Een looplamp zo te zienquote:Op vrijdag 24 september 2021 21:35 schreef yinu het volgende:
[ afbeelding ]
Iemand enig idee wat dat ding met die stekker op de plee is?
Looplamp inderdaad. Wel goed mikken, niet met je dronken kop per ongeluk in de stekkerdoos op de vloer zeiken.quote:Op vrijdag 24 september 2021 21:35 schreef yinu het volgende:
[ afbeelding ]
Iemand enig idee wat dat ding met die stekker op de plee is?
En in hét Groningse aardbevingsgebied.quote:Op zaterdag 25 september 2021 19:58 schreef Zomaarevenkijken het volgende:
Charmant oud boerderijtje aan de buitenkant, van binnen beetje achterstallig onderhoud.
Niet morsen op het aanrecht want dan loopt het je in je schoenen.
[ afbeelding ]
Bij de bouw van de schuur waren de rechte bomen al op.
[ afbeelding ]
Zal de nieuwe eigenaar niet zo'n probleem vinden.quote:Op zaterdag 25 september 2021 20:03 schreef Zomaarevenkijken het volgende:
[..]
Looplamp inderdaad. Wel goed mikken, niet met je dronken kop per ongeluk in de stekkerdoos op de vloer zeiken.
quote:Op vrijdag 24 september 2021 21:42 schreef Piles het volgende:
[..]
Een looplamp zo te zien
[ afbeelding ]
Ik wil niet weten waarom die looplamp daar hangt. Echt niet. Ik wil daar ook verder niet meer over nadenken.quote:Op zaterdag 25 september 2021 20:03 schreef Zomaarevenkijken het volgende:
[..]
Looplamp inderdaad. Wel goed mikken, niet met je dronken kop per ongeluk in de stekkerdoos op de vloer zeiken.
Ik mag aannemen dat je dat wel even opruimt voor de foto's gemaakt worden. Eerder moddersporen of zoiets.quote:Op zondag 26 september 2021 22:36 schreef PimD het volgende:
[ afbeelding ]
Wat zijn die vlekken nou? Plukken hondenhaar ofzo?
https://www.funda.nl/koop(...)iestraat-14/#foto-13
Tis wel aardig grootquote:Op maandag 27 september 2021 18:11 schreef amaranta het volgende:
Ik kan even geen foto’s kiezen van deze villa-op een-rij. Mooie Vila
Memory lane indeed. Als iemand weet hoe ik aan de grepen van die keukenkastjes/lades kan komen, houd ik me namens mijn ouders aanbevolenquote:Op zondag 26 september 2021 16:09 schreef nomina het volgende:
Een trip down memory lane.
[ afbeelding ]
https://www.funda.nl/koop(...)weidtje-6/#overzicht
Eindhovenaren kennen deze wijk. Het is een van de beruchtste wijken uit 040. 5 ton is echt bizar!quote:
Wowquote:Op maandag 27 september 2021 18:11 schreef amaranta het volgende:
quote:Op maandag 27 september 2021 18:29 schreef Clubsoda het volgende:
'Villa in rij'Wat een geniale contradictie
De kamperlook is aardig aanwezigquote:Op maandag 27 september 2021 18:22 schreef amaranta het volgende:
[..]
Eindhovenaren kennen deze wijk. Het is een van de beruchtste wijken uit 040. 5 ton is echt bizar!
Wel inclusief alle meubels (met echt bladgoud) en lampen hè!! Dat je dat ff niet vergeet jonguh!!!quote:Op maandag 27 september 2021 18:11 schreef amaranta het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Even melden bij de makelaar en vragen of hij je gegevens door kan geven aan de nieuwe eigenaar omdat je om zulke handgrepen zit te springen.quote:Op maandag 27 september 2021 18:17 schreef loveli het volgende:
[..]
Memory lane indeed. Als iemand weet hoe ik aan de grepen van die keukenkastjes/lades kan komen, houd ik me namens mijn ouders aanbevolen
[ afbeelding ]
De kringloop wou ze vorig jaar niet hebben...quote:Op maandag 27 september 2021 18:17 schreef loveli het volgende:
[..]
Memory lane indeed. Als iemand weet hoe ik aan de grepen van die keukenkastjes/lades kan komen, houd ik me namens mijn ouders aanbevolen
[ afbeelding ]
Kut, ik met (oog)pijn en moeite door alle foto´s bladeren, hebben ze géén gouden kranenquote:Op maandag 27 september 2021 18:11 schreef amaranta het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Damn, ik dacht dat het een huis in aanbouw was, gevalletje echtscheiding voordat het opgeleverd werd. Maar er blijken dus al mensen in te wonen sinds 1969.quote:Op maandag 27 september 2021 19:59 schreef Iemand91 het volgende:
"bunker chic":
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
https://www.funda.nl/koop/utrecht/huis-42555276-ovidiuslaan-14/
WC rolhouder matcht nietquote:Op maandag 27 september 2021 20:41 schreef flipsen het volgende:
[..]
Kut, ik met (oog)pijn en moeite door alle foto´s bladeren, hebben ze géén gouden kranenWilde juist @:Seven. attent maken op kekke interieurideeën passend bij de gouden kranen
Prachtig huisquote:Op maandag 27 september 2021 19:59 schreef Iemand91 het volgende:
"bunker chic":
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
https://www.funda.nl/koop/utrecht/huis-42555276-ovidiuslaan-14/
Dat dacht ik vroeger ook, totdat ik dit topic begon te volgenquote:Op zondag 26 september 2021 22:40 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik mag aannemen dat je dat wel even opruimt voor de foto's gemaakt worden.
Wat een leuk huis met mooie tuinquote:Op woensdag 29 september 2021 09:57 schreef devlinmr het volgende:
Back to the 70's
[ afbeelding ]
![]()
[ afbeelding ]
![]()
https://www.funda.nl/koop/wageningen/huis-42556695-hertenlaan-18/
quote:Op woensdag 29 september 2021 10:16 schreef KaheemSaid het volgende:
Wat een leuk huis met mooie tuin
Same here! Hoewel een badkamer boven wel prettig zou zijn. Maar dat kan ook op termijn.quote:Op woensdag 29 september 2021 11:34 schreef Isabeau het volgende:
[..]Ik zou er zo intrekken. Met schrootjes en al
(wc en zo wel even nieuwe tegeltjes aan de wand, niet op de vloer, die zijn
)
Deze bedoel je denk ik?quote:Op woensdag 29 september 2021 11:34 schreef Isabeau het volgende:
[..]Ik zou er zo intrekken. Met schrootjes en al
(wc en zo wel even nieuwe tegeltjes aan de wand, niet op de vloer, die zijn
)
Oh die vloer is juist vreselijk en de tegeltjes wel;quote:Op woensdag 29 september 2021 12:11 schreef flipsen het volgende:
[..]
Deze bedoel je denk ik?
[ afbeelding ]
Die wand tegeltjes zijn ook cool. En ja die schrootjes ook. Dat huis is niet eens zo gek duur.quote:Op woensdag 29 september 2021 13:16 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Oh die vloer is juist vreselijk en de tegeltjes wel;![]()
Nee, ik bedoelde deze:
[ afbeelding ]
Ja, eigenlijk heb je ook wel gelijk dat die ontzettend ouderwetse wandtegeltjes ook prachtig zijn. En idd echt niet super duur voor zo'n huis.quote:Op woensdag 29 september 2021 17:22 schreef Soury het volgende:
Die wand tegeltjes zijn ook cool. En ja die schrootjes ook. Dat huis is niet eens zo gek duur.
Gaaf zeg!quote:Op woensdag 29 september 2021 17:11 schreef Resistor het volgende:
Bunker!
https://www.funda.nl/koop(...)73-badhuisweg-139-a/
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Schattig huisje.quote:Op woensdag 29 september 2021 09:57 schreef devlinmr het volgende:
Back to the 70's
[ afbeelding ]
![]()
[ afbeelding ]
![]()
https://www.funda.nl/koop/wageningen/huis-42556695-hertenlaan-18/
Cool huis!quote:Op woensdag 29 september 2021 17:11 schreef Resistor het volgende:
Bunker!
https://www.funda.nl/koop(...)73-badhuisweg-139-a/
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De dochters.quote:Op woensdag 29 september 2021 22:23 schreef yinu het volgende:
[..]
Cool huis!
Ook handig als je kind op drummen zit:
[ afbeelding ]
Wie zouden Anouk, Famke en Maaike zijn?
[ afbeelding ]
Hond met dure designmeubelsmaak
[ afbeelding ]
En een doeltreffend geplaatst kamerscherm in badkamer met verder panoramisch uitzicht. Prachtig.
[ afbeelding ]
Is dat dan een lijst van wie er op welke dag met de lift mag ofzo?quote:
De video is... artistiek.quote:
Fucking hell.quote:Op woensdag 29 september 2021 22:45 schreef yinu het volgende:
[..]
De video is... artistiek.
Met veel aandacht voor het lichtspel
Waarschijnlijk is de heer des huizes vreemdgegaan met de jongedame die het au pair-appartement bewoont.quote:De ark is volgens de tekst ontworpen in 2019 door de eigenaar die architect is. En bij dit soort objecten vraag ik me altijd weer af; waarom verkopen ze dit? Gaan ze scheiden? Of naar Ibiza? Want het is allemaal zó persoonlijk, particulier en op maat gemaakt, dat het me niet lijkt dat deze boot is gebouwd om na 2 jaar weer te verkopen en snelle cash te maken. Dan doe je toch geen chakra-glas-in-lood in de raampjes? Het maakt me nieuwsgierig.
En ergens in de tekst over de verhuur wordt 2016 als bouwjaar genoemd. Tja, wat is het nou?quote:Edit: oh hee, hij staat ook te huur, al lange tijd. En in die beschrijving blijkt de ark al sinds 2017 af te zijn...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |