Hij duikt toch gewoon onder ketting heen?quote:Op maandag 20 september 2021 15:58 schreef Elan het volgende:
[..]
Zie nu pas dat die gozer met die zwarte trui ook nog vol op z'n bek gaat![]()
.
Die gast op rechts flikkert wel op zijn bek bij de gele steward. @Elanquote:Op maandag 20 september 2021 15:59 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Hij duikt toch gewoon onder ketting heen?
Dat zou bij nader inzien logischer zijn. Maar ik vind mijn interpretatie leuker.quote:Op maandag 20 september 2021 15:59 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Hij duikt toch gewoon onder ketting heen?
quote:Op maandag 20 september 2021 16:00 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
De betere versie @:maxi-mus
Graag even aanpassen.
Hij lijkt nu in de OP weer kleiner of ik ben gewoon nog steeds brak.quote:
De Jonge waarschuwt: ‘Wie voor toilet naar binnen gaat, moet ook QR-code tonen’quote:Op maandag 20 september 2021 16:04 schreef Caland het volgende:
[..]
Hij lijkt nu in de OP weer kleiner of ik ben gewoon nog steeds brak.
Likes stromen binnen.quote:Op maandag 20 september 2021 16:05 schreef Zipportal het volgende:
[..]
De Jonge waarschuwt: ‘Wie voor toilet naar binnen gaat, moet ook QR-code tonen’
Ik ga NU een gifje maken voor CORRED.
Is toch al weggemod.quote:Op maandag 20 september 2021 16:16 schreef Frozen-assassin het volgende:
Zipportal heeft zijn gifje te vroeg gepost.
Tactisch geblunderd
Heekquote:Op maandag 20 september 2021 17:09 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe chili con carne.
gehaktballenquote:Op maandag 20 september 2021 17:09 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Spaghetti zo.quote:Op maandag 20 september 2021 17:09 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Die mensjes moeten wat minder sterke espresso zetten.quote:Op maandag 20 september 2021 16:48 schreef El-Stinho het volgende:
[ twitter ]
@:Bolasie Cristobal Soria is een fenomeen.
Nee, meestal strooikaas. Plakken kaas is voor zwakzinnigen.quote:
Geen Op1.quote:Op maandag 20 september 2021 17:37 schreef Coco het volgende:
Even de stemming peilen in het psv topic.
Ik tel er 5.quote:Op maandag 20 september 2021 17:46 schreef Zipportal het volgende:
V-v-v-v-v-v-v-v-v-vier op een rij!!! @:lange_lans
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |