Dit zeg je alleen maar omdat hij toevallig de laatste 4 keer niet thuis was toen ik langsgingquote:Op dinsdag 21 september 2021 17:51 schreef Caland het volgende:
[..]
Die heeft gewoon ook schoon genoeg van dat kansloze gelul in de ruimte van je.
Ik heb daar een gruwelijke hekel aan.quote:Op dinsdag 21 september 2021 18:06 schreef Coco het volgende:
Ik heb een pittige mening over mensen die onaangekondigd langskomen.
Waarom krijg ik hier geen mention van?quote:Op dinsdag 21 september 2021 18:41 schreef Zipportal het volgende:
Braadpan heeft (noodgedwongen) weer nieuw kanaal gemaakt.
@:Caland @:Wereldgozer @:Oriente @:lenny_leonard
Gelukkig geen fastfood review dit keerquote:Op dinsdag 21 september 2021 18:41 schreef Zipportal het volgende:
Omdat jij de vorige Braddie mention doodleuk hebt weggeklikt getuige dat gifje.quote:Op dinsdag 21 september 2021 18:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
Waarom krijg ik hier geen mention van?
Klootzak
quote:Op dinsdag 21 september 2021 17:32 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Het is ook echt van de meest vermoeiende “memes”.
Hou je vieze teringbek achterlijke braddiepester.quote:Op dinsdag 21 september 2021 18:41 schreef Zipportal het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Makkelijk eerste (volgens de expected goals)
PizzaGenotquote:Op dinsdag 21 september 2021 18:41 schreef Zipportal het volgende:
Wat een teringdik varken is het toch.quote:Op dinsdag 21 september 2021 18:41 schreef Zipportal het volgende:
Een like.quote:Op dinsdag 21 september 2021 21:13 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wat een teringdik varken is het toch.
Gelukkig een goede bitequote:Op dinsdag 21 september 2021 18:41 schreef Zipportal het volgende:
Aypischquote:Op dinsdag 21 september 2021 21:04 schreef RamboDirk het volgende:
Laten inspireren door @:aTypisch stukje liefde.
[ afbeelding ]
@:Drizzt_DoUrden
Ik wel.quote:Op dinsdag 21 september 2021 22:03 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik drink een herfstbok 0,0
dit gun je je ergste vijand niet
alles met 0,0 begrijp ik het nut niet vanquote:Op dinsdag 21 september 2021 22:03 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik drink een herfstbok 0,0
dit gun je je ergste vijand niet
Ik wel, ik vind veel 0.0 bieren lekkerder dan andere alcoholvrije dranken zonder caffeinequote:Op woensdag 22 september 2021 11:40 schreef Tarado het volgende:
[..]
alles met 0,0 begrijp ik het nut niet van
als ik 0.0 wil neem ik wel waterquote:Op woensdag 22 september 2021 13:00 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik wel, ik vind veel 0.0 bieren lekkerder dan andere alcoholvrije dranken zonder caffeine
Maar herfstbok 0.0 is vreselijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |