Ok, wat speciaal.quote:Op dinsdag 21 september 2021 17:21 schreef aTypisch het volgende:
[..]
geen idee, ik vind het op deze manier makkelijk en lekker
maar ik hoor graag hoe jij vindt dat het lekkerder is
@onlogisch vindt hem heel leukquote:Op dinsdag 21 september 2021 17:32 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Het is ook echt van de meest vermoeiende “memes”.
Reetpaté.quote:
maar in de slowcooker, rooster je ze ervoor of erna dan nog even of is het gewoon gemarineerd en langzaam garen?quote:
Ajax moet om 18:45 al! Ik denk ik zeg het maar even want soms heb je het bij vroege potjes niet door. Ze spelen met het beste team. (@rogerschmidt)quote:
Bedankt maat, dit wist ik al maar dit motiveert me wel om m'n vader even een appje te sturen!quote:Op dinsdag 21 september 2021 17:35 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ajax moet om 18:45 al! Ik denk ik zeg het maar even want soms heb je het bij vroege potjes niet door. Ze spelen met het beste team. (@:rogerschmidt)
Je bent een goed mens.quote:Op dinsdag 21 september 2021 17:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
Bedankt maat, dit wist ik al maar dit motiveert me wel om m'n vader even een appje te sturen!
Jaquote:Op dinsdag 21 september 2021 17:35 schreef Tarado het volgende:
[..]
maar in de slowcooker, rooster je ze ervoor of erna dan nog even of is het gewoon gemarineerd en langzaam garen?
Ik heb mijn heit ook even een appje gestuurd.quote:Op dinsdag 21 september 2021 17:39 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Daar zijn de meningen over verdeeld.
als ik lui ben, zoals vandaag, gewoon direct etenquote:Op dinsdag 21 september 2021 17:35 schreef Tarado het volgende:
[..]
maar in de slowcooker, rooster je ze ervoor of erna dan nog even of is het gewoon gemarineerd en langzaam garen?
no maillard no party, ik zou het nooit zo doen, gekookt vlees heb je dan min of meerquote:Op dinsdag 21 september 2021 17:43 schreef aTypisch het volgende:
[..]
als ik lui ben, zoals vandaag, gewoon direct eten
als ik stoer wil doen nog even in de oven
Die heeft gewoon ook schoon genoeg van dat kansloze gelul in de ruimte van je.quote:
Dit zeg je alleen maar omdat hij toevallig de laatste 4 keer niet thuis was toen ik langsgingquote:Op dinsdag 21 september 2021 17:51 schreef Caland het volgende:
[..]
Die heeft gewoon ook schoon genoeg van dat kansloze gelul in de ruimte van je.
Ik heb daar een gruwelijke hekel aan.quote:Op dinsdag 21 september 2021 18:06 schreef Coco het volgende:
Ik heb een pittige mening over mensen die onaangekondigd langskomen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |