SPOILER: Voor Windows gebruikers.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Voor MacBook gebruikers.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Android en Chrome gebruikers.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De vorige delen vind je hier :
http://forum.fok.nl/topicchain/53
TVP's worden verwijderd! Plaats gewoon een opmerkelijke foto of gebruik de Volg-knop als je niet direct een leuke foto kan vinden
En 2x is scheepsrecht: Het is verplicht om een link bij je foto te plaatsen
En foto's natuurlijk ! Het is niet voor niks het opmerkelijke foto topic !
En weer verder.
🏠
De 10 op dit moment meest bekeken huizen op Funda kun je hier vinden :
https://www.funda.nl/thuis/trending/![]()
Als je van buiten naar binnen kijkt, dan zie ik niet meteen iets vreselijks. Aan de buitenkant is er ook geen teken van verwaarlozing. Ik verwacht dus een ouderwets interieur, maar om daarom nou helemaal geen foto's te plaatsen? Ik denk dat de verkoper hier niet verstandig aan doet.quote:Op maandag 13 september 2021 09:06 schreef Leandra het volgende:
[..]
"Onderhoudsvrije tuin" anno 1972...
Als het in de rest van het huis ook 1972 is kun je je lol op idd...
Maar ook dan is het ontbreken van foto's jammer.
Het is wel een aardige plek om te wonen als je geen miljonair bent; misschien is dat genoeg om kijkers te trekken.I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.![]()
zie het veel vaker bij 'gewone' huizen en dan snap ik het nut niet echt, zoveel advertenties waarin 1 foto van de buitenkant staat en 4 regels tekst. denk altijd dat het dan voor de sier is ofzo of op een afandere manier criminele activiteitquote:Op maandag 13 september 2021 08:57 schreef Claudia_x het volgende:
Ik ken het fenomeen dat geen of nauwelijks foto's worden geplaatst van het interieur van heel dure huizen of vervallen panden. Is het een nieuw fenomeen dat dat bij (schijnbaar) gedateerde rijtjeshuizen ook gebeurt? Slopen is niet bepaald een optie, dus ik zou als koper wel willen weten hoe indeling en lichtval zijn. En ik weet dat verkopers de huizenmarkt mee hebben, maar een huis van 650k zit niet in het segment waarin de meeste kopers zoeken.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
![]()
Wat voor criminele activiteit denk je aan?quote:Op maandag 13 september 2021 09:11 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
zie het veel vaker bij 'gewone' huizen en dan snap ik het nut niet echt, zoveel advertenties waarin 1 foto van de buitenkant staat en 4 regels tekst. denk altijd dat het dan voor de sier is ofzo of op een afandere manier criminele activiteitI make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.![]()
geen idee witwassen ofzo dat ze het voor de schijn op funda zetten om het minder verdacht te maken. Zal wel heel ver gezocht zijnquote:Op maandag 13 september 2021 09:12 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Wat voor criminele activiteit denk je aan?![]()
![]()
![]()
Ik denk ook dat het niet verstandig is, al was het alleen al omdat een 1972 badkaner en Bruynzeel keuken ook een hoop views genereert.quote:Op maandag 13 september 2021 09:11 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Als je van buiten naar binnen kijkt, dan zie ik niet meteen iets vreselijks. Aan de buitenkant is er ook geen teken van verwaarlozing. Ik verwacht dus een ouderwets interieur, maar om daarom nou helemaal geen foto's te plaatsen? Ik denk dat de verkoper hier niet verstandig aan doet.
Het is wel een aardige plek om te wonen als je geen miljonair bent; misschien is dat genoeg om kijkers te trekken.![]()
quote:Op zondag 12 september 2021 16:26 schreef Merel1808 het volgende:
In dit huis heeft de stenenverzameling zich naar bijna elke kamer van het huis uitgebreid:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
Ze hebben ook een be..eh badstee!![]()
![]()
Maar goed, 113m² woonoppervlak, 131m² kavel, 650K... dan maakt het nogal uit of het picture perfect is of dat er ruim een ton tegenaan moet, want in het laatste geval is het fors geprijsd voor een middenwoning van dat formaat op zo'n kleine kavel.
Los van het uitzicht.
Overigens ook geen extra foto's op de site van de makelaar, alleen dit zinnetje verraadt iets over de toestand:
- De woning behoeft modernisering en renovatie
Maar dat stond ook al op Funda.
Ergo: er moet zeker een ton tegenaan.
[ Bericht 21% gewijzigd door Leandra op 13-09-2021 09:31:56 ]![]()
Dit vind ik best een slimme oplossing als je per se een bad wilt, maar niet teveel ruimte hebtquote:Op maandag 13 september 2021 09:21 schreef Candaasje het volgende:
[..]![]()
Ze hebben ook een be..eh badstee!
[ afbeelding ].
Once in a while, I just wanna dance and feel good![]()
Wel fijn wonen aan de Rijksweg in malden, als je je niet stoort aan het drukke verkeer. Lekker langs de Vierdaagse route![]()
Ik vind het wel slim met het bad, zo kun je toch de wastafel ook kwijt!![]()
Ach, woning met tuin op steenworp afstand van Amsterdam, verkoopt ook wel zonder foto's.quote:Op maandag 13 september 2021 09:16 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik denk ook dat het niet verstandig is, al was het alleen al omdat een 1972 badkaner en Bruynzeel keuken ook een hoop views genereert.crap in = crap out![]()
Ik zou daar niet willen wonen, wel heel veel verkeer wat er langskomt. En aan de ene kant Union tegenober je en aan de andere kant de intratuin.quote:Op maandag 13 september 2021 12:40 schreef Serinde het volgende:
Wel fijn wonen aan de Rijksweg in malden, als je je niet stoort aan het drukke verkeer. Lekker langs de Vierdaagse route![]()
Ik vind het wel slim met het bad, zo kun je toch de wastafel ook kwijt!![]()
Zijn ze hier nu even snel met een verfspuit met witte verf door heen geweest om het toonbaar te maken hier in Culemborg ? Lijkt er wel op namelijk.
Er moet zonder meer nog wel een beetje aan gedaan worden..
Hier zijn ze in ieder geval begonnen met spuiten van de verf.
Eerst buiten aan de achterkant maar eens uitproberen.
Kunnen we boven mooi verder !![]()
![]()
Het zou me niets verbazen als dat gebeurd is om lekkage- en/of schimmelvlekken weg te poetsen, aan de dakkapel zie je al dat er daar iig een issue is (geweest).quote:Op maandag 13 september 2021 20:06 schreef Vonkenboer het volgende:
Zijn ze hier nu even snel met een verfspuit met witte verf door heen geweest om het toonbaar te maken hier in Culemborg ? Lijkt er wel op namelijk.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kunnen we boven mooi verder !
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
Pand is in 2019 gesloten op last van de burgemeester nadat er een wietkwekerij in bleek te zitten.quote:Op maandag 13 september 2021 20:06 schreef Vonkenboer het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]The love you take is equal to the love you make.![]()
Als je de plattegrond bekijkt zit de badkamer bij het voormalig kapsalon gedeelte dus je moet dan helemaal buitenom gaan want ze zijn volledig gescheiden.quote:Op maandag 13 september 2021 20:06 schreef Vonkenboer het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En Vlvolgens de tekst mag je niet wonen op de begane grond, hebben ze het dan hier alleen over het winkel gedeelte want de woonkamer aan het huiskant zit ook beneden.![]()
Ik zou dit niet bepaald een voordeel vinden als ik interesse zou hebben voor dit huis. De rottigheid is minder goed te zien. Zoals Leandra al terecht opmerkte is er hoogstwaarschijnlijk sprake van schimmelplekken.quote:Op maandag 13 september 2021 20:06 schreef Vonkenboer het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het pand zal volledig gestript moeten worden een ook ontdaan worden van al het stucwerk als er schimmel in zit.![]()
Nou, dat moet bij dat pand zonder de schimmel ook wel hoorquote:Op maandag 13 september 2021 20:28 schreef rutger05 het volgende:
[..]
Ik zou dit niet bepaald een voordeel vinden als ik interesse zou hebben voor dit huis. De rottigheid is minder goed te zien. Zoals Leandra al terecht opmerkte is er hoogstwaarschijnlijk sprake van schimmelplekken.
Het pand zal volledig gestript moeten worden een ook ontdaan worden van al het stucwerk als er schimmel in zit.
disclaimer![]()
quote:Op maandag 13 september 2021 20:06 schreef Vonkenboer het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Locatie inderdaad: je kunt bijna niet dichterbij Centraal Station wonen en dan ook nog eens relatief rustig. Bovendien is de grond in volle eigendom (geen erfpacht) en gaat het om een perceel van 700 m2. Dat zie je niet veel in de hoofdstad.I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.![]()
Platrijden en toren met 30 verdiepingen erop zetten
Wel een fantastische plek trouwens. Alleen jammer van de prijs.
[ Bericht 18% gewijzigd door bleiblei op 16-09-2021 17:40:13 ]![]()
Ik ben me bewust van woningnood maar zou het alsnog zonde vinden. Dit wijkt nog af van veel andere stukken van Amsterdam (zeker in het centrale deel).quote:Op donderdag 16 september 2021 17:33 schreef bleiblei het volgende:
Dan zie ik hier nog liever een volledig nieuwe woning verschijnen die hier veel op lijkt (maar dan niet afgeleefd).![]()
Beschermd stadsgezicht, ik weet niet of je het dan mag plat gooienquote:Op donderdag 16 september 2021 17:33 schreef bleiblei het volgende:
Wel een fantastische plek trouwens. Alleen jammer van de prijs.geregistreerd op: vrijdag 21 mei 2004 @ 19:08![]()
Wat heeft hier in gezeten johquote:Op donderdag 16 september 2021 13:08 schreef Momo het volgende:
Dit voor een miljoen ondertussen![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]Kantoor?
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."![]()
Het huis zit wel vast aan een ander huisquote:Op donderdag 16 september 2021 17:33 schreef bleiblei het volgende:
Wel een fantastische plek trouwens. Alleen jammer van de prijs.![]()
Och detail. (Was verder ook niet heel serieus trouwensquote:Op donderdag 16 september 2021 19:04 schreef Momo het volgende:
[..]
Het huis zit wel vast aan een ander huis).
Maar goed, wel jammer dat het beschermd stadsgezicht is, terwijl het echt een enorm nietszeggend huisje is dat je in elk gehucht in veelvoud tegen komt. Daardoor heeft het niet echt de potentie om het heel vet te maken qua aangezicht. Dus moet je dat zoeken aan de achterkant met aanbouwen e.d..
De locatie blijft wel echt geweldig.
![]()
In de plattegrond is het vermeld als atelierquote:Op donderdag 16 september 2021 19:01 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Wat heeft hier in gezeten johKantoor?
[ afbeelding ]![]()
![]()
Huis van buiten wat opknappen, maar niet te veel zodat het niet uit de toon valt met de naastliggende huizen,quote:Op donderdag 16 september 2021 19:04 schreef Momo het volgende:
[..]
Het huis zit wel vast aan een ander huis
Binnenkant natuurlijk helemaal strippen.
Bijgebouwen slopen en vervangen door aangebouwde bijkeuken, garage en serre.![]()
![]()
Eén van mijn grootste ergernissen: luiken die smaller zijn dan het raam!quote:Op donderdag 16 september 2021 19:29 schreef Vonkenboer het volgende:
Hier in Luyksgestel hebben ze opvallend veel luiken aan de binnenkant van het huis zitten.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Linkje![]()
![]()
Zo te zien klappen ze uit, dus ik vermoed dat ze wel passen.quote:Op zaterdag 18 september 2021 09:56 schreef Viv het volgende:
[..]
Eén van mijn grootste ergernissen: luiken die smaller zijn dan het raam!The love you take is equal to the love you make.![]()
Oh gelukkigquote:Op zaterdag 18 september 2021 09:57 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Zo te zien klappen ze uit, dus ik vermoed dat ze wel passen.![]()
![]()
Die vloer…quote:Op zaterdag 18 september 2021 09:48 schreef Fietsertje70 het volgende:
En weer een Grieks paleisje in een bejaardenbungalow....
[ afbeelding ]
Los van dezuilen
natuurlijk.
***![]()
https://www.funda.nl/koop(...)54845-nassaulaan-26/
Check de foto aan de muur boven de eettafel.
Ik krijg hem niet zo snel hier.. mobiel op camping.. no wifi
Maar check
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!![]()
Godverdomme hey, ken je dat huis of bestudeer je alle huizen zo goed dat je zoiets zietquote:Op zaterdag 18 september 2021 22:43 schreef Ondeugend_is_woedend het volgende:
Maar check.
Goeie find wel, potentiele klassieker.
![]()
quote:Op zaterdag 18 september 2021 22:43 schreef Ondeugend_is_woedend het volgende:
Maar check
Bijzonder.Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.![]()
Nee niet mijn ontdekking maar hij moest wel hier komen toch?quote:Op zaterdag 18 september 2021 22:47 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Godverdomme hey, ken je dat huis of bestudeer je alle huizen zo goed dat je zoiets ziet.
And everything under the sun is in tune
Ik snap niet dat je zo'n foto maakt.
Ik snap al helemaal niet dat die aan de muur komt.Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
Getver, wie hangt er nu zoiets aan de muur en dan al helemaal op die plaats?quote:Op zondag 22 november 2015 20:44 schreef Bart2002 het volgende:
"Je bent wel een ongelooflijk eigenwijs pijpje drop."![]()
Groeien de planten hier naar binnen?
https://www.funda.nl/koop(...)-meulenplantsoen-20/
Foto lukt niet op mobiel
“Take my shoes off and throw them in the lake, and I”ll be two steps in the water”.![]()
Dit huis schreeuwt jaren '70 en toen waren van die indoor tuintjes hip. Dus gewoon een soort van enorme plantenbak in de vloer. Ik denk dat het zoiets is.quote:Op zondag 19 september 2021 00:37 schreef Greetje21 het volgende:
Foto lukt niet op mobiel"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."![]()
In het rode tekstvlak boven het invoervenster voor je reactie:quote:Op zondag 19 september 2021 00:37 schreef Greetje21 het volgende:
Foto lukt niet op mobielquote:Aan degenen die op mobiel mee-posten: in de OP op pagina 1 staat echt een uitstekende beschrijving hoe je mobiel toch prima foto's kan posten. Dit topic is zoveel leuker als de foto erbij staat, dus doe die moeite !
Tja, eh... apart zullen we maar zeggenOok een aparte uitbouw wel...
Goeie tekst ook weer van de makelaar:Dit noem ik niet bepaald een "prachtige parkachtige tuin"quote:De prachtige achtertuin omzoomt door groen geeft een parkachtig gevoel door de vrijheid en rust, die je hier ervaart.
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.![]()
![]()
[ Bericht 100% gewijzigd door ondeugend op 19-09-2021 12:42:49 ]And everything under the sun is in tune
Ik vind die tuin juist prachtig, veel mooier dan al die symmetrische strakgetrokken tuinen die je overal al ziet.![]()
![]()
Ik zie ook eem barbie in een rolstoel boven de bankquote:Op zaterdag 18 september 2021 22:43 schreef Ondeugend_is_woedend het volgende:
Maar check
Flesje bier![]()
Niet helemaal duidelijk inderdaad.. maar zo bizar en smakeloos als de foto boven de eettafel is de foto nietquote:Op zondag 19 september 2021 12:30 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Ik zie ook eem barbie in een rolstoel boven de bankAnd everything under the sun is in tune
Geheel te renoveren karakteristieke boerderij
https://www.funda.nl/koop/de-heurne/huis-42447798-gelkinkweg-12/![]()
![]()
Denk dat als je alle klimop in eens weg haalt, het hele ding als een kaartenhuis in elkaar valt.quote:Op zondag 19 september 2021 20:52 schreef Hobbesje het volgende:
https://www.funda.nl/koop/de-heurne/huis-42447798-gelkinkweg-12/
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
![]()
Denk dat in deze boerderij die doorstroomverwarmer het nieuwste apparaat is !
https://www.funda.nl/koop/de-heurne/huis-42422534-jurdensdijk-2/![]()
Supervetquote:Op zondag 19 september 2021 04:58 schreef flipsen het volgende:
[..]
In het rode tekstvlak boven het invoervenster voor je reactie:
[..]
[ afbeelding ]
Tja, eh... apart zullen we maar zeggenOok een aparte uitbouw wel...
Goeie tekst ook weer van de makelaar:
[..]
Dit noem ik niet bepaald een "prachtige parkachtige tuin"
[ afbeelding ]Ik mis alleen de zitkuil!
![]()
De boel mag plat, maar ik zou het jammer vinden.quote:Op zondag 19 september 2021 20:56 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]
Denk dat als je alle klimop in eens weg haalt, het hele ding als een kaartenhuis in elkaar valt.
[ afbeelding ]crap in = crap out![]()
En de pomp ernaast een van de oudere:quote:Op zondag 19 september 2021 20:58 schreef Vonkenboer het volgende:
Denk dat in deze boerderij die doorstroomverwarmer het nieuwste apparaat is !
[ afbeelding ]
https://www.funda.nl/koop/de-heurne/huis-42422534-jurdensdijk-2/
crap in = crap out![]()
Belachelijk, een half miljoen voor "dat". Zonder de discussie opnieuw aan te slingeren. Het ligt pal aan de grens met Duitsland en over die grens is echt wel iets beters en goedkopers te vinden met vergelijkbare inhoud en perceel. Je moet wel een enorme freak zijn wil je dit kopen voor een half miljoen. Keuken is inderdaad geweldig evenals die pomp. Maar niet voor deze prijsquote:Op zondag 19 september 2021 20:52 schreef Hobbesje het volgende:
https://www.funda.nl/koop/de-heurne/huis-42447798-gelkinkweg-12/
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]voorheen marcel.nl , tegenwoordig door het leven als marcel.de![]()
Nevermind, discussie niet wéér opstarten..
[ Bericht 43% gewijzigd door bleiblei op 20-09-2021 07:21:58 (.) ]![]()
Zodra mensen kinderen krijgen, moeten ze vaak ook gelijk álles delen met iedereen. Meestal beperkt zich dat nog tot verhalen over kots, poep en totaal oninteressante handelingen van dat kind, maar dit is wel next level.quote:When government - in pursuit of good intentions - tries to rearrange the economy, legislate morality, or help special interests, the cost come in inefficiency, lack of motivation, and loss of freedom. Government should be a referee, not an active player.
Hey, my girl, why don't you just let it flow?![]()
Dat hoort er toch een beetje bij? Maar dit is echt belachelijk.quote:Op maandag 20 september 2021 09:20 schreef nostra het volgende:
[..]
Zodra mensen kinderen krijgen, moeten ze vaak ook gelijk álles delen met iedereen. Meestal beperkt zich dat nog tot verhalen over kots, poep en totaal oninteressante handelingen van dat kind, maar dit is wel next level.Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
Te koop: Ruïne in het midden van nergens mét kans op natte voeten en voorwaarden waarvan nog niet helemaal duidelijk is wat die voorwaarden precies zijn.
Neem een paar miljoen mee, maar als het lukt woon je wel fantastisch.![]()
![]()
Nou ja de locatie is best mooi en als je het pand gewoon plat walst kun je er best wat moois neerzetten, maar je moet er wel de centen voor hebben.quote:Op maandag 20 september 2021 21:43 schreef Fietsertje70 het volgende:
Te koop: Ruïne in het midden van nergens mét kans op natte voeten en voorwaarden waarvan nog niet helemaal duidelijk is wat die voorwaarden precies zijn.
Neem een paar miljoen mee, maar als het lukt woon je wel fantastisch.
[ afbeelding ]Op zondag 22 november 2015 20:44 schreef Bart2002 het volgende:
"Je bent wel een ongelooflijk eigenwijs pijpje drop."![]()
Dat kan dus niet want je zult het gemaal ook moeten herbouwen cq restaureren.quote:Op maandag 20 september 2021 22:03 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Nou ja de locatie is best mooi en als je het pand gewoon plat walst kun je er best wat moois neerzetten, maar je moet er wel de centen voor hebben.
Daar staat tegenover dat je er wel een gigantisch pand neer mag zetten, want 2.500m³ is enorm.![]()
"HALLOOOW"quote:Op dinsdag 21 september 2021 00:55 schreef tjoptjop het volgende:
- Duurzaam wonen en minimalisering Ecologische foodprint.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Sorry, dit keer geen toffe foto's maar ik vond het het delen waard:
Want dit is ook wel een aardig raadsel huis
https://www.funda.nl/koop(...)ranje-nassaulaan-13/
Ten eerste, dit sfeervolle vrijstaande jaren 40 huis nabij Eindhoven op een perceel van bijna 850m2 voor 550K
Dat is niet veel geld (lees, erg weinig), dus waar zit de catch?
Wel nu....
De "straat" die er achter ligt is 1:
https://goo.gl/maps/hLjbSZWWHArR9snz8
Maar verder blijkt dat de oprit van de achterburen (die helemaal praktisch op de A2 wonen, god weet hoe ze dat voor elkaar hebben gekregen) over je riante perceel van 850m2 heen loopt:
Op deze oprit rust een recht van overpad ten behoeve van het achterliggende perceel. Dus geen privacy en 40m2 van je perceel ben je kwijt aan de achterburen.
![]()
Mwa, dat geen privacy valt wel mee, de oprit is aan de rechterkant en de rest van het perceel is flink "afgeschermd" zo te zien. Niet anders dan aan een (rustige) straat wonen denk ik? Ik zou er niet zoveel moeite mee hebben, maar je moet het wel een beetje treffen met je buren natuurlijk
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.![]()
Een zeer leuk- en speels 2-kamerappartement aldus de omschrijving.
Ik vraag me af waar ze het speelse vandaan halen
https://www.funda.nl/koop(...)833-de-huesmolen-93/"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani![]()
Ah, daar heb je de Vliegende Makelaar weer. Die man is meer met zichzelf bezig dan met zijn klanten.quote:Op dinsdag 21 september 2021 13:23 schreef essnhills het volgende:
Een zeer leuk- en speels 2-kamerappartement aldus de omschrijving.
Ik vraag me af waar ze het speelse vandaan halen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
https://www.funda.nl/koop(...)833-de-huesmolen-93/
Hier een overzicht van zijn aanbod op Funda, bij elk huis heeft hij minimaal een foto van hemzelfNo Dukes of Hazzard in the classroom![]()
Asjemenou… Houd jij wel van een verrassing op zijn tijd? En is standaard in jouw ogen maar saai? (...) Het huis is in 1994 met hulp van een binnenhuisarchitect ingedeeld. Er zijn toen bijzondere keuzes gemaakt die tot in de finesse zijn doorgevoerd waardoor vooral de benedenverdieping verrassend anders is dan je wellicht zou verwachten.
Het kan allemaal in Purmerend, waar je je in de tropen waant:
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.![]()
Scheve muren zijn inderdaad heel verrassend en erg jaren 90 maar een hel bij het inrichten.
Maar hey, geen stalen industriële deuren en visgraat vloer.
![]()
En dan ook een (onhandige) schuine hoek aan je tafel, van hetzelfde natuursteen als je aanrechtblad en je salontafel.
The love you take is equal to the love you make.![]()
Met matchende salontafel!quote:Op woensdag 22 september 2021 10:45 schreef Lienekien het volgende:
En dan ook een (onhandige) schuine hoek aan je tafel, van hetzelfde natuursteen als je aanrechtblad en je salontafel.
[ afbeelding ]I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.![]()
En een verhoging zodat je met gewone stoelen ipv barstoelen aan je bargedeelte kan zitten
Ik heb je lief mijn hele leven![]()
Het ziet eruit alsof je niet eens goed aan kunt schuiven. Ik had er voor de foto's krukjes onder gezet.quote:Op woensdag 22 september 2021 10:53 schreef laziness het volgende:
En een verhoging zodat je met gewone stoelen ipv barstoelen aan je bargedeelte kan zitten
Komisch ook dat ze iemand hebben laten poseren. Die komt op andere foto's niet terug en er zijn ook foto's van de keuken zonder hem.I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.![]()
Daar zie ik mezelf al achterover donderen. Dan is het wel weer fijn dat die tafel een schuine hoek heeft want anders was dat een mooie gelegenheid geweest om een schedelbasisfractuur op te lopen.quote:Op woensdag 22 september 2021 10:53 schreef laziness het volgende:
En een verhoging zodat je met gewone stoelen ipv barstoelen aan je bargedeelte kan zitten![]()
Leuk! En de indeling is tenminste niet contrafunctioneel.quote:Op woensdag 22 september 2021 13:15 schreef Claudia_x het volgende:
Nog een huis voor de liefhebber van 'een verrassing op zijn tijd':
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
Zit er nou schilderstape op 1 van de deuren op de overloop?quote:Op woensdag 22 september 2021 13:15 schreef Claudia_x het volgende:
Nog een huis voor de liefhebber van 'een verrassing op zijn tijd':
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik zit mobiel en die "handleiding" voor mobiel posten werkt niet omdat hij de linkjes in de app opent![]()
![]()
Bedoel je dit? Ziet er wel zo uit....quote:Op woensdag 22 september 2021 13:59 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zit er nou schilderstape op 1 van de deuren op de overloop?
Ik zit mobiel en die "handleiding" voor mobiel posten werkt niet omdat hij de linkjes in de app opent![]()
![]()
Wat een kut huis, en ook nog in Purmerendquote:Op woensdag 22 september 2021 10:26 schreef Claudia_x het volgende:
Asjemenou… Houd jij wel van een verrassing op zijn tijd? En is standaard in jouw ogen maar saai? (...) Het huis is in 1994 met hulp van een binnenhuisarchitect ingedeeld. Er zijn toen bijzondere keuzes gemaakt die tot in de finesse zijn doorgevoerd waardoor vooral de benedenverdieping verrassend anders is dan je wellicht zou verwachten.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het kan allemaal in Purmerend, waar je je in de tropen waant:
[ afbeelding ]
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen![]()
Ik kon me eigenlijk ook geen andere aanduiding bedenken: een onhandig kuthuis.quote:Op woensdag 22 september 2021 17:29 schreef Soury het volgende:
[..]
Wat een kut huis, en ook nog in PurmerendVertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.![]()
Die binnenhuisarchitect lacht zich rotquote:Op woensdag 22 september 2021 17:31 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Ik kon me eigenlijk ook geen andere aanduiding bedenken: een onhandig kuthuis.Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen![]()
Zodra ik Lees dat iets ontworpen in door een architect krijg ik direct kriebelsquote:Op woensdag 22 september 2021 17:36 schreef Soury het volgende:
[..]
Die binnenhuisarchitect lacht zich rot![]()
De heg bij dit huis kun je volgens mij beter helemaal weghalen..
De tuin is ook zo heerlijk groen; maar er hangt in ieder geval een vogelhuisje![]()
https://www.funda.nl/koop(...)hofland-114/#foto-25![]()
Het behang wat in dit huis aanwezig is kan je ook maar beter weghalenquote:Op donderdag 23 september 2021 19:50 schreef Vonkenboer het volgende:
De heg bij dit huis kun je volgens mij beter helemaal weghalen..
[ afbeelding ]
De tuin is ook zo heerlijk groen; maar er hangt in ieder geval een vogelhuisje![]()
https://www.funda.nl/koop(...)hofland-114/#foto-25![]()
![]()
Als je lang genoeg wacht, dan gaat het vanzelf er wel af van ellendequote:Op donderdag 23 september 2021 19:57 schreef Fietsertje70 het volgende:
[..]
Het behang wat in dit huis aanwezig is kan je ook maar beter weghalen![]()
![]()
Iemand nog belangstelling om een help mijn man is klusser projectje op te pakken ?
Ze hebben het in iedere ruimte wel proberen op te leuken met een canvas schilderijtje aan de wand.
Er is in ieder geval genoeg ventilatie![]()
https://www.funda.nl/koop(...)r-de-vriesstraat-37/![]()
en je koopt die vieze schijtzooi er nog verplicht voor onbepaalde tijd bij ookquote:* De benedenwoning (Slotboomstraat 5-A) is verhuurd voor onbepaalde tijd (zonder huurovereenkomst) voor ¤ 595,- per maand.
disclaimer![]()
TEERing die muren.quote:Op vrijdag 24 september 2021 15:43 schreef Momo het volgende:
https://www.funda.nl/koop(...)slotboomstraat-5-ab/
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat een rotzooiKierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Hoe werkt dat dan vraag ik me af, er is géén overeenkomst. Dan is het toch een kwestie van netjes aankondigen dat het uit de verhuur gaat, vervolgens dwingend een daarna na verloop ultimatum eruit laten zetten met behulp van partij X?quote:Op vrijdag 24 september 2021 15:48 schreef SQ het volgende:
[..]
en je koopt die vieze schijtzooi er nog verplicht voor onbepaalde tijd bij ookLaat die handjes wapperen!![]()
quote:Op vrijdag 24 september 2021 19:12 schreef Gieliovd het volgende:
[..]
Hoe werkt dat dan vraag ik me af, er is géén overeenkomst. Dan is het toch een kwestie van netjes aankondigen dat het uit de verhuur gaat, vervolgens dwingend een daarna na verloop ultimatum eruit laten zetten met behulp van partij X?quote:Huurbescherming bij mondelinge afspraak
Staan de afspraken over uw huurhuis niet op papier? Mondelinge afspraken zijn ook geldig. Maar ze zijn wel moeilijker te bewijzen als dat nodig is. Bijvoorbeeld bij een verschil van mening met uw verhuurder. Het is daarom beter om de afspraken schriftelijk vast te leggen in een schriftelijk huurcontract.disclaimer![]()
Koop breekt geen huur. En dit is huur, al is er geen overeenkomst.quote:Op vrijdag 24 september 2021 19:12 schreef Gieliovd het volgende:
[..]
Hoe werkt dat dan vraag ik me af, er is géén overeenkomst. Dan is het toch een kwestie van netjes aankondigen dat het uit de verhuur gaat, vervolgens dwingend een daarna na verloop ultimatum eruit laten zetten met behulp van partij X?The love you take is equal to the love you make.![]()
Veel erger wordt het ook niet.quote:Op vrijdag 24 september 2021 15:43 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat een rotzooi![]()
En de douche ook in de keuken. Kun je tijdens het douchen in de soep roerenquote:Op vrijdag 24 september 2021 15:43 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat een rotzooi![]()
En de eerste 3 jaar mag je de huur niet opzeggen (en daarna kost het nog steeds geld), dus ik gok dat de koper zo onaangenaam mogelijk gaat klussen.crap in = crap out![]()
Een looplamp zo te zienquote:Op vrijdag 24 september 2021 21:35 schreef yinu het volgende:
[ afbeelding ]
Iemand enig idee wat dat ding met die stekker op de plee is?![]()
![]()
Het tijger- en luipaardthema is in dit huis consequent doorgevoerd. Kamer 1:
Kamer 2:
Kamer 3:
Een bijzondere wastafel op de laatste foto:
Er is wel meer bijzonder aan dit huis:
Die spiegel erboven hangt ook erg hoog. Zal wel een lange zoon slapen nu.
Protège moi de mes désirs.![]()
https://twitter.com/Kakhiel/status/1441810328715763715?s=19
Ooow sorry, was hier -natuurlijk- allang gepost... :$
[ Bericht 16% gewijzigd door warhamstr op 25-09-2021 19:52:32 ]![]()
Charmant oud boerderijtje aan de buitenkant, van binnen beetje achterstallig onderhoud.
Niet morsen op het aanrecht want dan loopt het je in je schoenen.
Bij de bouw van de schuur waren de rechte bomen al op.![]()
![]()
Looplamp inderdaad. Wel goed mikken, niet met je dronken kop per ongeluk in de stekkerdoos op de vloer zeiken.quote:Op vrijdag 24 september 2021 21:35 schreef yinu het volgende:
[ afbeelding ]
Iemand enig idee wat dat ding met die stekker op de plee is?![]()
En in hét Groningse aardbevingsgebied.quote:Op zaterdag 25 september 2021 19:58 schreef Zomaarevenkijken het volgende:
Charmant oud boerderijtje aan de buitenkant, van binnen beetje achterstallig onderhoud.
Niet morsen op het aanrecht want dan loopt het je in je schoenen.
[ afbeelding ]
Bij de bouw van de schuur waren de rechte bomen al op.
[ afbeelding ]![]()
![]()
Zal de nieuwe eigenaar niet zo'n probleem vinden.quote:Op zaterdag 25 september 2021 20:03 schreef Zomaarevenkijken het volgende:
[..]
Looplamp inderdaad. Wel goed mikken, niet met je dronken kop per ongeluk in de stekkerdoos op de vloer zeiken.crap in = crap out![]()
Winsum ligt behoorlijk aan de rand van het aardbevinggebied.I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.![]()
quote:Op vrijdag 24 september 2021 21:42 schreef Piles het volgende:
[..]
Een looplamp zo te zien
[ afbeelding ]Ik wil niet weten waarom die looplamp daar hangt. Echt niet. Ik wil daar ook verder niet meer over nadenken.quote:Op zaterdag 25 september 2021 20:03 schreef Zomaarevenkijken het volgende:
[..]
Looplamp inderdaad. Wel goed mikken, niet met je dronken kop per ongeluk in de stekkerdoos op de vloer zeiken.![]()
![]()
![]()
Wat zijn die vlekken nou? Plukken hondenhaar ofzo?
https://www.funda.nl/koop(...)iestraat-14/#foto-13Nee.![]()
Ik mag aannemen dat je dat wel even opruimt voor de foto's gemaakt worden. Eerder moddersporen of zoiets.quote:Op zondag 26 september 2021 22:36 schreef PimD het volgende:
[ afbeelding ]
Wat zijn die vlekken nou? Plukken hondenhaar ofzo?
https://www.funda.nl/koop(...)iestraat-14/#foto-13Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
Ik kan even geen foto’s kiezen van deze villa-op een-rij. Mooie Vila
[ Bericht 28% gewijzigd door Vonkenboer op 27-09-2021 18:16:11 (Foto's toegevoegd) ]![]()
Tis wel aardig grootquote:Op maandag 27 september 2021 18:11 schreef amaranta het volgende:
Ik kan even geen foto’s kiezen van deze villa-op een-rij. Mooie Vila![]()
Memory lane indeed. Als iemand weet hoe ik aan de grepen van die keukenkastjes/lades kan komen, houd ik me namens mijn ouders aanbevolenquote:Op zondag 26 september 2021 16:09 schreef nomina het volgende:
Een trip down memory lane.
[ afbeelding ]
https://www.funda.nl/koop(...)weidtje-6/#overzicht
crap in = crap out![]()
Eindhovenaren kennen deze wijk. Het is een van de beruchtste wijken uit 040. 5 ton is echt bizar!quote:![]()
Wowquote:Op maandag 27 september 2021 18:11 schreef amaranta het volgende:
En
stupidity has become as common as common sense was before![]()
quote:Op maandag 27 september 2021 18:29 schreef Clubsoda het volgende:
'Villa in rij'Wat een geniale contradictie
![]()
geniaal, villa in rij w000t
Hallo![]()
De kamperlook is aardig aanwezigquote:Op maandag 27 september 2021 18:22 schreef amaranta het volgende:
[..]
Eindhovenaren kennen deze wijk. Het is een van de beruchtste wijken uit 040. 5 ton is echt bizar!Hallo![]()
Wel inclusief alle meubels (met echt bladgoud) en lampen hè!! Dat je dat ff niet vergeet jonguh!!!quote:Op maandag 27 september 2021 18:11 schreef amaranta het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Maar de 10 zonnepanelen zijn weer huur
Misschien wat minder geld uitgeven aan wanstaltige meubels...
Ben benieuwd hoe snel deze "tussenvilla" zonder tuin, want de heleboel is volgebouwd, verkocht is.![]()
Even melden bij de makelaar en vragen of hij je gegevens door kan geven aan de nieuwe eigenaar omdat je om zulke handgrepen zit te springen.quote:Op maandag 27 september 2021 18:17 schreef loveli het volgende:
[..]
Memory lane indeed. Als iemand weet hoe ik aan de grepen van die keukenkastjes/lades kan komen, houd ik me namens mijn ouders aanbevolen
[ afbeelding ]
Ze hadden zelf zo te zien ook al moeite die handgrepen te vinden, want de onderste lade heeft een andere handgreep.![]()
De kringloop wou ze vorig jaar niet hebben...quote:Op maandag 27 september 2021 18:17 schreef loveli het volgende:
[..]
Memory lane indeed. Als iemand weet hoe ik aan de grepen van die keukenkastjes/lades kan komen, houd ik me namens mijn ouders aanbevolen
[ afbeelding ]![]()
Kut, ik met (oog)pijn en moeite door alle foto´s bladeren, hebben ze géén gouden kranenquote:Op maandag 27 september 2021 18:11 schreef amaranta het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]Wilde juist @Seven. attent maken op kekke interieurideeën passend bij de gouden kranen
Damn, ik dacht dat het een huis in aanbouw was, gevalletje echtscheiding voordat het opgeleverd werd. Maar er blijken dus al mensen in te wonen sinds 1969.quote:Op maandag 27 september 2021 19:59 schreef Iemand91 het volgende:
"bunker chic":
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
https://www.funda.nl/koop/utrecht/huis-42555276-ovidiuslaan-14/![]()
![]()
![]()
WC rolhouder matcht nietquote:Op maandag 27 september 2021 20:41 schreef flipsen het volgende:
[..]
Kut, ik met (oog)pijn en moeite door alle foto´s bladeren, hebben ze géén gouden kranenWilde juist @:Seven. attent maken op kekke interieurideeën passend bij de gouden kranen
Resistance is futile.![]()
Prachtig huisquote:Op maandag 27 september 2021 19:59 schreef Iemand91 het volgende:
"bunker chic":
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
https://www.funda.nl/koop/utrecht/huis-42555276-ovidiuslaan-14/
Resistance is futile.![]()
Dat dacht ik vroeger ook, totdat ik dit topic begon te volgenquote:Op zondag 26 september 2021 22:40 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik mag aannemen dat je dat wel even opruimt voor de foto's gemaakt worden.
Honey ! Take me drunk, i am home !![]()
Wat een leuk huis met mooie tuinquote:Op woensdag 29 september 2021 09:57 schreef devlinmr het volgende:
Back to the 70's
[ afbeelding ]
![]()
[ afbeelding ]
![]()
https://www.funda.nl/koop/wageningen/huis-42556695-hertenlaan-18/![]()
quote:Op woensdag 29 september 2021 10:16 schreef KaheemSaid het volgende:
Wat een leuk huis met mooie tuinIk zou er zo intrekken. Met schrootjes en al
(wc en zo wel even nieuwe tegeltjes aan de wand, niet op de vloer, die zijn
)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."![]()
Same here! Hoewel een badkamer boven wel prettig zou zijn. Maar dat kan ook op termijn.quote:Op woensdag 29 september 2021 11:34 schreef Isabeau het volgende:
[..]Ik zou er zo intrekken. Met schrootjes en al
)
![]()
Deze bedoel je denk ik?quote:Op woensdag 29 september 2021 11:34 schreef Isabeau het volgende:
[..]Ik zou er zo intrekken. Met schrootjes en al
)
Oh die vloer is juist vreselijk en de tegeltjes wel;quote:Op woensdag 29 september 2021 12:11 schreef flipsen het volgende:
[..]
Deze bedoel je denk ik?
[ afbeelding ]![]()
Nee, ik bedoelde deze:
Die wand tegeltjes zijn ook cool. En ja die schrootjes ook. Dat huis is niet eens zo gek duur.quote:Op woensdag 29 september 2021 13:16 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Oh die vloer is juist vreselijk en de tegeltjes wel;![]()
Nee, ik bedoelde deze:
[ afbeelding ]Iedereen is een kutlultrut
Ja, eigenlijk heb je ook wel gelijk dat die ontzettend ouderwetse wandtegeltjes ook prachtig zijn. En idd echt niet super duur voor zo'n huis.quote:Op woensdag 29 september 2021 17:22 schreef Soury het volgende:
Die wand tegeltjes zijn ook cool. En ja die schrootjes ook. Dat huis is niet eens zo gek duur."Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."![]()
Gaaf zeg!quote:Op woensdag 29 september 2021 17:11 schreef Resistor het volgende:
Bunker!
https://www.funda.nl/koop(...)73-badhuisweg-139-a/
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
Schattig huisje.quote:Op woensdag 29 september 2021 09:57 schreef devlinmr het volgende:
Back to the 70's
[ afbeelding ]
![]()
[ afbeelding ]
![]()
https://www.funda.nl/koop/wageningen/huis-42556695-hertenlaan-18/![]()
Cool huis!quote:Op woensdag 29 september 2021 17:11 schreef Resistor het volgende:
Bunker!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ook handig als je kind op drummen zit:
Wie zouden Anouk, Famke en Maaike zijn?
Hond met dure designmeubelsmaak
En een doeltreffend geplaatst kamerscherm in badkamer met verder panoramisch uitzicht. Prachtig.![]()
![]()
De dochters.quote:Op woensdag 29 september 2021 22:23 schreef yinu het volgende:
[..]
Cool huis!
Ook handig als je kind op drummen zit:
[ afbeelding ]
Wie zouden Anouk, Famke en Maaike zijn?
[ afbeelding ]
Hond met dure designmeubelsmaak
[ afbeelding ]
En een doeltreffend geplaatst kamerscherm in badkamer met verder panoramisch uitzicht. Prachtig.
Is dat dan een lijst van wie er op welke dag met de lift mag ofzo?quote:
Intrigerend vind ik dit soort dingen altijd.![]()
De video is... artistiek.quote:
Met veel aandacht voor het lichtspel
De ark is volgens de tekst ontworpen in 2019 door de eigenaar die architect is. En bij dit soort objecten vraag ik me altijd weer af; waarom verkopen ze dit? Gaan ze scheiden? Of naar Ibiza? Want het is allemaal zó persoonlijk, particulier en op maat gemaakt, dat het me niet lijkt dat deze boot is gebouwd om na 2 jaar weer te verkopen en snelle cash te maken. Dan doe je toch geen chakra-glas-in-lood in de raampjes? Het maakt me nieuwsgierig.
Edit: oh hee, hij staat ook te huur, al lange tijd. En in die beschrijving blijkt de ark al sinds 2017 af te zijn...![]()
Fucking hell.quote:Op woensdag 29 september 2021 22:45 schreef yinu het volgende:
[..]
De video is... artistiek.
Met veel aandacht voor het lichtspelWaarschijnlijk is de heer des huizes vreemdgegaan met de jongedame die het au pair-appartement bewoont.quote:De ark is volgens de tekst ontworpen in 2019 door de eigenaar die architect is. En bij dit soort objecten vraag ik me altijd weer af; waarom verkopen ze dit? Gaan ze scheiden? Of naar Ibiza? Want het is allemaal zó persoonlijk, particulier en op maat gemaakt, dat het me niet lijkt dat deze boot is gebouwd om na 2 jaar weer te verkopen en snelle cash te maken. Dan doe je toch geen chakra-glas-in-lood in de raampjes? Het maakt me nieuwsgierig.
En ergens in de tekst over de verhuur wordt 2016 als bouwjaar genoemd. Tja, wat is het nou?quote:Edit: oh hee, hij staat ook te huur, al lange tijd. En in die beschrijving blijkt de ark al sinds 2017 af te zijn...I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.![]()
Of wie de hond moet uitlaten?quote:Op woensdag 29 september 2021 22:37 schreef yinu het volgende:
[..]
Is dat dan een lijst van wie er op welke dag met de lift mag ofzo?
Intrigerend vind ik dit soort dingen altijd.The love you take is equal to the love you make.![]()
*kwijl*quote:Op woensdag 29 september 2021 17:11 schreef Resistor het volgende:
Bunker!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Lijkt wel een studenten projectquote:Ga maar even lekker zitten omaquote:In plaats van een statisch bankstel zorgen de ergonomische zitballen voor een organische manier van leven![]()
![]()
Hé, die ken ik. Da’s in de Veen.quote:Op donderdag 30 september 2021 14:28 schreef speedfightrage het volgende:
Wonen in een watertoren:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat een treurige tulp.quote:Op donderdag 30 september 2021 14:28 schreef speedfightrage het volgende:
Wonen in een watertoren:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
Hoe zit dat eigenlijk met die zenders? Kun je die er ook afkicken? En krijg je er op z'n minst nog wel cash voor?quote:Op donderdag 30 september 2021 14:28 schreef speedfightrage het volgende:
Wonen in een watertoren:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
Denk het niet, hè.quote:Op donderdag 30 september 2021 17:14 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Hoe zit dat eigenlijk met die zenders? Kun je die er ook afkicken? En krijg je er op z'n minst nog wel cash voor?The love you take is equal to the love you make.![]()
Vier tulpen. En je kijkt er van binnen tegenaan.quote:
Ik hoop dat de nieuwe eigenaar de machinekamer met die mooie Kromhout intact laat!quote:Op woensdag 29 september 2021 17:11 schreef Resistor het volgende:
Bunker!
[ afbeelding ]
Moet trouwens lachen om de tekening van de begane grond: lekker dikke muren.![]()
Dat zal bij de koop in het notaris contract zitten. Toevallig weet ik dat je ze naar een x aantal jaar er wel af mag laten halen. (maar makkelijk is het niet) En je krijg er gewoon voor betaald.quote:Op donderdag 30 september 2021 17:14 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Hoe zit dat eigenlijk met die zenders? Kun je die er ook afkicken? En krijg je er op z'n minst nog wel cash voor?![]()
Absurde prijs voor een boot trouwens, hoe mooi het ook afgewerkt is. Dat het in Amsterdam normaal is om enorm veel te betalen voor een woonhuis vanwege location, location, location, maakt nog niet dat je hetzelfde principe kan toepassen op een boot, die je naar eender welke locatie kan laten verslepen.quote:Op woensdag 29 september 2021 22:45 schreef yinu het volgende:
[..]
De video is... artistiek.
Met veel aandacht voor het lichtspel
[ afbeelding ]
De ark is volgens de tekst ontworpen in 2019 door de eigenaar die architect is. En bij dit soort objecten vraag ik me altijd weer af; waarom verkopen ze dit? Gaan ze scheiden? Of naar Ibiza? Want het is allemaal zó persoonlijk, particulier en op maat gemaakt, dat het me niet lijkt dat deze boot is gebouwd om na 2 jaar weer te verkopen en snelle cash te maken. Dan doe je toch geen chakra-glas-in-lood in de raampjes? Het maakt me nieuwsgierig.
Edit: oh hee, hij staat ook te huur, al lange tijd. En in die beschrijving blijkt de ark al sinds 2017 af te zijn...![]()
![]()
Voor een boot telt die locatie nog veel meer als prijsopdrijvend. Een iets minder huis op een gouden locatie kan je duur opknappen of afbreken en opnieuw beginnen. Een boot kan je verkopen en een andere boot er neer leggen of bouwen. Dat maakt je dus nog iets flexibeler omdat de waarde van de oude boot meestal niet nul is en een oud huis afbreken alleen maar geld kost.quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 09:37 schreef Viv het volgende:
[..]
Absurde prijs voor een boot trouwens, hoe mooi het ook afgewerkt is. Dat het in Amsterdam normaal is om enorm veel te betalen voor een woonhuis vanwege location, location, location, maakt nog niet dat je hetzelfde principe kan toepassen op een boot, die je naar eender welke locatie kan laten verslepen.![]()
Ik denk dat de ligplaats wel verzekerd is, gezien de erfpacht.quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 09:37 schreef Viv het volgende:
[..]
Absurde prijs voor een boot trouwens, hoe mooi het ook afgewerkt is. Dat het in Amsterdam normaal is om enorm veel te betalen voor een woonhuis vanwege location, location, location, maakt nog niet dat je hetzelfde principe kan toepassen op een boot, die je naar eender welke locatie kan laten verslepen.The love you take is equal to the love you make.![]()
De ligplaats alleen is al ¤ 435.000 waard.quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 09:47 schreef qajariaq het volgende:
[..]
Voor een boot telt die locatie nog veel meer als prijsopdrijvend. Een iets minder huis op een gouden locatie kan je duur opknappen of afbreken en opnieuw beginnen. Een boot kan je verkopen en een andere boot er neer leggen of bouwen. Dat maakt je dus nog iets flexibeler omdat de waarde van de oude boot meestal niet nul is en een oud huis afbreken alleen maar geld kost.![]()
Ja, zo staat het op Funda. Maar is dat niet een fictieve waarde? Want je betaalt gewoon liggeld (¤2800 per jaar).quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 10:02 schreef Leandra het volgende:
[..]
De ligplaats alleen is al ¤ 435.000 waard.![]()
'Heel' Amsterdam betaald wel zoiets aan erfpacht maar dat vertaalt zich nauwelijks in lagere woningprijzen.quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 10:40 schreef Viv het volgende:
[..]
Ja, zo staat het op Funda. Maar is dat niet een fictieve waarde? Want je betaalt gewoon liggeld (¤2800 per jaar).![]()
En ook al is dat geen fictieve waarde, dan lijkt ruim ¤900.000 voor de boot alleen mij alsnog vrij fors.quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 10:40 schreef Viv het volgende:
[..]
Ja, zo staat het op Funda. Maar is dat niet een fictieve waarde? Want je betaalt gewoon liggeld (¤2800 per jaar).![]()
Heb je gezien wanneer hij op funda gezet is?quote:Op zondag 3 oktober 2021 20:59 schreef Postbus100 het volgende:
Wat is dit voor een nieuw (?) makelaarsgrapje?Alles voor de aandacht?
[ afbeelding ]![]()
Nee, al kan ik het nu wel raden, maar dan heb je toch maar een tijdspad van enkele dagen waarin dat leuk is?quote:Op zondag 3 oktober 2021 21:59 schreef Serinde het volgende:
[..]
Heb je gezien wanneer hij op funda gezet is?
Edit: oké, vooruit, dat maakt het al iets leuker.
Het had ook Sinterklaas mogen zijn (hij is er op 5 december op gezet)Somebody that I used to know![]()
Nee, want voor sinterklaas ben je dan te laatquote:Op zondag 3 oktober 2021 22:01 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Nee, al kan ik het nu wel raden, maar dan heb je toch maar een tijdspad van enkele dagen waarin dat leuk is?
Edit: oké, vooruit, dat maakt het al iets leuker.
Het had ook Sinterklaas mogen zijn (hij is er op 5 december op gezet).
Maar hoezo zoek je een nietszeggend rijtjeshuis in Almere terug dat al 3/4 jaar geleden verkocht is?.
![]()
quote:Op donderdag 30 september 2021 15:48 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Hé, die ken ik. Da’s in de Veen.![]()
![]()
Scherpe vraagquote:Op zondag 3 oktober 2021 22:05 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Nee, want voor sinterklaas ben je dan te laat.
Maar hoezo zoek je een nietszeggend rijtjeshuis in Almere terug dat al 3/4 jaar geleden verkocht is?.
![]()
Iemand in het topic kopen zonder kijken vroeg naar een fundalinkje van het rijtjeshuis van Almeredus ik was even aan het kijken of ik het kon vinden. (nee)
Somebody that I used to know![]()
Mooi strak toiletje en een vlinder in tuin (die best wat scherper had gemogen)
Weinig spannends dus. Of het huis moet 5 miljoen kosten
[ Bericht 9% gewijzigd door marcb1974 op 05-10-2021 22:39:50 ]stupidity has become as common as common sense was before![]()
Je ziet steeds vaker dat dezelfde huizen op funda komen die pak en beet een half jaar tot een jaar geleden verkocht zijn. Wat zou dit kunnen zijn? Winst maken lijkt me sterk, want de prijzen waren toen ook enorm hoog, en je verkoopt geen hut voor ¤20k winst ofzo neem ik aan.
Kutburen wellicht? Een probleem dat hun zwijgend in de schoenen is geschoven en zo weer doorgaat?
Ik vind het wel fascinerend, zou zon huis nooit kopen.![]()
Ik zie huizen op Funda die men 10 jaar geleden niet aan de straatstenen kwijt kon, waar nu binnen twee a drie dagen geen bezichtigingen worden geaccepteerd ivm het aantal aanmeldingen en die voor meer dan ¤70.000 meer van eigenaar wisselen als voorheen...quote:Op dinsdag 5 oktober 2021 22:50 schreef Sfancta het volgende:
Je ziet steeds vaker dat dezelfde huizen op funda komen die pak en beet een half jaar tot een jaar geleden verkocht zijn. Wat zou dit kunnen zijn? Winst maken lijkt me sterk, want de prijzen waren toen ook enorm hoog, en je verkoopt geen hut voor ¤20k winst ofzo neem ik aan.
Kutburen wellicht? Een probleem dat hun zwijgend in de schoenen is geschoven en zo weer doorgaat?
Ik vind het wel fascinerend, zou zon huis nooit kopen.
Er komt toch een moment dat mensen hier voor gaan bloeden?U MAD?![]()
Heb je ook naar de foto's van vorige keer gekeken?quote:Op dinsdag 5 oktober 2021 22:50 schreef Sfancta het volgende:
Ik vind het wel fascinerend, zou zon huis nooit kopen.
Wat dat betreft kun je op deze insta je hart ophalen:
https://instagram.com/fundamakeovers
Kopen voor X opknappen/verbouwen voor Y en dan weer verkopen voor XYZ.![]()
Bizarquote:Op dinsdag 5 oktober 2021 22:04 schreef marcb1974 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
En eerst even 86 foto's van de tuin om je af te leiden van het feit dat je voor dat bedrag een kluswoning krijgtquote:Op dinsdag 5 oktober 2021 22:04 schreef marcb1974 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
A mind with a heart of it's own![]()
Wij maken wel zelf foto's hoor! Henk, pak de digitale camera uit 2002 eens van de zolder.
https://www.funda.nl/koop(...)raaf-van-loonlaan-6/![]()
![]()
... Dan dweil ik de plavuizen ondertussen even snel!quote:Op woensdag 6 oktober 2021 09:19 schreef Momo het volgende:
Wij maken wel zelf foto's hoor! Henk, pak de digitale camera uit 2002 eens van de zolder.
https://www.funda.nl/koop(...)raaf-van-loonlaan-6/
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wel een vet huis met veel potentie voor een bescheiden bedrag trouwens. Locatie locatie locatie.![]()
Vooral die datum op de foto's gedruktquote:Op woensdag 6 oktober 2021 09:19 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ].
Die functie heeft mijn schoonvader ook pas een jaar of 3 geleden uit weten te zetten.
![]()
Dat laatste is hen kennelijk ook gelukt, want die foto's met datum zijn allemaal een jaar oud op een zonnige dag, de andere foto's zijn niet zonnig.quote:Op woensdag 6 oktober 2021 10:00 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Vooral die datum op de foto's gedrukt.
Die functie heeft mijn schoonvader ook pas een jaar of 3 geleden uit weten te zetten.
Wel even beroerd, maar dat boeit in de huidige markt met dat huis niet zo; je ziet prima hoe gedateerd het is en dat er toch 2 ton tegenaan moet om het in deze eeuw te krijgen.![]()
Opmerkelijk qua huis en inrichting? Nee. Maar ik wilde het toch delen. Wilt u eigenaar worden van dit verloren hoekje in een straat in een woonwijk in de middle of nowhere, maar wél officieel binnen de Gemeente Amsterdam? Dan kunt u voor slechts 9 ton (!) dit overgebleven stukje groenstrook het uwe noemen. Prijs is alleen voor de grond...
Grootverdiener die ook de kleintjes Est.![]()
@SQ
Ik moest aan jou denken....![]()
Hier: https://www.funda.nl/koop/harmelen/huis-42559784-batestein-24/![]()
Ik vind hem wel tof hoor, potentie dit huis! Vind het ook wel iets voor @Pualaquote:Op woensdag 6 oktober 2021 09:19 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]!
Once in a while, I just wanna dance and feel good![]()
Nou ja, middle of nowhere.... met 20 minuten fietsen sta je bij de pont tegenover Amsterdam CSquote:Op woensdag 6 oktober 2021 13:44 schreef Alan_Bastard het volgende:
Opmerkelijk qua huis en inrichting? Nee. Maar ik wilde het toch delen. Wilt u eigenaar worden van dit verloren hoekje in een straat in een woonwijk in de middle of nowhere, maar wél officieel binnen de Gemeente Amsterdam? Dan kunt u voor slechts 9 ton (!) dit overgebleven stukje groenstrook het uwe noemen. Prijs is alleen voor de grond...
[ afbeelding ]![]()
Wel rare kadasterkaart. Je hebt straten over je perceel lopenquote:Op woensdag 6 oktober 2021 13:44 schreef Alan_Bastard het volgende:
[ afbeelding ]. Edit: sterker nog, de buurt parkeert in je achtertuin. Zou je dan parkeergeld mogen vragen?
.
![]()
Het duurde even voor het tot me doordrong dat je voor 9 ton daadwerkelijk alleen dat stukje onkruid krijgt....quote:Op woensdag 6 oktober 2021 13:44 schreef Alan_Bastard het volgende:
[ afbeelding ]"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."![]()
Lijkt me wel een gezellig en rustig buurtje.quote:Op woensdag 6 oktober 2021 14:00 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Nou ja, middle of nowhere.... met 20 minuten fietsen sta je bij de pont tegenover Amsterdam CS![]()
De helft van dat stukje slechts en dan moet er ook nog wat weg en parkeren vanaf. Maar inderdaad een top locatie, dat dan weer wel.quote:Op woensdag 6 oktober 2021 14:53 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Het duurde even voor het tot me doordrong dat je voor 9 ton daadwerkelijk alleen dat stukje onkruid krijgt....![]()
Nee, hele stuk. Voor dat geld koop je beide kavels.quote:Op woensdag 6 oktober 2021 15:23 schreef qajariaq het volgende:
[..]
De helft van dat stukje slechts en dan moet er ook nog wat weg en parkeren vanaf. Maar inderdaad een top locatie, dat dan weer wel.![]()
https://www.funda.nl/koop(...)rhoflaan-51/#foto-31
ik vraag me af waarom deze camera man niet besloten heeft de camera iets meer dan links te bewegen zodat je dat afgebladerde verf niet kunt zien?
of geeft dit een mooi effect in ditzelfde uitgeleefde thema?![]()
Ik denk dat ze gewoon willen laten zien dat er nog werk aan is. Degene die daar geen zin in hebben zien dit en hoeven geen tijd te verspillen aan een bezichtiging.quote:Op donderdag 7 oktober 2021 09:30 schreef hoechst het volgende:
ik vraag me af waarom deze camera man niet besloten heeft de camera iets meer dan links te bewegen zodat je dat afgebladerde verf niet kunt zien?
of geeft dit een mooi effect in ditzelfde uitgeleefde thema?If you can't beat them, arrange to have them beaten. -George Carlin.![]()
Ik denk dat de foto het perspectief geeft vanuit die hoek.quote:Op donderdag 7 oktober 2021 09:56 schreef valentijn101 het volgende:
[..]
Ik denk dat ze gewoon willen laten zien dat er nog werk aan is. Degene die daar geen zin in hebben zien dit en hoeven geen tijd te verspillen aan een bezichtiging.
Een afgebladderd schuurtje zal weinig verschil maken. Kijkers en kopers komen toch wel.The love you take is equal to the love you make.![]()
Alsof dat verschil zou maken gezien de staat van die bloembakken en de tegeltuin. Inderdaad maakt dit de foto als foto wel veel mooier.quote:Op donderdag 7 oktober 2021 09:30 schreef hoechst het volgende:
of geeft dit een mooi effect in ditzelfde uitgeleefde thema?![]()
Waar moeten we de kraan doen dan? Nou... gewoon bij de pomp, daar zit immers al een put
Verder verwacht ik dat die binnen afzienbare tijd verkocht is en er dan tenminste 1 nieuw huis op die kavel verschijnt, maar het zou ook een prima plek zijn voor 3 of 4 huizen met ieder een flinke kavel.
Als de gemeente daar aan mee zou willen werken....![]()
Wie wat minder geld heeft en toch dichtbij de hoofdstedelijke windmolens wil wonen, kan dit schattige huisje kopen:
Misschien mag je de uilenverzameling wel overnemen:
En je kunt er een DHL-servicepunt beginnen!
[ Bericht 9% gewijzigd door Claudia_x op 07-10-2021 16:01:12 ]I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.![]()
geen link?quote:Op donderdag 7 oktober 2021 13:03 schreef Claudia_x het volgende:
Wie wat minder geld heeft en toch dichtbij de hoofdstedelijke windmolens wil wonen, kan dit schattige huisje kopen:
[ afbeelding ]
Misschien mag je de uilenverzameling wel overnemen:
[ afbeelding ]
En je kunt er een DHL-servicepunt beginnen!
[ afbeelding ]![]()
Ik wou een tijdje geleden dit huisje van 110 m2 laten zien dat 1,2 miljoen kost, maar ik vrees dat jullie harten het niet aan zouden kunnen.
[ Bericht 39% gewijzigd door Vonkenboer op 07-10-2021 18:10:19 ]I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.![]()
Die tweede kavel die erbij hoort is wel mooi, zo'n stukje van een weiland.quote:Op donderdag 7 oktober 2021 16:05 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Jullie zijn niks gewend, hè? Ik wou een tijdje geleden dit huisje van 110 m2 laten zien dat 1,2 miljoen kost, maar ik vreesde al dat jullie harten het niet aan zouden kunnen.
[ afbeelding ]
Maar goed... meer dan 6 maanden te koop, dus dan is het zelfs voor het buitengebied van Amsterdam nog aan de prijs.
Ik vind het huis ook echt niet leuk, en voor een bouwkavel is het weer net wat te duur (helemaal als je dat huis dan ook nog plat moet gooien.![]()
Discussies over windmolenparken en windmolens in zijn algemeen; daar is hier in ieder geval niet de juiste plek voor.![]()
De makelaarstekst kan ik toch wat moeilijk rijmen met het gevoel dat ik krijg bij de foto van de tuin:
'Deze helft van dubbel heeft een achtertuin die de beleving heeft van een heerlijke oase waarin het vrijwel altijd rustig toeven is. '
Er zijn helaas geen foto's van binnen. Lief geveltje wel.
https://www.funda.nl/koop/zeist/huis-42567294-steynlaan-74/![]()
Je mag ook alleen de plattegrond van de zolder zienquote:Op donderdag 7 oktober 2021 22:21 schreef Candaasje het volgende:
De makelaarstekst kan ik toch wat moeilijk rijmen met het gevoel dat ik krijg bij de foto van de tuin:
'Deze helft van dubbel heeft een achtertuin die de beleving heeft van een heerlijke oase waarin het vrijwel altijd rustig toeven is. '
[ afbeelding ]
Er zijn helaas geen foto's van binnen. Lief geveltje wel.
https://www.funda.nl/koop/zeist/huis-42567294-steynlaan-74/
Het lijkt wel alsof het kunstgras opgerold is en meegenomen voor het volgende huis.Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
Bijzonder.quote:Verkoper heeft er bewust voor gekozen geen binnenfoto's te laten maken. Wij respecteren haar keuze. De woning is keurig bewoond, er zijn heus zaken die moderner kunnen, maar de staat is niet dusdanig dat er met opzet gekozen zou om binnenfoto's achterwege te laten.![]()
quote:Ergo, ouwe teringzooi. En bedenk je dat die makelaar die tuin dus een oase vind.quote:- In de woonkamer en slaapkamer zijn gaskachels geplaatst. In de keuken is een elektrische kachel aanwezig.Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
En de gevel de mooiste gevel van de straat, terwijl hij zich alleen maar om had hoeven te draaien voor een nog mooierequote:Op donderdag 7 oktober 2021 22:33 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
[..]
Ergo, ouwe teringzooi. En bedenk je dat die makelaar die tuin dus een oase vind..
![]()
Zo, inderdaad!quote:Op donderdag 7 oktober 2021 23:01 schreef bleiblei het volgende:
[..]
En de gevel de mooiste gevel van de straat, terwijl hij zich alleen maar om had hoeven te draaien voor een nog mooiere.
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
Het voorkomt dat er tot in lengte van dagen mensen naar je spullen kijken, of die van je voorganger. Ik verbaas me erover hoeveel ik kon terugvinden van huizen bij m'n ouders in de buurt, toen we bezwaar tegen WOZ aantekenden (2 van de 3 huizen waarmee was vergeleken stonden keurig op de foto). Ideaal ook voor pottenkijkers en inbrekers.quote:Op donderdag 7 oktober 2021 22:33 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
[..]
Ergo, ouwe teringzooi. En bedenk je dat die makelaar die tuin dus een oase vind.crap in = crap out![]()
Stel je voor, wildvreemde pottenkijkers die foto's van je huis bekijken!quote:Op vrijdag 8 oktober 2021 00:30 schreef loveli het volgende:
[..]
Het voorkomt dat er tot in lengte van dagen mensen naar je spullen kijken, of die van je voorganger. Ik verbaas me erover hoeveel ik kon terugvinden van huizen bij m'n ouders in de buurt, toen we bezwaar tegen WOZ aantekenden (2 van de 3 huizen waarmee was vergeleken stonden keurig op de foto). Ideaal ook voor pottenkijkers en inbrekers.![]()
![]()
Over 5 jaar..quote:Op vrijdag 8 oktober 2021 00:40 schreef Lyrewyn het volgende:
[..]
Stel je voor, wildvreemde pottenkijkers die foto's van je huis bekijken!crap in = crap out![]()
Dan woon je er toch niet meer?quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
Toen mijn huis dit voorjaar te koop stond, moesten we alles zo leegruimen / uit beeld houden dat het eruit zag als in een design magazine, dus voor inbrekers is er weinig aantrekkelijks te zien op die foto's. Maar "goede" fundafoto's zijn eigenlijk maar saai, dan zou dit topic ook niet bestaanquote:Op vrijdag 8 oktober 2021 00:30 schreef loveli het volgende:
[..]
Het voorkomt dat er tot in lengte van dagen mensen naar je spullen kijken, of die van je voorganger. Ik verbaas me erover hoeveel ik kon terugvinden van huizen bij m'n ouders in de buurt, toen we bezwaar tegen WOZ aantekenden (2 van de 3 huizen waarmee was vergeleken stonden keurig op de foto). Ideaal ook voor pottenkijkers en inbrekers.
Mijn foto's op Flickr!
[b]Op 15-09-2006 10:28 schreef Hans_Gielus[/b]
Namens Fryslân hoop ik dat je van een berg afkukelt _O-![]()
Daar had ik best wel even een middagje willen kringlopenquote:Op donderdag 7 oktober 2021 22:58 schreef Yurithemaster het volgende:
Lekker druk huis
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ze zijn tenminste wel begonnen met uitruimen
[ afbeelding ]
@Doedezemaar![]()
En los daarvan, de collectie rolexen leg je sowieso even in de kluis. Ipad's, iphone's en portommenee's haal je ook uit beeld. Dus wat blijft er dan over? Een TV die ze niet willen jatten. Hooguit bij sommige een duur espressoapparaat of een knappe hifi installatie. Maar de meeste inbrekers zijn op zoek naar kleine electronica, geld en juwelen. Of kunst.quote:Op vrijdag 8 oktober 2021 08:48 schreef Gripper het volgende:
[..]
Toen mijn huis dit voorjaar te koop stond, moesten we alles zo leegruimen / uit beeld houden dat het eruit zag als in een design magazine, dus voor inbrekers is er weinig aantrekkelijks te zien op die foto's. Maar "goede" fundafoto's zijn eigenlijk maar saai, dan zou dit topic ook niet bestaan
Maar in de categorie huizen waar jij en ik in wonen hangt er geen schilderij van 20 ruggen aan de muur.Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
Mijn whiskyverzameling moest ook uit beeld...quote:Op vrijdag 8 oktober 2021 09:31 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
En los daarvan, de collectie rolexen leg je sowieso even in de kluis. Ipad's, iphone's en portommenee's haal je ook uit beeld. Dus wat blijft er dan over? Een TV die ze niet willen jatten. Hooguit bij sommige een duur espressoapparaat of een knappe hifi installatie. Maar de meeste inbrekers zijn op zoek naar kleine electronica, geld en juwelen. Of kunst.
Maar in de categorie huizen waar jij en ik in wonen hangt er geen schilderij van 20 ruggen aan de muur."A push and a rush and the land we stand on is ours" - Turrican
Whiskyplankje![]()
Als jij 50 flessen whisky hebt staan lijkt me dat sowieso handig, anders is de kans groot dat je hier langskomtquote:Op vrijdag 8 oktober 2021 09:40 schreef Karstman het volgende:
[..]
Mijn whiskyverzameling moest ook uit beeld...
keer 4quote:Op vrijdag 8 oktober 2021 09:50 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Als jij 50 flessen whisky hebt staan lijkt me dat sowieso handig, anders is de kans groot dat je hier langskomtmaar daarvan stonden er inderdaad een stuk of 50/60 in beeld. Moest teruggebracht naar een normale hoeveelheid vond de foto mevrouw.
"A push and a rush and the land we stand on is ours" - Turrican
Whiskyplankje![]()
Mijn gok is dat het plafond verlaagt is. Mijn ouders hebben ook zoiets.quote:Op vrijdag 8 oktober 2021 10:43 schreef Fietsertje70 het volgende:
Wat is dit voor een raar gat in het plafond?
Wat zou er in de keuken zitten dat er zulke deuren voor moeten?
De plattegrond is niet helemaal optimaal. De trap naar de kelder en het toilet zijn niet te bereiken.
stupidity has become as common as common sense was before![]()
Het is een voormalig bankgebouw, dat staat er toch?quote:Op vrijdag 8 oktober 2021 11:02 schreef marcb1974 het volgende:
[ afbeelding ]
De plattegrond is niet helemaal optimaal. De trap naar de kelder en het toilet zijn niet te bereiken.
Dat is om te zorgen dat de vrouw niet uit de keuken ontsnapt...quote:Op vrijdag 8 oktober 2021 11:02 schreef marcb1974 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik dacht eerst dat die 650K voor het hele pand was
Maar dan verlaag je het toch over de hele woonkamer?quote:Op vrijdag 8 oktober 2021 10:59 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Mijn gok is dat het plafond verlaagt is. Mijn ouders hebben ook zoiets.![]()
Saffraan is duur.quote:Op vrijdag 8 oktober 2021 11:02 schreef marcb1974 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
Zo hoog is het huis niet dat je een aanzienlijke verlaging van je plafond kan hebben. Ik krijg het idee dat het gat in die uitbouw zit maar de functie ontgaat mij totaal.quote:Op vrijdag 8 oktober 2021 11:45 schreef Fietsertje70 het volgende:
[..]
Maar dan verlaag je het toch over de hele woonkamer?![]()
Daarbij, als je iets heel duurs hebt wat je niet kan opbergen en niet op Funda wil, zeg je dat en dan fotograferen ze daar gewoon omheen. Kunstwerken, dure hifi spul, dat werk.quote:Op vrijdag 8 oktober 2021 09:31 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
En los daarvan, de collectie rolexen leg je sowieso even in de kluis. Ipad's, iphone's en portommenee's haal je ook uit beeld. Dus wat blijft er dan over? Een TV die ze niet willen jatten. Hooguit bij sommige een duur espressoapparaat of een knappe hifi installatie. Maar de meeste inbrekers zijn op zoek naar kleine electronica, geld en juwelen. Of kunst.
Maar in de categorie huizen waar jij en ik in wonen hangt er geen schilderij van 20 ruggen aan de muur.![]()
Bij mijn ouders gaat het om een woonkamer van 18 meter diep. Die hebben 2 driehoeken op de orginele hoogte gehouden en de rest verlaagd.quote:Op vrijdag 8 oktober 2021 11:45 schreef Fietsertje70 het volgende:
[..]
Maar dan verlaag je het toch over de hele woonkamer?
Nouja, de vorige eignaar heeft dat gedaan.Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
Maar als ik op de plattegrond kijk zie je dat niet op de bovenverdieping.quote:Op vrijdag 8 oktober 2021 11:49 schreef qajariaq het volgende:
[..]
Zo hoog is het huis niet dat je een aanzienlijke verlaging van je plafond kan hebben. Ik krijg het idee dat het gat in die uitbouw zit maar de functie ontgaat mij totaal.Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
quote:Op vrijdag 8 oktober 2021 11:02 schreef marcb1974 het volgende:
[ afbeelding ]
Kut, ik moest lachenquote:Op vrijdag 8 oktober 2021 11:23 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dat is om te zorgen dat de vrouw niet uit de keuken ontsnapt...
Op de plattegrond staat het dakje van de uitbouw niet (op de eerste verdieping).quote:Op vrijdag 8 oktober 2021 11:50 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Maar als ik op de plattegrond kijk zie je dat niet op de bovenverdieping.![]()
Oh verrek. Ik heb verkeerd zitten kijken. Maar dan loopt dat driehoekige stuk dus door in de nok van de uitbouw. En is het geen verlaagd plavond over de gehele kamer, maar alleen in de uitbouw.quote:Op vrijdag 8 oktober 2021 11:55 schreef qajariaq het volgende:
[..]
Op de plattegrond staat het dakje van de uitbouw niet (op de eerste verdieping).Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
Dat is voor als er vlam in de pan ontstaat. Het is niet voor niets een brandkluis.quote:Op vrijdag 8 oktober 2021 11:02 schreef marcb1974 het volgende:
[ afbeelding ]![]()
En volgens de plattegrond zijn er ook geen kluisdeuren voor de keuken. Ik snap de plattegrond niet.quote:Op vrijdag 8 oktober 2021 11:02 schreef marcb1974 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.![]()
Handig zo'n auto brug kan je beide je ferari's kwijt
En je kan vanuit bed op je auto fappen kijken, of je haalt het raam eruit en je kan zo vanuit bed je auto instappen![]()
Hier![]()
Jemig wat een prijs. Is dat het centrum?quote:Op zondag 10 oktober 2021 07:04 schreef Yurithemaster het volgende:
[ afbeelding ]
En je kan vanuit bed op je auto fappen kijken, of je haalt het raam eruit en je kan zo vanuit bed je auto instappen![]()
[ afbeelding ]
Hier![]()
quote:Op zondag 10 oktober 2021 07:16 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Jemig wat een prijs. Is dat het centrum?![]()
![]()
Mooie vondst! Op de foto's lijkt het een donker huis en die ramen tussen woning en garage zijn een ramp. Achter de bank hebben ze de ramen afgeplakt:quote:Op zondag 10 oktober 2021 07:04 schreef Yurithemaster het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hier
In de keuken ook:
En in de slaapkamer zouden ze het raam prima weg kunnen halen, want er zijn andere ramen die genoeg licht binnenlaten:
'Eigenzinnig' in Fundateksten is duidelijk een eufemisme voor 'kut': Aan een van de oudste delen van onze mooie binnenstad dit karakteristieke benedenhuis met eigen entree, eigenzinnige indeling en mogelijkheid tot inpandig parkeren.I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.![]()
En ook nog eens grond in volle eigendom, wat bijzonder is. Maar je moet wel 156 euro per maand betalen aan servicekosten.quote:Op zondag 10 oktober 2021 07:16 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Jemig wat een prijs. Is dat het centrum?I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.![]()
Ruim 100m2 en in Amsterdam, dat is een lage prijs. Maar de foto´s bekijkend zie ik ook al waarom. De helft ligt bijna ondergrond, wat een donker hol. En dat raam in de slaapkamer is niet het enige raam, dat zou bij mij direct dicht gaan, heeft toch totaal geen nut en ziet er niet uitNee, ik hou mijn 8,5 ton nog even op zak
Die plattegrond klopt ook niet helemaal,quote:Op zondag 10 oktober 2021 11:55 schreef flipsen het volgende:
Ruim 100m2 en in Amsterdam, dat is een lage prijs. Maar de foto´s bekijkend zie ik ook al waarom. De helft ligt bijna ondergrond, wat een donker hol. En dat raam in de slaapkamer is niet het enige raam, dat zou bij mij direct dicht gaan, heeft toch totaal geen nut en ziet er niet uitNee, ik hou mijn 8,5 ton nog even op zak
Daar lijkt het net of er een deur is tussen de garage en de hal maar op de fotos is er maar een deur met een trap erachter en die leid naar de hal.
En hoe je in de kruipruimte onder de garage komt is mij ook een raadsel![]()
![]()
![]()
Er staat een trap ingetekend in de hal links van de garage.quote:Op zondag 10 oktober 2021 21:23 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Die plattegrond klopt ook niet helemaal,
Daar lijkt het net of er een deur is tussen de garage en de hal maar op de fotos is er maar een deur met een trap erachter en die leid naar de hal.
En hoe je in de kruipruimte onder de garage komt is mij ook een raadsel![]()
[ afbeelding ]
Die badkamer is tof. Wat is er mis?quote:Op zondag 10 oktober 2021 21:48 schreef marcb1974 het volgende:
Ik weet het, het is een opknapper,
[ afbeelding ]
Heel skandinavisch, die kasten in de woonkamer kan je vats ook wel kwijt bij een antiek dealerquote:![]()
![]()
Smaken verschillen ik heb er geen moeite meequote:Op zondag 10 oktober 2021 21:56 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Heel skandinavisch, die kasten in de woonkamer kan je vats ook wel kwijt bij een antiek dealer
Toffe tuin!quote:Op zondag 10 oktober 2021 21:48 schreef marcb1974 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Iemand heeft zich flink uit zitten leven op Floorplanner.
Houtwolcementplaten, want dat maakt de ruimte zo lekker af
sowieso is het hele huis 1 grote bouwput met overal nog platen en scheuren in de muren. Absoluut zijn vraagprijs niet waar
[ Bericht 6% gewijzigd door J-net op 11-10-2021 10:38:04 (foto lukte eerst niet :)) ]~~~~~~Dream as if you 'll live forever, live like you 'll die today~~~~~![]()
Je moet de URL van de foto pakken, niet van de website. En een linkje naar het huis is wel handig erbijquote:Op maandag 11 oktober 2021 10:33 schreef J-net het volgende:
Houtwolcementplaten, want dat maakt de ruimte zo lekker af
[ afbeelding ]
sowieso is het hele huis 1 grote bouwput met overal nog platen en scheuren in de muren. Absoluut zijn vraagprijs niet waar![]()
https://www.funda.nl/koop/vlaardingen/huis-42429099-maasstraat-17
quote:Op zondag 10 oktober 2021 21:48 schreef marcb1974 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Vrijstaand landhuis![]()
![]()
Het is mij uiteindelijk ook gelukt, ik was nog aan het editten. Sorry niet zo handig ermee. Zag dit toevallig en moest hem echt even delen hier.quote:Op maandag 11 oktober 2021 10:36 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Je moet de URL van de foto pakken, niet van de website. En een linkje naar het huis is wel handig erbij![]()
https://www.funda.nl/koop/vlaardingen/huis-42429099-maasstraat-17
[ afbeelding ]~~~~~~Dream as if you 'll live forever, live like you 'll die today~~~~~![]()
WTF die paspop in ondergoed in de woonkamerquote:Op maandag 11 oktober 2021 15:56 schreef speedfightrage het volgende:
deze al langs gekomen?
[ afbeelding ]
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*![]()
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*![]()
Het huis heeft in het verleden nieuwe buitenmuren en kap gekregen?quote:Op maandag 11 oktober 2021 16:09 schreef Starhopper het volgende:
Van buiten ziet het er modern uit maar binnen zitten overal waar je kijkt schrootjes![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
Volgens de beschrijving begin jaren '80. Ziet er eerder uit als een goed onderhouden gevel en dak uit begin jaren 2000quote:Op maandag 11 oktober 2021 16:27 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Het huis heeft in het verleden nieuwe buitenmuren en kap gekregen?Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
quote:Op maandag 11 oktober 2021 18:07 schreef jpg97 het volgende:
https://www.funda.nl/koop(...)ssaulaan-26/#foto-13![]()
![]()
Villa van anderhalf miljoen, en dan een gordijntje voor de wasbak hangen en de afvoer van de verdieping erboven niet wegwerken![]()
![]()
![]()
[ Bericht 5% gewijzigd door Fietsertje70 op 11-10-2021 20:28:57 ]![]()
Linkje naar het huis?quote:Op maandag 11 oktober 2021 20:16 schreef Fietsertje70 het volgende:
Villa van anderhalf miljoen, en dan een gordijntje voor de wasbak hangen en de afvoer van de verdieping erboven niet wegwerken![]()
![]()
![]()
En wie is die mevrouw?
Het is allemaal gedateerd, maar wat een locatie en perceel!I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.![]()
Dat idd, de locatie en het perceel zijn geweldig, maar het hoofdhuis kan ik niets van maken, ik denk dat ik van ellende in eerste instantie eens in een van de bijgebouwen zou gaan wonenquote:Op maandag 11 oktober 2021 20:36 schreef Claudia_x het volgende:
En wie is die mevrouw?
[ afbeelding ]
Het is allemaal gedateerd, maar wat een locatie en perceel!![]()
![]()
Weet je dat zeker? Heb je die badkamers gezien?quote:Op maandag 11 oktober 2021 22:16 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat idd, de locatie en het perceel zijn geweldig, maar het hoofdhuis kan ik niets van maken, ik denk dat ik van ellende in eerste instantie eens in een van de bijgebouwen zou gaan wonenI make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.![]()
Ja, de badkamers vallen me behoorlijk tegen voor zo'n villa uit 1994, maar het zijn de trappen en het split level verhaal waar ik ongelukkig van word en wat ik niet kan oplossen, die badkamers kan ik wel wat van maken, maar ik weet niet hoe ik het kille eruit kan krijgen.quote:Op maandag 11 oktober 2021 22:20 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Weet je dat zeker? Heb je die badkamers gezien?
Het ziet eruit als een kantoorgebouw. Van binnen dan.
Zelfs de bovenste verdieping met al dat prachtige uitzicht vind ik een sfeerloos drama.
Als ik zo'n budget had en in Rhenen zou willen wonen dan zou ik de kavel idd geweldig vinden maar het huis het liefst tegen de vlakte gooien, maar dat is met een huis uit 1994 ook weer iets wat in m'n hoofd niet lukt.![]()
Doe ik wel voor je.quote:Op maandag 11 oktober 2021 22:28 schreef Leandra het volgende:
Als ik zo'n budget had en in Rhenen zou willen wonen dan zou ik de kavel idd geweldig vinden maar het huis het liefst tegen de vlakte gooien, maar dat is met een huis uit 1994 ook weer iets wat in m'n hoofd niet lukt.I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.![]()
Over badkamers gesproken:
3 keukens, 3 badkamers en 9 slaapkamers.... je moet dit voormalige gezinsvervangende tehuis wel even opknappen, want in 22 jaar gaat het kennelijk heel hard met zulk intensief gebruik.![]()
Overigens is er best wat van te maken, de basis is immers prima en biedt mogelijkheden.![]()
Deze staat bij mij in de buurt, er is vast iets leuks van te maken, maar je moet er maar zin in hebben:
Belangstellenden dienen zich er van bewust te zijn dat hier sprake is van een woning die grondig gerenoveerd moet worden om deze weer bewoonbaar te maken. Er is sprake van een kluswoning met brandschade.
[...]
- verkoper neemt slechts een deel van de inboedel mee, overige blijft achter;
Huh
Oja, link: https://www.funda.nl/koop/meppel/huis-42568678-kastanjelaan-1/
[ Bericht 8% gewijzigd door Berkery op 12-10-2021 08:05:10 ]No Dukes of Hazzard in the classroom![]()
Link?quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 07:56 schreef Berkery het volgende:
Deze staat bij mij in de buurt, er is vast iets leuks van te maken, maar je moet er maar zin in hebben:
Belangstellenden dienen zich er van bewust te zijn dat hier sprake is van een woning die grondig gerenoveerd moet worden om deze weer bewoonbaar te maken. Er is sprake van een kluswoning met brandschade.
[...]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Huh
[ afbeelding ]
Aan het bed te zien, een bejaarde die aan het eind van zijn/haar leven was en niet in staat was de boel op orde te houden. Nabestaanden roven nemen mee wat de moeite waard is en de rest mag worden opgelost door de kopers.
![]()
Nou alles van waarde is er al uit. En aan de gympen ed lijkt het me juist een wat jonger iemand die gehandicapt is (geworden?).quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 08:01 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Link?
Aan het bed te zien, een bejaarde die aan het eind van zijn/haar leven was en niet in staat was de boel op orde te houden. Nabestaanden roven nemen mee wat de moeite waard is en de rest mag worden opgelost door de kopers.
![]()
2 tonquote:Op dinsdag 12 oktober 2021 07:56 schreef Berkery het volgende:
[...]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Huh
[ afbeelding ]
Oja, link: https://www.funda.nl/koop/meppel/huis-42568678-kastanjelaan-1/![]()
![]()
Het is wel mag om te bedenken dat zelfs in Nederland mensen in zulke huizen en onder omstandigheden leven…Protège moi de mes désirs.![]()
Goed punt! Kans is inderdaad groot dat het een huis van een jonger iemand is als je naar wat details kijkt.quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 08:39 schreef Fietsertje70 het volgende:
[..]
Nou alles van waarde is er al uit. En aan de gympen ed lijkt het me juist een wat jonger iemand die gehandicapt is (geworden?).![]()
“ Benedenverdieping woning Meppel in brand, bewoner in rolstoel weet zelf naar buiten te komen”
https://dvhn.nl/drenthe/B(...)-komen-26516698.htmlThe love you take is equal to the love you make.![]()
Nou alles van waarde is er al uit. En aan de gympen ed lijkt het me juist een wat jonger iemand die gehandicapt is (geworden?).quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 08:39 schreef Fietsertje70 het volgende:
[..]
nemen mee wat de moeite waard is en de rest mag worden opgelost door de kopers.
[/quote]
Dat zegt niks, die gympen.
Hier bij mij in het dorp zijn er er ook een aantal hoogbejaarden (85+), die op Nike Air Max lopen.
Wel grappig gezicht overigens.Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.![]()
Ik hoor dat dit vaak wordt aangeraden door fysiotherapeuten.quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 09:26 schreef StateOfMind het volgende:
Dat zegt niks, die gympen.
Hier bij mij in het dorp zijn er er ook een aantal hoogbejaarden (85+), die op Nike Air Max lopen.
Deze schoenen schijnen heel goede demping te hebben en dat is dan weer goed voor de rug en zo...
Maar eh.
Ben ik nou de enige die een best mooie sauna ziet in dit huis waarvan de rest een grote puinhoop is.Tot nooit .......![]()
Nu je het zegt, mijn reumatoloog raadde ze mij ook aan.quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 09:36 schreef Speekselklier het volgende:
[..]
Ik hoor dat dit vaak wordt aangeraden door fysiotherapeuten.
Deze schoenen schijnen heel goede demping te hebben en dat is dan weer goed voor de rug en zo...
Maar eh.
Ben ik nou de enige die een best mooie sauna ziet in dit huis waarvan de rest een grote puinhoop is.
Jammer genoeg kan ik ze niet declareren
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.![]()
Jeetje, die heeft mazzel gehad.quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 09:14 schreef Lienekien het volgende:
“ Benedenverdieping woning Meppel in brand, bewoner in rolstoel weet zelf naar buiten te komen”
https://dvhn.nl/drenthe/B(...)-komen-26516698.htmlcrap in = crap out![]()
Dat zegt niks, die gympen.quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 09:26 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Nou alles van waarde is er al uit. En aan de gympen ed lijkt het me juist een wat jonger iemand die gehandicapt is (geworden?).
Wel grappig gezicht overigens.
[/quote]
Wij hadden er ook 1tje bij de sportclub, 90 jaar op airmaxjes. De jeugd vond dat fantastisch
Mijn gok is dat de eigenaar zelf niets kan ontruimen en blijkbaar voor zijn volgende onderkomen (verzorginstehuis?) niets nodig heeft. En dus ook een vrienden/familie heeft die kunnen helpen.
Dan nog zou ik denk ik een paar mensen inhuren om de boel er uit te trekken, dat oogt al een stuk beter dan dit.Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
Het is goed uitgerookt zo te zien, en ook opvallend is de trampoline en schommel in de voortuin, die zie je op de foto's niet meer. .quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 09:14 schreef Lienekien het volgende:
https://dvhn.nl/drenthe/B(...)-komen-26516698.html
No Dukes of Hazzard in the classroom![]()
Maar maakt het nog uit in deze markt? Het verkoopt toch wel.quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 12:12 schreef kanovinnie het volgende:
Mijn gok is dat de eigenaar zelf niets kan ontruimen en blijkbaar voor zijn volgende onderkomen (verzorginstehuis?) niets nodig heeft. En dus ook een vrienden/familie heeft die kunnen helpen.
Dan nog zou ik denk ik een paar mensen inhuren om de boel er uit te trekken, dat oogt al een stuk beter dan dit.stupidity has become as common as common sense was before
Forum Opties Forumhop: Hop naar: