The crown 9/10quote:Op maandag 20 september 2021 18:48 schreef Coco het volgende:
Graag jullie review over:
The Crown, Ted Lasso, Mare of Easttown
Dank.
9/10, die andere twee ken ik niet.quote:Op maandag 20 september 2021 18:48 schreef Coco het volgende:
Graag jullie review over:
The Crown, Ted Lasso, Mare of Easttown
Dank.
Jawel, hij wilde reviews hebbenquote:
Is dit een review voor The Crown, Ted Lasso of Mare of Easttown?quote:Op maandag 20 september 2021 18:53 schreef Caland het volgende:
[..]
9/10, die andere twee ken ik niet.
Jaquote:Op maandag 20 september 2021 18:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Is dit een review voor The Crown, Ted Lasso of Mare of Easttown?
Klopt.quote:Op maandag 20 september 2021 18:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat wel, maar de andere twee kent hij niet.quote:Op maandag 20 september 2021 18:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nounou om nou jaren daar geen post te makenquote:Op maandag 20 september 2021 19:32 schreef Buitendam het volgende:
Het zijn die momenten dat je zo’n clubtopic even moet laten doodbloeden.
Een ijskoud bad, net als in het saunaatje heel even in het koude bad springen en dan snel weer wegwezen.quote:Op maandag 20 september 2021 20:49 schreef fetX het volgende:
[..]
Aardig wat meltdowns in de afgelopen 24 uur. Leuk topic, maar geen warm bad.
Al die PSV’ers die inwendig koken van de woede voelen echter niks van het ijskoude bad daarquote:Op maandag 20 september 2021 20:49 schreef fetX het volgende:
[..]
Aardig wat meltdowns in de afgelopen 24 uur. Leuk topic, maar geen warm bad.
Geen warm badquote:Op maandag 20 september 2021 23:06 schreef fetX het volgende:
@:lenny_leonard krijgt een draai om z’n oren in het PSV topic. Waar gaat het heen met FOK!? Dit kan niet.
Ik krijg er flink van langs. Ik had het advies van user @maxi-mus moeten volgen. Heel even erin springen en dan snel weer wegwezen.quote:Op maandag 20 september 2021 23:06 schreef fetX het volgende:
@:lenny_leonard krijgt een draai om z’n oren in het PSV topic. Waar gaat het heen met FOK!? Dit kan niet.
Soms moet je even met de beide benen op de grond worden gezet om te groeien.quote:Op dinsdag 21 september 2021 09:30 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik krijg er flink van langs. Ik had het advies van user @:maxi-mus moeten volgen. Heel even erin springen en dan snel weer wegwezen.
Hopelijk leest Schmidt mee.quote:Op dinsdag 21 september 2021 09:32 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Soms moet je even met de beide benen op de grond worden gezet om te groeien.
Leuke serie was dat ja.quote:Op dinsdag 21 september 2021 11:18 schreef maxi-mus het volgende:
REVIEW REVIEW REVIEW
Mare of Easttown gezien. 8/10 @:ggmm @:coco
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |