dom zijn en kijk mij eens speciaal zijn, zelfde type figuren die met hun Mac Book de hele dag in de koffiewinkel zitten op 1 koffie, en denken: kijk mij eens ZZP'er zijn, maar in feit ben je gewoon een loser die denkt iets voor te stellen, ik help je uit de droom: Je bent middelmaat!quote:Op dinsdag 21 september 2021 17:20 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Wat is daar het idee van? Goede spareribs glijden al van het bot.
Dit klinkt als speciaal willen doen om het speciaal zijn.
quote:Op dinsdag 21 september 2021 17:22 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ook alleen al de opmerking: "uit de slowcooker", van wooooooow kijk jullie eens dom zijn en kijk mij eens speciaal zijn, zelfde type figuren die met hun Mac Book de hele dag in de koffiewinkel zitten op 1 koffie, en denken: kijk mij eens ZZP'er zijn, maar in feit ben je gewoon een loser die denkt iets voor te stellen, ik help je uit de droom: Je bent middelmaat!
@:raptorix
ik ken deze meme nietquote:Op dinsdag 21 september 2021 17:22 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ook alleen al de opmerking: "uit de slowcooker", van wooooooow kijk jullie eens dom zijn en kijk mij eens speciaal zijn, zelfde type figuren die met hun Mac Book de hele dag in de koffiewinkel zitten op 1 koffie, en denken: kijk mij eens ZZP'er zijn, maar in feit ben je gewoon een loser die denkt iets voor te stellen, ik help je uit de droom: Je bent middelmaat!
@:raptorix
Ok, wat speciaal.quote:Op dinsdag 21 september 2021 17:21 schreef aTypisch het volgende:
[..]
geen idee, ik vind het op deze manier makkelijk en lekker
maar ik hoor graag hoe jij vindt dat het lekkerder is
@onlogisch vindt hem heel leukquote:Op dinsdag 21 september 2021 17:32 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Het is ook echt van de meest vermoeiende “memes”.
Reetpaté.quote:
maar in de slowcooker, rooster je ze ervoor of erna dan nog even of is het gewoon gemarineerd en langzaam garen?quote:
Ajax moet om 18:45 al! Ik denk ik zeg het maar even want soms heb je het bij vroege potjes niet door. Ze spelen met het beste team. (@rogerschmidt)quote:
Bedankt maat, dit wist ik al maar dit motiveert me wel om m'n vader even een appje te sturen!quote:Op dinsdag 21 september 2021 17:35 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ajax moet om 18:45 al! Ik denk ik zeg het maar even want soms heb je het bij vroege potjes niet door. Ze spelen met het beste team. (@:rogerschmidt)
Je bent een goed mens.quote:Op dinsdag 21 september 2021 17:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
Bedankt maat, dit wist ik al maar dit motiveert me wel om m'n vader even een appje te sturen!
Jaquote:Op dinsdag 21 september 2021 17:35 schreef Tarado het volgende:
[..]
maar in de slowcooker, rooster je ze ervoor of erna dan nog even of is het gewoon gemarineerd en langzaam garen?
Ik heb mijn heit ook even een appje gestuurd.quote:Op dinsdag 21 september 2021 17:39 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Daar zijn de meningen over verdeeld.
als ik lui ben, zoals vandaag, gewoon direct etenquote:Op dinsdag 21 september 2021 17:35 schreef Tarado het volgende:
[..]
maar in de slowcooker, rooster je ze ervoor of erna dan nog even of is het gewoon gemarineerd en langzaam garen?
no maillard no party, ik zou het nooit zo doen, gekookt vlees heb je dan min of meerquote:Op dinsdag 21 september 2021 17:43 schreef aTypisch het volgende:
[..]
als ik lui ben, zoals vandaag, gewoon direct eten
als ik stoer wil doen nog even in de oven
Die heeft gewoon ook schoon genoeg van dat kansloze gelul in de ruimte van je.quote:
Dit zeg je alleen maar omdat hij toevallig de laatste 4 keer niet thuis was toen ik langsgingquote:Op dinsdag 21 september 2021 17:51 schreef Caland het volgende:
[..]
Die heeft gewoon ook schoon genoeg van dat kansloze gelul in de ruimte van je.
Ik heb daar een gruwelijke hekel aan.quote:Op dinsdag 21 september 2021 18:06 schreef Coco het volgende:
Ik heb een pittige mening over mensen die onaangekondigd langskomen.
Waarom krijg ik hier geen mention van?quote:Op dinsdag 21 september 2021 18:41 schreef Zipportal het volgende:
Braadpan heeft (noodgedwongen) weer nieuw kanaal gemaakt.
@:Caland @:Wereldgozer @:Oriente @:lenny_leonard
Gelukkig geen fastfood review dit keerquote:Op dinsdag 21 september 2021 18:41 schreef Zipportal het volgende:
Omdat jij de vorige Braddie mention doodleuk hebt weggeklikt getuige dat gifje.quote:Op dinsdag 21 september 2021 18:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
Waarom krijg ik hier geen mention van?
Klootzak
quote:Op dinsdag 21 september 2021 17:32 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Het is ook echt van de meest vermoeiende “memes”.
Hou je vieze teringbek achterlijke braddiepester.quote:Op dinsdag 21 september 2021 18:41 schreef Zipportal het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Makkelijk eerste
PizzaGenotquote:Op dinsdag 21 september 2021 18:41 schreef Zipportal het volgende:
Wat een teringdik varken is het toch.quote:Op dinsdag 21 september 2021 18:41 schreef Zipportal het volgende:
Een like.quote:Op dinsdag 21 september 2021 21:13 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wat een teringdik varken is het toch.
Gelukkig een goede bitequote:Op dinsdag 21 september 2021 18:41 schreef Zipportal het volgende:
Aypischquote:Op dinsdag 21 september 2021 21:04 schreef RamboDirk het volgende:
Laten inspireren door @:aTypisch stukje liefde.
[ afbeelding ]
@:Drizzt_DoUrden
Ik wel.quote:Op dinsdag 21 september 2021 22:03 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik drink een herfstbok 0,0
dit gun je je ergste vijand niet
alles met 0,0 begrijp ik het nut niet vanquote:Op dinsdag 21 september 2021 22:03 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik drink een herfstbok 0,0
dit gun je je ergste vijand niet
Ik wel, ik vind veel 0.0 bieren lekkerder dan andere alcoholvrije dranken zonder caffeinequote:Op woensdag 22 september 2021 11:40 schreef Tarado het volgende:
[..]
alles met 0,0 begrijp ik het nut niet van
als ik 0.0 wil neem ik wel waterquote:Op woensdag 22 september 2021 13:00 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik wel, ik vind veel 0.0 bieren lekkerder dan andere alcoholvrije dranken zonder caffeine
Maar herfstbok 0.0 is vreselijk.
Had laatst van Coast Beer Co een aantal bieren op. Ken je die?quote:Op woensdag 22 september 2021 13:00 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik wel, ik vind veel 0.0 bieren lekkerder dan andere alcoholvrije dranken zonder caffeine
Maar herfstbok 0.0 is vreselijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |