Je hebt rustdagen nodig.quote:
Wel vreemd dat ondanks het rouleren PSV eigenlijk nooit fit is en altijd allemaal blessures heeft.quote:Op dinsdag 21 september 2021 15:30 schreef Coco het volgende:
[..]
Je hebt rustdagen nodig.
Kijk bijvoorbeeld naar het PSV incident van afgelopen week.
Het rouleersysteem van Schmidt is zeer vermoeiend.quote:Op dinsdag 21 september 2021 15:31 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wel vreemd dat ondanks het rouleren PSV eigenlijk nooit fit is en altijd allemaal blessures heeft.
Ik heb de afgelopen dagen toch wel weer regelmatig aan deze tweet moeten denken.quote:Op dinsdag 21 september 2021 15:31 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wel vreemd dat ondanks het rouleren PSV eigenlijk nooit fit is en altijd allemaal blessures heeft.
quote:Op dinsdag 21 september 2021 15:44 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik heb de afgelopen dagen toch wel weer regelmatig aan deze tweet moeten denken.
[ twitter ]
Waarom maakt dat ziggo modem om de zoveel tijd een geluid? (alsof er iets uit en aan gaat)quote:
Dat hoort nie, die van mij maakt nooit geluid.quote:Op dinsdag 21 september 2021 15:52 schreef Coco het volgende:
[..]
Waarom maakt dat ziggo modem om de zoveel tijd een geluid? (alsof er iets uit en aan gaat)
Is 1 keer per dag of zo, lijkt op een kort print geluidje. (ja het stoort mij!)quote:Op dinsdag 21 september 2021 15:53 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat hoort nie, die van mij maakt nooit geluid.
Stuur maar een mailtje.quote:Op dinsdag 21 september 2021 15:54 schreef Coco het volgende:
[..]
Is 1 keer per dag of zo, lijkt op een kort print geluidje. (ja het stoort mij!)
Een modem hang je normaal gesproken in een ruimte, bijvoorbeeld een meterkast, waar de modem mooi weggewerkt is. En dus ook geen geluiden hoort.quote:Op dinsdag 21 september 2021 15:52 schreef Coco het volgende:
[..]
Waarom maakt dat ziggo modem om de zoveel tijd een geluid? (alsof er iets uit en aan gaat)
Deze post heeft van mij een like te pakkenquote:Op dinsdag 21 september 2021 15:57 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Een modem hang je normaal gesproken in een ruimte, bijvoorbeeld een meterkast, waar de modem mooi weggewerkt is. En dus ook geen geluiden hoort.
Ik krijg bij jou nu een beeld van een donkere muffe rukbunker waar een losse modem op de grond ligt met allerlei losse kabels overal en nergens. Zorg je wel goed voor jezelf? een opgeruimd huis is een opgeruimd karakter.
geen ordelijke chaos in je huis hebbenquote:Op dinsdag 21 september 2021 15:57 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Een modem hang je normaal gesproken in een ruimte, bijvoorbeeld een meterkast, waar de modem mooi weggewerkt is. En dus ook geen geluiden hoort.
Ik krijg bij jou nu een beeld van een donkere muffe rukbunker waar een losse modem op de grond ligt met allerlei losse kabels overal en nergens. Zorg je wel goed voor jezelf? een opgeruimd huis is een opgeruimd karakter.
Mijn modem hangt ook in de huiskamer!quote:Op dinsdag 21 september 2021 15:59 schreef maxi-mus het volgende:
Je kan een modem juist beter niet in de meterkast hangen, dat hebben vrijwel alleen nog maar boomers.
Hij staat bij mij op een tv-meubel naast de ziggo media box. Internet komt niet binnen via de meterkast, maar aan voorkant woonkamer.quote:Op dinsdag 21 september 2021 15:57 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Dat gaat lastig met een moderne inrichting. Ik heb overal apparatuur.quote:Op dinsdag 21 september 2021 16:02 schreef maxi-mus het volgende:
Je moet hem ook niet in de buurt van andere elektronische apparatuur zoals een mediabox zetten trouwens.
Ik heb zelf een Pfizer inrichting, dan lukt het wel.quote:Op dinsdag 21 september 2021 16:03 schreef Coco het volgende:
[..]
Dat gaat lastig met een moderna inrichting.
Dit lijkt mij onzin en klinkt als helpdesk argumentatie om problemen af te wimpelen.quote:Op dinsdag 21 september 2021 15:59 schreef maxi-mus het volgende:
Je kan een modem juist beter niet in de meterkast hangen, dat hebben vrijwel alleen nog maar boomers.
Anders even de modem resetten!quote:Op dinsdag 21 september 2021 16:07 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Dit lijkt mij onzin en klinkt als helpdesk argumentatie om problemen af te wimpelen.
Dit soort vervelende klanten die denken dat ze het zelf weten maar er geen verstand van hadden waren een goed argument om het bijltje erbij neer te gooien.quote:Op dinsdag 21 september 2021 16:07 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Dit lijkt mij onzin en klinkt als helpdesk argumentatie om problemen af te wimpelen.
Als je alleen via wifi aangesloten bent gaat dat voor problemen zorgen.quote:Op dinsdag 21 september 2021 16:07 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |