Minst succesvolle van de 5quote:Op dinsdag 21 september 2021 16:11 schreef Frozen-assassin het volgende:
@:Oriente
Verslag van je date gisteravond?
Vanavond op voor je zesde date?
dat betekent niet neuken of geen anaal?quote:Op dinsdag 21 september 2021 16:52 schreef Oriente het volgende:
[..]
Minst succesvolle van de 5
Ja toevallig wel, en daarna ben ik er ook wel klaar mee eigenlijk
Ik voel me aangesproken.quote:Op dinsdag 21 september 2021 16:10 schreef GGMM het volgende:
Als in 2021 nog steeds niet een simpel internetspelletje aankan dan doe je echt iets verkeerd in het leven.
Deze zin loopt niet helemaal lekker.quote:Op dinsdag 21 september 2021 16:10 schreef GGMM het volgende:
Als in 2021 nog steeds niet een simpel internetspelletje aankan dan doe je echt iets verkeerd in het leven.
Hier zit een Koos-grap in.quote:Op dinsdag 21 september 2021 16:56 schreef Coco het volgende:
[..]
Deze zin loopt niet helemaal lekker.
Nasi!quote:Op dinsdag 21 september 2021 17:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe stokbroodje gezond en een soepje. Lekker makkelijk.
Ik zal jou eens slow cooken.quote:Op dinsdag 21 september 2021 17:09 schreef aTypisch het volgende:
ik eet spareribs uit de slowcooker vanavond
GENOT
Vind jij brood niet gezond dan ofzo?quote:
Chili concarne met rundergehakt en groentenquote:Op dinsdag 21 september 2021 17:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe stokbroodje gezond en een soepje. Lekker makkelijk.
Wat is daar het idee van? Goede spareribs glijden al van het bot.quote:Op dinsdag 21 september 2021 17:09 schreef aTypisch het volgende:
ik eet spareribs uit de slowcooker vanavond
GENOT
Stukje spetterpoep.quote:Op dinsdag 21 september 2021 17:18 schreef tong80 het volgende:
[..]
Chili concarne met rundergehakt en groenten
geen idee, ik vind het op deze manier makkelijk en lekkerquote:Op dinsdag 21 september 2021 17:20 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Wat is daar het idee van? Goede spareribs glijden al van het bot.
Dit klinkt als speciaal willen doen om het speciaal zijn.
Ook alleen al de opmerking: "uit de slowcooker", van wooooooow kijk jullie eens dom zijn en kijk mij eens speciaal zijn, zelfde type figuren die met hun Mac Book de hele dag in de koffiewinkel zitten op 1 koffie, en denken: kijk mij eens ZZP'er zijn, maar in feit ben je gewoon een loser die denkt iets voor te stellen, ik help je uit de droom: Je bent middelmaat!quote:Op dinsdag 21 september 2021 17:20 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Wat is daar het idee van? Goede spareribs glijden al van het bot.
Dit klinkt als speciaal willen doen om het speciaal zijn.
quote:Op dinsdag 21 september 2021 17:22 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ook alleen al de opmerking: "uit de slowcooker", van wooooooow kijk jullie eens dom zijn en kijk mij eens speciaal zijn, zelfde type figuren die met hun Mac Book de hele dag in de koffiewinkel zitten op 1 koffie, en denken: kijk mij eens ZZP'er zijn, maar in feit ben je gewoon een loser die denkt iets voor te stellen, ik help je uit de droom: Je bent middelmaat!
@:raptorix
ik ken deze meme nietquote:Op dinsdag 21 september 2021 17:22 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ook alleen al de opmerking: "uit de slowcooker", van wooooooow kijk jullie eens dom zijn en kijk mij eens speciaal zijn, zelfde type figuren die met hun Mac Book de hele dag in de koffiewinkel zitten op 1 koffie, en denken: kijk mij eens ZZP'er zijn, maar in feit ben je gewoon een loser die denkt iets voor te stellen, ik help je uit de droom: Je bent middelmaat!
@:raptorix
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |