Is dat dan een lijst van wie er op welke dag met de lift mag ofzo?quote:
De video is... artistiek.quote:
Fucking hell.quote:Op woensdag 29 september 2021 22:45 schreef yinu het volgende:
[..]
De video is... artistiek.
Met veel aandacht voor het lichtspel
Waarschijnlijk is de heer des huizes vreemdgegaan met de jongedame die het au pair-appartement bewoont.quote:De ark is volgens de tekst ontworpen in 2019 door de eigenaar die architect is. En bij dit soort objecten vraag ik me altijd weer af; waarom verkopen ze dit? Gaan ze scheiden? Of naar Ibiza? Want het is allemaal zó persoonlijk, particulier en op maat gemaakt, dat het me niet lijkt dat deze boot is gebouwd om na 2 jaar weer te verkopen en snelle cash te maken. Dan doe je toch geen chakra-glas-in-lood in de raampjes? Het maakt me nieuwsgierig.
En ergens in de tekst over de verhuur wordt 2016 als bouwjaar genoemd. Tja, wat is het nou?quote:Edit: oh hee, hij staat ook te huur, al lange tijd. En in die beschrijving blijkt de ark al sinds 2017 af te zijn...
Of wie de hond moet uitlaten?quote:Op woensdag 29 september 2021 22:37 schreef yinu het volgende:
[..]
Is dat dan een lijst van wie er op welke dag met de lift mag ofzo?
Intrigerend vind ik dit soort dingen altijd.
*kwijl*quote:Op woensdag 29 september 2021 17:11 schreef Resistor het volgende:
Bunker!
https://www.funda.nl/koop(...)73-badhuisweg-139-a/
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Lijkt wel een studenten projectquote:
Ga maar even lekker zitten omaquote:In plaats van een statisch bankstel zorgen de ergonomische zitballen voor een organische manier van leven
Hé, die ken ik. Da’s in de Veen.quote:Op donderdag 30 september 2021 14:28 schreef speedfightrage het volgende:
Wonen in een watertoren:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat een treurige tulp.quote:Op donderdag 30 september 2021 14:28 schreef speedfightrage het volgende:
Wonen in een watertoren:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hoe zit dat eigenlijk met die zenders? Kun je die er ook afkicken? En krijg je er op z'n minst nog wel cash voor?quote:Op donderdag 30 september 2021 14:28 schreef speedfightrage het volgende:
Wonen in een watertoren:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Denk het niet, hè.quote:Op donderdag 30 september 2021 17:14 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Hoe zit dat eigenlijk met die zenders? Kun je die er ook afkicken? En krijg je er op z'n minst nog wel cash voor?
Vier tulpen. En je kijkt er van binnen tegenaan.quote:
Ik hoop dat de nieuwe eigenaar de machinekamer met die mooie Kromhout intact laat!quote:Op woensdag 29 september 2021 17:11 schreef Resistor het volgende:
Bunker!
https://www.funda.nl/koop(...)73-badhuisweg-139-a/
[ afbeelding ]
Dat zal bij de koop in het notaris contract zitten. Toevallig weet ik dat je ze naar een x aantal jaar er wel af mag laten halen. (maar makkelijk is het niet) En je krijg er gewoon voor betaald.quote:Op donderdag 30 september 2021 17:14 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Hoe zit dat eigenlijk met die zenders? Kun je die er ook afkicken? En krijg je er op z'n minst nog wel cash voor?
Absurde prijs voor een boot trouwens, hoe mooi het ook afgewerkt is. Dat het in Amsterdam normaal is om enorm veel te betalen voor een woonhuis vanwege location, location, location, maakt nog niet dat je hetzelfde principe kan toepassen op een boot, die je naar eender welke locatie kan laten verslepen.quote:Op woensdag 29 september 2021 22:45 schreef yinu het volgende:
[..]
De video is... artistiek.
Met veel aandacht voor het lichtspel
[ afbeelding ]
De ark is volgens de tekst ontworpen in 2019 door de eigenaar die architect is. En bij dit soort objecten vraag ik me altijd weer af; waarom verkopen ze dit? Gaan ze scheiden? Of naar Ibiza? Want het is allemaal zó persoonlijk, particulier en op maat gemaakt, dat het me niet lijkt dat deze boot is gebouwd om na 2 jaar weer te verkopen en snelle cash te maken. Dan doe je toch geen chakra-glas-in-lood in de raampjes? Het maakt me nieuwsgierig.
Edit: oh hee, hij staat ook te huur, al lange tijd. En in die beschrijving blijkt de ark al sinds 2017 af te zijn...
Voor een boot telt die locatie nog veel meer als prijsopdrijvend. Een iets minder huis op een gouden locatie kan je duur opknappen of afbreken en opnieuw beginnen. Een boot kan je verkopen en een andere boot er neer leggen of bouwen. Dat maakt je dus nog iets flexibeler omdat de waarde van de oude boot meestal niet nul is en een oud huis afbreken alleen maar geld kost.quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 09:37 schreef Viv het volgende:
[..]
Absurde prijs voor een boot trouwens, hoe mooi het ook afgewerkt is. Dat het in Amsterdam normaal is om enorm veel te betalen voor een woonhuis vanwege location, location, location, maakt nog niet dat je hetzelfde principe kan toepassen op een boot, die je naar eender welke locatie kan laten verslepen.
Ik denk dat de ligplaats wel verzekerd is, gezien de erfpacht.quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 09:37 schreef Viv het volgende:
[..]
Absurde prijs voor een boot trouwens, hoe mooi het ook afgewerkt is. Dat het in Amsterdam normaal is om enorm veel te betalen voor een woonhuis vanwege location, location, location, maakt nog niet dat je hetzelfde principe kan toepassen op een boot, die je naar eender welke locatie kan laten verslepen.
De ligplaats alleen is al ¤ 435.000 waard.quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 09:47 schreef qajariaq het volgende:
[..]
Voor een boot telt die locatie nog veel meer als prijsopdrijvend. Een iets minder huis op een gouden locatie kan je duur opknappen of afbreken en opnieuw beginnen. Een boot kan je verkopen en een andere boot er neer leggen of bouwen. Dat maakt je dus nog iets flexibeler omdat de waarde van de oude boot meestal niet nul is en een oud huis afbreken alleen maar geld kost.
Ja, zo staat het op Funda. Maar is dat niet een fictieve waarde? Want je betaalt gewoon liggeld (¤2800 per jaar).quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 10:02 schreef Leandra het volgende:
[..]
De ligplaats alleen is al ¤ 435.000 waard.
'Heel' Amsterdam betaald wel zoiets aan erfpacht maar dat vertaalt zich nauwelijks in lagere woningprijzen.quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 10:40 schreef Viv het volgende:
[..]
Ja, zo staat het op Funda. Maar is dat niet een fictieve waarde? Want je betaalt gewoon liggeld (¤2800 per jaar).
En ook al is dat geen fictieve waarde, dan lijkt ruim ¤900.000 voor de boot alleen mij alsnog vrij fors.quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 10:40 schreef Viv het volgende:
[..]
Ja, zo staat het op Funda. Maar is dat niet een fictieve waarde? Want je betaalt gewoon liggeld (¤2800 per jaar).
Heb je gezien wanneer hij op funda gezet is?quote:Op zondag 3 oktober 2021 20:59 schreef Postbus100 het volgende:
Wat is dit voor een nieuw (?) makelaarsgrapje?Alles voor de aandacht?
[ afbeelding ]
Nee, al kan ik het nu wel raden, maar dan heb je toch maar een tijdspad van enkele dagen waarin dat leuk is?quote:Op zondag 3 oktober 2021 21:59 schreef Serinde het volgende:
[..]
Heb je gezien wanneer hij op funda gezet is?
Nee, want voor sinterklaas ben je dan te laatquote:Op zondag 3 oktober 2021 22:01 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Nee, al kan ik het nu wel raden, maar dan heb je toch maar een tijdspad van enkele dagen waarin dat leuk is?
Edit: oké, vooruit, dat maakt het al iets leuker.
Het had ook Sinterklaas mogen zijn (hij is er op 5 december op gezet)
quote:Op donderdag 30 september 2021 15:48 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Hé, die ken ik. Da’s in de Veen.
Scherpe vraagquote:Op zondag 3 oktober 2021 22:05 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Nee, want voor sinterklaas ben je dan te laat.
Maar hoezo zoek je een nietszeggend rijtjeshuis in Almere terug dat al 3/4 jaar geleden verkocht is?.
Ik zie huizen op Funda die men 10 jaar geleden niet aan de straatstenen kwijt kon, waar nu binnen twee a drie dagen geen bezichtigingen worden geaccepteerd ivm het aantal aanmeldingen en die voor meer dan ¤70.000 meer van eigenaar wisselen als voorheen...quote:Op dinsdag 5 oktober 2021 22:50 schreef Sfancta het volgende:
Je ziet steeds vaker dat dezelfde huizen op funda komen die pak en beet een half jaar tot een jaar geleden verkocht zijn. Wat zou dit kunnen zijn? Winst maken lijkt me sterk, want de prijzen waren toen ook enorm hoog, en je verkoopt geen hut voor ¤20k winst ofzo neem ik aan.
Kutburen wellicht? Een probleem dat hun zwijgend in de schoenen is geschoven en zo weer doorgaat?
Ik vind het wel fascinerend, zou zon huis nooit kopen.
Heb je ook naar de foto's van vorige keer gekeken?quote:Op dinsdag 5 oktober 2021 22:50 schreef Sfancta het volgende:
Je ziet steeds vaker dat dezelfde huizen op funda komen die pak en beet een half jaar tot een jaar geleden verkocht zijn. Wat zou dit kunnen zijn? Winst maken lijkt me sterk, want de prijzen waren toen ook enorm hoog, en je verkoopt geen hut voor ¤20k winst ofzo neem ik aan.
Kutburen wellicht? Een probleem dat hun zwijgend in de schoenen is geschoven en zo weer doorgaat?
Ik vind het wel fascinerend, zou zon huis nooit kopen.
Bizarquote:Op dinsdag 5 oktober 2021 22:04 schreef marcb1974 het volgende:
Mooi strak toiletje en een vlinder in tuin (die best wat scherper had gemogen)
Weinig spannends dus. Of het huis moet 5 miljoen kosten
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En eerst even 86 foto's van de tuin om je af te leiden van het feit dat je voor dat bedrag een kluswoning krijgtquote:Op dinsdag 5 oktober 2021 22:04 schreef marcb1974 het volgende:
Mooi strak toiletje en een vlinder in tuin (die best wat scherper had gemogen)
Weinig spannends dus. Of het huis moet 5 miljoen kosten
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
... Dan dweil ik de plavuizen ondertussen even snel!quote:Op woensdag 6 oktober 2021 09:19 schreef Momo het volgende:
Wij maken wel zelf foto's hoor! Henk, pak de digitale camera uit 2002 eens van de zolder.
https://www.funda.nl/koop(...)raaf-van-loonlaan-6/
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Vooral die datum op de foto's gedruktquote:Op woensdag 6 oktober 2021 09:19 schreef Momo het volgende:
Wij maken wel zelf foto's hoor! Henk, pak de digitale camera uit 2002 eens van de zolder.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat laatste is hen kennelijk ook gelukt, want die foto's met datum zijn allemaal een jaar oud op een zonnige dag, de andere foto's zijn niet zonnig.quote:Op woensdag 6 oktober 2021 10:00 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Vooral die datum op de foto's gedrukt.
Die functie heeft mijn schoonvader ook pas een jaar of 3 geleden uit weten te zetten.
Ik vind hem wel tof hoor, potentie dit huis! Vind het ook wel iets voor @Pualaquote:Op woensdag 6 oktober 2021 09:19 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nou ja, middle of nowhere.... met 20 minuten fietsen sta je bij de pont tegenover Amsterdam CSquote:Op woensdag 6 oktober 2021 13:44 schreef Alan_Bastard het volgende:
Opmerkelijk qua huis en inrichting? Nee. Maar ik wilde het toch delen. Wilt u eigenaar worden van dit verloren hoekje in een straat in een woonwijk in de middle of nowhere, maar wél officieel binnen de Gemeente Amsterdam? Dan kunt u voor slechts 9 ton (!) dit overgebleven stukje groenstrook het uwe noemen. Prijs is alleen voor de grond...
[ afbeelding ]
Wel rare kadasterkaart. Je hebt straten over je perceel lopenquote:Op woensdag 6 oktober 2021 13:44 schreef Alan_Bastard het volgende:
Opmerkelijk qua huis en inrichting? Nee. Maar ik wilde het toch delen. Wilt u eigenaar worden van dit verloren hoekje in een straat in een woonwijk in de middle of nowhere, maar wél officieel binnen de Gemeente Amsterdam? Dan kunt u voor slechts 9 ton (!) dit overgebleven stukje groenstrook het uwe noemen. Prijs is alleen voor de grond...
[ afbeelding ]
Het duurde even voor het tot me doordrong dat je voor 9 ton daadwerkelijk alleen dat stukje onkruid krijgt....quote:Op woensdag 6 oktober 2021 13:44 schreef Alan_Bastard het volgende:
[ afbeelding ]
Lijkt me wel een gezellig en rustig buurtje.quote:Op woensdag 6 oktober 2021 14:00 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Nou ja, middle of nowhere.... met 20 minuten fietsen sta je bij de pont tegenover Amsterdam CS
De helft van dat stukje slechts en dan moet er ook nog wat weg en parkeren vanaf. Maar inderdaad een top locatie, dat dan weer wel.quote:Op woensdag 6 oktober 2021 14:53 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Het duurde even voor het tot me doordrong dat je voor 9 ton daadwerkelijk alleen dat stukje onkruid krijgt....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |